Er werd net iemand aan de schandpaal genageld uit jouw woonplaats.quote:Op zondag 16 december 2007 23:12 schreef kastanova het volgende:
En hij valt ook op kleine meisjes! En jongetjes!.
[ afbeelding ]
Open jij er één over die user. Het is een puick idee om het goede voorbeeld als FA te geven. Toe maar, mag wel.. toe maar meisje.quote:Op zondag 16 december 2007 23:14 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Goed, goed, jij zet anderen aan tot de daad van aandacht schenken. Ook goed. Daarnaast is SR tenminste aanwezig.
Is dat alles?quote:Op zondag 16 december 2007 23:12 schreef kastanova het volgende:
En hij valt ook op kleine meisjes! En jongetjes!.
[ afbeelding ]
Ja hállo, de dude komt op mij af en begint over een speciale band tussen ons. Dat klinkt toch veel enger dan skippy, die het alleen heeft over simpele seks?quote:Op zondag 16 december 2007 23:16 schreef Liquidootje het volgende:
Wat is jouw probleem met SR?
Je lijkt MUUS wel ten opzichte van Skip
Ohja. Goede voorbeeld enzo. Ik eh. Moet slapen.quote:Op zondag 16 december 2007 23:16 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Open jij er één over die user. Het is een puick idee om het goede voorbeeld als FA te geven. Toe maar, mag wel.. toe maar meisje.
Dude, ik denk in plaatjes.quote:
Volgens mij moet ik je hier weer aan herinneren.quote:Op zondag 16 december 2007 23:19 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ohja. Goede voorbeeld enzo. Ik eh. Moet slapen.
Da's al de tweede keer dat je me een autist noemt, Juup.quote:
Nog een keer, dan is het waarheid.quote:Op zondag 16 december 2007 23:21 schreef MUUS het volgende:
[..]
Da's al de tweede keer dat je me een autist noemt, Juup.
Is dat zo?quote:Op zondag 16 december 2007 23:21 schreef MUUS het volgende:
[..]
Da's al de tweede keer dat je me een autist noemt, Juup.
Niet overalquote:Op zondag 16 december 2007 23:21 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Stenigen, wat middeleeuws weer
Gezien mijn slecht werkende geheugen zal het best nog wel eens voor kunnen komen jaquote:Op zondag 16 december 2007 23:22 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Nog een keer, dan is het waarheid.
Wij? Je had op bijval gerekend? Het gaat soms niet zoals je wiltquote:Op zondag 16 december 2007 23:12 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik zeg: laat deze over SolidingesRock gaan. Hij wil aandacht, wij zijn goedi n het geven van aandacht.
if somebody callsyou a horse, slap himquote:Op zondag 16 december 2007 23:22 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Nog een keer, dan is het waarheid.
het gedrag van sommige users doet me anders denken aan het stenen tijdperk...quote:Op zondag 16 december 2007 23:21 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Stenigen, wat middeleeuws weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |