Jahaaa, ik ben doof (zucht). Dan maak je dat soort taalfouten vrij snel.quote:
nuniemeerquote:Op zondag 16 december 2007 23:46 schreef Jojoortje het volgende:
Zijn er nog fans van Skippy aanwezig hier in dit topique?
leuk feestje is datquote:
Ik kende hem niet eens voordat hij me een pm zond vandaagquote:Op zondag 16 december 2007 23:57 schreef Liquidootje het volgende:
Vind het wel sterk van ehm dat ie hier niet reageert. Best wel knap hoor!
Sterk? Die kneus?quote:Op zondag 16 december 2007 23:57 schreef Liquidootje het volgende:
Vind het wel sterk van ehm dat ie hier niet reageert. Best wel knap hoor!
Misschien moet ie wel huilenquote:Op zondag 16 december 2007 23:59 schreef MUUS het volgende:
[..]
Sterk? Die kneus?
Nee hoor, die zit zich nu heel hard te schamen.
quote:Op zondag 16 december 2007 23:53 schreef Isdatzo het volgende:
[ afbeelding ]
EJ SKIPPY!! VANGUHHHHH!!
Van wie?quote:Op maandag 17 december 2007 00:01 schreef Tmaatje het volgende:
Ik denk eerder dat hij het advies gekregen heeft om even weg te blijven....
Ik dacht nog wel dattie serieus wasquote:Op maandag 17 december 2007 00:01 schreef MUUS het volgende:
Hij heeft gewoon echt heel vrouwelijk FOK! vandaag diezelfde PM gestuurd.
Jezusmina, wat een sneue aarshaar..
Inderdaad en de modjes willen een lynchpartij voorkomen ??? geen goede PR hoor..quote:
quote:Op maandag 17 december 2007 00:13 schreef NJ volgende:
Skippy22 dames lastig vallen doe je maar op Partyflock ofzo, mail over een half jaar nog maar eens
quote:
WTF?quote:
vast wel...quote:Op maandag 17 december 2007 00:23 schreef Juup© het volgende:
[..]
Zeg MUUS? Vermaak jij jezelf een beetje hier?
Definieer 'hier'?quote:Op maandag 17 december 2007 00:23 schreef Juup© het volgende:
[..]
Zeg MUUS? Vermaak jij jezelf een beetje hier?
Ik zeg het geen 3e keer.quote:Op maandag 17 december 2007 00:24 schreef MUUS het volgende:
[..]
Definieer 'hier'?
Dit topic? FOK? Nederland? Deze wereld? Nu? In het algemeen?
Jij geeft het antwoord al in jouw laatste zin. En vrouwen hebben nou eenmaal geen logica, dus zijn ze voor mannen raarquote:Op maandag 17 december 2007 00:26 schreef SolidasRock het volgende:
Nu het nergens meer over gaat, ga ik maar eens vragen hoe het kan dat je over de rooie gaat om het woordje pop maar niet over bijv het woordje kutwijf, cockteaser en dergelijke
Is het gewoon omdat je een vrouwmens bent en dus tsja... rare logica hebt?
je wilt graag je eigen stenig hier *solidasRock topic?quote:Op maandag 17 december 2007 00:26 schreef SolidasRock het volgende:
Nu het nergens meer over gaat, ga ik maar eens vragen hoe het kan dat je over de rooie gaat om het woordje pop maar niet over bijv het woordje kutwijf, cockteaser en dergelijke
Is het gewoon omdat je een vrouwmens bent en dus tsja... rare logica hebt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |