Volledig mee eens. Een nieuwe Cruijf. Pleeeeeeeeeeease ga toch fietsen zegquote:Op woensdag 6 februari 2008 22:37 schreef DJ_Ryow het volgende:
En wéér valt deze gigantische supertalent volledig door de mand. Was vandaag weer nergens. Tegen Engeland was hij ook niet één van de grote jongens en tegen Ajax ook niet. Graag een wijziging in de TT.
Snap je dan niet dat die TT vooral met de uiterlijke gelijkenis met Cruijff te maken heef?quote:Op donderdag 7 februari 2008 00:45 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Volledig mee eens. Een nieuwe Cruijf. Pleeeeeeeeeeease ga toch fietsen zeg.
Laat hem eerst maar eens ballen bij HSV voordat hij überhaupt aan Barca mag denken.
Je hebt wel gelijk, maar ik vind de kreet dat hij de 'nieuwe Cruyf' is, toch iets overdreven.quote:Op donderdag 7 februari 2008 11:02 schreef Hrvat het volgende:
Och hier gaan we dan...
De Nederlanders hebben eens gewonnen tegen een inspiratieloze tegenstander en dan wanen er weer enkele zich heer en meester in het neerhalen van de tegenstander.
Man man, wat kunnen er hier een stuk zagen zeg.
Als ze hun eigen ploeg niet afkraken, dan overdrijven ze over de tegenstander.
Kroatie speelde inspiratieloos maar dat doet niks af aan de talenten van de spelers.
Moest Luka naar Nederland getransfereerd worden, zouden ze zagers (stiekem) zeeer blij zijn.
Nog een zeurderige dag verder.
Ik heb het ook niet op deze kreet.quote:Op donderdag 7 februari 2008 11:05 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk, maar ik vind de kreet dat hij de 'nieuwe Cruyf' is, toch iets overdreven.
Ik zou 'm anders nog altijd graag in Nederland zien, hoor, niet iedereen is een zuurpruim.quote:Op donderdag 7 februari 2008 11:02 schreef Hrvat het volgende:
Och hier gaan we dan...
De Nederlanders hebben eens gewonnen tegen een inspiratieloze tegenstander en dan wanen er weer enkele zich heer en meester in het neerhalen van de tegenstander.
Kroatie speelde inspiratieloos maar dat doet niks af aan de talenten van de spelers.
Moest Luka naar Nederland getransfereerd worden, zouden ze zagers (stiekem) zeeer blij zijn.
Het was maar een oefenwedstrijd he, ik denk dat je pas na het EK ken oordelen.quote:Op donderdag 7 februari 2008 11:02 schreef Hrvat het volgende:
Och hier gaan we dan...
Ik ben ergens blij dat ze gisteren de boot ingegaan zijn, met het vooruitzicht op 't EK.quote:Op donderdag 7 februari 2008 13:41 schreef De_Slagert het volgende:
[..]
Het was maar een oefenwedstrijd he, ik denk dat je pas na het EK ken oordelen.
26 miljoen!quote:Op zaterdag 26 april 2008 10:24 schreef Dos37 het volgende:
Nou daar zal wel wat geld achter zitten.
Goede keuze wel.
Als Berbatov blijft. Wat ik niet verwacht gezien de manier waarop hij over het veld loopt het hele seizoen alquote:Op zaterdag 26 april 2008 11:26 schreef mcyodogg het volgende:
Goede aankoop van de Spurs. En tenminste een betere spelmaker dan Jenas.
Ben benieuwd of nu magie komt tussen Modric en Berbatov/Keane
Betere voetballer dan Sneijder vind ik, ik vind hem veel natuurlijker voetballen.quote:
Of het een goede aankoop is moet blijken, kan simpelweg niet over hem oordelen omdat ik hem amper heb zien spelen maar die prijsquote:Op zaterdag 26 april 2008 11:26 schreef mcyodogg het volgende:
Goede aankoop van de Spurs. En tenminste een betere spelmaker dan Jenas.
Ben benieuwd of nu magie komt tussen Modric en Berbatov/Keane
Eens. Een ander minpuntje van Modric is dat hij nog weinig in opdracht heeft gespeeld zeg maar. Bij Dinamo speelt hij meestal in een vrije rol vanaf links, maar is ie uiteindelijk overal op het veld te vinden. Dat zal bij Tottenham niet meer zo zijn, lijkt mij.quote:Op zaterdag 26 april 2008 16:07 schreef Blawh het volgende:
[..]
Betere voetballer dan Sneijder vind ik, ik vind hem veel natuurlijker voetballen.
Betere techniek
Beter overzicht
Betere individuele actie
Meer snelheid
Laat anderen beter spelen
Het enige punt waarin ik Sneijder beter vind is de afronding, zijn schoten. Dat hij overhyped is ben ik het dus compleet niet mee eens.
quote:Op zaterdag 26 april 2008 16:07 schreef Blawh het volgende:
[..]
Betere voetballer dan Sneijder vind ik
Oneerlijke concurrentie dus.quote:Op zondag 27 april 2008 13:05 schreef Hrvat het volgende:
It is interesting that Dinamo is not obliged to pay any tax for this latest transfer or the earlier ones of Vedran Corluka or Eduardo Da Silva, since Dinamo is structured as an association of citizens and such organisations do not pay taxes. The taxes would only be paid if Dinamo were to use the money to finance something outside football, as is envisaged by the Croatian legislation, as all of the transfers are seen as exports.
Dinamo only pays a 20-percent profit tax on the difference between the earnings and expenditure and if it posts a loss, it is not to pay anything.
Zdravko Mamic, the executive deputy president of the Croatian champion Dinamo has sold a total of five of Dinamo’s prime players for a total of ¤ 58.5 million.
Over the past seven years Mamic and Dinamo have raked in ¤87 million from transfers of the club’s players abroad. Dinamo also receives some 40 million kuna per annum as donations from the city of Zagreb.
Sinds Darren Bent ben ik nergens meer over verbaasdquote:Op zaterdag 26 april 2008 16:46 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Of het een goede aankoop is moet blijken, kan simpelweg niet over hem oordelen omdat ik hem amper heb zien spelen maar die prijs
Berbatov zal op zeker vertrekken dus die magie zal wel meevallen
ALLES is beter dan Newcastlequote:Op maandag 28 april 2008 16:24 schreef JanVanHalst het volgende:
Tottenham lijkt me in ieder geval een betere keuze dan Newcastle United. Ik ben benieuwd.
quote:Op dinsdag 29 april 2008 08:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
Goede aankoop, belachelijk veel geld.
Ben benieuwd hoe ie het daar gaat doen.
Het team draait inderdaad voor geen meter dit seizoen. Je kunt zien dat hij wel degelijk kwaliteit heeft, maar het grootste probleem is dat hij op dit moment te veel moet doen. Hij loopt veel te veel mee te verdedigen, moet hij gewoon niet doen.quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:38 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hoe heeft hij het afgelopen halfjaar bij de Spurs gedaan? Zo'n grote 'hype' vorig seizoen en nu lijkt hij wel van de aardbodem verdwenen. Bij Tottenham gaat het niet echt op rozen, als understatement.
quote:'Juventus kan Modric voor 24 miljoen euro ophalen'
Aan het Engelse avontuur van Luka Modric komt na een jaar mogelijk alweer een einde. De Kroaat staat in de belangstelling van het Italiaanse Juventus, dat volgens de zaakwaarnemer van Modric een serieuze kans maakt op zijn komst.
"Hij zou kunnen gaan", zegt FIFA-agent Sabatino Durante tegenover The Evening Post. "Maar alles hangt af van de economische situatie. Modric zal Londen niet voor minder dan 24 miljoen euro verlaten."
Volgens Durate is de waarde van Modric, die afgelopen zomer overkwam van Dinamo Zagreb, terecht zo groot. "Modric is een van de beste middenvelders van de afgelopen twee, drie jaar. Hij kan op de positie van Nedved gaan spelen, net achter de spitsen. Eigenlijk kan hij alles."
Bij Tottenham Hotspur kende Modric, net als het team zelf, een lastige start. Inmiddels is de international heeft hij zijn draai gevonden en de interesse gewekt van onder meer Juventus.
als ze dat geld geleend hadden, tegen een behoorlijke rente, kan het wel eens zijn dat ze nu zitten ze springen om leningen af te lossen en hu kreidtewaardigheid te verbeteren..quote:Op donderdag 19 maart 2009 10:38 schreef Dos37 het volgende:
Hij ging voor 16,5 miljoen pond naar Spurs dan verdienen ze er weinig aan.
Spurs staan er financieel prima voor dus dat lijkt me sterk. Ze zullen denk ik eerder bedoelen dat het ervan afhangt hoeveel geld Juventus heeft. Denk niet dat hij deze zomer al weggaat.quote:Op donderdag 19 maart 2009 10:49 schreef RM-rf het volgende:
[..]
als ze dat geld geleend hadden, tegen een behoorlijke rente, kan het wel eens zijn dat ze nu zitten ze springen om leningen af te lossen en hu kreidtewaardigheid te verbeteren..
zoiets kan een flinke druk op de balans geven... een tijd terug was het niet zo erg, maar die clubs zullen nu ook op zoek zijn naar besparingen.
de opmerking: "Maar alles hangt af van de economische situatie", lijkt daarop te wijzen.
het hoeft niet direkte 'financiele zorgen te zijn... maar soms ook gewoonweg boekhoudkundige trucs of simpelweg de dekking van een eventuele lening die ertoe kan leiden dat een verkoop ook voor een veel lagere prijs gunstig kan zijn ....quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:08 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
Spurs staan er financieel prima voor dus dat lijkt me sterk. Ze zullen denk ik eerder bedoelen dat het ervan afhangt hoeveel geld Juventus heeft. Denk niet dat hij deze zomer al weggaat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |