abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55188021
quote:
Op maandag 10 december 2007 14:23 schreef Diederik_Duck het volgende:
Wat doet dit eigenlijk in ONZ? Een keurige OP, zonder spelfouten. Is dat het soms? Mag je alleen in SEX posten als je mastruberen oid schrijft? Gezien het niveau daar kan ik er niet ver naast zitten...
Ik zie nu pas dat deze topic naar ONZ is verplaatst. Moderator, hoe zit dat? Waarom in hemelsnaam naar ONZ? Wat is er zo onzinnig aan de vraag die ik stel? Oh wacht, ik begrijp het al, het is wel toegestaan om in SEX te praten over viberators, anale penetratie en de latex fetishes, maar mannelijke zelfbevrediging die verder gaat dan de hand, nee mensen, dat is toch echt een stapje te ver, dat kan men kennelijk niet aan .

Bedankt, Diederik_Duck, voor je steun .
pi_55188082
Omdat je een kneus bent FuifDuif.
Je kan jezelf wel een andere username aanmeten, maar je blijft nog altijd diezelfde falende persoon.
pi_55188094
quote:
Op maandag 10 december 2007 10:28 schreef OldJeller het volgende:
Dit is geen ONZ topic, die trieste FuifDuif (TS) meent dit vanuit de bodem van zijn hart.
En wat is er eigenlijk zo triest aan? Is het niet triester dat het heel normaal is voor een vrouw om een viberator of een dilde te gebruiken tijdens de zelfbevrediging, maar dat men het toch wel heel vreemd vindt, wanneer de man bepaalde hulpmiddelen gebruikt? Maar ach, veel mensen zijn bekrompen van geest en kortzichtig van visie, dat is altijd al zo geweest en dat zal altijd zo blijven.
pi_55188122
Steek lekker een vibrator in je aars als je daar vrolijk van wordt, geen probleem.
pi_55188144
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 11:46 schreef OldJeller het volgende:
Je kan jezelf wel een andere username aanmeten, maar je blijft nog altijd diezelfde falende persoon.
Ik denk maar niet dat ik op je in ga, want ik zou het zielig voor je vinden, wanneer je nogmaals een 48-uurs ban aan je broek krijgt, omdat je weer eens loopt te flamen en te baggeren.

En kennelijk zit het je wel hoog dat ik zo'n falende persoon ben. Ik bedoel, wat is het nut voor jou om mij daar steeds aan te willen helpen herinneren? Of schep jij daar een soort van pathologische bevrediging uit? Ben jij het eigenlijk niet, die zich hier enorm triest gedraagt?
pi_55188220
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 11:46 schreef OldJeller het volgende:
Puike bijdrage hoor . Er is inhoudelijk niets mis met de OP, het past volledig in het subforum, maar ja, als je IQ onder de 80 ligt is de OP inderdaad te hoog gegrepen .
pi_55188287
Telt je moeder ook als keukenattribuut?
I am the Alpha and the Omega
pi_55188294
Ik stoor me aan jouw kleinzielige posts en topics.
Storen is een groot woord ervoor, ik wil je gewoon duidelijk maken dat je marginaal, akelig persoon bent met allerlei kronkels in z'n hoofd. Je werkelijkheidsbesef is waarschijnlijk jaren geleden al vervlogen.
Ik weet niet of ik je nou tussen zieke pedo's van de NVD moet plaatsen of autistische pubers.
pi_55188602
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 11:56 schreef OldJeller het volgende:
Ik stoor me aan jouw kleinzielige posts en topics.
Storen is een groot woord ervoor, ik wil je gewoon duidelijk maken dat je marginaal, akelig persoon bent met allerlei kronkels in z'n hoofd. Je werkelijkheidsbesef is waarschijnlijk jaren geleden al vervlogen.
Ik weet niet of ik je nou tussen zieke pedo's van de NVD moet plaatsen of autistische pubers.
En wie is OldJeller dan wel dat ie uberhaupt in staat is om mij, of wie dan ook, ergens te plaatsen? Wat mij vooral opvalt, is dat jij niets anders doet dan bepaalde mensen (niet alleen mij) stelselmatig de grond in proberen te drukken. Uiteraard faal je daarin tegenover de mensen die een superieur intellect bezitten boven jou, maar dat staat los van het feit, dat je gedrag ontoelaatbaar is.

En als je je aan mij stoort, waarom open je dan een topic van mij (zoals deze)? En waarom neem je dan de moeite om erin te posten?
pi_55188667
Neem een koikarpervijver.
pi_55189287
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 12:11 schreef floris.exe het volgende:

[..]

Wat mij vooral opvalt, is dat jij niets anders doet dan bepaalde mensen (niet alleen mij) stelselmatig de grond in proberen te drukken.
Vreemd, aangezien ik vrij weinig tegen de mede-users hier heb, met een uitzondering hier en daar. Je bewering is dan ook gebaseerd op lucht.
Ik hoef helemaal niks te doen om iemand als jij 'de grond in te trappen' (zoals je zelf al met een pruillip zegt), mede door de inhoud van menig topic dat je opent en de strekking van je posts. Het enige wat die opwekken is namelijk medelijden.
Dat je met dergelijk taalgebruik poogt vroom en goedhartig over te komen faalt dan ook keer op keer hopeloos.

Baggerusers als jij moet men niet vrij spel geven, ook al gaan ze door onder een andere username om hun rotte verleden en afschuw van andere users te verbloemen, FuifDuif.
  dinsdag 11 december 2007 @ 13:03:48 #62
104871 remlof
Europees federalist
pi_55189815
Fijn. En nu weer ontopic.
pi_55190058
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 13:03 schreef remlof het volgende:
Fijn. En nu weer ontopic.
Zou ik van deze gelegenheid gebruik mogen maken om een topicverplaatsing naar SEX te verzoeken? Daar hoort deze topic thuis, mijns inziens.
  dinsdag 11 december 2007 @ 13:16:17 #64
104871 remlof
Europees federalist
pi_55190121
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 13:14 schreef floris.exe het volgende:

[..]

Zou ik van deze gelegenheid gebruik mogen maken om een topicverplaatsing naar SEX te verzoeken? Daar hoort deze topic thuis, mijns inziens.
Err, nee want het is al uit SEX naar ONZ verplaatst door de SEXmods. Als je het daar niet mee eens bent moet je je beklag doen in [Feedback] We neuken nog even door!
pi_55190140
Omdat je op zoek bent naar allerlei alternatieven voor genot, incluis tuinattributen, zou je wellicht met dit paaltje plezier beleven. Denk aan: kringspier om het paaltje.
Het is vast nog nooit eerder geprobeerd en het zou maar zo kunnen dat jij hiermee de trend zet, FuifDuif.

dinsdag 11 december 2007 @ 13:28:42 #66
104871 remlof
Europees federalist
pi_55190432
Slotje maar. TS vindt dat ie niet in ONZ hoort en Oldjeller begrijpt niet dat hij hier gewoon niet moet posten als hij het topic niks vindt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')