abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54849901
Luka Modric dus.

Een geweldig talentvolle speler. Het is haast niet te geloven dat deze jongen nog in Kroatie zit, want hij is voor de volle 100% klaar voor de stap naar een Europese topper. Een ouderwetse 'nummer tien', vaak spelende met het magische nummer 14. Dat deze speler het nog ver gaat schoppen, is haast een zekerheidje te noemen.
quote:
  • Naam: Luka Modric.
  • Geboren: 9 September, 1985.
  • Plaats: Zadar, Kroatie.
  • Lengte: 173cm.
  • Positie: Middenvelder.

• Club: Dinamo Zagreb
  • Sinds: 2005 - heden.
  • Statistiek: 69 wedstrijden, 20 goals.

• Interlands: 22 wedstrijden, 3 goals.
  • Vorige clubs: NK Zadar
  • Modric heeft een contract tot 2015 en is dus geen koopje. Toch lijkt het er op dat een Europese topclub hem weg zal kapen bij Dinamo Zagreb. De kanshebbers zijn (onder andere) Bayern Munchen, Arsenal en Chelsea.

Tot snel, in de Champions League.

[ Bericht 0% gewijzigd door JanVanHalst op 26-11-2007 17:14:53 ]
    Analist. Want kennis is macht, maar kennis delen is kracht.
    pi_54849954
    Als er al een topic was, graag een link. Ik heb niets kunnen vinden.
    pi_54849979
    Volgend jaar in het blauw hopelijk.

'Modric' betekent toch iets van blauw? Zoiets las ik ergens.

Trouwens, volgens mij is iemand met een contract tot 2005 wel een koopje
    PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
      maandag 26 november 2007 @ 17:12:58 #4
    125053 stefmans
    Ze winnen nooit van de Joden.
    pi_54850096
    Geweldige speler.
    ''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
    pi_54850135
    Hup naar Ajax toe.
    pi_54850136
    quote:
    Op maandag 26 november 2007 17:05 schreef mcyodogg het volgende:
    Trouwens, volgens mij is iemand met een contract tot 2005 wel een koopje
    Aangepast.
    pi_54850375
    Geweldige voetballer, speelde tegen Engeland erg goed. Hopen dat hij naar Arsenal gaat
    pi_54850527
    Moet teveel kosten voor wat hij tot nu toe gepresteerd heeft. Ik hoor bedragen van boven de 20 miljoen euro. Net als met Alves gaat niemand dat voor hem betalen op dit moment.
      maandag 26 november 2007 @ 17:45:32 #9
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_54850671
    Hij viel mij tegen Engeland vooral op omdat ie zo op Cruijff leek. Verder wel een nuttige speler maar 20 miljoen is echt te veel lijkt me.
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
    pi_54850702
    Erg goede voetballer, maar die TT
    ><(({°>
    pi_54850907
    Die is opzettelijk wat overdreven, omdat Modric in zijn gezicht nogal op Cruijff lijkt.
    pi_54851483
    Ja maar over Cruijff maak je geen grappen
    ><(({°>
      Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 26 november 2007 @ 18:37:48 #13
    17650 crew  rubbereend
    JUICHEN
    pi_54851661
    geweldig groot talent zeg, klaar voor de volgende stap, ben benieuwd wie hem oppikt deze zomer.
    DeLuna vindt me dik ;(
    Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
    pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
    pi_54853430
    Uit 'Beoordeel de voetballer'-topic:
    quote:
    Op vrijdag 23 november 2007 19:20 schreef Beschouw het volgende:
    Luka Modric
    Ouderwetse spelmaker in een modern jasje. Gewelidige balbehandeling, technisch perfect, immer een oog voor een vrijstaande man en het mooiste van al: altijd in beweging nadat hij een bal heeft afgespeeld en dus altijd weer aanspeelbaar. Speelde met Dinamo Zagreb Ajax aan gort en was er voor een groot deel voor verantwoordelijk dat Kroatië Engeland uitschakelde. Erg jong nog, maar ik ben diep onder de indruk van dit wonderkind. Er is een grote toekomst voor deze jongen weggelegd. Nu al een 8,5
    (maar in de toekomst zeker een 9,5 waard)
    pi_54855208
    Een terugvindpost om Ajax in Europa terug te vinden
    "We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
    pi_54856427
    Wat een geweldige speler
    Helaas niet meer haalbaar voor Ajax
    pi_54856566
    Voor PSV wel
    "We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
    pi_54857140
    Ook niet natuurlijk. Wellicht via Chelsea, maar ik zie hem niet uitgeleend worden. Daar is hij nu al te goed voor.
    That's all folks!
    pi_54857175
    Hij kan nog genoeg leren in anderhalf jaar Eindhoven
    pi_54857435
    Hij zal lachen als hij Eindhoven hoort als Chelsea en Arsenal enzo achter hem aanzitten .
    AFC AJAX
    pi_54857444
    Tja, mocht Chelsea hem halen, dan heeft ie natuurlijk wel mega concurrentie op het middenveld. Dan moet je wel van het niveau Mikel zijn, om op die leeftijd een basisplek te veroveren.

Als een andere grote club komt, die hem betere perspectieven biedt op een basisplaats, zie ik hem eigenlijk niet naar Chelsea komen. Al zal Chelsea wel het hoogste salaris kunnen geven.
    pi_54857503
    Hij kan het beste naar Arsenal gaan.
    AFC AJAX
    pi_54857537
    Ja, bij uitstek de ploeg die een tekort heeft aan jonge centrale middenvelders.
    pi_54857642
    Nee maar Wenger kan goed met zulke spelers omgaan en er zullen vast nog wel spelers vertrekken na dit jaar.
    AFC AJAX
    pi_54857713
    Ik zie de Arsenal-kern niet snel uit elkaar vallen, eindelijk lijkt het weer eens oogsttijd.
    That's all folks!
    pi_54858588
    quote:
    Op maandag 26 november 2007 22:37 schreef -Vaduz- het volgende:
    Ik zie de Arsenal-kern niet snel uit elkaar vallen, eindelijk lijkt het weer eens oogsttijd.

Wenger doet niet aan oogsten, die blijft maar zaaien.
      maandag 26 november 2007 @ 23:11:19 #27
    89728 Plastic_Power
    Vegetable rights & peace
    pi_54858856
    Die mag best naar Tottenham
    Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
    pi_54858935
    Kan hij uberhaubt wel naar Engeland of voldoet hij al aan de interland eis?
    pi_54859012
    22 interlands in een jaar tijd? Ik denk dat die vergunning geen probleem wordt.
    pi_54859022
    quote:
    Op maandag 26 november 2007 23:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
    Kan hij uberhaubt wel naar Engeland of voldoet hij al aan de interland eis?
    Dat laatste.
      maandag 26 november 2007 @ 23:27:43 #31
    15600 BB-King
    Long live the King!
    pi_54859397
    Goede speler en hij speelt ook nog eens in een Nederlandse reclame...

http://www.youtube.com/watch?v=zx9D8xt-9hc

Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
    pi_54864473
    Toch blijft het jammer dat de Nederlandse clubs nu te laat zijn voor Modric. Ik had deze speler graag op de Nederlandse velden gezien.
      dinsdag 27 november 2007 @ 10:15:51 #33
    128959 M0NTANA
    Don't fuck with me!
    pi_54865242
    In de wedstrijd tegen Engeland viel hij op vanwege zijn rust, waarom speelt deze topper nog in Kroatië?
    I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
    A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
    pi_54865356
    quote:
    Op dinsdag 27 november 2007 10:15 schreef M0NTANA het volgende:
    In de wedstrijd tegen Engeland viel hij op vanwege zijn rust, waarom speelt deze topper nog in Kroatië?
    Omdat niemand tot nu toe zijn lang doorlopende contract heeft afgekocht.
      dinsdag 27 november 2007 @ 17:22:41 #35
    125053 stefmans
    Ze winnen nooit van de Joden.
    pi_54872809
    quote:
    Op dinsdag 27 november 2007 10:15 schreef M0NTANA het volgende:
    Zit ook een lekker prijs kaartje aan.
    ''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
    pi_54874784
    Edoardo speelde er een half jaar geleden ook nog
    pi_54881352
    quote:
    Op maandag 26 november 2007 23:27 schreef BB-King het volgende:
    Goede speler en hij speelt ook nog eens in een Nederlandse reclame...

http://www.youtube.com/watch?v=zx9D8xt-9hc

AFC AJAX
    pi_54881800
    Een contract mag toch helemaal niet tot 2015 lopen?
    pi_54886309
    quote:
    Op woensdag 28 november 2007 00:23 schreef De_Ananas het volgende:
    Een contract mag toch helemaal niet tot 2015 lopen?
    Dinamo heeft de lengte van het contract volgens mij ook nooit officieel bevestigd, dus dat zou kunnen. Hoe het ook moge zijn, het contract loopt nog wel door tot Sint-Juttemis.
      woensdag 28 november 2007 @ 10:21:59 #40
    198398 Humberto.
    RTL Voetbal coryfee
    pi_54886425
    Hij lijkt inderdaad op Cruijff, hoe frapant.
    De mooiste kale man.
    pi_54887892
    quote:
    Op woensdag 28 november 2007 10:16 schreef JanVanHalst het volgende:

[..]

Dinamo heeft de lengte van het contract volgens mij ook nooit officieel bevestigd, dus dat zou kunnen. Hoe het ook moge zijn, het contract loopt nog wel door tot Sint-Juttemis.
    Maximaal aantal jaar was 6 ofzo toch?
    pi_54923291
    hij lijkt niet alleen op Cruyff, zijn motoriek en en bouw zijn identiek aan El Salvador
    * Schopt
    Officieel lid van de Kibbelingbende en de Amoebeboys
    pi_55060689
    Ik hoop t maar
    ><(({°>
    pi_55060792
    quote:
    5/12/2007 - Geruchten over Luka Modric duiken weer op
    (Gepost door P.)

BRON: Elf

Volgens Elf doet Ajax een concrete poging om de Kroatische voetbalster Luka Modric van Dinamo Zagreb naar Amsterdam te halen. Volgens de Kroatische krant Vecernji is Sören Lerby in Zagreb om met de zaakwaarnemer van Modric te onderhandelen om de transfer, die in de winterstop plaats zou moeten vinden, tot stand te kunnen brengen. Ajax heeft Luka Modric enkele jaren geleden al bekeken. Afgelopen zomer was hij nog te duur voor de Amsterdammers.

Elders is echter terug te vinden dat de gesprekken nergens naar toe zouden leiden, ondanks dat Modric 'akkoord zou zijn' met Ajax. Volgens de zaakwaarnemer van Modric moet Ajax zich over een maand maar melden, als dat al zinvol zou zijn. want de enige clubs die daadwerkelijk als kanshebber voor een succesvolle transfer kunnen zijn, zijn Barcelona, Manchester United en Chelsea.
      woensdag 5 december 2007 @ 16:58:26 #46
    128959 M0NTANA
    Don't fuck with me!
    pi_55060892
    quote:
    Op woensdag 5 december 2007 16:55 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]
    Vrees toch echt dat hij onhaalbaar is, maar als Ajax hem toch weet binnen te halen, is dit de transfer van de eeuw.
    A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
    pi_55060933
    Dus naar PSV voor anderhalf jaar
    pi_55064619
    als ajax deze jongen kan binnenhalen....wow
    Alex Pastoor:
    "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
    Martin Verkerk:
    ''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
    pi_55064647
    quote:
    Op woensdag 5 december 2007 16:55 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]
    Beetje vreemd dat hij afgelopen zomer te duur was. Dan is hij nu toch duurder of neemt zijn waarde echt drastisch af met een korter durend contract?
    Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
    [b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
    Ray's Statshoekje - 2009/2010.
    pi_55064684
    er gaan ook verhalen dat hij al zo goed als zeker naar Chelsea gaat voor 20 miljoen...ajax zal nooit meer dan 12 betalen denk ik..
    Alex Pastoor:
    Martin Verkerk:
    ''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
    pi_55064835
    Bij Chelsea gaat hij toch niet aan de bak komen, eerste paar seizoenen opdraven in de League Cup ofzo. Als hij verstandig is gaat hij naar een mindere club waar hij wél speelt.
    pi_55064953
    ik dacht van Mikel dat hij ook niet aan de bak zou komen maar die heeft zich er ook in gewerkt...ik ben het overigens wel met je eens dat hij beter kan wachten met deze stap (tenzij hij naar een club als arsenal zou gaan, daar past hij wel prima in denk ik). Hij zal wel naar een Engelse subtopper gaan ofzo net als bijv Krancjar
    Alex Pastoor:
    Martin Verkerk:
      Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 5 december 2007 @ 21:17:35 #53
    17650 crew  rubbereend
    JUICHEN
    pi_55065536
    quote:
    Op woensdag 5 december 2007 20:50 schreef RayMania het volgende:
    Bij Chelsea gaat hij toch niet aan de bak komen, eerste paar seizoenen opdraven in de League Cup ofzo. Als hij verstandig is gaat hij naar een mindere club waar hij wél speelt.
    Kalou heeft zich toch ook inmiddels in de ploeg gespeeld, en anders kan hij altijd nog aan PSV verhuurd worden!
    DeLuna vindt me dik ;(
    pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
    pi_55065773
    Je kan met Mikel en Kalou wel 2 voorbeelden opnoemen die het gelijk gehaald hebben, maar daar tegenover kan je natuurlijk ook weer namen zetten als Lassane Diarra en Nuno Morais
    pi_55066059
    Nuno Morais heeft nooit echt een kans gehad. En dat ie gratis naar Apoel is gegaan zegt genoeg. Diarra is wel een goede voetballer, alleen werd ie overal, behalve op zn eigen positie gezet.

Modric zou een goede opvolger kunnen zijn voor Lampard, maar die blijft nog wel 3/4 jaar voetballen. Maar goed, Grant rouleert veel dus zou hij best aan spelen toekomen.

Als ie al naar Chelsea komt, that is.
    pi_55068298
    -doe ff normaal-

[ Bericht 94% gewijzigd door rubbereend op 06-12-2007 00:24:04 ]
    AFC AJAX
    pi_55076238
    Modric lijkt me te duur voor Ajax, maar geld zat, gooi die zak maar op tafel!
    AFC Ajax - SS Lazio
    29 Aug. Mystery Land 2009
      donderdag 6 december 2007 @ 12:58:26 #58
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_55076479
    De tussenstap naar Ajax lijkt me voor hem overbodig.
    pi_55077872
    quote:
    Op donderdag 6 december 2007 12:58 schreef Grulez het volgende:
    De tussenstap naar Ajax lijkt me voor hem overbodig.
    Ben bang dat je gelijk hebt.
    AFC AJAX
    pi_55079644
    Verhaal gaat dat de deal met Ajax afgelopen zomer afgeblazen werd doordat Eduardo voor geld naar Arsenal ging en Dinamo daardoor niet meer zo happig was op wat euros( plus 2 sterspelers verkopen zo niet goed liggen bij de fans).Vrees voor Ajax dat men nu veel en veelste laat is qua prijs maar ook qua aantrekingskracht t.o.v van andere geintreseerde clubs
    Wat pinanti, hoe pinanti, waar pinanti, pinanti is pinanti!
    pi_55079679
    Ajax zou wel mooi zijn, maar onhaalbaar. Als ik hem was zou ik in ieder geval niet naar Chelsea gaan. Daar speelt hij dan gewoon te weinig, of niet op zijn beste positie.
      donderdag 6 december 2007 @ 18:33:14 #62
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_55083321
    Kwaliteit kost (veel) geld. Maar dat heeft Ajax toch nog wel van de transfer van Sneijder? Of is het enkel het beleid dat het niet toelaat om ~15 miljoen uit te geven aan een speler?
    pi_55083839
    quote:
    Op woensdag 5 december 2007 20:50 schreef RayMania het volgende:
    Dat geloof je zeker toch zelf niet?
    pi_55083846
    Sneijder was 29 miljoen min 10 miljoen misgelopen CL inkomsten = 19
    Alex Pastoor:
    Martin Verkerk:
    pi_55083893
    quote:
    Op donderdag 6 december 2007 18:33 schreef The_Verve het volgende:
    Kwaliteit kost (veel) geld. Maar dat heeft Ajax toch nog wel van de transfer van Sneijder? Of is het enkel het beleid dat het niet toelaat om ~15 miljoen uit te geven aan een speler?
    Dat geld is al in gaten gestopt.

Ajax mag blij zijn als ze nog een miljoen of 7 kunnen investeren deze winter, maar het zal wel weer het niveau Colin, Urzaiz, Rommedahl, Delorge worden
      donderdag 6 december 2007 @ 19:07:33 #66
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_55084031
    quote:
    Op donderdag 6 december 2007 19:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Dat geld is al in gaten gestopt.
    Oh ok, een beetje de PSV-manier dus.
    quote:
    Op donderdag 6 december 2007 19:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
    Ajax mag blij zijn als ze nog een miljoen of 7 kunnen investeren deze winter, maar het zal wel weer het niveau Colin, Urzaiz, Rommedahl, Delorge worden
    Of Suarez...
    pi_55084100
    Ja maar die is al gekocht, dat geld kan je niet nog een keer uitgeven
      donderdag 6 december 2007 @ 19:15:43 #68
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_55084205
    Klopt, maar voor een miljoen of 7 (wat me onzin lijkt maar dat even terzijde) haal je eerder iemand van het niveau Suarez dan bijvoorbeeld niveau Colin.
    pi_55085322
    Zoals?

In Zuid Amerika en Nederland zitten ze niet en Modric is een stuk duurder dan 7 miljoen
    pi_55085380
    quote:
    Op donderdag 6 december 2007 20:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
    Zoals?

In Zuid Amerika en Nederland zitten ze niet en Modric is een stuk duurder dan 7 miljoen
    Zolang jij en ik nog steeds niet in de boekhouding van Ajax kunnen kijken blijft het gissen wat Ajax kan uitgeven op de transfermarkt.
    pi_55085528
    Kan ik wel
    pi_55085558
    quote:
    Op donderdag 6 december 2007 20:06 schreef sjimz het volgende:

[..]

Zolang jij en ik nog steeds niet in de boekhouding van Ajax kunnen kijken blijft het gissen wat Ajax kan uitgeven op de transfermarkt.
    Over een week of 7 mag je weer zeggen dat ik weer gelijk heb over Ajax
    pi_55085647
    Jij kan het ook, -knip-

[ Bericht 72% gewijzigd door rubbereend op 06-12-2007 20:28:14 (je hoeft niet persoonlijk te worden) ]
    pi_55085720
    Dat weet bijna niemand alleen de mensen die erover gaan, je kan rekenen wat je wilt maar je zult nooit een afschrift van Ajax zien.
    AFC AJAX
    pi_55085829
    Waarom denk je dat Ajax een jaarverslag moet publiceren?
      Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 6 december 2007 @ 20:25:28 #76
    17650 crew  rubbereend
    JUICHEN
    pi_55085847
    quote:
    Op donderdag 6 december 2007 20:06 schreef sjimz het volgende:

[..]

Kom nou dat is best in te schatten, aangezien de cijfers van Ajax bekend zijn en je ongeveer in kan schatten wat er van transfers overblijft. En dat valt altijd tegen merk ik in Eindhoven
    DeLuna vindt me dik ;(
    pi_55085885
    quote:
    Op donderdag 6 december 2007 20:25 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Kom nou dat is best in te schatten, aangezien de cijfers van Ajax bekend zijn en je ongeveer in kan schatten wat er van transfers overblijft. En dat valt altijd tegen merk ik in Eindhoven
    Met het verschil dat er dit seizoen een UEFA Cup wedstrijd was, die geld gekost heeft en vorig seizoen 4
      Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 6 december 2007 @ 20:29:42 #78
    17650 crew  rubbereend
    JUICHEN
    pi_55085950
    quote:
    Op donderdag 6 december 2007 20:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Met het verschil dat er dit seizoen een UEFA Cup wedstrijd was, die geld gekost heeft en vorig seizoen 4
    klopt Ajax zit er vooral dankzij de transfer positief bij in het jaarverslag.

Maargoed ontopic.

Modric en ik hoop niet dat hij in Amsterdam komt te spelen!
    DeLuna vindt me dik ;(
      donderdag 6 december 2007 @ 22:39:53 #79
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_55089468
    quote:
    Op donderdag 6 december 2007 20:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
    Zoals?

Ok, voor 7 miljoen kun je dus alleen spelers als van he niveau Colin, Delorge en Rommedahl halen? Welk punt wil je nu eigenlijk precies maken?
    pi_55091480
    Ja of Schone bijvoorbeeld
    pi_55091949
    quote:
    Op donderdag 6 december 2007 18:59 schreef Tim86 het volgende:
    Sneijder was 29 miljoen min 10 miljoen misgelopen CL inkomsten = 19
    Wat een onzin, vorig jaar haalde Ajax ook geen CL, mét Sneijder.
    AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
    pi_55092015
    weet ik wel bas, maar dat is wel de reden dat het geld niet besteedbaar is, dat is meer wat ik bedoelde..had het alleen niet zo duidelijk verwoord
    Alex Pastoor:
    Martin Verkerk:
    pi_55092769
    De kans met Sneijder was in elk geval een stuk groter
      vrijdag 7 december 2007 @ 08:25:51 #84
    194154 BigKahuna
    De Eindbaars.
    pi_55093850
    quote:
    Op vrijdag 7 december 2007 02:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
    De kans met Sneijder was in elk geval een stuk groter
    Geweldige conclusie.
    ><(({°>
      vrijdag 7 december 2007 @ 09:36:22 #85
    128959 M0NTANA
    Don't fuck with me!
    pi_55094963
    http://www.vecernji.hr/newsroom/sports/football/2968374/index.do

Wellicht dus in een Alex-constructie via CFC naar PSV.
      vrijdag 7 december 2007 @ 09:43:15 #86
    123545 DatMeenJeNiet
    Mike Mampuya till i die O+
    pi_55095089
    Alsjeblieft niet zeg. Die gozer hoort gewoon direct in de PL te spelen. Kan hij makkelijk aan.
    pi_55095234
    quote:
    Op vrijdag 7 december 2007 09:36 schreef M0NTANA het volgende:
    http://www.vecernji.hr/newsroom/sports/football/2968374/index.do

Wellicht dus in een Alex-constructie via CFC naar PSV.
    Zoals al voorspeld door ondergetekende.

Ik zie een middenveld met Modric, Simons en Afellay wel zitten en wens de concurrentie veel succes toe als hij komt.

Wel jammer dat hij alleen nog Europees kan spelen als PSV de CL haalt denk ik
    pi_55095265
    quote:
    Op vrijdag 7 december 2007 09:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Ik zie je nergens iets over een constructie met Chelsea zeggen.
      vrijdag 7 december 2007 @ 09:51:27 #89
    128959 M0NTANA
    Don't fuck with me!
    pi_55095266
    quote:
    Op vrijdag 7 december 2007 09:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Het is gelukkig nog niet zover.
    pi_55095301
    Wat een middenveld zou PSV dan krijgen

droom-modus weer uit
    Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
    Winnaar Serie A-toto 2008-2009
    Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
    En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
    pi_55095341
    pi_55095353
    Laat maar aan staan, want die kans zit er dik in
    pi_55095385
    Ik wou net zegguh reken er maar niet op

Hoop toch ook dat Ajax voor iemand anders gaat, komop zeg je gaat toch geen 15+mil voor zon overrated speler betalen
    pi_55095425
    quote:
    Op vrijdag 7 december 2007 09:57 schreef Jnk18 het volgende:
    Ik wou net zegguh reken er maar niet op

Hoop toch ook dat Ajax voor iemand anders gaat, komop zeg je gaat toch geen 15+mil voor zon overrated speler betalen
    Lijkt me een duidelijke zaak dat Aissati dan van jullie is.
      vrijdag 7 december 2007 @ 10:00:12 #95
    128959 M0NTANA
    Don't fuck with me!
    pi_55095446
    quote:
    Op vrijdag 7 december 2007 09:59 schreef ruud.nl het volgende:

[..]

Lijkt me een duidelijke zaak dat Aissati dan van jullie is.
    Liever niet, dat zou echt een hele schrale troost zijn.
    pi_55095464
    Voor 5 miljoen. Dan moet ie al flink zijn best doen om dat geld waard te worden
    pi_55095609
    Volgens meerdere bronnen heb ik vernomen dat Chelsea de slag om Luka Modric heeft gewonnen.

Grant (de trainer van Chelsea) heeft aangegeven dat hij nog geen plaats heeft voor een talent in de ploeg en is dus van plan om Luka Modric aan PSV uit te lenen om zich daar te ontwikkelen tot een top speler.

(net als, rajkovic - alex)
    pi_55095693
    Ajax fans vinden het toch uitverkopen van je ziel?
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
      vrijdag 7 december 2007 @ 10:15:20 #99
    128959 M0NTANA
    Don't fuck with me!
    pi_55095769
    quote:
    Op vrijdag 7 december 2007 10:07 schreef Gaosz het volgende:
    Volgens meerdere bronnen heb ik vernomen
      vrijdag 7 december 2007 @ 10:15:21 #100
    529 twi
    Het lichtje is uit...
    pi_55095770
    quote:
    Op vrijdag 7 december 2007 10:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
    Ajax fans vinden het toch uitverkopen van je ziel?
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Het is ook gewoon uitverkopen van je ziel. Zeker wanneer je daar twee talentvolle jonge spelers uit eigen jeugd hebt rondlopen. Of denk je dat wanneer Modric komt, er ineens wel met 2 creatieve aanvallende middenvelders gespeeld kan gaan worden?

Dan belandt Afellay gewoon op de bank en Aissati op de tribune, en ga je dus slaafje spelen van een club ten koste van je eigen jeugdspelers. Als ik PSV was, zou ik gewoon lekker doorgaan met hun eigen spelers, die hebben namelijk talent zat.

Of Afellay en Aissati verkopen, dat kan natuurlijk ook.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')