Allen voor bier, bier voor allen.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:58 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ze worden erop uitgekozen. Na een gruwelijk trainingskamp waarin ze moeten waden door de topicdiarree en postbrei krijgen ze 48 uur om het complete oeuvre (let op de spelling NJ) van Conflict en alle badsloeven uit het hoofd te leren. Daarna krijgen ze een herkenningstest met willekeurige topics van Paniekzaaier, sweetgirly, paultjuhh, Emmykuhh, en croupouque waarbij ze de verschillende gradaties van baggerheid moeten benoemen. Bij meer dan 1 inschattingsfout gaat hun account door de shredder en mogen ze het later nog eens proberen onder een kloon.
They are the few, the proud, the able.
Verborgen voor de RVDquote:Op woensdag 28 november 2007 23:44 schreef Za-giniipiggu het volgende:
waar is het painttopic heen?
keyboardpiraatjesquote:
quote:Op woensdag 28 november 2007 22:11 schreef remlof het volgende:
En nu alleen nog feedback en tvp's van mods graag
Is goed, hoe je wel de animatie er in?quote:Op donderdag 29 november 2007 09:54 schreef boem-dikkie het volgende:
Volgens mij heb ik het logo nog wel in photoshop file. Dan kan ik even dat lelijke witte vlakje eruit halen. Kijk wel even als ik thuis ben.
Nja komt goed.quote:Op donderdag 29 november 2007 10:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Is goed, hoe je wel de animatie er in?
ik zie zoiezo remlof zo'n btje alles hier doen, snakey en de rest zijn hier amper te vindenquote:
Valt wel mee hoor, check de slotjeslijst maar.quote:Op donderdag 29 november 2007 11:19 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
ik zie zoiezo remlof zo'n btje alles hier doen, snakey en de rest zijn hier amper te vinden
Je hebt nou eenmaal werkpaarden en sierpaarden.quote:Op donderdag 29 november 2007 11:19 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
ik zie zoiezo remlof zo'n btje alles hier doen, snakey en de rest zijn hier amper te vinden
quote:Op donderdag 29 november 2007 13:23 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je hebt nou eenmaal werkpaarden en sierpaarden.
Nee.quote:Op vrijdag 30 november 2007 00:40 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
mag ik zondag een topic openen omdat ik jarig ben?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
quote:Op vrijdag 30 november 2007 01:51 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Prutsmod.Boeren zijn nog steeds de derde klasseSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
en die restelijke 20% van jou dan?quote:
quote:Op vrijdag 30 november 2007 16:36 schreef remlof het volgende:
Het ergste is al weg.
quote:
wat denk je zelf?quote:Op zaterdag 1 december 2007 16:00 schreef MouzurX het volgende:
wtf waarom is mijn topic dicht?????
[..]
Hoe moet ik hem dan doen?? is gewoon een serieus-onzin topic hoorquote:Op zaterdag 1 december 2007 16:03 schreef murp het volgende:
[..]
wat denk je zelf?
zinnetjes met fappen erin is niet erg topicwaardig
Is weer open.quote:Op zaterdag 1 december 2007 16:59 schreef MouzurX het volgende:
Gaat tie nog open of hoe zit het?
Murp moet gewoon nog ff inkomen denk ik.quote:Op zaterdag 1 december 2007 18:09 schreef Tmaatje het volgende:
Tjonge, jonge, open,dicht,weer open??? Draaideurbeleid?
Mwah, zo geweldig vind ik het niet. En als ik opruim blijft er weinig over, wil je dat?quote:Op zaterdag 1 december 2007 18:20 schreef Za-giniipiggu het volgende:
Zeg, verdient mijn [PAINT] Relaties topic inmiddels al geen TTT-banner en eventuele schoonmaakbeurt?
quote:Op zaterdag 1 december 2007 18:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Mwah, zo geweldig vind ik het niet. En als ik opruim blijft er weinig over, wil je dat?
Die is ook niet TTT waardig imho.quote:Op zaterdag 1 december 2007 18:35 schreef Za-giniipiggu het volgende:
[..]. laat dan maar. jij hebt liever een [PAINT] vernoem varkens naar islamitische profeten?
Kun je iets aan zijn avatar doen?quote:Op zaterdag 1 december 2007 18:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Mwah, zo geweldig vind ik het niet. En als ik opruim blijft er weinig over, wil je dat?
Ik weet ook niet waarom ie die kutkloon gebruikt.quote:Op zaterdag 1 december 2007 18:39 schreef Noorseviking het volgende:
[..]
Kun je iets aan zijn avatar doen?![]()
Die hond staart je aan
gewoon ivm. met privacyquote:Op zaterdag 1 december 2007 18:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik weet ook niet waarom ie die kutkloon gebruikt.
quote:Op zaterdag 1 december 2007 18:42 schreef Za-giniipiggu het volgende:
[..]
gewoon ivm. met privacyals je een andere UI kan vinden die tof is gebruik ik die wel.
Nee dat is het niet. Mensen ergerden zich aan de ava van die kutkloon, vandaar dat ik hem een beetje hielp.quote:Op zaterdag 1 december 2007 19:33 schreef iamredleader het volgende:
Is dit het avatar-aanvraag-topic? Ik wil ook wel mijn avatar in emo-style
Die is inmiddels volgepost. Show hier je FEEst icon! Of vraag er een aan... is de nieuwe topic.quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee dat is het niet. Mensen ergerden zich aan de ava van die kutkloon, vandaar dat ik hem een beetje hielp.
Voor meer emo (als in feestdagen) icoontjes kan je terecht in Show hier je FEEst icon! Of vraag er een aan...
Dank je, nepmod.quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:30 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Die is inmiddels volgepost. Show hier je FEEst icon! Of vraag er een aan... is de nieuwe topic.
SO TRUEquote:
Omdat ie niet wou. Oud nieuws.quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
SO TRUE![]()
ik vraag me eik nog wel af wrom Zg geen mod is geworden maar die murp wel_!
dan snap ik niet wrom ie nog steeds als een wannabe mod over het forum stiertquote:
quote:Op zaterdag 1 december 2007 23:38 schreef KutVocht. het volgende:
KutVocht.
Krijg ik eindelijk waardering zit er een remlofje op voordat ik zogenaamd bescheiden kan doen.
Dat heb je dan bij deze gedaanquote:Op zaterdag 1 december 2007 23:38 schreef KutVocht. het volgende:
KutVocht.
Krijg ik eindelijk waardering zit er een remlofje op voordat ik zogenaamd bescheiden kan doen.
Als je em nou 24 uur eerder had geopend en zonder stigmatiserende OPquote:Op zondag 2 december 2007 00:18 schreef Noorseviking het volgende:
Waarom is mijn topic dicht het ging wel over Aids
Ben ik is een keer serieusquote:Op zondag 2 december 2007 00:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Als je em nou 24 uur eerder had geopend en zonder stigmatiserende OP
Omdat het bagger is, over voetbal gaat en het prima via PM/MSN kanquote:Op zondag 2 december 2007 17:31 schreef Isdatzo het volgende:
kutwitlof waarom doe je mijn topic nu op slot
eej, wel lief zijn hè voor oom remlofquote:
want anders?quote:Op zondag 2 december 2007 17:42 schreef laffer het volgende:
[..]
eej, wel lief zijn hè voor oom remlof
dan vertel ik alles aan sinterklaasquote:
Omdat dit ONZ is en we tenminste een beetje creativiteit van de users zelf verwachten.quote:Op zondag 2 december 2007 23:30 schreef paultjuhhh het volgende:
Feliciteer hier Britney Spears !
Waarom slot mag je niet meer copy pasten uit nieuwsberichten
Ik vroeg het nog wel zo lief.quote:Op maandag 3 december 2007 01:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Een slotje lijkt me meer op z'n plaats
Het is al middag..quote:
Zet maar op je hyvesquote:Op dinsdag 4 december 2007 14:33 schreef EL_REY het volgende:
jogy leuk dat je er weer bent!
ff een vraagje, ik heb een filmpje op internet gevonden, echt super te gek leuk gaaf cool.
het gaat over twee vrouwen met een bekertje, en je gelooft je ogen niet...
in welk forum moet ik deze plaatsen, aangezien het over sex gaat, humor heeft, je kan er over klagen, je kan er trauma's door oplopen en het kan mischien ook wel op de hoofdpagina.
ik hoor het wel
kijk eens naar je eigen topicsquote:
hyves is zoooooo 2007quote:
Hij is waarschijnlijk te grappig oid.quote:
ja, TE grappig voor dit forum, probeer het ergens eldersquote:Op dinsdag 4 december 2007 17:19 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Hij is waarschijnlijk te grappig oid.
Ik quote uit de OP:quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:48 schreef Isdatzo het volgende:
welke onverlaat wist mijn post..
*klaagt*
zal het niet meer doen
En diegenen die hardleers zijn raken gewoon een tijdje hun postrechten kwijt.quote:Kijk niet gek op als je posts opeens verdwijnen en mocht dit gebeuren, heb daar dan ook vrede mee. Bagger is ook hier niet welkom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |