Zonder uitjes!!!!!!quote:Op zondag 9 december 2007 14:00 schreef KritischeMassa het volgende:
en niet te vergeten: een warm stokbroodje filet americain
Stofzuiger is ook helemaal niet verkeerd, je moet er alleen wel eentje hebben met een variabel toerental en een stokje of iets dergelijks naast je piemel leggen zodat er nog steeds lucht langs je schwans kan..quote:Op zondag 9 december 2007 14:05 schreef Andrew84 het volgende:
Er zijn wel altijd een paar helden die op de spoed zitten omdat ze de stofzuiger probeerde te verleiden, of “hide the bottle” hebben gespeeld met lege flesjes… Ik vind het niet juist, er zijn genoeg seks-shops waar je toys kan kopen die veilig zijn, en het moet daarom niet duur zijn.
Dat lijkt me nu niet bepaald comfortable om eerlijk te zijn.quote:Op zondag 9 december 2007 14:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Stofzuiger is ook helemaal niet verkeerd, je moet er alleen wel eentje hebben met een variabel toerental en een stokje of iets dergelijks naast je piemel leggen zodat er nog steeds lucht langs je schwans kan..
daarom moet je ook een variabel toerental hebben, dan kan je de zuigkracht in het begin lekker laag zettenquote:Op zondag 9 december 2007 14:09 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Dat lijkt me nu niet bepaald comfortable om eerlijk te zijn.
Je wilt níet weten hoe enorm veel kerels er per jaar op de EHBO binnenkomen omdat er een 'probleempje' is met een huis/tuin/keuken voorwerp.quote:Op zondag 9 december 2007 13:49 schreef floris.exe het volgende:
Of zijn worden er wel degelijk huis, tuin en keukenattributen gebruikt en durft men hier het boekje open te doen daarover?
Zeg eens? Doe eens?quote:Op zondag 9 december 2007 14:14 schreef MUUS het volgende:
[..]
Je wilt níet weten hoe enorm veel kerels er per jaar op de EHBO binnenkomen omdat er een 'probleempje' is met een huis/tuin/keuken voorwerp..
omg we hebben een expert in het topicquote:Op zondag 9 december 2007 14:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Stofzuiger is ook helemaal niet verkeerd, je moet er alleen wel eentje hebben met een variabel toerental en een stokje of iets dergelijks naast je piemel leggen zodat er nog steeds lucht langs je schwans kan..
Ervaring?quote:Op zondag 9 december 2007 14:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Miss Nilfiskquote:Op zondag 9 december 2007 14:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Picture, or it didn't happen !quote:Op zondag 9 december 2007 19:54 schreef Calibrero het volgende:
"De hotdog"
Benodigdheden:
- Een pistoletje (of een stokbrood)
- Een mes / appelboor
- Water
Voorbereiding
Neem het pistoletje of stokbrood en maak met het mes of appelboor een gat in de lengte richting. Dit gat moet een iets kleinere diamter hebben als de penis. Doop hierna het brood in het water, en laat het een aantal seconden (ca. 10) in het brood trekken.
Gebruik
Schuif 'de hotdog' om de penis, en maak op en neer gaande bewegingen.
(c) Calibrero
quote:
Ja hallo, het is hier geen KPD hè!quote:Op zondag 9 december 2007 20:19 schreef Loontjah het volgende:
Rare `worst` heb jij !
Nee, maar wel een FeBo! Met hotdogs!quote:
Omgquote:Op zondag 9 december 2007 14:08 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
nodig:
1 handoek
1 plastic operatie/schoonmaak handschoen
glijmiddel
stop de handoek in de magnetron, verwarm hem tot een voor jou aangename tempratuur.
als de gewenste tempratuur bereikt is, haal hem er uit.
rol de handoek stevig op(tot een koker), in de kleine openening die je aan 1 van de uiteindes kan vinden stop daar de handschoen is, het polsgedeeltje van de handschoen sla je terug om de handoek heen,vervolgens spuit je wat glijmiddel in de handschoen en neemt men de jonge heer terhand en duwt hem in de opening en gaat vervolgens relax op bed liggen en beweegt men het geheel al naar gelang stevig heen en weer over de pielemans tot er een heerlijk orsgasmus volgt.
Overschat je nu de diameter van je jongeheer niet een heel klein beetje?quote:Op maandag 10 december 2007 02:34 schreef SuperHarregarre het volgende:
[ afbeelding ]
Subwoofergat. Gaat prima.
Ik denk dat ie beter geholpen wordt in dit subforumquote:Op maandag 10 december 2007 10:28 schreef OldJeller het volgende:
Dit is geen ONZ topic, die trieste FuifDuif (TS) meent dit vanuit de bodem van zijn hart.
Nee.quote:Op maandag 10 december 2007 10:53 schreef r2dGeert het volgende:
Nou, okee.
Stop 'm toch eens in een
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 10 december 2007 12:25 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Nee.
OT: geen ervaring met dat soort stufflijkt me beter dat ik dat ook niet doe als ik dit hier lees
sorryquote:Op maandag 10 december 2007 12:28 schreef r2dGeert het volgende:
[..]
![]()
Ik probeer je nog eens te helpen
Ik zie nu pas dat deze topic naar ONZ is verplaatst. Moderator, hoe zit dat? Waarom in hemelsnaam naar ONZ? Wat is er zo onzinnig aan de vraag die ik stel? Oh wacht, ik begrijp het al, het is wel toegestaan om in SEX te praten over viberators, anale penetratie en de latex fetishes, maar mannelijke zelfbevrediging die verder gaat dan de hand, nee mensen, dat is toch echt een stapje te ver, dat kan men kennelijk niet aanquote:Op maandag 10 december 2007 14:23 schreef Diederik_Duck het volgende:
Wat doet dit eigenlijk in ONZ? Een keurige OP, zonder spelfouten. Is dat het soms? Mag je alleen in SEX posten als je mastruberen oid schrijft? Gezien het niveau daar kan ik er niet ver naast zitten...
En wat is er eigenlijk zo triest aan? Is het niet triester dat het heel normaal is voor een vrouw om een viberator of een dilde te gebruiken tijdens de zelfbevrediging, maar dat men het toch wel heel vreemd vindt, wanneer de man bepaalde hulpmiddelen gebruikt? Maar ach, veel mensen zijn bekrompen van geest en kortzichtig van visie, dat is altijd al zo geweest en dat zal altijd zo blijven.quote:Op maandag 10 december 2007 10:28 schreef OldJeller het volgende:
Dit is geen ONZ topic, die trieste FuifDuif (TS) meent dit vanuit de bodem van zijn hart.
Ik denk maar niet dat ik op je in ga, want ik zou het zielig voor je vinden, wanneer je nogmaals een 48-uurs ban aan je broek krijgt, omdat je weer eens loopt te flamen en te baggeren.quote:Op dinsdag 11 december 2007 11:46 schreef OldJeller het volgende:
Omdat je een kneus bent FuifDuif.
Je kan jezelf wel een andere username aanmeten, maar je blijft nog altijd diezelfde falende persoon.
Puike bijdrage hoorquote:Op dinsdag 11 december 2007 11:46 schreef OldJeller het volgende:
Omdat je een kneus bent FuifDuif.
Je kan jezelf wel een andere username aanmeten, maar je blijft nog altijd diezelfde falende persoon.
En wie is OldJeller dan wel dat ie uberhaupt in staat is om mij, of wie dan ook, ergens te plaatsen? Wat mij vooral opvalt, is dat jij niets anders doet dan bepaalde mensen (niet alleen mij) stelselmatig de grond in proberen te drukken. Uiteraard faal je daarin tegenover de mensen die een superieur intellect bezitten boven jou, maar dat staat los van het feit, dat je gedrag ontoelaatbaar is.quote:Op dinsdag 11 december 2007 11:56 schreef OldJeller het volgende:
Ik stoor me aan jouw kleinzielige posts en topics.
Storen is een groot woord ervoor, ik wil je gewoon duidelijk maken dat je marginaal, akelig persoon bent met allerlei kronkels in z'n hoofd. Je werkelijkheidsbesef is waarschijnlijk jaren geleden al vervlogen.
Ik weet niet of ik je nou tussen zieke pedo's van de NVD moet plaatsen of autistische pubers.
Vreemd, aangezien ik vrij weinig tegen de mede-users hier heb, met een uitzondering hier en daar. Je bewering is dan ook gebaseerd op lucht.quote:Op dinsdag 11 december 2007 12:11 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Wat mij vooral opvalt, is dat jij niets anders doet dan bepaalde mensen (niet alleen mij) stelselmatig de grond in proberen te drukken.
Zou ik van deze gelegenheid gebruik mogen maken om een topicverplaatsing naar SEX te verzoeken? Daar hoort deze topic thuis, mijns inziens.quote:Op dinsdag 11 december 2007 13:03 schreef remlof het volgende:
Fijn. En nu weer ontopic.
Err, nee want het is al uit SEX naar ONZ verplaatst door de SEXmods. Als je het daar niet mee eens bent moet je je beklag doen in [Feedback] We neuken nog even door!quote:Op dinsdag 11 december 2007 13:14 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Zou ik van deze gelegenheid gebruik mogen maken om een topicverplaatsing naar SEX te verzoeken? Daar hoort deze topic thuis, mijns inziens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |