quote:Op woensdag 12 december 2007 16:03 schreef remlof het volgende:
Omdat je een oud topic zinloos schopt. En dat is geen note maar een nut, nutcase
Heb ik niet (meer)quote:Op woensdag 12 december 2007 16:07 schreef remlof het volgende:
Braaf, ga nu maar weer je zusje pesten
Ekskuuses, zal het niet meer doenquote:Op woensdag 12 december 2007 16:33 schreef remlof het volgende:
Doe whatever je wil maar ga niet hier lopen baggeren
hier kun je ook posten, op niveau zelfsquote:Op donderdag 13 december 2007 11:14 schreef EL_REY het volgende:
maar dan leest iedereen dat toch? en dat is nou niet de bedoeling
quote:Op donderdag 13 december 2007 18:05 schreef Het_hupt het volgende:
bedankt murp voor het verwijderen van dat gifje uit mijn topique
Nee, jij!quote:Op donderdag 13 december 2007 21:53 schreef renz0r het volgende:
pwned wie unne 0ldjez0r
remlof is meer een wijn manquote:Op donderdag 13 december 2007 21:48 schreef renz0r het volgende:
Remlof...een biertopic en fantopic van jezelf sluiten...
contradictie in terminusquote:Op vrijdag 14 december 2007 08:33 schreef MASD het volgende:
MASD!!!! Ben je al aan het maffen?
eindelijk weer eens goede nachtbagger gehad na die eindeloze reeks aan B&T. doe maar een slotje voor het verbaggert.
jij wilt wel heeeeeeel graag mod worden of niet danquote:Op vrijdag 14 december 2007 08:33 schreef MASD het volgende:
MASD!!!! Ben je al aan het maffen?
eindelijk weer eens goede nachtbagger gehad na die eindeloze reeks aan B&T. doe maar een slotje voor het verbaggert.
idd valt het jou ook al op?quote:Op vrijdag 14 december 2007 09:13 schreef EL_REY het volgende:
[..]
jij wilt wel heeeeeeel graag mod worden of niet dan
Kap eens met het openen van topics bij elke brainfart die jij hebt, zaadmuil.quote:Op vrijdag 14 december 2007 11:23 schreef EL_REY het volgende:
Names de kanarievereniging, het zoad is op
wtf? waarom moet ie dicht.. dit topic moet je gewoon even laten gaan en dan wordt het leuk!
hij blijft gewoon dichtquote:Op vrijdag 14 december 2007 11:23 schreef EL_REY het volgende:
Names de kanarievereniging, het zoad is op
wtf? waarom moet ie dicht.. dit topic moet je gewoon even laten gaan en dan wordt het leuk!
mag ik mischien een redenquote:
we zitten niet in BAG, maar het subforum ONZquote:Op vrijdag 14 december 2007 14:45 schreef Vierkantblokje het volgende:
Bagger mag niet. waarom is mein topic gesloten? De TT gaat over bagger de OP ook en de posts waren ook bagger?? dus WHY??
No hard feelings
Ja, maar nu kan ik hem niet meer leuker maken dus wat is dit nou!!!!quote:Op vrijdag 14 december 2007 14:48 schreef murp het volgende:
[..]
we zitten niet in BAG, maar het subforum ONZ
het was gewoon geen leuk topic meer
dan open je maar een beter topic dat hopelijk een TTT gaat behalenquote:Op vrijdag 14 december 2007 14:57 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
Ja, maar nu kan ik hem niet meer leuker maken dus wat is dit nou!!!!
je bent er weerquote:Op vrijdag 14 december 2007 20:51 schreef KutVocht. het volgende:
Duitse Tetten
Murp!![]()
Ik had nét een mooie paint gemaakt!!1!![]()
Ja, en eindelijk een matige paint kunnen maken gooit murpsel het topic dichtquote:
Die paint was kut, maar het zuigt zwaar als het topic net dicht zit als je heel ijverig hebt zitten kuttenquote:Op vrijdag 14 december 2007 20:53 schreef MASD het volgende:
doe open voor kutvocht.
ik miste je paints enzoquote:Op vrijdag 14 december 2007 20:53 schreef KutVocht. het volgende:
[..]
Ja, en eindelijk een matige paint kunnen maken gooit murpsel het topic dicht
quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:51 schreef KutVocht. het volgende:
Duitse Tetten
Murp!![]()
Ik had nét een mooie paint gemaakt!!1!![]()
ja wel, voor goede humorquote:Op vrijdag 14 december 2007 21:02 schreef MASD het volgende:
murp heeft totaal geen gevoel voor humorPL
pony lovertst topics zijn killers derhalve zuigt murpquote:
wie werkt maakt foutenquote:Op vrijdag 14 december 2007 21:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
pony lovertst topics zijn killers derhalve zuigt murp
drom snap ik dit ook nietquote:
quote:
dat zal het geweest zijn, murp is van Lapse afkomst.quote:Misschien kun je nog wel een Lap in z'n kont neuken
Done.quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:36 schreef zarGon het volgende:
Zou een mod de 11.gif-topic willen opschonen? D'r zijn een stel topicverneukende heikneuters die tieten blijven posten. Ha-ha.
quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:52 schreef zoalshetis het volgende:
http://frontpage.fok.nl/crew/148800
hey! snuifvagina laat ff open ja! het is een nieuw woord...
your call. jammer, maar niet boos. teleurgesteld hooguit. het was maar een topic.quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
Ter beoordeling van de ONZ mods, ik geef je weinig kans![]()
laten we hen voortaan 'ziggy' noemen...
Terecht slotje. zhis kan beter.quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
Ter beoordeling van de ONZ mods, ik geef je weinig kans![]()
laten we hen voortaan 'ziggy' noemen...
ik vond het prima onzin-waarding. sneue gasten zijn jullie afentoe.quote:
gewoon vakwerk dusquote:Op zaterdag 15 december 2007 19:12 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je hebt nu een dubbel slotje, zelfs...
* Het_hupt zich wast in onschuldquote:Op zaterdag 15 december 2007 20:55 schreef Tmaatje het volgende:
Heren enHuppel: iets voor jullie? Sf heeft het nummer
-edit - ze is al geweest zag ik...![]()
Ik heb overlegd, hij wordt gestenigd bij zonsopgang, zijn laatste.quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:21 schreef Het_hupt het volgende:
ijsje? (of bier en tieten, dat mag ook) 2girls1cup
mpquote:Op zaterdag 15 december 2007 23:29 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik heb overlegd, hij wordt gestenigd bij zonsopgang, zijn laatste.![]()
Thanks.
schoonmaakploeg...? !quote:Op zondag 16 december 2007 16:24 schreef Het_hupt het volgende:
Zou iedereen zo vriendelijk willen zijn om kan wel wat MOD werk gebruiken
Best wel vervelend inderdaadquote:Op zondag 16 december 2007 17:04 schreef Insomaniac het volgende:
Herejezus, verpest het nu niet stelletje newbies!.
Ik denk dat ie de boodschap nu wel begrepen heeftquote:Op zondag 16 december 2007 23:10 schreef MUUS het volgende:
Gooi hier rotte eieren naar skippy22.
Oi!. Maak dan netjes een deel 2 aan, stelletje lutsers.
.
.
Heb je vandaag nog PM's van em gehad?quote:Op zondag 16 december 2007 23:26 schreef MUUS het volgende:
Nehnehnehneeeeeeeeehneh.
Eentje.quote:Op zondag 16 december 2007 23:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Heb je vandaag nog PM's van em gehad?
Vind het toch eerder iets voor ONZ, het is niet zozeer klagen, maar meer een soort van op te zetten actie.quote:Op maandag 17 december 2007 09:27 schreef murp het volgende:
-->KLB
quote:Op maandag 17 december 2007 00:28 schreef remlof het volgende:
Dit gaat nergens meer over. I think Skippy22 got the message
quote:SLET
ma 17 december 2007 17:24u door skippy22
Vuige snol
levensvragen doen we niet aan in ONZquote:Op dinsdag 18 december 2007 14:45 schreef Dribbel_ het volgende:
Murp je hebt net per ongeluk na je post mijn knakworst topic dicht gedaan. Doe hem ff weer open wil jeliefs dribbel
nee idd in ONZ wordt niet gebaggerdquote:Op dinsdag 18 december 2007 14:48 schreef murp het volgende:
[..]
levensvragen doen we niet aan in ONZ
bagger trouwens ook niet
Dat is toch geen bagger joh lamhaasquote:Op dinsdag 18 december 2007 14:48 schreef murp het volgende:
[..]
levensvragen doen we niet aan in ONZ
bagger trouwens ook niet
ja, maar maar eens voor de verandering een goed topicquote:Op dinsdag 18 december 2007 14:55 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dat is toch geen bagger joh lamhaas
Maar ik wou een foto posten
dus doe je of het oude topic weer open of moet ik een nieuwe maken ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |