Dames gaan eerstquote:Op maandag 10 december 2007 15:49 schreef OldJeller het volgende:
sterf
Die is al lang heen gegaan, dus doe jezelf en de rest van je omgeving een plezier en zet er nu maar eens een punt achter. Mijn zegen heb je!quote:Op maandag 10 december 2007 15:53 schreef OldJeller het volgende:
Bel je moeder dan maar alvast.
Verbaast me niets, je bent echt zo'n kutkind dat hard een moeder nodig heeft en wellicht een paar kaakslagen.quote:
kaakslagen zijn mischien goed voor jou kom je mischien ook eens van die onderbeet af.quote:Op maandag 10 december 2007 15:56 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Verbaast me niets, je bent echt zo'n kutkind dat hard een moeder nodig heeft en wellicht een paar kaakslagen.
Hij's een beetje gay...quote:
Twijfelachtig advies; het is inderdaad niet nodig.quote:Op maandag 10 december 2007 15:59 schreef Drankjewel het volgende:
[..]
kaakslagen zijn mischien goed voor jou kom je mischien ook eens van die onderbeet af.
wel triest dat Oldjeller een kloon heeft om op zich zelf in te zettenquote:Op maandag 10 december 2007 15:57 schreef Meneer-Goud het volgende:
Oooeeeh, het is een cyber-diss-battle !
Ik zet een tientje in op OldJeller.
quote:Op maandag 10 december 2007 16:03 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Twijfelachtig advies; het is inderdaad niet nodig.
Maar misschien maakt een dergelijke behandeling je misvormde gezicht wel mooier, de troosteloosheid straalt van je al posts.
quote:Op maandag 10 december 2007 16:03 schreef Drankjewel het volgende:
[..]
wel triest dat Oldjeller een kloon heeft om op zich zelf in te zetten
Need I say more ?quote:Op maandag 10 december 2007 15:44 schreef Drankjewel het volgende:
omg stad die op een snikkel lijkt
http://snikkel.myminicity.com/
Klik en laat Snikkel groeien.
Zegt iemand die heel veel tijd in allerlei trieste topics en posts stopt. Jezus, kom je telkens met marginale zelfreflectie om enigszins een weerwoord proberen te bewerkstelligen?quote:Op maandag 10 december 2007 16:07 schreef Drankjewel het volgende:
[..]
Mischien moet je een forum ook niet zo serieus nemen en gewoon eens naar buiten gaan er is meer dan een computer alleen. Waarop baseer je de misvorming, neem je je eigen maanhoofd als uiterste waarde?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |