Kalou heeft zich toch ook inmiddels in de ploeg gespeeld, en anders kan hij altijd nog aan PSV verhuurd worden!quote:Op woensdag 5 december 2007 20:50 schreef RayMania het volgende:
Bij Chelsea gaat hij toch niet aan de bak komen, eerste paar seizoenen opdraven in de League Cup ofzo. Als hij verstandig is gaat hij naar een mindere club waar hij wél speelt.
Ben bang dat je gelijk hebt.quote:Op donderdag 6 december 2007 12:58 schreef Grulez het volgende:
De tussenstap naar Ajax lijkt me voor hem overbodig.
Dat geloof je zeker toch zelf niet?quote:Op woensdag 5 december 2007 20:50 schreef RayMania het volgende:
Bij Chelsea gaat hij toch niet aan de bak komen, eerste paar seizoenen opdraven in de League Cup ofzo. Als hij verstandig is gaat hij naar een mindere club waar hij wél speelt.
Dat geld is al in gaten gestopt.quote:Op donderdag 6 december 2007 18:33 schreef The_Verve het volgende:
Kwaliteit kost (veel) geld. Maar dat heeft Ajax toch nog wel van de transfer van Sneijder? Of is het enkel het beleid dat het niet toelaat om ~15 miljoen uit te geven aan een speler?
Oh ok, een beetje de PSV-manier dus.quote:Op donderdag 6 december 2007 19:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Dat geld is al in gaten gestopt.
Of Suarez...quote:Op donderdag 6 december 2007 19:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ajax mag blij zijn als ze nog een miljoen of 7 kunnen investeren deze winter, maar het zal wel weer het niveau Colin, Urzaiz, Rommedahl, Delorge worden
Zolang jij en ik nog steeds niet in de boekhouding van Ajax kunnen kijken blijft het gissen wat Ajax kan uitgeven op de transfermarkt.quote:Op donderdag 6 december 2007 20:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zoals?
In Zuid Amerika en Nederland zitten ze niet en Modric is een stuk duurder dan 7 miljoen
Over een week of 7 mag je weer zeggen dat ik weer gelijk heb over Ajaxquote:Op donderdag 6 december 2007 20:06 schreef sjimz het volgende:
[..]
Zolang jij en ik nog steeds niet in de boekhouding van Ajax kunnen kijken blijft het gissen wat Ajax kan uitgeven op de transfermarkt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |