Modric heeft een contract tot 2015 en is dus geen koopje. Toch lijkt het er op dat een Europese topclub hem weg zal kapen bij Dinamo Zagreb. De kanshebbers zijn (onder andere) Bayern Munchen, Arsenal en Chelsea.quote:Naam: Luka Modric. Geboren: 9 September, 1985. Plaats: Zadar, Kroatie. Lengte: 173cm. Positie: Middenvelder. Club: Dinamo Zagreb Sinds: 2005 - heden. Statistiek: 69 wedstrijden, 20 goals. Interlands: 22 wedstrijden, 3 goals. Vorige clubs: NK Zadar
Aangepast.quote:Op maandag 26 november 2007 17:05 schreef mcyodogg het volgende:
Trouwens, volgens mij is iemand met een contract tot 2005 wel een koopje![]()
quote:Op vrijdag 23 november 2007 19:20 schreef Beschouw het volgende:
Luka Modric
Ouderwetse spelmaker in een modern jasje. Gewelidige balbehandeling, technisch perfect, immer een oog voor een vrijstaande man en het mooiste van al: altijd in beweging nadat hij een bal heeft afgespeeld en dus altijd weer aanspeelbaar. Speelde met Dinamo Zagreb Ajax aan gort en was er voor een groot deel voor verantwoordelijk dat Kroatië Engeland uitschakelde. Erg jong nog, maar ik ben diep onder de indruk van dit wonderkind. Er is een grote toekomst voor deze jongen weggelegd. Nu al een 8,5
(maar in de toekomst zeker een 9,5 waard)
quote:Op maandag 26 november 2007 22:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zie de Arsenal-kern niet snel uit elkaar vallen, eindelijk lijkt het weer eens oogsttijd.
Dat laatste.quote:Op maandag 26 november 2007 23:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Kan hij uberhaubt wel naar Engeland of voldoet hij al aan de interland eis?
Omdat niemand tot nu toe zijn lang doorlopende contract heeft afgekocht.quote:Op dinsdag 27 november 2007 10:15 schreef M0NTANA het volgende:
In de wedstrijd tegen Engeland viel hij op vanwege zijn rust, waarom speelt deze topper nog in Kroatië?
Zit ook een lekker prijs kaartje aan.quote:Op dinsdag 27 november 2007 10:15 schreef M0NTANA het volgende:
In de wedstrijd tegen Engeland viel hij op vanwege zijn rust, waarom speelt deze topper nog in Kroatië?
quote:Op maandag 26 november 2007 23:27 schreef BB-King het volgende:
Goede speler en hij speelt ook nog eens in een Nederlandse reclame...
http://www.youtube.com/watch?v=zx9D8xt-9hc
![]()
Dinamo heeft de lengte van het contract volgens mij ook nooit officieel bevestigd, dus dat zou kunnen. Hoe het ook moge zijn, het contract loopt nog wel door tot Sint-Juttemis.quote:Op woensdag 28 november 2007 00:23 schreef De_Ananas het volgende:
Een contract mag toch helemaal niet tot 2015 lopen?
Maximaal aantal jaar was 6 ofzo toch?quote:Op woensdag 28 november 2007 10:16 schreef JanVanHalst het volgende:
[..]
Dinamo heeft de lengte van het contract volgens mij ook nooit officieel bevestigd, dus dat zou kunnen. Hoe het ook moge zijn, het contract loopt nog wel door tot Sint-Juttemis.
quote:5/12/2007 - Geruchten over Luka Modric duiken weer op
(Gepost door P.)
BRON: Elf
Volgens Elf doet Ajax een concrete poging om de Kroatische voetbalster Luka Modric van Dinamo Zagreb naar Amsterdam te halen. Volgens de Kroatische krant Vecernji is Sören Lerby in Zagreb om met de zaakwaarnemer van Modric te onderhandelen om de transfer, die in de winterstop plaats zou moeten vinden, tot stand te kunnen brengen. Ajax heeft Luka Modric enkele jaren geleden al bekeken. Afgelopen zomer was hij nog te duur voor de Amsterdammers.
Elders is echter terug te vinden dat de gesprekken nergens naar toe zouden leiden, ondanks dat Modric 'akkoord zou zijn' met Ajax. Volgens de zaakwaarnemer van Modric moet Ajax zich over een maand maar melden, als dat al zinvol zou zijn. want de enige clubs die daadwerkelijk als kanshebber voor een succesvolle transfer kunnen zijn, zijn Barcelona, Manchester United en Chelsea.
Vrees toch echt dat hij onhaalbaar is, maar als Ajax hem toch weet binnen te halen, is dit de transfer van de eeuw.quote:
Beetje vreemd dat hij afgelopen zomer te duur was. Dan is hij nu toch duurder of neemt zijn waarde echt drastisch af met een korter durend contract?quote:
Kalou heeft zich toch ook inmiddels in de ploeg gespeeld, en anders kan hij altijd nog aan PSV verhuurd worden!quote:Op woensdag 5 december 2007 20:50 schreef RayMania het volgende:
Bij Chelsea gaat hij toch niet aan de bak komen, eerste paar seizoenen opdraven in de League Cup ofzo. Als hij verstandig is gaat hij naar een mindere club waar hij wél speelt.
Ben bang dat je gelijk hebt.quote:Op donderdag 6 december 2007 12:58 schreef Grulez het volgende:
De tussenstap naar Ajax lijkt me voor hem overbodig.
Dat geloof je zeker toch zelf niet?quote:Op woensdag 5 december 2007 20:50 schreef RayMania het volgende:
Bij Chelsea gaat hij toch niet aan de bak komen, eerste paar seizoenen opdraven in de League Cup ofzo. Als hij verstandig is gaat hij naar een mindere club waar hij wél speelt.
Dat geld is al in gaten gestopt.quote:Op donderdag 6 december 2007 18:33 schreef The_Verve het volgende:
Kwaliteit kost (veel) geld. Maar dat heeft Ajax toch nog wel van de transfer van Sneijder? Of is het enkel het beleid dat het niet toelaat om ~15 miljoen uit te geven aan een speler?
Oh ok, een beetje de PSV-manier dus.quote:Op donderdag 6 december 2007 19:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Dat geld is al in gaten gestopt.
Of Suarez...quote:Op donderdag 6 december 2007 19:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ajax mag blij zijn als ze nog een miljoen of 7 kunnen investeren deze winter, maar het zal wel weer het niveau Colin, Urzaiz, Rommedahl, Delorge worden
Zolang jij en ik nog steeds niet in de boekhouding van Ajax kunnen kijken blijft het gissen wat Ajax kan uitgeven op de transfermarkt.quote:Op donderdag 6 december 2007 20:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zoals?
In Zuid Amerika en Nederland zitten ze niet en Modric is een stuk duurder dan 7 miljoen
Over een week of 7 mag je weer zeggen dat ik weer gelijk heb over Ajaxquote:Op donderdag 6 december 2007 20:06 schreef sjimz het volgende:
[..]
Zolang jij en ik nog steeds niet in de boekhouding van Ajax kunnen kijken blijft het gissen wat Ajax kan uitgeven op de transfermarkt.
Kom nou dat is best in te schatten, aangezien de cijfers van Ajax bekend zijn en je ongeveer in kan schatten wat er van transfers overblijft. En dat valt altijd tegen merk ik in Eindhovenquote:Op donderdag 6 december 2007 20:06 schreef sjimz het volgende:
[..]
Zolang jij en ik nog steeds niet in de boekhouding van Ajax kunnen kijken blijft het gissen wat Ajax kan uitgeven op de transfermarkt.
Met het verschil dat er dit seizoen een UEFA Cup wedstrijd was, die geld gekost heeft en vorig seizoen 4quote:Op donderdag 6 december 2007 20:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Kom nou dat is best in te schatten, aangezien de cijfers van Ajax bekend zijn en je ongeveer in kan schatten wat er van transfers overblijft. En dat valt altijd tegen merk ik in Eindhoven
klopt Ajax zit er vooral dankzij de transfer positief bij in het jaarverslag.quote:Op donderdag 6 december 2007 20:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Met het verschil dat er dit seizoen een UEFA Cup wedstrijd was, die geld gekost heeft en vorig seizoen 4
Ok, voor 7 miljoen kun je dus alleen spelers als van he niveau Colin, Delorge en Rommedahl halen? Welk punt wil je nu eigenlijk precies maken?quote:Op donderdag 6 december 2007 20:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zoals?
In Zuid Amerika en Nederland zitten ze niet en Modric is een stuk duurder dan 7 miljoen
Wat een onzin, vorig jaar haalde Ajax ook geen CL, mét Sneijder.quote:Op donderdag 6 december 2007 18:59 schreef Tim86 het volgende:
Sneijder was 29 miljoen min 10 miljoen misgelopen CL inkomsten = 19
Geweldige conclusie.quote:Op vrijdag 7 december 2007 02:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
De kans met Sneijder was in elk geval een stuk groter
Zoals al voorspeld door ondergetekende.quote:Op vrijdag 7 december 2007 09:36 schreef M0NTANA het volgende:
http://www.vecernji.hr/newsroom/sports/football/2968374/index.do
Wellicht dus in een Alex-constructie via CFC naar PSV.
Ik zie je nergens iets over een constructie met Chelsea zeggen.quote:Op vrijdag 7 december 2007 09:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Zoals al voorspeld door ondergetekende.
Het is gelukkig nog niet zover.quote:Op vrijdag 7 december 2007 09:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Zoals al voorspeld door ondergetekende.
Lijkt me een duidelijke zaak dat Aissati dan van jullie is.quote:Op vrijdag 7 december 2007 09:57 schreef Jnk18 het volgende:
Ik wou net zegguh reken er maar niet op
Hoop toch ook dat Ajax voor iemand anders gaat, komop zeg je gaat toch geen 15+mil voor zon overrated speler betalen
Liever niet, dat zou echt een hele schrale troost zijn.quote:Op vrijdag 7 december 2007 09:59 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Lijkt me een duidelijke zaak dat Aissati dan van jullie is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
quote:Op vrijdag 7 december 2007 10:07 schreef Gaosz het volgende:
Volgens meerdere bronnen heb ik vernomen
quote:Op vrijdag 7 december 2007 10:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ajax fans vinden het toch uitverkopen van je ziel?Het is ook gewoon uitverkopen van je ziel. Zeker wanneer je daar twee talentvolle jonge spelers uit eigen jeugd hebt rondlopen. Of denk je dat wanneer Modric komt, er ineens wel met 2 creatieve aanvallende middenvelders gespeeld kan gaan worden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan belandt Afellay gewoon op de bank en Aissati op de tribune, en ga je dus slaafje spelen van een club ten koste van je eigen jeugdspelers. Als ik PSV was, zou ik gewoon lekker doorgaan met hun eigen spelers, die hebben namelijk talent zat.
Of Afellay en Aissati verkopen, dat kan natuurlijk ook.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |