Die gast van Dinamo Zagreb waar Bayern Munchen en Ajax achteraan zitten/zaten.quote:Op vrijdag 23 november 2007 19:00 schreef tong80 het volgende:
Ik durf gewoon te zeggen als ik iemanf niet ken
quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:44 schreef Beschouw het volgende:
Simon Cziommer
Voor een Duitser verrassend technisch en speels. Je zou hem een echte Ajax-voetballer kunnen noemen, hoewel dergelijke spelers niet meer in Amsterdam rondlopen. Mag hem graag zien voetballen, maar vertoont wel irritante trekjes. Vindt zichzelf blijkbaar geweldig. Dat is hij niet, wel bovengemiddeld. Gaat hij een prima jaar draaien bij AZ? Gezien zijn capaciteiten zou hij dat wel moeten. Heeft tot nu toe toch te weinig laten zien wat hij in huis heeft, maar onder leiding van Van Gaal zal dat er nu wel uitkomen. In potentie een 8, maar tot nu toe slechts goed voor een dikke 7
Rivera?quote:Op vrijdag 30 november 2007 01:44 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Die ene blonde met die grote neus en krullend haar
Een ontplofte wc-borstelquote:Op vrijdag 30 november 2007 20:08 schreef RayMania het volgende:
Of Valderama, al kan je dat geen krullend haar noemen. Dat is meer een ontplofte wc-borstel.
Hmmm beetje onervaren nog he?quote:Op zondag 2 december 2007 00:48 schreef Han-Pekel het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk van de laatste man van Willem II, Swinkels?!
Hij valt me elke week positief op als een sterke, solide laatste man..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |