Volledig mee eens. Een nieuwe Cruijf. Pleeeeeeeeeeease ga toch fietsen zegquote:Op woensdag 6 februari 2008 22:37 schreef DJ_Ryow het volgende:
En wéér valt deze gigantische supertalent volledig door de mand. Was vandaag weer nergens. Tegen Engeland was hij ook niet één van de grote jongens en tegen Ajax ook niet. Graag een wijziging in de TT.
Snap je dan niet dat die TT vooral met de uiterlijke gelijkenis met Cruijff te maken heef?quote:Op donderdag 7 februari 2008 00:45 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Volledig mee eens. Een nieuwe Cruijf. Pleeeeeeeeeeease ga toch fietsen zeg.
Laat hem eerst maar eens ballen bij HSV voordat hij überhaupt aan Barca mag denken.
Je hebt wel gelijk, maar ik vind de kreet dat hij de 'nieuwe Cruyf' is, toch iets overdreven.quote:Op donderdag 7 februari 2008 11:02 schreef Hrvat het volgende:
Och hier gaan we dan...
De Nederlanders hebben eens gewonnen tegen een inspiratieloze tegenstander en dan wanen er weer enkele zich heer en meester in het neerhalen van de tegenstander.
Man man, wat kunnen er hier een stuk zagen zeg.
Als ze hun eigen ploeg niet afkraken, dan overdrijven ze over de tegenstander.
Kroatie speelde inspiratieloos maar dat doet niks af aan de talenten van de spelers.
Moest Luka naar Nederland getransfereerd worden, zouden ze zagers (stiekem) zeeer blij zijn.
Nog een zeurderige dag verder.
Ik heb het ook niet op deze kreet.quote:Op donderdag 7 februari 2008 11:05 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk, maar ik vind de kreet dat hij de 'nieuwe Cruyf' is, toch iets overdreven.
Ik zou 'm anders nog altijd graag in Nederland zien, hoor, niet iedereen is een zuurpruim.quote:Op donderdag 7 februari 2008 11:02 schreef Hrvat het volgende:
Och hier gaan we dan...
De Nederlanders hebben eens gewonnen tegen een inspiratieloze tegenstander en dan wanen er weer enkele zich heer en meester in het neerhalen van de tegenstander.
Kroatie speelde inspiratieloos maar dat doet niks af aan de talenten van de spelers.
Moest Luka naar Nederland getransfereerd worden, zouden ze zagers (stiekem) zeeer blij zijn.
Het was maar een oefenwedstrijd he, ik denk dat je pas na het EK ken oordelen.quote:Op donderdag 7 februari 2008 11:02 schreef Hrvat het volgende:
Och hier gaan we dan...
Ik ben ergens blij dat ze gisteren de boot ingegaan zijn, met het vooruitzicht op 't EK.quote:Op donderdag 7 februari 2008 13:41 schreef De_Slagert het volgende:
[..]
Het was maar een oefenwedstrijd he, ik denk dat je pas na het EK ken oordelen.
26 miljoen!quote:Op zaterdag 26 april 2008 10:24 schreef Dos37 het volgende:
Nou daar zal wel wat geld achter zitten.
Goede keuze wel.
Als Berbatov blijft. Wat ik niet verwacht gezien de manier waarop hij over het veld loopt het hele seizoen alquote:Op zaterdag 26 april 2008 11:26 schreef mcyodogg het volgende:
Goede aankoop van de Spurs. En tenminste een betere spelmaker dan Jenas.
Ben benieuwd of nu magie komt tussen Modric en Berbatov/Keane
Betere voetballer dan Sneijder vind ik, ik vind hem veel natuurlijker voetballen.quote:
Of het een goede aankoop is moet blijken, kan simpelweg niet over hem oordelen omdat ik hem amper heb zien spelen maar die prijsquote:Op zaterdag 26 april 2008 11:26 schreef mcyodogg het volgende:
Goede aankoop van de Spurs. En tenminste een betere spelmaker dan Jenas.
Ben benieuwd of nu magie komt tussen Modric en Berbatov/Keane
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |