abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54849901
Luka Modric dus.

Een geweldig talentvolle speler. Het is haast niet te geloven dat deze jongen nog in Kroatie zit, want hij is voor de volle 100% klaar voor de stap naar een Europese topper. Een ouderwetse 'nummer tien', vaak spelende met het magische nummer 14. Dat deze speler het nog ver gaat schoppen, is haast een zekerheidje te noemen.
quote:
  • Naam: Luka Modric.
  • Geboren: 9 September, 1985.
  • Plaats: Zadar, Kroatie.
  • Lengte: 173cm.
  • Positie: Middenvelder.

• Club: Dinamo Zagreb
  • Sinds: 2005 - heden.
  • Statistiek: 69 wedstrijden, 20 goals.

• Interlands: 22 wedstrijden, 3 goals.
  • Vorige clubs: NK Zadar
  • Modric heeft een contract tot 2015 en is dus geen koopje. Toch lijkt het er op dat een Europese topclub hem weg zal kapen bij Dinamo Zagreb. De kanshebbers zijn (onder andere) Bayern Munchen, Arsenal en Chelsea.

Tot snel, in de Champions League.

[ Bericht 0% gewijzigd door JanVanHalst op 26-11-2007 17:14:53 ]
    Analist. Want kennis is macht, maar kennis delen is kracht.
    pi_54849954
    Als er al een topic was, graag een link. Ik heb niets kunnen vinden.
    pi_54849979
    Volgend jaar in het blauw hopelijk.

'Modric' betekent toch iets van blauw? Zoiets las ik ergens.

Trouwens, volgens mij is iemand met een contract tot 2005 wel een koopje
    PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
      maandag 26 november 2007 @ 17:12:58 #4
    125053 stefmans
    Ze winnen nooit van de Joden.
    pi_54850096
    Geweldige speler.
    ''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
    pi_54850135
    Hup naar Ajax toe.
    pi_54850136
    quote:
    Op maandag 26 november 2007 17:05 schreef mcyodogg het volgende:
    Trouwens, volgens mij is iemand met een contract tot 2005 wel een koopje
    Aangepast.
    pi_54850375
    Geweldige voetballer, speelde tegen Engeland erg goed. Hopen dat hij naar Arsenal gaat
    pi_54850527
    Moet teveel kosten voor wat hij tot nu toe gepresteerd heeft. Ik hoor bedragen van boven de 20 miljoen euro. Net als met Alves gaat niemand dat voor hem betalen op dit moment.
      maandag 26 november 2007 @ 17:45:32 #9
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_54850671
    Hij viel mij tegen Engeland vooral op omdat ie zo op Cruijff leek. Verder wel een nuttige speler maar 20 miljoen is echt te veel lijkt me.
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
    pi_54850702
    Erg goede voetballer, maar die TT
    ><(({°>
    pi_54850907
    Die is opzettelijk wat overdreven, omdat Modric in zijn gezicht nogal op Cruijff lijkt.
    pi_54851483
    Ja maar over Cruijff maak je geen grappen
    ><(({°>
      Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 26 november 2007 @ 18:37:48 #13
    17650 crew  rubbereend
    JUICHEN
    pi_54851661
    geweldig groot talent zeg, klaar voor de volgende stap, ben benieuwd wie hem oppikt deze zomer.
    DeLuna vindt me dik ;(
    Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
    pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
    pi_54853430
    Uit 'Beoordeel de voetballer'-topic:
    quote:
    Op vrijdag 23 november 2007 19:20 schreef Beschouw het volgende:
    Luka Modric
    Ouderwetse spelmaker in een modern jasje. Gewelidige balbehandeling, technisch perfect, immer een oog voor een vrijstaande man en het mooiste van al: altijd in beweging nadat hij een bal heeft afgespeeld en dus altijd weer aanspeelbaar. Speelde met Dinamo Zagreb Ajax aan gort en was er voor een groot deel voor verantwoordelijk dat Kroatië Engeland uitschakelde. Erg jong nog, maar ik ben diep onder de indruk van dit wonderkind. Er is een grote toekomst voor deze jongen weggelegd. Nu al een 8,5
    (maar in de toekomst zeker een 9,5 waard)
    pi_54855208
    Een terugvindpost om Ajax in Europa terug te vinden
    "We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
    pi_54856427
    Wat een geweldige speler
    Helaas niet meer haalbaar voor Ajax
    pi_54856566
    Voor PSV wel
    "We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
    pi_54857140
    Ook niet natuurlijk. Wellicht via Chelsea, maar ik zie hem niet uitgeleend worden. Daar is hij nu al te goed voor.
    That's all folks!
    pi_54857175
    Hij kan nog genoeg leren in anderhalf jaar Eindhoven
    pi_54857435
    Hij zal lachen als hij Eindhoven hoort als Chelsea en Arsenal enzo achter hem aanzitten .
    AFC AJAX
    pi_54857444
    Tja, mocht Chelsea hem halen, dan heeft ie natuurlijk wel mega concurrentie op het middenveld. Dan moet je wel van het niveau Mikel zijn, om op die leeftijd een basisplek te veroveren.

Als een andere grote club komt, die hem betere perspectieven biedt op een basisplaats, zie ik hem eigenlijk niet naar Chelsea komen. Al zal Chelsea wel het hoogste salaris kunnen geven.
    pi_54857503
    Hij kan het beste naar Arsenal gaan.
    AFC AJAX
    pi_54857537
    Ja, bij uitstek de ploeg die een tekort heeft aan jonge centrale middenvelders.
    pi_54857642
    Nee maar Wenger kan goed met zulke spelers omgaan en er zullen vast nog wel spelers vertrekken na dit jaar.
    AFC AJAX
    pi_54857713
    Ik zie de Arsenal-kern niet snel uit elkaar vallen, eindelijk lijkt het weer eens oogsttijd.
    That's all folks!
    pi_54858588
    quote:
    Op maandag 26 november 2007 22:37 schreef -Vaduz- het volgende:
    Ik zie de Arsenal-kern niet snel uit elkaar vallen, eindelijk lijkt het weer eens oogsttijd.

Wenger doet niet aan oogsten, die blijft maar zaaien.
      maandag 26 november 2007 @ 23:11:19 #27
    89728 Plastic_Power
    Vegetable rights & peace
    pi_54858856
    Die mag best naar Tottenham
    Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
    pi_54858935
    Kan hij uberhaubt wel naar Engeland of voldoet hij al aan de interland eis?
    pi_54859012
    22 interlands in een jaar tijd? Ik denk dat die vergunning geen probleem wordt.
    pi_54859022
    quote:
    Op maandag 26 november 2007 23:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
    Kan hij uberhaubt wel naar Engeland of voldoet hij al aan de interland eis?
    Dat laatste.
      maandag 26 november 2007 @ 23:27:43 #31
    15600 BB-King
    Long live the King!
    pi_54859397
    Goede speler en hij speelt ook nog eens in een Nederlandse reclame...

http://www.youtube.com/watch?v=zx9D8xt-9hc

Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
    pi_54864473
    Toch blijft het jammer dat de Nederlandse clubs nu te laat zijn voor Modric. Ik had deze speler graag op de Nederlandse velden gezien.
      dinsdag 27 november 2007 @ 10:15:51 #33
    128959 M0NTANA
    Don't fuck with me!
    pi_54865242
    In de wedstrijd tegen Engeland viel hij op vanwege zijn rust, waarom speelt deze topper nog in Kroatië?
    I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
    A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
    pi_54865356
    quote:
    Op dinsdag 27 november 2007 10:15 schreef M0NTANA het volgende:
    In de wedstrijd tegen Engeland viel hij op vanwege zijn rust, waarom speelt deze topper nog in Kroatië?
    Omdat niemand tot nu toe zijn lang doorlopende contract heeft afgekocht.
      dinsdag 27 november 2007 @ 17:22:41 #35
    125053 stefmans
    Ze winnen nooit van de Joden.
    pi_54872809
    quote:
    Op dinsdag 27 november 2007 10:15 schreef M0NTANA het volgende:
    Zit ook een lekker prijs kaartje aan.
    ''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
    pi_54874784
    Edoardo speelde er een half jaar geleden ook nog
    pi_54881352
    quote:
    Op maandag 26 november 2007 23:27 schreef BB-King het volgende:
    Goede speler en hij speelt ook nog eens in een Nederlandse reclame...

http://www.youtube.com/watch?v=zx9D8xt-9hc

AFC AJAX
    pi_54881800
    Een contract mag toch helemaal niet tot 2015 lopen?
    pi_54886309
    quote:
    Op woensdag 28 november 2007 00:23 schreef De_Ananas het volgende:
    Een contract mag toch helemaal niet tot 2015 lopen?
    Dinamo heeft de lengte van het contract volgens mij ook nooit officieel bevestigd, dus dat zou kunnen. Hoe het ook moge zijn, het contract loopt nog wel door tot Sint-Juttemis.
      woensdag 28 november 2007 @ 10:21:59 #40
    198398 Humberto.
    RTL Voetbal coryfee
    pi_54886425
    Hij lijkt inderdaad op Cruijff, hoe frapant.
    De mooiste kale man.
    pi_54887892
    quote:
    Op woensdag 28 november 2007 10:16 schreef JanVanHalst het volgende:

[..]

Dinamo heeft de lengte van het contract volgens mij ook nooit officieel bevestigd, dus dat zou kunnen. Hoe het ook moge zijn, het contract loopt nog wel door tot Sint-Juttemis.
    Maximaal aantal jaar was 6 ofzo toch?
    pi_54923291
    hij lijkt niet alleen op Cruyff, zijn motoriek en en bouw zijn identiek aan El Salvador
    * Schopt
    Officieel lid van de Kibbelingbende en de Amoebeboys
    pi_55060689
    Ik hoop t maar
    ><(({°>
    pi_55060792
    quote:
    5/12/2007 - Geruchten over Luka Modric duiken weer op
    (Gepost door P.)

BRON: Elf

Volgens Elf doet Ajax een concrete poging om de Kroatische voetbalster Luka Modric van Dinamo Zagreb naar Amsterdam te halen. Volgens de Kroatische krant Vecernji is Sören Lerby in Zagreb om met de zaakwaarnemer van Modric te onderhandelen om de transfer, die in de winterstop plaats zou moeten vinden, tot stand te kunnen brengen. Ajax heeft Luka Modric enkele jaren geleden al bekeken. Afgelopen zomer was hij nog te duur voor de Amsterdammers.

Elders is echter terug te vinden dat de gesprekken nergens naar toe zouden leiden, ondanks dat Modric 'akkoord zou zijn' met Ajax. Volgens de zaakwaarnemer van Modric moet Ajax zich over een maand maar melden, als dat al zinvol zou zijn. want de enige clubs die daadwerkelijk als kanshebber voor een succesvolle transfer kunnen zijn, zijn Barcelona, Manchester United en Chelsea.
      woensdag 5 december 2007 @ 16:58:26 #46
    128959 M0NTANA
    Don't fuck with me!
    pi_55060892
    quote:
    Op woensdag 5 december 2007 16:55 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]
    Vrees toch echt dat hij onhaalbaar is, maar als Ajax hem toch weet binnen te halen, is dit de transfer van de eeuw.
    A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
    pi_55060933
    Dus naar PSV voor anderhalf jaar
    pi_55064619
    als ajax deze jongen kan binnenhalen....wow
    Alex Pastoor:
    "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
    Martin Verkerk:
    ''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
    pi_55064647
    quote:
    Op woensdag 5 december 2007 16:55 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]
    Beetje vreemd dat hij afgelopen zomer te duur was. Dan is hij nu toch duurder of neemt zijn waarde echt drastisch af met een korter durend contract?
    Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
    [b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
    Ray's Statshoekje - 2009/2010.
    pi_55064684
    er gaan ook verhalen dat hij al zo goed als zeker naar Chelsea gaat voor 20 miljoen...ajax zal nooit meer dan 12 betalen denk ik..
    Alex Pastoor:
    Martin Verkerk:
    ''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
    pi_55064835
    Bij Chelsea gaat hij toch niet aan de bak komen, eerste paar seizoenen opdraven in de League Cup ofzo. Als hij verstandig is gaat hij naar een mindere club waar hij wél speelt.
    pi_55064953
    ik dacht van Mikel dat hij ook niet aan de bak zou komen maar die heeft zich er ook in gewerkt...ik ben het overigens wel met je eens dat hij beter kan wachten met deze stap (tenzij hij naar een club als arsenal zou gaan, daar past hij wel prima in denk ik). Hij zal wel naar een Engelse subtopper gaan ofzo net als bijv Krancjar
    Alex Pastoor:
    Martin Verkerk:
      Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 5 december 2007 @ 21:17:35 #53
    17650 crew  rubbereend
    JUICHEN
    pi_55065536
    quote:
    Op woensdag 5 december 2007 20:50 schreef RayMania het volgende:
    Bij Chelsea gaat hij toch niet aan de bak komen, eerste paar seizoenen opdraven in de League Cup ofzo. Als hij verstandig is gaat hij naar een mindere club waar hij wél speelt.
    Kalou heeft zich toch ook inmiddels in de ploeg gespeeld, en anders kan hij altijd nog aan PSV verhuurd worden!
    DeLuna vindt me dik ;(
    pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
    pi_55065773
    Je kan met Mikel en Kalou wel 2 voorbeelden opnoemen die het gelijk gehaald hebben, maar daar tegenover kan je natuurlijk ook weer namen zetten als Lassane Diarra en Nuno Morais
    pi_55066059
    Nuno Morais heeft nooit echt een kans gehad. En dat ie gratis naar Apoel is gegaan zegt genoeg. Diarra is wel een goede voetballer, alleen werd ie overal, behalve op zn eigen positie gezet.

Modric zou een goede opvolger kunnen zijn voor Lampard, maar die blijft nog wel 3/4 jaar voetballen. Maar goed, Grant rouleert veel dus zou hij best aan spelen toekomen.

Als ie al naar Chelsea komt, that is.
    pi_55068298
    -doe ff normaal-

[ Bericht 94% gewijzigd door rubbereend op 06-12-2007 00:24:04 ]
    AFC AJAX
    pi_55076238
    Modric lijkt me te duur voor Ajax, maar geld zat, gooi die zak maar op tafel!
    AFC Ajax - SS Lazio
    29 Aug. Mystery Land 2009
      donderdag 6 december 2007 @ 12:58:26 #58
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_55076479
    De tussenstap naar Ajax lijkt me voor hem overbodig.
    pi_55077872
    quote:
    Op donderdag 6 december 2007 12:58 schreef Grulez het volgende:
    De tussenstap naar Ajax lijkt me voor hem overbodig.
    Ben bang dat je gelijk hebt.
    AFC AJAX
    pi_55079644
    Verhaal gaat dat de deal met Ajax afgelopen zomer afgeblazen werd doordat Eduardo voor geld naar Arsenal ging en Dinamo daardoor niet meer zo happig was op wat euros( plus 2 sterspelers verkopen zo niet goed liggen bij de fans).Vrees voor Ajax dat men nu veel en veelste laat is qua prijs maar ook qua aantrekingskracht t.o.v van andere geintreseerde clubs
    Wat pinanti, hoe pinanti, waar pinanti, pinanti is pinanti!
    pi_55079679
    Ajax zou wel mooi zijn, maar onhaalbaar. Als ik hem was zou ik in ieder geval niet naar Chelsea gaan. Daar speelt hij dan gewoon te weinig, of niet op zijn beste positie.
      donderdag 6 december 2007 @ 18:33:14 #62
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_55083321
    Kwaliteit kost (veel) geld. Maar dat heeft Ajax toch nog wel van de transfer van Sneijder? Of is het enkel het beleid dat het niet toelaat om ~15 miljoen uit te geven aan een speler?
    pi_55083839
    quote:
    Op woensdag 5 december 2007 20:50 schreef RayMania het volgende:
    Dat geloof je zeker toch zelf niet?
    pi_55083846
    Sneijder was 29 miljoen min 10 miljoen misgelopen CL inkomsten = 19
    Alex Pastoor:
    Martin Verkerk:
    pi_55083893
    quote:
    Op donderdag 6 december 2007 18:33 schreef The_Verve het volgende:
    Kwaliteit kost (veel) geld. Maar dat heeft Ajax toch nog wel van de transfer van Sneijder? Of is het enkel het beleid dat het niet toelaat om ~15 miljoen uit te geven aan een speler?
    Dat geld is al in gaten gestopt.

Ajax mag blij zijn als ze nog een miljoen of 7 kunnen investeren deze winter, maar het zal wel weer het niveau Colin, Urzaiz, Rommedahl, Delorge worden
      donderdag 6 december 2007 @ 19:07:33 #66
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_55084031
    quote:
    Op donderdag 6 december 2007 19:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Dat geld is al in gaten gestopt.
    Oh ok, een beetje de PSV-manier dus.
    quote:
    Op donderdag 6 december 2007 19:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
    Ajax mag blij zijn als ze nog een miljoen of 7 kunnen investeren deze winter, maar het zal wel weer het niveau Colin, Urzaiz, Rommedahl, Delorge worden
    Of Suarez...
    pi_55084100
    Ja maar die is al gekocht, dat geld kan je niet nog een keer uitgeven
      donderdag 6 december 2007 @ 19:15:43 #68
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_55084205
    Klopt, maar voor een miljoen of 7 (wat me onzin lijkt maar dat even terzijde) haal je eerder iemand van het niveau Suarez dan bijvoorbeeld niveau Colin.
    pi_55085322
    Zoals?

In Zuid Amerika en Nederland zitten ze niet en Modric is een stuk duurder dan 7 miljoen
    pi_55085380
    quote:
    Op donderdag 6 december 2007 20:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
    Zoals?

In Zuid Amerika en Nederland zitten ze niet en Modric is een stuk duurder dan 7 miljoen
    Zolang jij en ik nog steeds niet in de boekhouding van Ajax kunnen kijken blijft het gissen wat Ajax kan uitgeven op de transfermarkt.
    pi_55085528
    Kan ik wel
    pi_55085558
    quote:
    Op donderdag 6 december 2007 20:06 schreef sjimz het volgende:

[..]

Zolang jij en ik nog steeds niet in de boekhouding van Ajax kunnen kijken blijft het gissen wat Ajax kan uitgeven op de transfermarkt.
    Over een week of 7 mag je weer zeggen dat ik weer gelijk heb over Ajax
    pi_55085647
    Jij kan het ook, -knip-

[ Bericht 72% gewijzigd door rubbereend op 06-12-2007 20:28:14 (je hoeft niet persoonlijk te worden) ]
    pi_55085720
    Dat weet bijna niemand alleen de mensen die erover gaan, je kan rekenen wat je wilt maar je zult nooit een afschrift van Ajax zien.
    AFC AJAX
    pi_55085829
    Waarom denk je dat Ajax een jaarverslag moet publiceren?
      Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 6 december 2007 @ 20:25:28 #76
    17650 crew  rubbereend
    JUICHEN
    pi_55085847
    quote:
    Op donderdag 6 december 2007 20:06 schreef sjimz het volgende:

[..]

Kom nou dat is best in te schatten, aangezien de cijfers van Ajax bekend zijn en je ongeveer in kan schatten wat er van transfers overblijft. En dat valt altijd tegen merk ik in Eindhoven
    DeLuna vindt me dik ;(
    pi_55085885
    quote:
    Op donderdag 6 december 2007 20:25 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Kom nou dat is best in te schatten, aangezien de cijfers van Ajax bekend zijn en je ongeveer in kan schatten wat er van transfers overblijft. En dat valt altijd tegen merk ik in Eindhoven
    Met het verschil dat er dit seizoen een UEFA Cup wedstrijd was, die geld gekost heeft en vorig seizoen 4
      Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 6 december 2007 @ 20:29:42 #78
    17650 crew  rubbereend
    JUICHEN
    pi_55085950
    quote:
    Op donderdag 6 december 2007 20:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Met het verschil dat er dit seizoen een UEFA Cup wedstrijd was, die geld gekost heeft en vorig seizoen 4
    klopt Ajax zit er vooral dankzij de transfer positief bij in het jaarverslag.

Maargoed ontopic.

Modric en ik hoop niet dat hij in Amsterdam komt te spelen!
    DeLuna vindt me dik ;(
      donderdag 6 december 2007 @ 22:39:53 #79
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_55089468
    quote:
    Op donderdag 6 december 2007 20:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
    Zoals?

Ok, voor 7 miljoen kun je dus alleen spelers als van he niveau Colin, Delorge en Rommedahl halen? Welk punt wil je nu eigenlijk precies maken?
    pi_55091480
    Ja of Schone bijvoorbeeld
    pi_55091949
    quote:
    Op donderdag 6 december 2007 18:59 schreef Tim86 het volgende:
    Sneijder was 29 miljoen min 10 miljoen misgelopen CL inkomsten = 19
    Wat een onzin, vorig jaar haalde Ajax ook geen CL, mét Sneijder.
    AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
    pi_55092015
    weet ik wel bas, maar dat is wel de reden dat het geld niet besteedbaar is, dat is meer wat ik bedoelde..had het alleen niet zo duidelijk verwoord
    Alex Pastoor:
    Martin Verkerk:
    pi_55092769
    De kans met Sneijder was in elk geval een stuk groter
      vrijdag 7 december 2007 @ 08:25:51 #84
    194154 BigKahuna
    De Eindbaars.
    pi_55093850
    quote:
    Op vrijdag 7 december 2007 02:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
    De kans met Sneijder was in elk geval een stuk groter
    Geweldige conclusie.
    ><(({°>
      vrijdag 7 december 2007 @ 09:36:22 #85
    128959 M0NTANA
    Don't fuck with me!
    pi_55094963
    http://www.vecernji.hr/newsroom/sports/football/2968374/index.do

Wellicht dus in een Alex-constructie via CFC naar PSV.
      vrijdag 7 december 2007 @ 09:43:15 #86
    123545 DatMeenJeNiet
    Mike Mampuya till i die O+
    pi_55095089
    Alsjeblieft niet zeg. Die gozer hoort gewoon direct in de PL te spelen. Kan hij makkelijk aan.
    pi_55095234
    quote:
    Op vrijdag 7 december 2007 09:36 schreef M0NTANA het volgende:
    http://www.vecernji.hr/newsroom/sports/football/2968374/index.do

Wellicht dus in een Alex-constructie via CFC naar PSV.
    Zoals al voorspeld door ondergetekende.

Ik zie een middenveld met Modric, Simons en Afellay wel zitten en wens de concurrentie veel succes toe als hij komt.

Wel jammer dat hij alleen nog Europees kan spelen als PSV de CL haalt denk ik
    pi_55095265
    quote:
    Op vrijdag 7 december 2007 09:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Ik zie je nergens iets over een constructie met Chelsea zeggen.
      vrijdag 7 december 2007 @ 09:51:27 #89
    128959 M0NTANA
    Don't fuck with me!
    pi_55095266
    quote:
    Op vrijdag 7 december 2007 09:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Het is gelukkig nog niet zover.
    pi_55095301
    Wat een middenveld zou PSV dan krijgen

droom-modus weer uit
    Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
    Winnaar Serie A-toto 2008-2009
    Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
    En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
    pi_55095341
    pi_55095353
    Laat maar aan staan, want die kans zit er dik in
    pi_55095385
    Ik wou net zegguh reken er maar niet op

Hoop toch ook dat Ajax voor iemand anders gaat, komop zeg je gaat toch geen 15+mil voor zon overrated speler betalen
    pi_55095425
    quote:
    Op vrijdag 7 december 2007 09:57 schreef Jnk18 het volgende:
    Ik wou net zegguh reken er maar niet op

Hoop toch ook dat Ajax voor iemand anders gaat, komop zeg je gaat toch geen 15+mil voor zon overrated speler betalen
    Lijkt me een duidelijke zaak dat Aissati dan van jullie is.
      vrijdag 7 december 2007 @ 10:00:12 #95
    128959 M0NTANA
    Don't fuck with me!
    pi_55095446
    quote:
    Op vrijdag 7 december 2007 09:59 schreef ruud.nl het volgende:

[..]

Lijkt me een duidelijke zaak dat Aissati dan van jullie is.
    Liever niet, dat zou echt een hele schrale troost zijn.
    pi_55095464
    Voor 5 miljoen. Dan moet ie al flink zijn best doen om dat geld waard te worden
    pi_55095609
    Volgens meerdere bronnen heb ik vernomen dat Chelsea de slag om Luka Modric heeft gewonnen.

Grant (de trainer van Chelsea) heeft aangegeven dat hij nog geen plaats heeft voor een talent in de ploeg en is dus van plan om Luka Modric aan PSV uit te lenen om zich daar te ontwikkelen tot een top speler.

(net als, rajkovic - alex)
    pi_55095693
    Ajax fans vinden het toch uitverkopen van je ziel?
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
      vrijdag 7 december 2007 @ 10:15:20 #99
    128959 M0NTANA
    Don't fuck with me!
    pi_55095769
    quote:
    Op vrijdag 7 december 2007 10:07 schreef Gaosz het volgende:
    Volgens meerdere bronnen heb ik vernomen
      vrijdag 7 december 2007 @ 10:15:21 #100
    529 twi
    Het lichtje is uit...
    pi_55095770
    quote:
    Op vrijdag 7 december 2007 10:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
    Ajax fans vinden het toch uitverkopen van je ziel?
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Het is ook gewoon uitverkopen van je ziel. Zeker wanneer je daar twee talentvolle jonge spelers uit eigen jeugd hebt rondlopen. Of denk je dat wanneer Modric komt, er ineens wel met 2 creatieve aanvallende middenvelders gespeeld kan gaan worden?

Dan belandt Afellay gewoon op de bank en Aissati op de tribune, en ga je dus slaafje spelen van een club ten koste van je eigen jeugdspelers. Als ik PSV was, zou ik gewoon lekker doorgaan met hun eigen spelers, die hebben namelijk talent zat.

Of Afellay en Aissati verkopen, dat kan natuurlijk ook.
    pi_55095830
    quote:
    Op vrijdag 7 december 2007 10:07 schreef Gaosz het volgende:
    Volgens meerdere bronnen heb ik vernomen dat Chelsea de slag om Luka Modric heeft gewonnen.

Grant (de trainer van Chelsea) heeft aangegeven dat hij nog geen plaats heeft voor een talent in de ploeg en is dus van plan om Luka Modric aan PSV uit te lenen om zich daar te ontwikkelen tot een top speler.

(net als, rajkovic - alex)
    Lezen is moeilijk?
    pi_55095834
    Afellay komt echt niet op de bank
    pi_55095860
    Afellay op de bank ?
    pi_55095914
    Of gewoon Culina, Vayrinen en Mendez verkopen en Bakkal en Aissati regelmatig speeltijd geven
      vrijdag 7 december 2007 @ 10:27:14 #105
    529 twi
    Het lichtje is uit...
    pi_55095999
    Afellay komt gewoon op de bank wanneer Modric komt. Of jij vindt Afellay beter dan Modric, dan komt die op de bank. Wanneer PSV namelijk moeite wil doen om met 2 talentvolle middenvelders te spelen, dan zouden ze dat doen met Afellay en Aissati of Perez.

Dat doen ze niet, dus waarom zouden ze wel ineens doen wanneer Modric komt? Er zijn gewoonweg maar 11 plaatsen op het veld.

Met een Rajkovic kan ik het begrijpen. Een jongen die nog niet zo ver is voor een positie waar PSV alleen maar gehandicapten heeft. Voorr Alex destijds idem dito. Maar dit zou gewoon je reinste kapitaalvernietiging zijn doordat je je grootste talenten op de bank moet zetten.

Dus tenzij PSV Afellay verkoopt, zie ik niet in wat ze met een gehuurde Modric moeten.
    pi_55096032
    Tuurlijk
    pi_55096052
    Mendez - Simons - Modric
    Affelay - Simons - Modric

Echt een moeilijke keus, Seffke zal er wel veel slapeloze nachten over hebben
      vrijdag 7 december 2007 @ 10:33:50 #108
    128959 M0NTANA
    Don't fuck with me!
    pi_55096129
    quote:
    Op vrijdag 7 december 2007 10:27 schreef twi het volgende:
    Afellay komt gewoon op de bank wanneer Modric komt. Of jij vindt Afellay beter dan Modric, dan komt die op de bank. Wanneer PSV namelijk moeite wil doen om met 2 talentvolle middenvelders te spelen, dan zouden ze dat doen met Afellay en Aissati of Perez.

Dat doen ze niet, dus waarom zouden ze wel ineens doen wanneer Modric komt? Er zijn gewoonweg maar 11 plaatsen op het veld.

Met een Rajkovic kan ik het begrijpen. Een jongen die nog niet zo ver is voor een positie waar PSV alleen maar gehandicapten heeft. Voorr Alex destijds idem dito. Maar dit zou gewoon je reinste kapitaalvernietiging zijn doordat je je grootste talenten op de bank moet zetten.

Dus tenzij PSV Afellay verkoopt, zie ik niet in wat ze met een gehuurde Modric moeten.
    Ach, ze kunnen best samenspelen, als je naar een andere 4-4-2-variant gaat. Zoiets:

1
    2
    3
    4
    5
    6
    ----------------X----------------
    -X---------X---------X---------X-
    ----------------X----------------
    ---------------------------------
    -------X--------X--------X-------
    ------------X-------X------------
    pi_55096158
    Ik zou gewoon voor 4-3-3 gaan. Aisati kan spelen als Modric of Afellay er niet is en voor de rest kan hij speelminuten maken op rechts of als invaller

Modric kan sws Europees al niet spelen
      vrijdag 7 december 2007 @ 10:38:23 #110
    529 twi
    Het lichtje is uit...
    pi_55096203
    En dan komt Aissati dus totaal niet mee aan spelen toe. En Perez ook niet, dus dan mag je brandjes blussen. Natuurlijk kan het wel, maar PSV doet het nu al niet met Afellay en Aissati samen. Dus nogmaals, waarom dan wel?
    pi_55096211
    Eerst maar eens zien of dit gerucht waarheid wordt.
    pi_55096261
    quote:
    Op vrijdag 7 december 2007 10:38 schreef twi het volgende:
    En dan komt Aissati dus totaal niet mee aan spelen toe. En Perez ook niet, dus dan mag je brandjes blussen. Natuurlijk kan het wel, maar PSV doet het nu al niet met Afellay en Aissati samen. Dus nogmaals, waarom dan wel?
    Dus als Culina, Vayrinen en Mendez verkocht worden komt Isi niet meer aan spelen toe?
      vrijdag 7 december 2007 @ 10:48:25 #113
    529 twi
    Het lichtje is uit...
    pi_55096404
    quote:
    Op vrijdag 7 december 2007 10:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Dus als Culina, Vayrinen en Mendez verkocht worden komt Isi niet meer aan spelen toe?
    Waarom zou PSV nu ineens Culina, Vayrynen en Mendez gaan verkopen ten faveure van Aissati, terwijl ze dat tot op heden niet hebben gedaan?
      Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 7 december 2007 @ 11:16:40 #114
    17650 crew  rubbereend
    JUICHEN
    pi_55097053
    zou wel hilarisch zijn vele Ajaxfans kwijlen al weken als het over Modric gaat en zagen hem al in de Arena dartelen en dan zou hij in Eindhoven komen te spelen

niet dat ik denk dat dat gaat gebeuren, maar toch. Best grappig
    quote:
    Op vrijdag 7 december 2007 10:15 schreef twi het volgende:

[..]

Het is ook gewoon uitverkopen van je ziel. Zeker wanneer je daar twee talentvolle jonge spelers uit eigen jeugd hebt rondlopen. Of denk je dat wanneer Modric komt, er ineens wel met 2 creatieve aanvallende middenvelders gespeeld kan gaan worden?

Dan belandt Afellay gewoon op de bank en Aissati op de tribune, en ga je dus slaafje spelen van een club ten koste van je eigen jeugdspelers. Als ik PSV was, zou ik gewoon lekker doorgaan met hun eigen spelers, die hebben namelijk talent zat.

Of Afellay en Aissati verkopen, dat kan natuurlijk ook.
    Afellay heeft al vele wedstrijden met Perez gespeeld dus dat is geen probleem
    DeLuna vindt me dik ;(
      Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 7 december 2007 @ 11:18:36 #115
    17650 crew  rubbereend
    JUICHEN
    pi_55097091
    quote:
    Op vrijdag 7 december 2007 10:38 schreef twi het volgende:
    als Modric komt gaat Perez, hij zit zich nu al te verbijten op de bank
    DeLuna vindt me dik ;(
      Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 7 december 2007 @ 11:20:36 #116
    17650 crew  rubbereend
    JUICHEN
    pi_55097135
    quote:
    Op vrijdag 7 december 2007 10:27 schreef twi het volgende:

Met een Rajkovic kan ik het begrijpen. Een jongen die nog niet zo ver is voor een positie waar PSV alleen maar gehandicapten heeft.
    met die gehandicapten 10 tegen doelpunten minder in de competite.... wat hebben jullie dan achterin staan?
    DeLuna vindt me dik ;(
    pi_55097202
    Afellay - Simons - Modric

Dat dus
      vrijdag 7 december 2007 @ 11:24:44 #118
    128959 M0NTANA
    Don't fuck with me!
    pi_55097238
    quote:
    Op vrijdag 7 december 2007 11:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
    Afellay - Simons - Modric

Dat dus
    Davids - Modric - Gabri

Dat dus
      vrijdag 7 december 2007 @ 11:28:50 #119
    52871 Blight
    Supersized.
    pi_55097332
    quote:
    Op vrijdag 7 december 2007 11:24 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Davids - Modric - Gabri

Dat dus
    Dat zou echt fantastisch zijn, maar ik zie het niet snel gebeuren.
    I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
      vrijdag 7 december 2007 @ 11:32:16 #120
    529 twi
    Het lichtje is uit...
    pi_55097425
    quote:
    Op vrijdag 7 december 2007 11:20 schreef rubbereend het volgende:

[..]

met die gehandicapten 10 tegen doelpunten minder in de competite.... wat hebben jullie dan achterin staan?
    De jonge broertjes van die gehandicapten!
      vrijdag 7 december 2007 @ 11:32:23 #121
    128959 M0NTANA
    Don't fuck with me!
    pi_55097429
    quote:
    Op vrijdag 7 december 2007 11:28 schreef Blight het volgende:

[..]

Dat zou echt fantastisch zijn, maar ik zie het niet snel gebeuren.
    Inderdaad, zie het nog eerder gebeuren dat we Marco van Basten niet als trainer/coach krijgen dan dat Luka Modric naar Ajax komt. Maar goed, zeg nooit nooit.
    pi_55097436
    Ajax (en PSV) is niet realistisch bezig, ze zijn te laat voor deze jongen.
    That's all folks!
      vrijdag 7 december 2007 @ 11:34:15 #123
    529 twi
    Het lichtje is uit...
    pi_55097477
    quote:
    Op vrijdag 7 december 2007 11:32 schreef -Vaduz- het volgende:
    Ajax (en PSV) is niet realistisch bezig, ze zijn te laat voor deze jongen.
    Zodra je zo gaat handelen kun je maar beter stoppen met het nastreven van enig succes.

PSV is overigens wel realistisch bezig, die hebben immers al 3 slaafjes van Chelsea (gehad)
    pi_55098055
    Als Modric voor het voetbal ipv geld kiest, kiest hij natuurlijk voor een Ajax of PSV in plaats van een Engelse/Europese topclub.
    pi_55098097
    quote:
    Op vrijdag 7 december 2007 11:58 schreef Fides het volgende:
    Als Modric voor het voetbal ipv geld kiest, kiest hij natuurlijk voor een Ajax of PSV in plaats van een Engelse/Europese topclub.
    PSV kan hem nooit halen zonder de hulp van Chelsea.
    pi_55098129
    quote:
    Op vrijdag 7 december 2007 11:59 schreef sjimz het volgende:

[..]

PSV kan hem nooit halen zonder de hulp van Chelsea.
    PSV heeft die intentie ook niet.

Als ze hem door Chelsea aangeboden krijgen, wordt het natuurlijk een ander verhaal.
      vrijdag 7 december 2007 @ 12:27:16 #127
    67174 Dos37
    Come on Twente
    pi_55098754
    zou mooi zijn voor PSV en het Nederlandse voetbal.
    Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
    Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
    [b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
    pi_55098790
    Modric komt bij Chelsea in ieder geval niet meteen elke week te spelen. Als er 1 linie is waar genoeg goede voetballers rondlopen is het het middenveld wel. Dus verhuren is dan een optie.

Maar goed, moet ie a) wel voor Chelsea tekenen, en moet Chelsea b) hem wel aan PSV verhuren. Maar goed, hoe dat bij PSV gaat werken is ook afwachten. Je hebt al 4 goede middenvelders, en Culina heb je nodig voor de balans.
    pi_55098838
    quote:
    Op vrijdag 7 december 2007 12:29 schreef mcyodogg het volgende:
    Modric komt bij Chelsea in ieder geval niet meteen elke week te spelen. Als er 1 linie is waar genoeg goede voetballers rondlopen is het het middenveld wel. Dus verhuren is dan een optie.

Maar goed, moet ie a) wel voor Chelsea tekenen, en moet Chelsea b) hem wel aan PSV verhuren. Maar goed, hoe dat bij PSV gaat werken is ook afwachten. Je hebt al 4 goede middenvelders, en Culina heb je nodig voor de balans.
    en c) Modric moet zelf ook uitgeleend willen worden.
    pi_55098901
    quote:
    Op vrijdag 7 december 2007 12:31 schreef sjimz het volgende:

[..]

en c) Modric moet zelf ook uitgeleend willen worden.
    Die zal wel graag naar Chelsea willen, dat jaartje bij PSV boeit dan niet, denk ik.
    pi_55099202
    quote:
    Op vrijdag 7 december 2007 12:33 schreef RayMania het volgende:

[..]

Die zal wel graag naar Chelsea willen, dat jaartje bij PSV boeit dan niet, denk ik.
    Hoezo zou je per definitie graag naar Chelsea via een verhuur willen als je sowieso nu al naar redelijk wat clubs kan en via een sub Europese topper na twee jaar overal als gevestigde speler binnen kan lopen.

Er zijn genoeg spelers die niet geslaagd zijn bij Chelsea.
    pi_55101646
    nu denkt dus iedereen dat hij naar Psv gaat what's next dat hij naar Feyenoord gaat?
    AFC AJAX
    pi_55102732
    Naar Feyenoord? Volgens mij zit men daar niet te wachten op nog een speler met heimwee prikkelen.
      vrijdag 7 december 2007 @ 15:19:16 #134
    529 twi
    Het lichtje is uit...
    pi_55102736
    Nouja, het zou me niet verbazen wanneer er een link is tussen Ajax en Chelsea en dat Chelsea hem in dit geval liever bij Ajax zal stallen. Ik heb liever dat Ajax hem koopt, maar als dat niet haalbaar is.

Bij Ajax loopt hij niemand in de weg, in elk geval.
    pi_55102792
    Ze kunnen hem natuurlijk ook bij QPR stallen, daar lopen immers de meeste huurlingen rond
      vrijdag 7 december 2007 @ 15:27:01 #136
    529 twi
    Het lichtje is uit...
    pi_55102930
    Hoe dan ook vind ik het een beetje een kwalijke zaak. Als Modric het talent heeft om bij Chelsea te voetballen, dan moet Chelsea 'm kopen. Als ze vinden dat hij het nog niet aan kan, laat andere clubs hem dan kopen die wel wat aan hem hebben. Al die onzin met dat uitlenen tegenwoordig.

Over een paar jaar heb je alle grootste talenten bij de grootste clubs zitten, maar het overgrote deel speelt niet bij die club en zijn verhuurd, omdat ze in de toekomst misschien een keer goed kunnen gaan voetballen.

Maar inmiddels kan door dat soort clubs een talent als dit niet meer gekocht worden door de Europese subtop, simpelweg omdat er interesse is van de grote clubs en zo'n jongen z'n hoofd dus min of meer gek is gemaakt, en Europese subtoppers als 'te min' worden beschouwd.
    pi_55102967
    quote:
    Op vrijdag 7 december 2007 15:27 schreef twi het volgende:
    Hoe dan ook vind ik het een beetje een kwalijke zaak. Als Modric het talent heeft om bij Chelsea te voetballen, dan moet Chelsea 'm kopen. Als ze vinden dat hij het nog niet aan kan, laat andere clubs hem dan kopen die wel wat aan hem hebben. Al die onzin met dat uitlenen tegenwoordig.

Over een paar jaar heb je alle grootste talenten bij de grootste clubs zitten, maar het overgrote deel speelt niet bij die club en zijn verhuurd, omdat ze in de toekomst misschien een keer goed kunnen gaan voetballen.

Maar inmiddels kan door dat soort clubs een talent als dit niet meer gekocht worden door de Europese subtop, simpelweg omdat er interesse is van de grote clubs en zo'n jongen z'n hoofd dus min of meer gek is gemaakt, en Europese subtoppers als 'te min' worden beschouwd.
    Amen.
    pi_55103047
    quote:
    Op vrijdag 7 december 2007 15:21 schreef mcyodogg het volgende:
    Ze kunnen hem natuurlijk ook bij QPR stallen, daar lopen immers de meeste huurlingen rond
    Chelsea zou toch ook gaan samenwerken met Grunn?
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_55103120
    quote:
    Op vrijdag 7 december 2007 11:34 schreef twi het volgende:

PSV is overigens wel realistisch bezig, die hebben immers al 3 slaafjes van Chelsea (gehad)
    Ja, daar ging ik met niet-complete info aan voorbij. Ik weet alleen niet of Modric zelf dat wel zo ziet zitten.
    That's all folks!
    pi_55103852
    quote:
    Op vrijdag 7 december 2007 15:32 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Chelsea zou toch ook gaan samenwerken met Grunn?
    Ja, Hans Robben loopt er niet meer rond he. Zal binnenkort wel een samenwerking Grunn-Madrid komen, denk dat je al staat te springen.
      vrijdag 7 december 2007 @ 16:14:57 #141
    17103 PyTh
    The Few, The Proud
    pi_55103971
    Modric naar PSV via Chelsea is ook weer zo'n uit de lucht gegrepen verhaal volgens mij.
    Die Kroatische krant legt meteen de link richting PSV omdat het al vaker gebeurd is maar ik geloof er heel weinig van.

Iedereen neemt alles klakkeloos over van elkaar, het staat nu ook op op vi.nl
    For those involved, No explanation is necessary
    For those who are not, No explanation is possible
    pi_55104321
    quote:
    Op vrijdag 7 december 2007 16:09 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Zal binnenkort wel een samenwerking Grunn-Madrid komen, denk dat je al staat te springen.

Ben het verder wel met PyTh eens. Ik geloof er ook weinig van.
    Zou wat zijn als het niet uit de lucht gegrepen is zeg. Dan heeft PSV er een absolute topspeler bij en zal Aissati wel naar Ajax vertrekken..
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_55104734
    quote:
    Op vrijdag 7 december 2007 16:14 schreef PyTh het volgende:
    Modric naar PSV via Chelsea is ook weer zo'n uit de lucht gegrepen verhaal volgens mij.
    Die Kroatische krant legt meteen de link richting PSV omdat het al vaker gebeurd is maar ik geloof er heel weinig van.

Iedereen neemt alles klakkeloos over van elkaar, het staat nu ook op op vi.nl
    Ja, inderdaad. Het is meer een voorbeeld zoals met Rajkovic gebeurd is. Maar de interesse van Chelsea is bevestigd, net als de interesse van Ajax. PSV zou een rol kunnen spelen, maar de vraag is of PSV het uberhaupt zelf wil, ondanks de kwaliteiten van Modric. Afellay, Aissati (als ze die willen houden), Perez en Bakkal zullen niet vrolijker worden van de komst van zo'n speler; tweede is natuurlijk of Modric zelf verhuurd wil worden.
    pi_55105292
    Ibi, Isi, Modric en Simons zouden overigens prima samen kunnen spelen in de Nederlandse competitie. Alleen moet de linkshalf goed de team disipline in de gaten houden en mogen Ibi, Simons en Modric nooit de bal verliezen maar daar ben ik niet zo bang voor, die zijn alle 3 balvast en secuur in de passing
      vrijdag 7 december 2007 @ 17:09:15 #145
    529 twi
    Het lichtje is uit...
    pi_55105336
    Nee, Ibi, Simons en Modric zullen de bal inderdaad nooit verliezen
    pi_55105359
    Niet op een cruciale plek in de opbouw
      vrijdag 7 december 2007 @ 17:54:16 #147
    3155 MeneerTim
    de verschrikkelijke.
    pi_55106362
    Wat wil jij zelf eigenlijk? Tot nu toe lijkt het gesprek alleen maar te gaan over wie het geld voor de transfersom kan opbrengen.
    pi_55106616
    Hij of jij?
    pi_55131369
    http://arsenal-mania.com/forum/viewtopic.php?t=31795&start=1140

http://www.vecernji.hr/newsroom/sports/football/2969237/index.do

One short translation:
    "Yesterday there was an article where Mamić and Modrić gave up on chava and PSV. That Serbian agent refused to comment the story. Zoran Mamić when asked is deal witn Chelsea in sight said:"Not even close". There is apperently "only one" official offer, Ajax's, but if they gave up on PSV because it is not in Modrić class, how Ajax is. Modrić likes Barcelona, but they are not interested, if not Barca he would like to play with either of his temmates Edaurdo ar Arsenal or Ćorluka at City. City is capable ( ) so spend more, but Mamićs are on Arsenal side openly"
      zaterdag 8 december 2007 @ 20:25:06 #150
    194154 BigKahuna
    De Eindbaars.
    pi_55131544
    quote:
    Op vrijdag 7 december 2007 11:16 schreef rubbereend het volgende:
    vele Ajaxfans kwijlen al weken als het over Modric gaat en zagen hem al in de Arena dartelen
    ><(({°>
      zondag 9 december 2007 @ 12:05:45 #151
    3155 MeneerTim
    de verschrikkelijke.
    pi_55142014
    quote:
    Op vrijdag 7 december 2007 18:03 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
    Hij of jij?
    Hij dus.
      zondag 9 december 2007 @ 16:35:32 #152
    151476 Hrvat
    Ponosan sam biti Hrvat
    pi_55148085
    Vergeet maar dat Modric in nederland komt spelen.

Geloof er niks van!
    Lijepa li si !
    pi_55148154
    Wat staat er in al die artikelen? Ik neem aan dat jij het wel begrijpt.
    pi_55148199
    quote:
    Op zondag 9 december 2007 16:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
    Hij wil deel uit maken van het GROTE Adrie Koster effect
      zondag 9 december 2007 @ 16:59:10 #155
    151476 Hrvat
    Ponosan sam biti Hrvat
    pi_55148578
    quote:
    Zoals vaker bij transfers (zeker bij interessante spelers), een hoop insinuaties en pistes, maar weinig concreets.
    Behalve dan de piste van chelsea, dat lijkt me het meest reeel.

Buiten de premier league of primera division, zal Modric niet snel te zien zijn.
    Lijepa li si !
    pi_55159686
    Weer is 'ie bekeken door scouts van Arsenal. Tegen HSV en ook dit weekend tegen Slaven Belupo, een wedstrijd die Dinamo Zagreb met 5-2 verloor...
    pi_55160019
    En toch blijft het me volstrekt onduidelijk waarom Arsenal interesse in nog een middenvelder heeft. Met alle respect, maar Rosicky, Hleb, Cesc & Flamini zijn allen beter.
    pi_55163405
    quote:
    Op maandag 10 december 2007 00:50 schreef Cyberia18 het volgende:
    En toch blijft het me volstrekt onduidelijk waarom Arsenal interesse in nog een middenvelder heeft. Met alle respect, maar Rosicky, Hleb, Cesc & Flamini zijn allen beter.
    Schaduwlijstjes enzo? Voor bovenstaande spelers blijft altijd interesse.
    Wind extinguishes a candle and energizes fire
    pi_55163613
    "Een nieuwe Johan Cruijff" . Beetje respect hè .
    pi_55163637
    quote:
    Op maandag 26 november 2007 17:58 schreef JanVanHalst het volgende:
    Die is opzettelijk wat overdreven, omdat Modric in zijn gezicht nogal op Cruijff lijkt.
    pi_55163896
    quote:
    Op maandag 10 december 2007 10:14 schreef JanVanHalst het volgende:

[..]
    OK .
      maandag 10 december 2007 @ 16:12:45 #162
    151476 Hrvat
    Ponosan sam biti Hrvat
    pi_55170892
    quote:
    Op maandag 10 december 2007 00:32 schreef Radegast het volgende:
    Weer is 'ie bekeken door scouts van Arsenal. dit weekend tegen Slaven Belupo, een wedstrijd die Dinamo Zagreb met 5-2 verloor...
    Vreemd, want in die wedstrijd stond hij helemaal niet op het veld.

DINAMO: Koch, Čale, Pokrivač, Etto, Balaban (od 72. Buljat), Carlos, Mand¸ukić, Sammir (od 54. Vrdoljak), Guela (od 46. Tadić), Vukojević, Schildenfeld.
    Lijepa li si !
    pi_55171010
    quote:
    Op maandag 10 december 2007 16:12 schreef Hrvat het volgende:

[..]

Vreemd, want in die wedstrijd stond hij helemaal niet op het veld.

DINAMO: Koch, Čale, Pokrivač, Etto, Balaban (od 72. Buljat), Carlos, Mand¸ukić, Sammir (od 54. Vrdoljak), Guela (od 46. Tadić), Vukojević, Schildenfeld.

ik moet eens stoppen met het lezen van die Engelse tabloids.
    pi_55171846
    Whehe, pas op dat je niet zakt in m'n achting Radegast.
    That's all folks!
      dinsdag 11 december 2007 @ 13:03:02 #165
    52871 Blight
    Supersized.
    pi_55189791
    quote:
    Luka Modric heeft alle vermeende transferconnecties met Ajax of PSV verbroken. De Kroatische middenvelder zegt naar Spanje te willen. “Ik heb in kranten gelezen dat Chelsea me wil kopen en daarna wil verhuren aan PSV. Ik weet daar helemaal niets van. Het is altijd mijn wens geweest om naar Spanje te verhuizen. Ik zou graag in de winterstop verhuizen”, aldus het 22-jarige talent. (Vecernji List)
    I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
    pi_55189912
    Kwam zelf dit tegen

Volgens nog onbevestigde berichten meldt de Kroatische krant CroatiaBiz dat Luka Modric deze week nog naar Amsterdam vertrekt om daar een 3-jarig contract te ondertekenen. In Sportweek vertelt de speler liever naar Spanje te gaan dan Engeland of Nederland.

Lange tijd leek het erop dat Ajax naast de Kroatische international Luka Modric zou grijpen, omdat ook diverse Europese grootmachten als Arsenal en Chelsea in de markt waren.

Luka Modric gaat liever naar Spanje dan naar Engeland of Nederland, zo liet de door Ajax en PSV begeerde Kroatische middenvelder dinsdag weten. "Ik heb in kranten gelezen dat Chelsea me wil kopen en daarna wil verhuren aan PSV. Dat is onzin", aldus de 22-jarige speler van Dinamo Zagreb. "Ik weet daar helemaal niets van."

Modric maakte dit seizoen indruk bij zijn club en in het Kroatische elftal. Hij wekte niet alleen de interesse van Ajax en PSV, maar ook van Arsenal, Chelsea en FC Barcelona. "Het is altijd mijn wens geweest om naar Spanje te verhuizen. Ik zou graag in de winterstop verhuizen."

De jonge sterspeler van Dinamo Zagreb staat al sinds de zomer in de belangstelling van Ajax. De Amsterdamse club zou al een akkoord bereikt hebben over de afkoopsom, maar wil geen mededelingen doen.
    Secrets never die. Only people.
    pi_55193321
    Sinds wanneer ligt Amsterdam in Spanje?
    pi_55193364
    beetje vreemd verhaal....Hij wil naar spanje, en tekend een contract in Amsterdam?

Zou wel héél cool zijn trouwens, maar geloof er geen ruk van
    pi_55193438
    Twee bronnen.

Begrijpend lezen.
    pi_55241940
    Modric naar Barcelona?

Het is inderdaad net Cruijff
      zaterdag 15 december 2007 @ 04:40:44 #171
    151476 Hrvat
    Ponosan sam biti Hrvat
    pi_55285835
    quote:
    Op dinsdag 11 december 2007 13:07 schreef PizzaSalami het volgende:
    Kwam zelf dit tegen

Volgens nog onbevestigde berichten meldt de Kroatische krant CroatiaBiz dat Luka Modric deze week nog naar Amsterdam vertrekt om daar een 3-jarig contract te ondertekenen. In Sportweek vertelt de speler liever naar Spanje te gaan dan Engeland of Nederland.

Lange tijd leek het erop dat Ajax naast de Kroatische international Luka Modric zou grijpen, omdat ook diverse Europese grootmachten als Arsenal en Chelsea in de markt waren.

Luka Modric gaat liever naar Spanje dan naar Engeland of Nederland, zo liet de door Ajax en PSV begeerde Kroatische middenvelder dinsdag weten. "Ik heb in kranten gelezen dat Chelsea me wil kopen en daarna wil verhuren aan PSV. Dat is onzin", aldus de 22-jarige speler van Dinamo Zagreb. "Ik weet daar helemaal niets van."

Modric maakte dit seizoen indruk bij zijn club en in het Kroatische elftal. Hij wekte niet alleen de interesse van Ajax en PSV, maar ook van Arsenal, Chelsea en FC Barcelona. "Het is altijd mijn wens geweest om naar Spanje te verhuizen. Ik zou graag in de winterstop verhuizen."

De jonge sterspeler van Dinamo Zagreb staat al sinds de zomer in de belangstelling van Ajax. De Amsterdamse club zou al een akkoord bereikt hebben over de afkoopsom, maar wil geen mededelingen doen.
    Buiten dat stukje over spanje moet je er niet te veel van geloven.
    Vandaag nog in de Kroatische pers is de nederlandse link zelfs helemaal in de vergethoek gedropt.

Het is zo goed als enkel barcelona wat de klok slaat.

http://www.nogometni-magazin.com/dam-3588d.shtml
    Lijepa li si !
    pi_55286265
    Barcelona - Ajax constructie?
      zaterdag 15 december 2007 @ 13:10:22 #173
    151476 Hrvat
    Ponosan sam biti Hrvat
    pi_55289367
    'k denk het niet.
    Lijepa li si !
    pi_55290762
    quote:
    er staat dat modric de kont van adrie wil kussen, tijdens aftrekscene van Maduro en Gabri.
    * Schopt
      zaterdag 15 december 2007 @ 14:33:31 #175
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_55291002
    quote:
    Op zaterdag 15 december 2007 14:19 schreef Branieschopper het volgende:

[..]

er staat dat modric de kont van adrie wil kussen, tijdens aftrekscene van Maduro en Gabri.
      zaterdag 15 december 2007 @ 14:41:41 #176
    197512 Joe.
    Super Joe.
    pi_55291141
    quote:
    Op zaterdag 15 december 2007 09:37 schreef Rumille het volgende:
    Barcelona - Ajax constructie?
    Zou wel hemels zijn
    Spider Pig, Spider Pig. Does whatever a Spider Pig does
    Can he swing, From a web? No he can't. He's a pig.
    Look out! He's a Spider Pig!
      donderdag 27 december 2007 @ 15:03:18 #177
    151476 Hrvat
    Ponosan sam biti Hrvat
    pi_55573272
    The saga continues:
    quote:
    SVI SU LUDI ZA LUKOM
    'Ogroman interes za Modrića'
    FOTO: Cropix/Drago Sopta
    'Real, Arsenal, Chelsea, Tottenham, Newcastle, Man City, Barcelona, Atletico, Valencia, HSV, Werder, Ajax, Juventus. Ovo je dosad najveći interes za jednoga na¨eg igrača', ka¸e Maminjo.

Dječja bolnica u Klaićevoj bila je ovogodi¨nji domaćin dodjeli Večernjakovih nagrada. Jednog od laureata dirnuo je ambijent u kojem je primio vrijedno priznanje.

Najbolji nogometa¨ Hrvatske Luka Modrić je bio sretan ¨to je nagradu primio u dječjem okru¸ju. Ali ¨to je tom činu prisustvovao njegov otac Stipe. Ponosni tata je rekao i riječ-dvije o budućnosti svojeg sina.

"Presretan sam. Ovo je jedan od najljep¨ih trenutaka njegove karijere i znam koliko u¸iva u njemu. ¦to će biti dalje? Bit će kako Luka bude ¸elio. Dinamo je veliki klub, koji mu je mnogo dao, a sada je mo¸da vrijeme za iskorak prema jačoj ligi, klubu iz Petice", rekao je Modrić senior.

O kojim se klubovima radi najbolje zna Zdravko Mamić, koji je opet je naglasio da "Modrić nije prodan i da će se to najvjerojatnije dogoditi u sljedeća tri tjedna". Dinamov izvr¨ni dopredsjednik je na spomen madridskog Reala samo nastavio niz klubova koji se zanimaju za kapetana modrih.

"Arsenal, Chelsea, Tottenham, Newcastle, Manchester City, Barcelona, Atletico, Valencia, HSV, Werder, Ajax, Juventus. Ovo je dosad najveći interes za jednoga na¨eg igrača", rekao je Mamić, koji je pro¨le godine u ovo vrijeme, kada je izabran Eduardo, najavio da će i sljedeći laureat biti iz Dinama.

"I sada sam spreman potpisati da će i 2008. godine na¨ igrač biti najbolji. S velikom sigurno¨ću tvrdim da će to biti Mario Mand¸ukić", zaključio je izvr¨ni dopredsjednik u izjavi za Večernji list.
    Lijepa li si !
    pi_55573367
    Aha, duidelijk.
    pi_55573378
    En wat staat daar?
    pi_55575643
    quote:
    Op donderdag 13 december 2007 12:42 schreef venomsnake het volgende:

pi_55662999
    Volgens de Mail on Sunday wil Modric tot juli bij Dinamo blijven..
      Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 1 januari 2008 @ 22:09:47 #182
    17650 crew  rubbereend
    JUICHEN
    pi_55711160
    hij is opzich wel in de positie omdat te kunnen eisen. Wel mooi dat hij zoveel hart voor de club heeft dat hij het seizoen wil afmaken
    DeLuna vindt me dik ;(
    pi_55765000
    Inderdaad. Hij gaat sowieso een EK spelen, wordt de waarde van hem voor de club en persoonlijk alleen maar nog meer.
      vrijdag 4 januari 2008 @ 11:01:28 #184
    529 twi
    Het lichtje is uit...
    pi_55766368
    quote:
    Op vrijdag 4 januari 2008 09:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
    Inderdaad. Hij gaat sowieso een EK spelen, wordt de waarde van hem voor de club en persoonlijk alleen maar nog meer.
    Ik denk niet dat zijn waarde nog veel zal stijgen hoor. Dan moet hij echt wel heel vreemde dingen gaan laten zien op het EK. En hoewel het een goed talent is, zie ik hem daar niet toe in staat.
    pi_55766869
    Ik zou het wel een beetje eng gaan vinden als Modric ook nog slecht nederlands gaat praten met een amsterdams tongval ...

Leuk als hij naar Ajax zou gaan, maar laat hem dan in godsnaam gewoon engels blijven praten, en niet kromme zinnen als : "ieder foordeel hep se nadeel" of "om te score moet je de bal op de goal schiete" ... *brrrrr*
    "Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
      vrijdag 4 januari 2008 @ 15:17:07 #186
    200994 Kriegel
    Ik ben overrated
    pi_55772802
    quote:
    Modric naar Barcelona?

[ afbeelding ]
    Niet grappig meer gewoon nee, allemachtig.
    Hopelijk is het een soort van reïncarnatie, dat ie ook net zo goed als Johan wordt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Kriegel op 04-01-2008 15:57:02 ]
    Maximaal 4 regels
    Maximaal 250 tekens
    (te kort? neem een abonnement)
      maandag 7 januari 2008 @ 17:04:28 #187
    196494 JanVanHalst
    Weet het wel.
    pi_55851857
    Nog een half jaartje Kroatie dus.
    pi_55852348
    quote:
    Op dinsdag 1 januari 2008 22:09 schreef rubbereend het volgende:
    hij is opzich wel in de positie omdat te kunnen eisen. Wel mooi dat hij zoveel hart voor de club heeft dat hij het seizoen wil afmaken
    Als een speler echt hart voor de club heeft blijft hij gewoon zijn gehele voetbalcarrière voor 'zijn' club voetballen
    pi_55895789
    quote:
    Modric naar Barcelona?

[ afbeelding ]
    Ik dacht ff, tis een fotoshop
    pi_55928275
    quote:
    Gewilde Modric is over teleurstelling heen
    Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op donderdag, 10 januari om 09:11

Vele clubs uit Europa streden wekenlang om zijn diensten, maar Dinamo Zagreb besloot op het laatste moment af te zien van een miljoenenverkoop. Luka Modric was bijzonder teleurgesteld in de houding van zijn werkgever, maar de talentvolle middenvelder zegt inmiddels over zijn teleurstelling heen te zijn.

“Ik was bijzonder verrast door de plotselinge omslag in de gang van zaken”, vertelde de 22-jarige middenvelder woensdagavond aan een verslaggever van de Kroatische krant Vecernji List. “Een transfer naar Europa was al bijna in kannen en kruiken. Ik had mij er echt al op ingesteld.”

De 22-voudig international werd met een hele trits clubs uit de Premier League in verband gebracht. Chelsea en Manchester City waren bereid om meer dan dertig miljoen euro te betalen, maar Dinamo besloot om alles af te blazen en pas komende zomer een transfer toe te staan.

“Ik was boos én teleurgesteld, maar dat is nu voorbij”, vervolgde Modric. “Dinamo is mijn club en ik verheug mij erop om aan het einde van het seizoen de kampioensschaal de lucht in te steken of zelfs de dubbel te winnen. Wie interesse hadden? Het heeft geen zin om nu namen te gaan noemen. Het waren gewoon heel veel clubs.”

“Ik ben echter een professional van top tot teen en ben gemotiveerd genoeg om het shirt van Dinamo te dragen”, besloot de middenvelder. “Ik sta nog anderhalf jaar onder contract, maar ik vertrek toch graag komende zomer na het EK. Niet om financiële redenen, maar gewoon omdat ik in een betere competitie wil spelen. Geld speelt geen rol. Ik ben gelukkig met wat ik verdien bij Dinamo.”
    Nog even wachten dus.
    pi_55930527
    quote:
    Op donderdag 10 januari 2008 17:26 schreef JanVanHalst het volgende:

[..]

Nog even wachten dus.
    Professionele houding heeft Luka. Kunnen we niet zeggen van Bruno
    pi_55931617
    Als hij nu nog naar Ajax komt
      donderdag 10 januari 2008 @ 20:36:46 #193
    200994 Kriegel
    Ik ben overrated
    pi_55933477
    Een absolute aanwinst, maar schrijf dat maar op je buik.
    Maximaal 4 regels
    Maximaal 250 tekens
    pi_56543784
    quote:
    Begeerde Modric weet waar hij heen wil: Barcelona

05/02/2008 11:16

Luka Modric is hét grote talent van Kroatië. De 22-jarige middenvelder staat in de belangstelling van grote clubs. De international, die woensdag met zijn land aantreedt tegen het Nederlands elftal, heeft zijn voorkeur al kenbaar gemaakt.

'Het is mijn doel om komende zomer in een van de beste competities ter wereld te gaan voetballen. En Spanje trekt mij het meest, vooral Barcelona. Ik voel me vereerd dat die club belangstelling voor mij heeft', vertelt Modric op de website van de UEFA.

De jonge Kroaat van Dinamo Zagreb wees afgelopen zomer nog een aanbieding van Arsenal af. 'Arsène Wenger probeerde mij tegelijk met Eduardo da Silva te halen. Het was een eer dat zo'n grote coach mij wilde; een manager die bekend staat om zijn goede werk met jonge spelers. Maar ik besloot te wachten.'

Tenslotte is er de gelijkenis met Johan Cruijff. Modric heeft qua uiterlijk wel iets weg van de jonge Cruijff, bovendien speelt hij in de Kroatische nationale ploeg met rugnummer 14. En onlangs kreeg hij bezoek van enkele journalisten van El Mundo Deportivo. Als cadeau ontving hij een shirt van Barcelona met rugnummer 14. 'Daar maakte de journalist mij erg blij mee.'
    pi_56571643
    En wéér valt deze gigantische supertalent volledig door de mand. Was vandaag weer nergens. Tegen Engeland was hij ook niet één van de grote jongens en tegen Ajax ook niet. Graag een wijziging in de TT.
    pi_56571755
    Ach ja, zo kunnen we hem lekker kritisch blijven benaderen. Hij werd volledig afgetroefd vanavond inderdaad.
    That's all folks!
      woensdag 6 februari 2008 @ 22:41:49 #197
    123545 DatMeenJeNiet
    pi_56571768
    Tegen Ajax was 'ie gewoon goed? Vooral in de Arena? Tegen Engeland idd weinig gezien, en vandaag viel heel Kroatie door de mand en was voetballen(waar al zijn kwaliteiten toch liggen) op het veld onmogelijk. Hoewel ik wel degelijk weer een paar goede acties van hem heb gezien.
      woensdag 6 februari 2008 @ 22:45:39 #198
    102865 One_conundrum
    zeg maar Conundrum
    pi_56571846
    En alles met Buitenkant rechts spelen. Pak hem die oude videobanden even af aub
    "Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
    pi_56571895
    Ach, iedereen heeft wel eens een mindere wedstrijd. Denk dat iedereen hier hem alleen kan beoordelen op de wedstrijd van vanavond en de wedstrijden tegen Engeland en Ajax. Drie wedstrijden...
    pi_56574093
    Eigenlijk zou iedereen de wedstrijden Kroatie - Argentinie (zijn debuut in de nationale ploeg in 2006) en Dinamo Zagreb - Arsenal (voorronde CL '06/'07) eens terug moeten kijken.

En tegen Ajax speelde hij ook wel goed vond ik. Vooral in Amsterdam.
    pi_56574224
    hij speelde vanavond gewoon goed, wat lullen jullie nou?! Telkens als hij de bal had vlogen er 3 oranjespelers op hem af wist hij enigszins iets goeds ermee te doen. Dat de voortzetting door andere spelers niet begrepen en/of doorgezet werden ligt natuurlijk niet aan modric.. Het is makkellijk om iemand af te kraken wanneer zijn team verliest, maar als je vandaag puur technisch naar hem hebt gekeken dan KUN je hem geen slechte voetballer noemen! De soeplesse waarmee hij de bal beroerd, het oog voor de ruimte en zijn medespelers... het was allemaal aanwezig, maar niet prominent omdat zijn medespelers nogmaals niet attent reageerden, of misschien reageerden de oranje spelers juist extra goed.. kan ook
    * Schopt
    pi_56574388
    quote:
    Op woensdag 6 februari 2008 22:37 schreef DJ_Ryow het volgende:
    En wéér valt deze gigantische supertalent volledig door de mand. Was vandaag weer nergens. Tegen Engeland was hij ook niet één van de grote jongens en tegen Ajax ook niet. Graag een wijziging in de TT.
    Volledig mee eens. Een nieuwe Cruijf. Pleeeeeeeeeeease ga toch fietsen zeg .

Laat hem eerst maar eens ballen bij HSV voordat hij überhaupt aan Barca mag denken.
    pi_56575992
    quote:
    Op donderdag 7 februari 2008 00:45 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Volledig mee eens. Een nieuwe Cruijf. Pleeeeeeeeeeease ga toch fietsen zeg .

Laat hem eerst maar eens ballen bij HSV voordat hij überhaupt aan Barca mag denken.
    Snap je dan niet dat die TT vooral met de uiterlijke gelijkenis met Cruijff te maken heef?
      donderdag 7 februari 2008 @ 11:02:22 #204
    151476 Hrvat
    Ponosan sam biti Hrvat
    pi_56578292
    Och hier gaan we dan...

De Nederlanders hebben eens gewonnen tegen een inspiratieloze tegenstander en dan wanen er weer enkele zich heer en meester in het neerhalen van de tegenstander.
    Man man, wat kunnen er hier een stuk zagen zeg.
    Als ze hun eigen ploeg niet afkraken, dan overdrijven ze over de tegenstander.
    Kroatie speelde inspiratieloos maar dat doet niks af aan de talenten van de spelers.

Moest Luka naar Nederland getransfereerd worden, zouden ze zagers (stiekem) zeeer blij zijn.

Nog een zeurderige dag verder.
    Lijepa li si !
    pi_56578352
    quote:
    Op donderdag 7 februari 2008 11:02 schreef Hrvat het volgende:
    Och hier gaan we dan...

De Nederlanders hebben eens gewonnen tegen een inspiratieloze tegenstander en dan wanen er weer enkele zich heer en meester in het neerhalen van de tegenstander.
    Kroatie speelde inspiratieloos maar dat doet niks af aan de talenten van de spelers.

Moest Luka naar Nederland getransfereerd worden, zouden ze zagers (stiekem) zeeer blij zijn.

Je hebt wel gelijk, maar ik vind de kreet dat hij de 'nieuwe Cruyf' is, toch iets overdreven.
      donderdag 7 februari 2008 @ 11:38:51 #206
    151476 Hrvat
    Ponosan sam biti Hrvat
    pi_56579070
    quote:
    Op donderdag 7 februari 2008 11:05 schreef Dvm86 het volgende:

[..]

Je hebt wel gelijk, maar ik vind de kreet dat hij de 'nieuwe Cruyf' is, toch iets overdreven.
    Ik heb het ook niet op deze kreet.
    Sowieso 'de nieuwe dit of dat' vind ik nogal stom.
    Luk is 'de Modric' die zijn eigen plekje in de voetbalwereld wel zal verroveren.

Wie komen er later nog wel "nieuwe Modric'kes"...
    Lijepa li si !
    pi_56579249
    Was ook niet echt onder de indruk van deze knul, je ziet wel dat ie potentie heeft maar hij loopt zichzelf ook vaak vast. Ik zie liever een sneijder of V.d Vaart spelen dan die johan cruijff double...
      donderdag 7 februari 2008 @ 11:49:31 #208
    17103 PyTh
    The Few, The Proud
    pi_56579315
    Luka wilde wel erg graag het shirtje van Ibrahim hebben.
    For those involved, No explanation is necessary
    For those who are not, No explanation is possible
    pi_56579506
    Mensen die denken dat hij ook om zijn voetbalkwaliteiten met cruijff vergeleken wordt

Goede voetballer hoor, maar niet een van de categorie Cruijff.
      donderdag 7 februari 2008 @ 12:56:41 #210
    200994 Kriegel
    Ik ben overrated
    pi_56580886
    quote:
    Och hier gaan we dan...

Ik zou 'm anders nog altijd graag in Nederland zien, hoor, niet iedereen is een zuurpruim.
    Btw, mensen die de TT verkeerd begrijpen, hoe sad.
    Maximaal 4 regels
    Maximaal 250 tekens
      donderdag 7 februari 2008 @ 13:41:15 #211
    199288 De_Slagert
    Je weet zelluf
    pi_56581733
    quote:
    Och hier gaan we dan...

Het was maar een oefenwedstrijd he, ik denk dat je pas na het EK ken oordelen.
    Oi! Acóplese donde están los bitterbals de mierda?
      donderdag 7 februari 2008 @ 21:14:42 #212
    151476 Hrvat
    Ponosan sam biti Hrvat
    pi_56590583
    quote:
    Op donderdag 7 februari 2008 13:41 schreef De_Slagert het volgende:

[..]

Het was maar een oefenwedstrijd he, ik denk dat je pas na het EK ken oordelen.
    Ik ben ergens blij dat ze gisteren de boot ingegaan zijn, met het vooruitzicht op 't EK.
    De overwinning tegen Engeland zat iets te hoog in't bolleke denk ik en nu staan ze hopelijk terug scherp genoeg voor't echte werk.
    Lijepa li si !
    pi_58316849
    Hij gaat naar Tottenham Hotspur.
    http://www.tottenhamhotsp(...)tothelane260408.html
      zaterdag 26 april 2008 @ 10:24:34 #214
    67174 Dos37
    Come on Twente
    pi_58316986
    Nou daar zal wel wat geld achter zitten.

Goede keuze wel.
      zaterdag 26 april 2008 @ 10:40:20 #215
    151476 Hrvat
    Ponosan sam biti Hrvat
    pi_58317153
    quote:
    Op zaterdag 26 april 2008 10:24 schreef Dos37 het volgende:
    Nou daar zal wel wat geld achter zitten.

Goede keuze wel.
    26 miljoen!

http://www.javno.com/hr/sport/clanak.php?id=143676
    Lijepa li si !
    pi_58317214
    Mooi!

Hoewel Ramos het bij Sevilla uitstekend heeft gedaan heb ik tot nu toe mijn twijfels over hoe hij het bij Spurs doet en van de transfergeruchten word ik nog niet vrolijk, maar dit is heel goed nieuws natuurlijk
    AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
    pi_58317688
    Goede aankoop van de Spurs. En tenminste een betere spelmaker dan Jenas.

Ben benieuwd of nu magie komt tussen Modric en Berbatov/Keane
    pi_58318140
    quote:
    Op zaterdag 26 april 2008 11:26 schreef mcyodogg het volgende:

Als Berbatov blijft. Wat ik niet verwacht gezien de manier waarop hij over het veld loopt het hele seizoen al

En het is ook maar de vraag waar Spurs hem neerzetten, ik zie hem nog best op links staan ipv Malbranque eigenlijk.
    pi_58319330
    ik blijf hem enorm overhyped vinden
    pi_58320049
    quote:
    Op zaterdag 26 april 2008 13:19 schreef DJ_Ryow het volgende:
      zaterdag 26 april 2008 @ 14:23:22 #221
    151476 Hrvat
    Ponosan sam biti Hrvat
    pi_58320311
    quote:
    Zeker nu hij niet naar Nederland komt he!
    Lijepa li si !
    pi_58321987
    quote:
    Betere voetballer dan Sneijder vind ik, ik vind hem veel natuurlijker voetballen.

Betere techniek
    Beter overzicht
    Betere individuele actie
    Meer snelheid
    Laat anderen beter spelen

Het enige punt waarin ik Sneijder beter vind is de afronding, zijn schoten. Dat hij overhyped is ben ik het dus compleet niet mee eens.
      zaterdag 26 april 2008 @ 16:37:15 #223
    200994 Kriegel
    Ik ben overrated
    pi_58322428
    Kan me toch herinneren dat Sneijder 'm in die interland alle hoeken van het veld liet zien.
    Maximaal 4 regels
    Maximaal 250 tekens
    pi_58322508
    quote:
    Op zaterdag 26 april 2008 16:07 schreef Blawh het volgende:

[..]

Betere voetballer dan Sneijder
      zaterdag 26 april 2008 @ 16:46:52 #225
    43763 DutchGooner
    naar het andere forum!
    pi_58322573
    quote:
    Op zaterdag 26 april 2008 11:26 schreef mcyodogg het volgende:

Of het een goede aankoop is moet blijken, kan simpelweg niet over hem oordelen omdat ik hem amper heb zien spelen maar die prijs

Berbatov zal op zeker vertrekken dus die magie zal wel meevallen
    NAAR HET ANDERE FORUM!
    pi_58322642
    Hoeveel mensen zullen hem hier, afgezien van Engeland - Kroatië en de wedstrijden van Dynamo Zagreb tegen Ajax, nou écht hele wedstrijden hebben zien spelen? Ik snap het niet hoor hoe je kunt oordelen over spelers die je nooit ziet spelen.
    pi_58322672
    Leuke speler, maar kan er verder weinig over zeggen.
    There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
    Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
    The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
      zaterdag 26 april 2008 @ 16:59:11 #228
    123545 DatMeenJeNiet
    pi_58322775
    quote:

[..]

Betere voetballer dan Sneijder vind ik, ik vind hem veel natuurlijker voetballen.

Betere techniek
    Beter overzicht
    Betere individuele actie
    Meer snelheid
    Laat anderen beter spelen

Het enige punt waarin ik Sneijder beter vind is de afronding, zijn schoten. Dat hij overhyped is ben ik het dus compleet niet mee eens.
    Eens. Een ander minpuntje van Modric is dat hij nog weinig in opdracht heeft gespeeld zeg maar. Bij Dinamo speelt hij meestal in een vrije rol vanaf links, maar is ie uiteindelijk overal op het veld te vinden. Dat zal bij Tottenham niet meer zo zijn, lijkt mij.
    pi_58323922
    quote:

[..]

Betere voetballer dan Sneijder vind ik

Ik sluit me gewoon aan bij het verhaal van Ray.
      zondag 27 april 2008 @ 13:05:45 #230
    151476 Hrvat
    Ponosan sam biti Hrvat
    pi_58337202
    It is interesting that Dinamo is not obliged to pay any tax for this latest transfer or the earlier ones of Vedran Corluka or Eduardo Da Silva, since Dinamo is structured as an association of citizens and such organisations do not pay taxes. The taxes would only be paid if Dinamo were to use the money to finance something outside football, as is envisaged by the Croatian legislation, as all of the transfers are seen as exports.

Dinamo only pays a 20-percent profit tax on the difference between the earnings and expenditure and if it posts a loss, it is not to pay anything.

Zdravko Mamic, the executive deputy president of the Croatian champion Dinamo has sold a total of five of Dinamo’s prime players for a total of ¤ 58.5 million.

Over the past seven years Mamic and Dinamo have raked in ¤87 million from transfers of the club’s players abroad. Dinamo also receives some 40 million kuna per annum as donations from the city of Zagreb.
    Lijepa li si !
    pi_58337265
    quote:
    Op zondag 27 april 2008 13:05 schreef Hrvat het volgende:
    It is interesting that Dinamo is not obliged to pay any tax for this latest transfer or the earlier ones of Vedran Corluka or Eduardo Da Silva, since Dinamo is structured as an association of citizens and such organisations do not pay taxes. The taxes would only be paid if Dinamo were to use the money to finance something outside football, as is envisaged by the Croatian legislation, as all of the transfers are seen as exports.

Dinamo only pays a 20-percent profit tax on the difference between the earnings and expenditure and if it posts a loss, it is not to pay anything.

Zdravko Mamic, the executive deputy president of the Croatian champion Dinamo has sold a total of five of Dinamo’s prime players for a total of ¤ 58.5 million.

Over the past seven years Mamic and Dinamo have raked in ¤87 million from transfers of the club’s players abroad. Dinamo also receives some 40 million kuna per annum as donations from the city of Zagreb.
    Oneerlijke concurrentie dus.
    pi_58337843
    quote:
    Op zaterdag 26 april 2008 16:46 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Of het een goede aankoop is moet blijken, kan simpelweg niet over hem oordelen omdat ik hem amper heb zien spelen maar die prijs

Berbatov zal op zeker vertrekken dus die magie zal wel meevallen
    Sinds Darren Bent ben ik nergens meer over verbaasd
      maandag 28 april 2008 @ 16:24:04 #233
    196494 JanVanHalst
    Weet het wel.
    pi_58361410
    Tottenham lijkt me in ieder geval een betere keuze dan Newcastle United. Ik ben benieuwd.
    pi_58361649
    quote:
    Op maandag 28 april 2008 16:24 schreef JanVanHalst het volgende:
    Tottenham lijkt me in ieder geval een betere keuze dan Newcastle United. Ik ben benieuwd.
    ALLES is beter dan Newcastle !
    pi_58363611
    Newcatle is de beste keus. EINS!11!1!1!1!!1!!!!!11!!!
    * Schopt
    pi_58374315
    Goede aankoop, belachelijk veel geld .

Ben benieuwd hoe ie het daar gaat doen.
    pi_58375208
    quote:
    Op dinsdag 29 april 2008 08:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
    Goede aankoop, belachelijk veel geld .

Ben benieuwd hoe ie het daar gaat doen.

Nou t is maar wat je belachelijk vind. Hij is best goed.. Een kwaliteitsloze voetballer als Darren Bent halen voor 23 miljoen, DAT is belachelijk
    * Schopt
    pi_61126987
    Kan tot nu toe ook nog niet het verschil maken
    Maar ik heb er vertrouwen in!
      dinsdag 26 augustus 2008 @ 10:18:55 #239
    52871 Blight
    Supersized.
    pi_61132714
    Het wil nog niet echt inderdaad. Maar ja. Tottenham..
    pi_65302727
    Hoe heeft hij het afgelopen halfjaar bij de Spurs gedaan? Zo'n grote 'hype' vorig seizoen en nu lijkt hij wel van de aardbodem verdwenen. Bij Tottenham gaat het niet echt op rozen, als understatement .
    pi_65302879
    Hij speelt bij vlagen goed, maar valt verder gruwelijk tegen
    Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
    Winnaar Serie A-toto 2008-2009
    Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
    En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
    pi_65302897
    Amper op een goede wedstrijd kunnen betrappen dit seizoen.

Die hype rondom hem heb ik ook nooit begrepen. Leuke mooiweervoetballer die niets in Engeland heeft te zoeken.
    pi_65304777
    Goede voetballers moeten ook niet naar Engeland gaan.
    pi_65316212
    quote:
    Op woensdag 21 januari 2009 23:38 schreef BliksemSchigt het volgende:
    Hoe heeft hij het afgelopen halfjaar bij de Spurs gedaan? Zo'n grote 'hype' vorig seizoen en nu lijkt hij wel van de aardbodem verdwenen. Bij Tottenham gaat het niet echt op rozen, als understatement .
    Het team draait inderdaad voor geen meter dit seizoen. Je kunt zien dat hij wel degelijk kwaliteit heeft, maar het grootste probleem is dat hij op dit moment te veel moet doen. Hij loopt veel te veel mee te verdedigen, moet hij gewoon niet doen.

Na Engeland - Kroatië op Wembley was de hype sowieso veel te groot, dat kon hij nooit waarmaken. Denk wel dat het uiteindelijk een goede transfer is voor Spurs, hij is ook nog vrij jong, maar bij een club als Barcelona zie ik hem niet terecht komen.
    pi_67197909
    quote:
    'Juventus kan Modric voor 24 miljoen euro ophalen'

Aan het Engelse avontuur van Luka Modric komt na een jaar mogelijk alweer een einde. De Kroaat staat in de belangstelling van het Italiaanse Juventus, dat volgens de zaakwaarnemer van Modric een serieuze kans maakt op zijn komst.

"Hij zou kunnen gaan", zegt FIFA-agent Sabatino Durante tegenover The Evening Post. "Maar alles hangt af van de economische situatie. Modric zal Londen niet voor minder dan 24 miljoen euro verlaten."

Volgens Durate is de waarde van Modric, die afgelopen zomer overkwam van Dinamo Zagreb, terecht zo groot. "Modric is een van de beste middenvelders van de afgelopen twee, drie jaar. Hij kan op de positie van Nedved gaan spelen, net achter de spitsen. Eigenlijk kan hij alles."

Bij Tottenham Hotspur kende Modric, net als het team zelf, een lastige start. Inmiddels is de international heeft hij zijn draai gevonden en de interesse gewekt van onder meer Juventus.
      donderdag 19 maart 2009 @ 10:38:03 #246
    67174 Dos37
    Come on Twente
    pi_67199144
    Hij ging voor 16,5 miljoen pond naar Spurs dan verdienen ze er weinig aan.
    pi_67199501
    quote:
    Op donderdag 19 maart 2009 10:38 schreef Dos37 het volgende:
    Hij ging voor 16,5 miljoen pond naar Spurs dan verdienen ze er weinig aan.
    als ze dat geld geleend hadden, tegen een behoorlijke rente, kan het wel eens zijn dat ze nu zitten ze springen om leningen af te lossen en hu kreidtewaardigheid te verbeteren..
    zoiets kan een flinke druk op de balans geven... een tijd terug was het niet zo erg, maar die clubs zullen nu ook op zoek zijn naar besparingen.

de opmerking: "Maar alles hangt af van de economische situatie", lijkt daarop te wijzen.
    "Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
    pi_67238472
    quote:
    Op donderdag 19 maart 2009 10:49 schreef RM-rf het volgende:

[..]

als ze dat geld geleend hadden, tegen een behoorlijke rente, kan het wel eens zijn dat ze nu zitten ze springen om leningen af te lossen en hu kreidtewaardigheid te verbeteren..
    zoiets kan een flinke druk op de balans geven... een tijd terug was het niet zo erg, maar die clubs zullen nu ook op zoek zijn naar besparingen.

de opmerking: "Maar alles hangt af van de economische situatie", lijkt daarop te wijzen.
    Spurs staan er financieel prima voor dus dat lijkt me sterk. Ze zullen denk ik eerder bedoelen dat het ervan afhangt hoeveel geld Juventus heeft. Denk niet dat hij deze zomer al weggaat.
    pi_67238881
    Spurs willen best praten over een overgang maar Juve moet minimaal 27 miljoen euro neerleggen, Iets wat juve niet wil maar ondertusen heeft juve wel een bod op sneijder gedaan van 27.
    "Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
      vrijdag 20 maart 2009 @ 14:32:37 #250
    33189 RM-rf
    1/998001
    pi_67239273
    quote:
    Op vrijdag 20 maart 2009 14:08 schreef DemonCleaner het volgende:

[..]

Spurs staan er financieel prima voor dus dat lijkt me sterk. Ze zullen denk ik eerder bedoelen dat het ervan afhangt hoeveel geld Juventus heeft. Denk niet dat hij deze zomer al weggaat.
    het hoeft niet direkte 'financiele zorgen te zijn... maar soms ook gewoonweg boekhoudkundige trucs of simpelweg de dekking van een eventuele lening die ertoe kan leiden dat een verkoop ook voor een veel lagere prijs gunstig kan zijn ....

bv de aandelen van Tottenham stonden ten tijde van de verkoop op recordhoogte... aangenomen dat die transfer ook deels met aandelen gefinancierd werd, was dat een behoorlijk gunstige deal.... nu zijn die aandelen Tottenham meer dan de helft van toendertijd en dat betekent dat het percentage dat Modric als asset inneemt in de boeken veel minder is dan toendertijd.. hence zou ook een verkoop voor een gelijke prijs of zelfs minder dan zn aankoopprijs, in de huidige boekhouding nog steeds als een leuke winst tevoorschijn kunnen komen... immers, ze verkopen hem nog steeds als meer dan zn boekwaarde, hooguit hebben ze voorheen een erg hoge prijs betaald, maar dankzij de toendertijd hoge aandelenkoers konden ze dat probleemloos ook doen
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')