Je hebt nou eenmaal werkpaarden en sierpaarden.quote:Op donderdag 29 november 2007 11:19 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
ik zie zoiezo remlof zo'n btje alles hier doen, snakey en de rest zijn hier amper te vinden
quote:Op donderdag 29 november 2007 13:23 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je hebt nou eenmaal werkpaarden en sierpaarden.
Nee.quote:Op vrijdag 30 november 2007 00:40 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
mag ik zondag een topic openen omdat ik jarig ben?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
quote:Op vrijdag 30 november 2007 01:51 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Prutsmod.Boeren zijn nog steeds de derde klasseSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
en die restelijke 20% van jou dan?quote:
quote:Op vrijdag 30 november 2007 16:36 schreef remlof het volgende:
Het ergste is al weg.
quote:
wat denk je zelf?quote:Op zaterdag 1 december 2007 16:00 schreef MouzurX het volgende:
wtf waarom is mijn topic dicht?????
[..]
Hoe moet ik hem dan doen?? is gewoon een serieus-onzin topic hoorquote:Op zaterdag 1 december 2007 16:03 schreef murp het volgende:
[..]
wat denk je zelf?
zinnetjes met fappen erin is niet erg topicwaardig
Is weer open.quote:Op zaterdag 1 december 2007 16:59 schreef MouzurX het volgende:
Gaat tie nog open of hoe zit het?
Murp moet gewoon nog ff inkomen denk ik.quote:Op zaterdag 1 december 2007 18:09 schreef Tmaatje het volgende:
Tjonge, jonge, open,dicht,weer open??? Draaideurbeleid?
Mwah, zo geweldig vind ik het niet. En als ik opruim blijft er weinig over, wil je dat?quote:Op zaterdag 1 december 2007 18:20 schreef Za-giniipiggu het volgende:
Zeg, verdient mijn [PAINT] Relaties topic inmiddels al geen TTT-banner en eventuele schoonmaakbeurt?
quote:Op zaterdag 1 december 2007 18:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Mwah, zo geweldig vind ik het niet. En als ik opruim blijft er weinig over, wil je dat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |