Nou, mij boeit niet zo veel.. waarom wil je dat graag weten?quote:Op zondag 16 december 2007 23:22 schreef Juup© het volgende:
[..]
Is dat zo?
En hoe denk jij daar over?
Toen was er nog geen internetquote:Op zondag 16 december 2007 23:24 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
het gedrag van sommige users doet me anders denken aan het stenen tijdperk...
Wat bedoel jij nou weerquote:Op zondag 16 december 2007 23:24 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nou, mij boeit niet zo veel.. waarom wil je dat graag weten?
in de tijd dat het bericht in FB werd geopst en jij daarop reageerde zijn er alweer 50 posts gemaakt in deel 2quote:
Weet je zeker dat jij je aanpast aan hoe anderen reageren?quote:Op zondag 16 december 2007 23:27 schreef OldJeller het volgende:
clumsy, ban die kutkloon die een soortgelijke naam als jij hebt, nadat je hem anaal vernederd hebt.
Sst. ik ben incognito.quote:Op zondag 16 december 2007 23:27 schreef OldJeller het volgende:
clumsy, ban die kutkloon die een soortgelijke naam als jij hebt, nadat je hem anaal vernederd hebt.
Is op meerdere manier interpreteerbaar.quote:
Dat snap ik, jij blijkbaar nietquote:Op zondag 16 december 2007 23:30 schreef Juup© het volgende:
[..]
Is op meerdere manier interpreteerbaar.
Ik bedoelde hoe zij er over denkt dat ik haar zo noem (al blijkbaar voor de 2e maal). Het boeit mij niet of iemand autist is of niet, moet ieder voor zichzelf weten
Je hebt gelijk, we dwalen af.quote:Op zondag 16 december 2007 23:32 schreef SolidasRock het volgende:
Zijn we nou bezig ene Skip te stenigen of hoe zit dat?
Huhquote:Op zondag 16 december 2007 23:15 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Er werd net iemand aan de schandpaal genageld uit jouw woonplaats.
Het bleek de verkeerde te zijn.
we kunnen jou gooien. als je als zoeen steen bent.quote:Op zondag 16 december 2007 23:32 schreef SolidasRock het volgende:
Zijn we nou bezig ene Skip te stenigen of hoe zit dat?
Ja, we dachten dat skippy een bepaald persoon was die ook daar woonde, maar dat bleek achteraf een andere FOK!user te zijn die er niks mee te maken had.quote:
Ik tref het echt vandaag. Ik breng mensen op verkeerde ideeenquote:Op zondag 16 december 2007 23:33 schreef SlimShady het volgende:
[..]
we kunnen jou gooien. als je als zoeen steen bent.
Tis wel een killer speurneus, die je daar hebt, inderdaadquote:Op zondag 16 december 2007 23:35 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Ja, we dachten dat skippy een bepaald persoon was die ook daar woonde, maar dat bleek achteraf een andere FOK!user te zijn die er niks mee te maken had.
Je hebt het nu over Arnhem or whatquote:Op zondag 16 december 2007 23:35 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Ja, we dachten dat skippy een bepaald persoon was die ook daar woonde, maar dat bleek achteraf een andere FOK!user te zijn die er niks mee te maken had.
Ik ben ook wat teleurgesteldquote:Op zondag 16 december 2007 23:16 schreef MUUS het volgende:
[..]
Is dat alles?
*handjes in de lucht gooit*
Het waren niet mijn bronnen.quote:Op zondag 16 december 2007 23:36 schreef clumsy_clitloos het volgende:
[..]
Tis wel een killer speurneus, die je daar hebt, inderdaad.
oh, nee. Laat maar dan.. het ging over een twents dorp. Ik heb het nu verkeerd.quote:Op zondag 16 december 2007 23:36 schreef kastanova het volgende:
[..]
Je hebt het nu over Arnhem or what.
Juist!quote:Op zondag 16 december 2007 23:40 schreef popolon het volgende:
Die eerste was veel leuker.
Tis was lafjes inderdaad. Daarom nomineerde ik al een ander.quote:Op zondag 16 december 2007 23:40 schreef popolon het volgende:
Die eerste was veel leuker.
Kater, net terug van het werk, honger, zwakbegaafd... Niet persé in die volgorde trouwens...quote:
Alsof hij in Rossum woontquote:Op zondag 16 december 2007 23:38 schreef OldJeller het volgende:
[..]
oh, nee. Laat maar dan.. het ging over een twents dorp. Ik heb het nu verkeerd.![]()
![]()
Droevig figuur, ben je een immer terugkerend fenomeen als kenmerk wanneer een topic tot haar dieptepunt is gekomen?quote:Op zondag 16 december 2007 23:39 schreef Liquidootje het volgende:
Je bent nu wel heel kneuzig bezig he.
Ja.quote:Op zondag 16 december 2007 23:44 schreef kastanova het volgende:
[..]
Alsof hij in Rossum woont.
Zo ja, dan ga ik nu nog naar hem toe.
De witte ridder op de manke ezel.quote:Op zondag 16 december 2007 23:44 schreef kastanova het volgende:
[..]
Alsof hij in Rossum woont.
Zo ja, dan ga ik nu nog naar hem toe.
quote:Op zondag 16 december 2007 23:23 schreef RenP_mods het volgende:
Godver.
Iddquote:Op zondag 16 december 2007 23:50 schreef SolidasRock het volgende:
De Het tempo is wel moordend laag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |