abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56574224
hij speelde vanavond gewoon goed, wat lullen jullie nou?! Telkens als hij de bal had vlogen er 3 oranjespelers op hem af wist hij enigszins iets goeds ermee te doen. Dat de voortzetting door andere spelers niet begrepen en/of doorgezet werden ligt natuurlijk niet aan modric.. Het is makkellijk om iemand af te kraken wanneer zijn team verliest, maar als je vandaag puur technisch naar hem hebt gekeken dan KUN je hem geen slechte voetballer noemen! De soeplesse waarmee hij de bal beroerd, het oog voor de ruimte en zijn medespelers... het was allemaal aanwezig, maar niet prominent omdat zijn medespelers nogmaals niet attent reageerden, of misschien reageerden de oranje spelers juist extra goed.. kan ook
* Schopt
Officieel lid van de Kibbelingbende en de Amoebeboys
pi_56574388
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 22:37 schreef DJ_Ryow het volgende:
En wéér valt deze gigantische supertalent volledig door de mand. Was vandaag weer nergens. Tegen Engeland was hij ook niet één van de grote jongens en tegen Ajax ook niet. Graag een wijziging in de TT.
Volledig mee eens. Een nieuwe Cruijf. Pleeeeeeeeeeease ga toch fietsen zeg .

Laat hem eerst maar eens ballen bij HSV voordat hij überhaupt aan Barca mag denken.
pi_56575992
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 00:45 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Volledig mee eens. Een nieuwe Cruijf. Pleeeeeeeeeeease ga toch fietsen zeg .

Laat hem eerst maar eens ballen bij HSV voordat hij überhaupt aan Barca mag denken.
Snap je dan niet dat die TT vooral met de uiterlijke gelijkenis met Cruijff te maken heef?
  donderdag 7 februari 2008 @ 11:02:22 #204
151476 Hrvat
Ponosan sam biti Hrvat
pi_56578292
Och hier gaan we dan...

De Nederlanders hebben eens gewonnen tegen een inspiratieloze tegenstander en dan wanen er weer enkele zich heer en meester in het neerhalen van de tegenstander.
Man man, wat kunnen er hier een stuk zagen zeg.
Als ze hun eigen ploeg niet afkraken, dan overdrijven ze over de tegenstander.
Kroatie speelde inspiratieloos maar dat doet niks af aan de talenten van de spelers.

Moest Luka naar Nederland getransfereerd worden, zouden ze zagers (stiekem) zeeer blij zijn.

Nog een zeurderige dag verder.
Lijepa li si !
pi_56578352
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 11:02 schreef Hrvat het volgende:
Och hier gaan we dan...

De Nederlanders hebben eens gewonnen tegen een inspiratieloze tegenstander en dan wanen er weer enkele zich heer en meester in het neerhalen van de tegenstander.
Kroatie speelde inspiratieloos maar dat doet niks af aan de talenten van de spelers.

Moest Luka naar Nederland getransfereerd worden, zouden ze zagers (stiekem) zeeer blij zijn.

Je hebt wel gelijk, maar ik vind de kreet dat hij de 'nieuwe Cruyf' is, toch iets overdreven.
  donderdag 7 februari 2008 @ 11:38:51 #206
151476 Hrvat
Ponosan sam biti Hrvat
pi_56579070
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 11:05 schreef Dvm86 het volgende:

[..]

Je hebt wel gelijk, maar ik vind de kreet dat hij de 'nieuwe Cruyf' is, toch iets overdreven.
Ik heb het ook niet op deze kreet.
Sowieso 'de nieuwe dit of dat' vind ik nogal stom.
Luk is 'de Modric' die zijn eigen plekje in de voetbalwereld wel zal verroveren.

Wie komen er later nog wel "nieuwe Modric'kes"...
Lijepa li si !
pi_56579249
Was ook niet echt onder de indruk van deze knul, je ziet wel dat ie potentie heeft maar hij loopt zichzelf ook vaak vast. Ik zie liever een sneijder of V.d Vaart spelen dan die johan cruijff double...
  donderdag 7 februari 2008 @ 11:49:31 #208
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_56579315
Luka wilde wel erg graag het shirtje van Ibrahim hebben.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_56579506
Mensen die denken dat hij ook om zijn voetbalkwaliteiten met cruijff vergeleken wordt

Goede voetballer hoor, maar niet een van de categorie Cruijff.
  donderdag 7 februari 2008 @ 12:56:41 #210
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_56580886
quote:
Och hier gaan we dan...

Ik zou 'm anders nog altijd graag in Nederland zien, hoor, niet iedereen is een zuurpruim.
Btw, mensen die de TT verkeerd begrijpen, hoe sad.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  donderdag 7 februari 2008 @ 13:41:15 #211
199288 De_Slagert
Je weet zelluf
pi_56581733
quote:
Och hier gaan we dan...

Het was maar een oefenwedstrijd he, ik denk dat je pas na het EK ken oordelen.
Oi! Acóplese donde están los bitterbals de mierda?
  donderdag 7 februari 2008 @ 21:14:42 #212
151476 Hrvat
Ponosan sam biti Hrvat
pi_56590583
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 13:41 schreef De_Slagert het volgende:

[..]

Het was maar een oefenwedstrijd he, ik denk dat je pas na het EK ken oordelen.
Ik ben ergens blij dat ze gisteren de boot ingegaan zijn, met het vooruitzicht op 't EK.
De overwinning tegen Engeland zat iets te hoog in't bolleke denk ik en nu staan ze hopelijk terug scherp genoeg voor't echte werk.
Lijepa li si !
pi_58316849
Hij gaat naar Tottenham Hotspur.
http://www.tottenhamhotsp(...)tothelane260408.html
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  zaterdag 26 april 2008 @ 10:24:34 #214
67174 Dos37
Come on Twente
pi_58316986
Nou daar zal wel wat geld achter zitten.

Goede keuze wel.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  zaterdag 26 april 2008 @ 10:40:20 #215
151476 Hrvat
Ponosan sam biti Hrvat
pi_58317153
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 10:24 schreef Dos37 het volgende:
Nou daar zal wel wat geld achter zitten.

Goede keuze wel.
26 miljoen!

http://www.javno.com/hr/sport/clanak.php?id=143676
Lijepa li si !
pi_58317214
Mooi!

Hoewel Ramos het bij Sevilla uitstekend heeft gedaan heb ik tot nu toe mijn twijfels over hoe hij het bij Spurs doet en van de transfergeruchten word ik nog niet vrolijk, maar dit is heel goed nieuws natuurlijk
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
pi_58317688
Goede aankoop van de Spurs. En tenminste een betere spelmaker dan Jenas.

Ben benieuwd of nu magie komt tussen Modric en Berbatov/Keane
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_58318140
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 11:26 schreef mcyodogg het volgende:

Als Berbatov blijft. Wat ik niet verwacht gezien de manier waarop hij over het veld loopt het hele seizoen al

En het is ook maar de vraag waar Spurs hem neerzetten, ik zie hem nog best op links staan ipv Malbranque eigenlijk.
pi_58319330
ik blijf hem enorm overhyped vinden
pi_58320049
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 13:19 schreef DJ_Ryow het volgende:
  zaterdag 26 april 2008 @ 14:23:22 #221
151476 Hrvat
Ponosan sam biti Hrvat
pi_58320311
quote:
Zeker nu hij niet naar Nederland komt he!
Lijepa li si !
pi_58321987
quote:
Betere voetballer dan Sneijder vind ik, ik vind hem veel natuurlijker voetballen.

Betere techniek
Beter overzicht
Betere individuele actie
Meer snelheid
Laat anderen beter spelen

Het enige punt waarin ik Sneijder beter vind is de afronding, zijn schoten. Dat hij overhyped is ben ik het dus compleet niet mee eens.
  zaterdag 26 april 2008 @ 16:37:15 #223
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_58322428
Kan me toch herinneren dat Sneijder 'm in die interland alle hoeken van het veld liet zien.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_58322508
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 16:07 schreef Blawh het volgende:

[..]

Betere voetballer dan Sneijder
  zaterdag 26 april 2008 @ 16:46:52 #225
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_58322573
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 11:26 schreef mcyodogg het volgende:

Of het een goede aankoop is moet blijken, kan simpelweg niet over hem oordelen omdat ik hem amper heb zien spelen maar die prijs

Berbatov zal op zeker vertrekken dus die magie zal wel meevallen
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_58322642
Hoeveel mensen zullen hem hier, afgezien van Engeland - Kroatië en de wedstrijden van Dynamo Zagreb tegen Ajax, nou écht hele wedstrijden hebben zien spelen? Ik snap het niet hoor hoe je kunt oordelen over spelers die je nooit ziet spelen.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_58322672
Leuke speler, maar kan er verder weinig over zeggen.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  zaterdag 26 april 2008 @ 16:59:11 #228
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_58322775
quote:

[..]

Betere voetballer dan Sneijder vind ik, ik vind hem veel natuurlijker voetballen.

Betere techniek
Beter overzicht
Betere individuele actie
Meer snelheid
Laat anderen beter spelen

Het enige punt waarin ik Sneijder beter vind is de afronding, zijn schoten. Dat hij overhyped is ben ik het dus compleet niet mee eens.
Eens. Een ander minpuntje van Modric is dat hij nog weinig in opdracht heeft gespeeld zeg maar. Bij Dinamo speelt hij meestal in een vrije rol vanaf links, maar is ie uiteindelijk overal op het veld te vinden. Dat zal bij Tottenham niet meer zo zijn, lijkt mij.
pi_58323922
quote:

[..]

Betere voetballer dan Sneijder vind ik

Ik sluit me gewoon aan bij het verhaal van Ray.
  zondag 27 april 2008 @ 13:05:45 #230
151476 Hrvat
Ponosan sam biti Hrvat
pi_58337202
It is interesting that Dinamo is not obliged to pay any tax for this latest transfer or the earlier ones of Vedran Corluka or Eduardo Da Silva, since Dinamo is structured as an association of citizens and such organisations do not pay taxes. The taxes would only be paid if Dinamo were to use the money to finance something outside football, as is envisaged by the Croatian legislation, as all of the transfers are seen as exports.

Dinamo only pays a 20-percent profit tax on the difference between the earnings and expenditure and if it posts a loss, it is not to pay anything.

Zdravko Mamic, the executive deputy president of the Croatian champion Dinamo has sold a total of five of Dinamo’s prime players for a total of ¤ 58.5 million.

Over the past seven years Mamic and Dinamo have raked in ¤87 million from transfers of the club’s players abroad. Dinamo also receives some 40 million kuna per annum as donations from the city of Zagreb.
Lijepa li si !
pi_58337265
quote:
Op zondag 27 april 2008 13:05 schreef Hrvat het volgende:
It is interesting that Dinamo is not obliged to pay any tax for this latest transfer or the earlier ones of Vedran Corluka or Eduardo Da Silva, since Dinamo is structured as an association of citizens and such organisations do not pay taxes. The taxes would only be paid if Dinamo were to use the money to finance something outside football, as is envisaged by the Croatian legislation, as all of the transfers are seen as exports.

Dinamo only pays a 20-percent profit tax on the difference between the earnings and expenditure and if it posts a loss, it is not to pay anything.

Zdravko Mamic, the executive deputy president of the Croatian champion Dinamo has sold a total of five of Dinamo’s prime players for a total of ¤ 58.5 million.

Over the past seven years Mamic and Dinamo have raked in ¤87 million from transfers of the club’s players abroad. Dinamo also receives some 40 million kuna per annum as donations from the city of Zagreb.
Oneerlijke concurrentie dus.
pi_58337843
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 16:46 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Of het een goede aankoop is moet blijken, kan simpelweg niet over hem oordelen omdat ik hem amper heb zien spelen maar die prijs

Berbatov zal op zeker vertrekken dus die magie zal wel meevallen
Sinds Darren Bent ben ik nergens meer over verbaasd
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  maandag 28 april 2008 @ 16:24:04 #233
196494 JanVanHalst
Weet het wel.
pi_58361410
Tottenham lijkt me in ieder geval een betere keuze dan Newcastle United. Ik ben benieuwd.
Analist. Want kennis is macht, maar kennis delen is kracht.
pi_58361649
quote:
Op maandag 28 april 2008 16:24 schreef JanVanHalst het volgende:
Tottenham lijkt me in ieder geval een betere keuze dan Newcastle United. Ik ben benieuwd.
ALLES is beter dan Newcastle !
pi_58363611
Newcatle is de beste keus. EINS!11!1!1!1!!1!!!!!11!!!
* Schopt
pi_58374315
Goede aankoop, belachelijk veel geld .

Ben benieuwd hoe ie het daar gaat doen.
pi_58375208
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 08:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
Goede aankoop, belachelijk veel geld .

Ben benieuwd hoe ie het daar gaat doen.

Nou t is maar wat je belachelijk vind. Hij is best goed.. Een kwaliteitsloze voetballer als Darren Bent halen voor 23 miljoen, DAT is belachelijk
* Schopt
pi_61126987
Kan tot nu toe ook nog niet het verschil maken
Maar ik heb er vertrouwen in!
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 10:18:55 #239
52871 Blight
Supersized.
pi_61132714
Het wil nog niet echt inderdaad. Maar ja. Tottenham..
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_65302727
Hoe heeft hij het afgelopen halfjaar bij de Spurs gedaan? Zo'n grote 'hype' vorig seizoen en nu lijkt hij wel van de aardbodem verdwenen. Bij Tottenham gaat het niet echt op rozen, als understatement .
pi_65302879
Hij speelt bij vlagen goed, maar valt verder gruwelijk tegen
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_65302897
Amper op een goede wedstrijd kunnen betrappen dit seizoen.

Die hype rondom hem heb ik ook nooit begrepen. Leuke mooiweervoetballer die niets in Engeland heeft te zoeken.
pi_65304777
Goede voetballers moeten ook niet naar Engeland gaan.
pi_65316212
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 23:38 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hoe heeft hij het afgelopen halfjaar bij de Spurs gedaan? Zo'n grote 'hype' vorig seizoen en nu lijkt hij wel van de aardbodem verdwenen. Bij Tottenham gaat het niet echt op rozen, als understatement .
Het team draait inderdaad voor geen meter dit seizoen. Je kunt zien dat hij wel degelijk kwaliteit heeft, maar het grootste probleem is dat hij op dit moment te veel moet doen. Hij loopt veel te veel mee te verdedigen, moet hij gewoon niet doen.

Na Engeland - Kroatië op Wembley was de hype sowieso veel te groot, dat kon hij nooit waarmaken. Denk wel dat het uiteindelijk een goede transfer is voor Spurs, hij is ook nog vrij jong, maar bij een club als Barcelona zie ik hem niet terecht komen.
pi_67197909
quote:
'Juventus kan Modric voor 24 miljoen euro ophalen'

Aan het Engelse avontuur van Luka Modric komt na een jaar mogelijk alweer een einde. De Kroaat staat in de belangstelling van het Italiaanse Juventus, dat volgens de zaakwaarnemer van Modric een serieuze kans maakt op zijn komst.

"Hij zou kunnen gaan", zegt FIFA-agent Sabatino Durante tegenover The Evening Post. "Maar alles hangt af van de economische situatie. Modric zal Londen niet voor minder dan 24 miljoen euro verlaten."

Volgens Durate is de waarde van Modric, die afgelopen zomer overkwam van Dinamo Zagreb, terecht zo groot. "Modric is een van de beste middenvelders van de afgelopen twee, drie jaar. Hij kan op de positie van Nedved gaan spelen, net achter de spitsen. Eigenlijk kan hij alles."

Bij Tottenham Hotspur kende Modric, net als het team zelf, een lastige start. Inmiddels is de international heeft hij zijn draai gevonden en de interesse gewekt van onder meer Juventus.
  donderdag 19 maart 2009 @ 10:38:03 #246
67174 Dos37
Come on Twente
pi_67199144
Hij ging voor 16,5 miljoen pond naar Spurs dan verdienen ze er weinig aan.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_67199501
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 10:38 schreef Dos37 het volgende:
Hij ging voor 16,5 miljoen pond naar Spurs dan verdienen ze er weinig aan.
als ze dat geld geleend hadden, tegen een behoorlijke rente, kan het wel eens zijn dat ze nu zitten ze springen om leningen af te lossen en hu kreidtewaardigheid te verbeteren..
zoiets kan een flinke druk op de balans geven... een tijd terug was het niet zo erg, maar die clubs zullen nu ook op zoek zijn naar besparingen.

de opmerking: "Maar alles hangt af van de economische situatie", lijkt daarop te wijzen.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_67238472
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 10:49 schreef RM-rf het volgende:

[..]

als ze dat geld geleend hadden, tegen een behoorlijke rente, kan het wel eens zijn dat ze nu zitten ze springen om leningen af te lossen en hu kreidtewaardigheid te verbeteren..
zoiets kan een flinke druk op de balans geven... een tijd terug was het niet zo erg, maar die clubs zullen nu ook op zoek zijn naar besparingen.

de opmerking: "Maar alles hangt af van de economische situatie", lijkt daarop te wijzen.
Spurs staan er financieel prima voor dus dat lijkt me sterk. Ze zullen denk ik eerder bedoelen dat het ervan afhangt hoeveel geld Juventus heeft. Denk niet dat hij deze zomer al weggaat.
pi_67238881
Spurs willen best praten over een overgang maar Juve moet minimaal 27 miljoen euro neerleggen, Iets wat juve niet wil maar ondertusen heeft juve wel een bod op sneijder gedaan van 27.
"Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
  vrijdag 20 maart 2009 @ 14:32:37 #250
33189 RM-rf
1/998001
pi_67239273
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 14:08 schreef DemonCleaner het volgende:

[..]

Spurs staan er financieel prima voor dus dat lijkt me sterk. Ze zullen denk ik eerder bedoelen dat het ervan afhangt hoeveel geld Juventus heeft. Denk niet dat hij deze zomer al weggaat.
het hoeft niet direkte 'financiele zorgen te zijn... maar soms ook gewoonweg boekhoudkundige trucs of simpelweg de dekking van een eventuele lening die ertoe kan leiden dat een verkoop ook voor een veel lagere prijs gunstig kan zijn ....

bv de aandelen van Tottenham stonden ten tijde van de verkoop op recordhoogte... aangenomen dat die transfer ook deels met aandelen gefinancierd werd, was dat een behoorlijk gunstige deal.... nu zijn die aandelen Tottenham meer dan de helft van toendertijd en dat betekent dat het percentage dat Modric als asset inneemt in de boeken veel minder is dan toendertijd.. hence zou ook een verkoop voor een gelijke prijs of zelfs minder dan zn aankoopprijs, in de huidige boekhouding nog steeds als een leuke winst tevoorschijn kunnen komen... immers, ze verkopen hem nog steeds als meer dan zn boekwaarde, hooguit hebben ze voorheen een erg hoge prijs betaald, maar dankzij de toendertijd hoge aandelenkoers konden ze dat probleemloos ook doen
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')