abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55095830
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 10:07 schreef Gaosz het volgende:
Volgens meerdere bronnen heb ik vernomen dat Chelsea de slag om Luka Modric heeft gewonnen.

Grant (de trainer van Chelsea) heeft aangegeven dat hij nog geen plaats heeft voor een talent in de ploeg en is dus van plan om Luka Modric aan PSV uit te lenen om zich daar te ontwikkelen tot een top speler.

(net als, rajkovic - alex)
Lezen is moeilijk?
pi_55095834
Afellay komt echt niet op de bank
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_55095860
Afellay op de bank ?
pi_55095914
Of gewoon Culina, Vayrinen en Mendez verkopen en Bakkal en Aissati regelmatig speeltijd geven
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  vrijdag 7 december 2007 @ 10:27:14 #105
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_55095999
Afellay komt gewoon op de bank wanneer Modric komt. Of jij vindt Afellay beter dan Modric, dan komt die op de bank. Wanneer PSV namelijk moeite wil doen om met 2 talentvolle middenvelders te spelen, dan zouden ze dat doen met Afellay en Aissati of Perez.

Dat doen ze niet, dus waarom zouden ze wel ineens doen wanneer Modric komt? Er zijn gewoonweg maar 11 plaatsen op het veld.

Met een Rajkovic kan ik het begrijpen. Een jongen die nog niet zo ver is voor een positie waar PSV alleen maar gehandicapten heeft. Voorr Alex destijds idem dito. Maar dit zou gewoon je reinste kapitaalvernietiging zijn doordat je je grootste talenten op de bank moet zetten.

Dus tenzij PSV Afellay verkoopt, zie ik niet in wat ze met een gehuurde Modric moeten.
pi_55096032
Tuurlijk
pi_55096052
Mendez - Simons - Modric
Affelay - Simons - Modric

Echt een moeilijke keus, Seffke zal er wel veel slapeloze nachten over hebben
  vrijdag 7 december 2007 @ 10:33:50 #108
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_55096129
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 10:27 schreef twi het volgende:
Afellay komt gewoon op de bank wanneer Modric komt. Of jij vindt Afellay beter dan Modric, dan komt die op de bank. Wanneer PSV namelijk moeite wil doen om met 2 talentvolle middenvelders te spelen, dan zouden ze dat doen met Afellay en Aissati of Perez.

Dat doen ze niet, dus waarom zouden ze wel ineens doen wanneer Modric komt? Er zijn gewoonweg maar 11 plaatsen op het veld.

Met een Rajkovic kan ik het begrijpen. Een jongen die nog niet zo ver is voor een positie waar PSV alleen maar gehandicapten heeft. Voorr Alex destijds idem dito. Maar dit zou gewoon je reinste kapitaalvernietiging zijn doordat je je grootste talenten op de bank moet zetten.

Dus tenzij PSV Afellay verkoopt, zie ik niet in wat ze met een gehuurde Modric moeten.
Ach, ze kunnen best samenspelen, als je naar een andere 4-4-2-variant gaat. Zoiets:

1
2
3
4
5
6
----------------X----------------
-X---------X---------X---------X-
----------------X----------------
---------------------------------
-------X--------X--------X-------
------------X-------X------------
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_55096158
Ik zou gewoon voor 4-3-3 gaan. Aisati kan spelen als Modric of Afellay er niet is en voor de rest kan hij speelminuten maken op rechts of als invaller

Modric kan sws Europees al niet spelen
  vrijdag 7 december 2007 @ 10:38:23 #110
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_55096203
En dan komt Aissati dus totaal niet mee aan spelen toe. En Perez ook niet, dus dan mag je brandjes blussen. Natuurlijk kan het wel, maar PSV doet het nu al niet met Afellay en Aissati samen. Dus nogmaals, waarom dan wel?
pi_55096211
Eerst maar eens zien of dit gerucht waarheid wordt.
pi_55096261
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 10:38 schreef twi het volgende:
En dan komt Aissati dus totaal niet mee aan spelen toe. En Perez ook niet, dus dan mag je brandjes blussen. Natuurlijk kan het wel, maar PSV doet het nu al niet met Afellay en Aissati samen. Dus nogmaals, waarom dan wel?
Dus als Culina, Vayrinen en Mendez verkocht worden komt Isi niet meer aan spelen toe?
  vrijdag 7 december 2007 @ 10:48:25 #113
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_55096404
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 10:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Dus als Culina, Vayrinen en Mendez verkocht worden komt Isi niet meer aan spelen toe?
Waarom zou PSV nu ineens Culina, Vayrynen en Mendez gaan verkopen ten faveure van Aissati, terwijl ze dat tot op heden niet hebben gedaan?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 7 december 2007 @ 11:16:40 #114
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_55097053
zou wel hilarisch zijn vele Ajaxfans kwijlen al weken als het over Modric gaat en zagen hem al in de Arena dartelen en dan zou hij in Eindhoven komen te spelen

niet dat ik denk dat dat gaat gebeuren, maar toch. Best grappig
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 10:15 schreef twi het volgende:

[..]

Het is ook gewoon uitverkopen van je ziel. Zeker wanneer je daar twee talentvolle jonge spelers uit eigen jeugd hebt rondlopen. Of denk je dat wanneer Modric komt, er ineens wel met 2 creatieve aanvallende middenvelders gespeeld kan gaan worden?

Dan belandt Afellay gewoon op de bank en Aissati op de tribune, en ga je dus slaafje spelen van een club ten koste van je eigen jeugdspelers. Als ik PSV was, zou ik gewoon lekker doorgaan met hun eigen spelers, die hebben namelijk talent zat.

Of Afellay en Aissati verkopen, dat kan natuurlijk ook.
Afellay heeft al vele wedstrijden met Perez gespeeld dus dat is geen probleem
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 7 december 2007 @ 11:18:36 #115
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_55097091
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 10:38 schreef twi het volgende:
als Modric komt gaat Perez, hij zit zich nu al te verbijten op de bank
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 7 december 2007 @ 11:20:36 #116
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_55097135
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 10:27 schreef twi het volgende:

Met een Rajkovic kan ik het begrijpen. Een jongen die nog niet zo ver is voor een positie waar PSV alleen maar gehandicapten heeft.
met die gehandicapten 10 tegen doelpunten minder in de competite.... wat hebben jullie dan achterin staan?
DeLuna vindt me dik ;(
pi_55097202
Afellay - Simons - Modric

Dat dus
  vrijdag 7 december 2007 @ 11:24:44 #118
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_55097238
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 11:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
Afellay - Simons - Modric

Dat dus
Davids - Modric - Gabri

Dat dus
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  vrijdag 7 december 2007 @ 11:28:50 #119
52871 Blight
Supersized.
pi_55097332
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 11:24 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Davids - Modric - Gabri

Dat dus
Dat zou echt fantastisch zijn, maar ik zie het niet snel gebeuren.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
  vrijdag 7 december 2007 @ 11:32:16 #120
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_55097425
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 11:20 schreef rubbereend het volgende:

[..]

met die gehandicapten 10 tegen doelpunten minder in de competite.... wat hebben jullie dan achterin staan?
De jonge broertjes van die gehandicapten!
  vrijdag 7 december 2007 @ 11:32:23 #121
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_55097429
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 11:28 schreef Blight het volgende:

[..]

Dat zou echt fantastisch zijn, maar ik zie het niet snel gebeuren.
Inderdaad, zie het nog eerder gebeuren dat we Marco van Basten niet als trainer/coach krijgen dan dat Luka Modric naar Ajax komt. Maar goed, zeg nooit nooit.
pi_55097436
Ajax (en PSV) is niet realistisch bezig, ze zijn te laat voor deze jongen.
That's all folks!
  vrijdag 7 december 2007 @ 11:34:15 #123
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_55097477
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 11:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Ajax (en PSV) is niet realistisch bezig, ze zijn te laat voor deze jongen.
Zodra je zo gaat handelen kun je maar beter stoppen met het nastreven van enig succes.

PSV is overigens wel realistisch bezig, die hebben immers al 3 slaafjes van Chelsea (gehad)
pi_55098055
Als Modric voor het voetbal ipv geld kiest, kiest hij natuurlijk voor een Ajax of PSV in plaats van een Engelse/Europese topclub.
pi_55098097
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 11:58 schreef Fides het volgende:
Als Modric voor het voetbal ipv geld kiest, kiest hij natuurlijk voor een Ajax of PSV in plaats van een Engelse/Europese topclub.
PSV kan hem nooit halen zonder de hulp van Chelsea.
pi_55098129
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 11:59 schreef sjimz het volgende:

[..]

PSV kan hem nooit halen zonder de hulp van Chelsea.
PSV heeft die intentie ook niet.

Als ze hem door Chelsea aangeboden krijgen, wordt het natuurlijk een ander verhaal.
  vrijdag 7 december 2007 @ 12:27:16 #127
67174 Dos37
Come on Twente
pi_55098754
zou mooi zijn voor PSV en het Nederlandse voetbal.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_55098790
Modric komt bij Chelsea in ieder geval niet meteen elke week te spelen. Als er 1 linie is waar genoeg goede voetballers rondlopen is het het middenveld wel. Dus verhuren is dan een optie.

Maar goed, moet ie a) wel voor Chelsea tekenen, en moet Chelsea b) hem wel aan PSV verhuren. Maar goed, hoe dat bij PSV gaat werken is ook afwachten. Je hebt al 4 goede middenvelders, en Culina heb je nodig voor de balans.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_55098838
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 12:29 schreef mcyodogg het volgende:
Modric komt bij Chelsea in ieder geval niet meteen elke week te spelen. Als er 1 linie is waar genoeg goede voetballers rondlopen is het het middenveld wel. Dus verhuren is dan een optie.

Maar goed, moet ie a) wel voor Chelsea tekenen, en moet Chelsea b) hem wel aan PSV verhuren. Maar goed, hoe dat bij PSV gaat werken is ook afwachten. Je hebt al 4 goede middenvelders, en Culina heb je nodig voor de balans.
en c) Modric moet zelf ook uitgeleend willen worden.
pi_55098901
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 12:31 schreef sjimz het volgende:

[..]

en c) Modric moet zelf ook uitgeleend willen worden.
Die zal wel graag naar Chelsea willen, dat jaartje bij PSV boeit dan niet, denk ik.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_55099202
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 12:33 schreef RayMania het volgende:

[..]

Die zal wel graag naar Chelsea willen, dat jaartje bij PSV boeit dan niet, denk ik.
Hoezo zou je per definitie graag naar Chelsea via een verhuur willen als je sowieso nu al naar redelijk wat clubs kan en via een sub Europese topper na twee jaar overal als gevestigde speler binnen kan lopen.

Er zijn genoeg spelers die niet geslaagd zijn bij Chelsea.
pi_55101646
nu denkt dus iedereen dat hij naar Psv gaat what's next dat hij naar Feyenoord gaat?
AFC AJAX
pi_55102732
Naar Feyenoord? Volgens mij zit men daar niet te wachten op nog een speler met heimwee prikkelen.
  vrijdag 7 december 2007 @ 15:19:16 #134
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_55102736
Nouja, het zou me niet verbazen wanneer er een link is tussen Ajax en Chelsea en dat Chelsea hem in dit geval liever bij Ajax zal stallen. Ik heb liever dat Ajax hem koopt, maar als dat niet haalbaar is.

Bij Ajax loopt hij niemand in de weg, in elk geval.
pi_55102792
Ze kunnen hem natuurlijk ook bij QPR stallen, daar lopen immers de meeste huurlingen rond
  vrijdag 7 december 2007 @ 15:27:01 #136
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_55102930
Hoe dan ook vind ik het een beetje een kwalijke zaak. Als Modric het talent heeft om bij Chelsea te voetballen, dan moet Chelsea 'm kopen. Als ze vinden dat hij het nog niet aan kan, laat andere clubs hem dan kopen die wel wat aan hem hebben. Al die onzin met dat uitlenen tegenwoordig.

Over een paar jaar heb je alle grootste talenten bij de grootste clubs zitten, maar het overgrote deel speelt niet bij die club en zijn verhuurd, omdat ze in de toekomst misschien een keer goed kunnen gaan voetballen.

Maar inmiddels kan door dat soort clubs een talent als dit niet meer gekocht worden door de Europese subtop, simpelweg omdat er interesse is van de grote clubs en zo'n jongen z'n hoofd dus min of meer gek is gemaakt, en Europese subtoppers als 'te min' worden beschouwd.
pi_55102967
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 15:27 schreef twi het volgende:
Hoe dan ook vind ik het een beetje een kwalijke zaak. Als Modric het talent heeft om bij Chelsea te voetballen, dan moet Chelsea 'm kopen. Als ze vinden dat hij het nog niet aan kan, laat andere clubs hem dan kopen die wel wat aan hem hebben. Al die onzin met dat uitlenen tegenwoordig.

Over een paar jaar heb je alle grootste talenten bij de grootste clubs zitten, maar het overgrote deel speelt niet bij die club en zijn verhuurd, omdat ze in de toekomst misschien een keer goed kunnen gaan voetballen.

Maar inmiddels kan door dat soort clubs een talent als dit niet meer gekocht worden door de Europese subtop, simpelweg omdat er interesse is van de grote clubs en zo'n jongen z'n hoofd dus min of meer gek is gemaakt, en Europese subtoppers als 'te min' worden beschouwd.
Amen.
pi_55103047
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 15:21 schreef mcyodogg het volgende:
Ze kunnen hem natuurlijk ook bij QPR stallen, daar lopen immers de meeste huurlingen rond
Chelsea zou toch ook gaan samenwerken met Grunn?
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_55103120
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 11:34 schreef twi het volgende:

PSV is overigens wel realistisch bezig, die hebben immers al 3 slaafjes van Chelsea (gehad)
Ja, daar ging ik met niet-complete info aan voorbij. Ik weet alleen niet of Modric zelf dat wel zo ziet zitten.
That's all folks!
pi_55103852
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 15:32 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Chelsea zou toch ook gaan samenwerken met Grunn?
Ja, Hans Robben loopt er niet meer rond he. Zal binnenkort wel een samenwerking Grunn-Madrid komen, denk dat je al staat te springen.
  vrijdag 7 december 2007 @ 16:14:57 #141
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_55103971
Modric naar PSV via Chelsea is ook weer zo'n uit de lucht gegrepen verhaal volgens mij.
Die Kroatische krant legt meteen de link richting PSV omdat het al vaker gebeurd is maar ik geloof er heel weinig van.

Iedereen neemt alles klakkeloos over van elkaar, het staat nu ook op op vi.nl
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_55104321
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 16:09 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Zal binnenkort wel een samenwerking Grunn-Madrid komen, denk dat je al staat te springen.

Ben het verder wel met PyTh eens. Ik geloof er ook weinig van.
Zou wat zijn als het niet uit de lucht gegrepen is zeg. Dan heeft PSV er een absolute topspeler bij en zal Aissati wel naar Ajax vertrekken..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_55104734
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 16:14 schreef PyTh het volgende:
Modric naar PSV via Chelsea is ook weer zo'n uit de lucht gegrepen verhaal volgens mij.
Die Kroatische krant legt meteen de link richting PSV omdat het al vaker gebeurd is maar ik geloof er heel weinig van.

Iedereen neemt alles klakkeloos over van elkaar, het staat nu ook op op vi.nl
Ja, inderdaad. Het is meer een voorbeeld zoals met Rajkovic gebeurd is. Maar de interesse van Chelsea is bevestigd, net als de interesse van Ajax. PSV zou een rol kunnen spelen, maar de vraag is of PSV het uberhaupt zelf wil, ondanks de kwaliteiten van Modric. Afellay, Aissati (als ze die willen houden), Perez en Bakkal zullen niet vrolijker worden van de komst van zo'n speler; tweede is natuurlijk of Modric zelf verhuurd wil worden.
pi_55105292
Ibi, Isi, Modric en Simons zouden overigens prima samen kunnen spelen in de Nederlandse competitie. Alleen moet de linkshalf goed de team disipline in de gaten houden en mogen Ibi, Simons en Modric nooit de bal verliezen maar daar ben ik niet zo bang voor, die zijn alle 3 balvast en secuur in de passing
  vrijdag 7 december 2007 @ 17:09:15 #145
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_55105336
Nee, Ibi, Simons en Modric zullen de bal inderdaad nooit verliezen
pi_55105359
Niet op een cruciale plek in de opbouw
  vrijdag 7 december 2007 @ 17:54:16 #147
3155 MeneerTim
de verschrikkelijke.
pi_55106362
Wat wil jij zelf eigenlijk? Tot nu toe lijkt het gesprek alleen maar te gaan over wie het geld voor de transfersom kan opbrengen.
pi_55106616
Hij of jij?
pi_55131369
http://arsenal-mania.com/forum/viewtopic.php?t=31795&start=1140

http://www.vecernji.hr/newsroom/sports/football/2969237/index.do

One short translation:
"Yesterday there was an article where Mamić and Modrić gave up on chava and PSV. That Serbian agent refused to comment the story. Zoran Mamić when asked is deal witn Chelsea in sight said:"Not even close". There is apperently "only one" official offer, Ajax's, but if they gave up on PSV because it is not in Modrić class, how Ajax is. Modrić likes Barcelona, but they are not interested, if not Barca he would like to play with either of his temmates Edaurdo ar Arsenal or Ćorluka at City. City is capable ( ) so spend more, but Mamićs are on Arsenal side openly"
  zaterdag 8 december 2007 @ 20:25:06 #150
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_55131544
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 11:16 schreef rubbereend het volgende:
vele Ajaxfans kwijlen al weken als het over Modric gaat en zagen hem al in de Arena dartelen
><(({°>
  zondag 9 december 2007 @ 12:05:45 #151
3155 MeneerTim
de verschrikkelijke.
pi_55142014
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 18:03 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hij of jij?
Hij dus.
  zondag 9 december 2007 @ 16:35:32 #152
151476 Hrvat
Ponosan sam biti Hrvat
pi_55148085
Vergeet maar dat Modric in nederland komt spelen.

Geloof er niks van!
Lijepa li si !
pi_55148154
Wat staat er in al die artikelen? Ik neem aan dat jij het wel begrijpt.
pi_55148199
quote:
Op zondag 9 december 2007 16:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hij wil deel uit maken van het GROTE Adrie Koster effect
  zondag 9 december 2007 @ 16:59:10 #155
151476 Hrvat
Ponosan sam biti Hrvat
pi_55148578
quote:
Zoals vaker bij transfers (zeker bij interessante spelers), een hoop insinuaties en pistes, maar weinig concreets.
Behalve dan de piste van chelsea, dat lijkt me het meest reeel.

Buiten de premier league of primera division, zal Modric niet snel te zien zijn.
Lijepa li si !
pi_55159686
Weer is 'ie bekeken door scouts van Arsenal. Tegen HSV en ook dit weekend tegen Slaven Belupo, een wedstrijd die Dinamo Zagreb met 5-2 verloor...
pi_55160019
En toch blijft het me volstrekt onduidelijk waarom Arsenal interesse in nog een middenvelder heeft. Met alle respect, maar Rosicky, Hleb, Cesc & Flamini zijn allen beter.
pi_55163405
quote:
Op maandag 10 december 2007 00:50 schreef Cyberia18 het volgende:
En toch blijft het me volstrekt onduidelijk waarom Arsenal interesse in nog een middenvelder heeft. Met alle respect, maar Rosicky, Hleb, Cesc & Flamini zijn allen beter.
Schaduwlijstjes enzo? Voor bovenstaande spelers blijft altijd interesse.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_55163613
"Een nieuwe Johan Cruijff" . Beetje respect hè .
pi_55163637
quote:
Op maandag 26 november 2007 17:58 schreef JanVanHalst het volgende:
Die is opzettelijk wat overdreven, omdat Modric in zijn gezicht nogal op Cruijff lijkt.
Analist. Want kennis is macht, maar kennis delen is kracht.
pi_55163896
quote:
Op maandag 10 december 2007 10:14 schreef JanVanHalst het volgende:

[..]
OK .
  maandag 10 december 2007 @ 16:12:45 #162
151476 Hrvat
Ponosan sam biti Hrvat
pi_55170892
quote:
Op maandag 10 december 2007 00:32 schreef Radegast het volgende:
Weer is 'ie bekeken door scouts van Arsenal. dit weekend tegen Slaven Belupo, een wedstrijd die Dinamo Zagreb met 5-2 verloor...
Vreemd, want in die wedstrijd stond hij helemaal niet op het veld.

DINAMO: Koch, Čale, Pokrivač, Etto, Balaban (od 72. Buljat), Carlos, Mand¸ukić, Sammir (od 54. Vrdoljak), Guela (od 46. Tadić), Vukojević, Schildenfeld.
Lijepa li si !
pi_55171010
quote:
Op maandag 10 december 2007 16:12 schreef Hrvat het volgende:

[..]

Vreemd, want in die wedstrijd stond hij helemaal niet op het veld.

DINAMO: Koch, Čale, Pokrivač, Etto, Balaban (od 72. Buljat), Carlos, Mand¸ukić, Sammir (od 54. Vrdoljak), Guela (od 46. Tadić), Vukojević, Schildenfeld.

ik moet eens stoppen met het lezen van die Engelse tabloids.
pi_55171846
Whehe, pas op dat je niet zakt in m'n achting Radegast.
That's all folks!
  dinsdag 11 december 2007 @ 13:03:02 #165
52871 Blight
Supersized.
pi_55189791
quote:
Luka Modric heeft alle vermeende transferconnecties met Ajax of PSV verbroken. De Kroatische middenvelder zegt naar Spanje te willen. “Ik heb in kranten gelezen dat Chelsea me wil kopen en daarna wil verhuren aan PSV. Ik weet daar helemaal niets van. Het is altijd mijn wens geweest om naar Spanje te verhuizen. Ik zou graag in de winterstop verhuizen”, aldus het 22-jarige talent. (Vecernji List)
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_55189912
Kwam zelf dit tegen

Volgens nog onbevestigde berichten meldt de Kroatische krant CroatiaBiz dat Luka Modric deze week nog naar Amsterdam vertrekt om daar een 3-jarig contract te ondertekenen. In Sportweek vertelt de speler liever naar Spanje te gaan dan Engeland of Nederland.

Lange tijd leek het erop dat Ajax naast de Kroatische international Luka Modric zou grijpen, omdat ook diverse Europese grootmachten als Arsenal en Chelsea in de markt waren.

Luka Modric gaat liever naar Spanje dan naar Engeland of Nederland, zo liet de door Ajax en PSV begeerde Kroatische middenvelder dinsdag weten. "Ik heb in kranten gelezen dat Chelsea me wil kopen en daarna wil verhuren aan PSV. Dat is onzin", aldus de 22-jarige speler van Dinamo Zagreb. "Ik weet daar helemaal niets van."

Modric maakte dit seizoen indruk bij zijn club en in het Kroatische elftal. Hij wekte niet alleen de interesse van Ajax en PSV, maar ook van Arsenal, Chelsea en FC Barcelona. "Het is altijd mijn wens geweest om naar Spanje te verhuizen. Ik zou graag in de winterstop verhuizen."

De jonge sterspeler van Dinamo Zagreb staat al sinds de zomer in de belangstelling van Ajax. De Amsterdamse club zou al een akkoord bereikt hebben over de afkoopsom, maar wil geen mededelingen doen.
Secrets never die. Only people.
pi_55193321
Sinds wanneer ligt Amsterdam in Spanje?
pi_55193364
beetje vreemd verhaal....Hij wil naar spanje, en tekend een contract in Amsterdam?

Zou wel héél cool zijn trouwens, maar geloof er geen ruk van
pi_55193438
Twee bronnen.

Begrijpend lezen.
pi_55241940
Modric naar Barcelona?

Het is inderdaad net Cruijff
  zaterdag 15 december 2007 @ 04:40:44 #171
151476 Hrvat
Ponosan sam biti Hrvat
pi_55285835
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 13:07 schreef PizzaSalami het volgende:
Kwam zelf dit tegen

Volgens nog onbevestigde berichten meldt de Kroatische krant CroatiaBiz dat Luka Modric deze week nog naar Amsterdam vertrekt om daar een 3-jarig contract te ondertekenen. In Sportweek vertelt de speler liever naar Spanje te gaan dan Engeland of Nederland.

Lange tijd leek het erop dat Ajax naast de Kroatische international Luka Modric zou grijpen, omdat ook diverse Europese grootmachten als Arsenal en Chelsea in de markt waren.

Luka Modric gaat liever naar Spanje dan naar Engeland of Nederland, zo liet de door Ajax en PSV begeerde Kroatische middenvelder dinsdag weten. "Ik heb in kranten gelezen dat Chelsea me wil kopen en daarna wil verhuren aan PSV. Dat is onzin", aldus de 22-jarige speler van Dinamo Zagreb. "Ik weet daar helemaal niets van."

Modric maakte dit seizoen indruk bij zijn club en in het Kroatische elftal. Hij wekte niet alleen de interesse van Ajax en PSV, maar ook van Arsenal, Chelsea en FC Barcelona. "Het is altijd mijn wens geweest om naar Spanje te verhuizen. Ik zou graag in de winterstop verhuizen."

De jonge sterspeler van Dinamo Zagreb staat al sinds de zomer in de belangstelling van Ajax. De Amsterdamse club zou al een akkoord bereikt hebben over de afkoopsom, maar wil geen mededelingen doen.
Buiten dat stukje over spanje moet je er niet te veel van geloven.
Vandaag nog in de Kroatische pers is de nederlandse link zelfs helemaal in de vergethoek gedropt.

Het is zo goed als enkel barcelona wat de klok slaat.

http://www.nogometni-magazin.com/dam-3588d.shtml
Lijepa li si !
pi_55286265
Barcelona - Ajax constructie?
  zaterdag 15 december 2007 @ 13:10:22 #173
151476 Hrvat
Ponosan sam biti Hrvat
pi_55289367
'k denk het niet.
Lijepa li si !
pi_55290762
quote:
er staat dat modric de kont van adrie wil kussen, tijdens aftrekscene van Maduro en Gabri.
* Schopt
Officieel lid van de Kibbelingbende en de Amoebeboys
  zaterdag 15 december 2007 @ 14:33:31 #175
176521 Grulez
rasgroninger
pi_55291002
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 14:19 schreef Branieschopper het volgende:

[..]

er staat dat modric de kont van adrie wil kussen, tijdens aftrekscene van Maduro en Gabri.
  zaterdag 15 december 2007 @ 14:41:41 #176
197512 Joe.
Super Joe.
pi_55291141
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 09:37 schreef Rumille het volgende:
Barcelona - Ajax constructie?
Zou wel hemels zijn
Spider Pig, Spider Pig. Does whatever a Spider Pig does
Can he swing, From a web? No he can't. He's a pig.
Look out! He's a Spider Pig!
  donderdag 27 december 2007 @ 15:03:18 #177
151476 Hrvat
Ponosan sam biti Hrvat
pi_55573272
The saga continues:
quote:
SVI SU LUDI ZA LUKOM
'Ogroman interes za Modrića'
FOTO: Cropix/Drago Sopta
'Real, Arsenal, Chelsea, Tottenham, Newcastle, Man City, Barcelona, Atletico, Valencia, HSV, Werder, Ajax, Juventus. Ovo je dosad najveći interes za jednoga na¨eg igrača', ka¸e Maminjo.

Dječja bolnica u Klaićevoj bila je ovogodi¨nji domaćin dodjeli Večernjakovih nagrada. Jednog od laureata dirnuo je ambijent u kojem je primio vrijedno priznanje.

Najbolji nogometa¨ Hrvatske Luka Modrić je bio sretan ¨to je nagradu primio u dječjem okru¸ju. Ali ¨to je tom činu prisustvovao njegov otac Stipe. Ponosni tata je rekao i riječ-dvije o budućnosti svojeg sina.

"Presretan sam. Ovo je jedan od najljep¨ih trenutaka njegove karijere i znam koliko u¸iva u njemu. ¦to će biti dalje? Bit će kako Luka bude ¸elio. Dinamo je veliki klub, koji mu je mnogo dao, a sada je mo¸da vrijeme za iskorak prema jačoj ligi, klubu iz Petice", rekao je Modrić senior.

O kojim se klubovima radi najbolje zna Zdravko Mamić, koji je opet je naglasio da "Modrić nije prodan i da će se to najvjerojatnije dogoditi u sljedeća tri tjedna". Dinamov izvr¨ni dopredsjednik je na spomen madridskog Reala samo nastavio niz klubova koji se zanimaju za kapetana modrih.

"Arsenal, Chelsea, Tottenham, Newcastle, Manchester City, Barcelona, Atletico, Valencia, HSV, Werder, Ajax, Juventus. Ovo je dosad najveći interes za jednoga na¨eg igrača", rekao je Mamić, koji je pro¨le godine u ovo vrijeme, kada je izabran Eduardo, najavio da će i sljedeći laureat biti iz Dinama.

"I sada sam spreman potpisati da će i 2008. godine na¨ igrač biti najbolji. S velikom sigurno¨ću tvrdim da će to biti Mario Mand¸ukić", zaključio je izvr¨ni dopredsjednik u izjavi za Večernji list.
Lijepa li si !
pi_55573367
Aha, duidelijk.
pi_55573378
En wat staat daar?
pi_55575643
quote:
Op donderdag 13 december 2007 12:42 schreef venomsnake het volgende:

pi_55662999
Volgens de Mail on Sunday wil Modric tot juli bij Dinamo blijven..
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 1 januari 2008 @ 22:09:47 #182
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_55711160
hij is opzich wel in de positie omdat te kunnen eisen. Wel mooi dat hij zoveel hart voor de club heeft dat hij het seizoen wil afmaken
DeLuna vindt me dik ;(
pi_55765000
Inderdaad. Hij gaat sowieso een EK spelen, wordt de waarde van hem voor de club en persoonlijk alleen maar nog meer.
  vrijdag 4 januari 2008 @ 11:01:28 #184
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_55766368
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 09:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
Inderdaad. Hij gaat sowieso een EK spelen, wordt de waarde van hem voor de club en persoonlijk alleen maar nog meer.
Ik denk niet dat zijn waarde nog veel zal stijgen hoor. Dan moet hij echt wel heel vreemde dingen gaan laten zien op het EK. En hoewel het een goed talent is, zie ik hem daar niet toe in staat.
pi_55766869
Ik zou het wel een beetje eng gaan vinden als Modric ook nog slecht nederlands gaat praten met een amsterdams tongval ...

Leuk als hij naar Ajax zou gaan, maar laat hem dan in godsnaam gewoon engels blijven praten, en niet kromme zinnen als : "ieder foordeel hep se nadeel" of "om te score moet je de bal op de goal schiete" ... *brrrrr*
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  vrijdag 4 januari 2008 @ 15:17:07 #186
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_55772802
quote:
Modric naar Barcelona?

[ afbeelding ]
Niet grappig meer gewoon nee, allemachtig.
Hopelijk is het een soort van reïncarnatie, dat ie ook net zo goed als Johan wordt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Kriegel op 04-01-2008 15:57:02 ]
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  maandag 7 januari 2008 @ 17:04:28 #187
196494 JanVanHalst
Weet het wel.
pi_55851857
Nog een half jaartje Kroatie dus.
pi_55852348
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 22:09 schreef rubbereend het volgende:
hij is opzich wel in de positie omdat te kunnen eisen. Wel mooi dat hij zoveel hart voor de club heeft dat hij het seizoen wil afmaken
Als een speler echt hart voor de club heeft blijft hij gewoon zijn gehele voetbalcarrière voor 'zijn' club voetballen
pi_55895789
quote:
Modric naar Barcelona?

[ afbeelding ]
Ik dacht ff, tis een fotoshop
pi_55928275
quote:
Gewilde Modric is over teleurstelling heen
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op donderdag, 10 januari om 09:11

Vele clubs uit Europa streden wekenlang om zijn diensten, maar Dinamo Zagreb besloot op het laatste moment af te zien van een miljoenenverkoop. Luka Modric was bijzonder teleurgesteld in de houding van zijn werkgever, maar de talentvolle middenvelder zegt inmiddels over zijn teleurstelling heen te zijn.

“Ik was bijzonder verrast door de plotselinge omslag in de gang van zaken”, vertelde de 22-jarige middenvelder woensdagavond aan een verslaggever van de Kroatische krant Vecernji List. “Een transfer naar Europa was al bijna in kannen en kruiken. Ik had mij er echt al op ingesteld.”

De 22-voudig international werd met een hele trits clubs uit de Premier League in verband gebracht. Chelsea en Manchester City waren bereid om meer dan dertig miljoen euro te betalen, maar Dinamo besloot om alles af te blazen en pas komende zomer een transfer toe te staan.

“Ik was boos én teleurgesteld, maar dat is nu voorbij”, vervolgde Modric. “Dinamo is mijn club en ik verheug mij erop om aan het einde van het seizoen de kampioensschaal de lucht in te steken of zelfs de dubbel te winnen. Wie interesse hadden? Het heeft geen zin om nu namen te gaan noemen. Het waren gewoon heel veel clubs.”

“Ik ben echter een professional van top tot teen en ben gemotiveerd genoeg om het shirt van Dinamo te dragen”, besloot de middenvelder. “Ik sta nog anderhalf jaar onder contract, maar ik vertrek toch graag komende zomer na het EK. Niet om financiële redenen, maar gewoon omdat ik in een betere competitie wil spelen. Geld speelt geen rol. Ik ben gelukkig met wat ik verdien bij Dinamo.”
Nog even wachten dus.
pi_55930527
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 17:26 schreef JanVanHalst het volgende:

[..]

Nog even wachten dus.
Professionele houding heeft Luka. Kunnen we niet zeggen van Bruno
pi_55931617
Als hij nu nog naar Ajax komt
  donderdag 10 januari 2008 @ 20:36:46 #193
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_55933477
Een absolute aanwinst, maar schrijf dat maar op je buik.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_56543784
quote:
Begeerde Modric weet waar hij heen wil: Barcelona

05/02/2008 11:16

Luka Modric is hét grote talent van Kroatië. De 22-jarige middenvelder staat in de belangstelling van grote clubs. De international, die woensdag met zijn land aantreedt tegen het Nederlands elftal, heeft zijn voorkeur al kenbaar gemaakt.

'Het is mijn doel om komende zomer in een van de beste competities ter wereld te gaan voetballen. En Spanje trekt mij het meest, vooral Barcelona. Ik voel me vereerd dat die club belangstelling voor mij heeft', vertelt Modric op de website van de UEFA.

De jonge Kroaat van Dinamo Zagreb wees afgelopen zomer nog een aanbieding van Arsenal af. 'Arsène Wenger probeerde mij tegelijk met Eduardo da Silva te halen. Het was een eer dat zo'n grote coach mij wilde; een manager die bekend staat om zijn goede werk met jonge spelers. Maar ik besloot te wachten.'

Tenslotte is er de gelijkenis met Johan Cruijff. Modric heeft qua uiterlijk wel iets weg van de jonge Cruijff, bovendien speelt hij in de Kroatische nationale ploeg met rugnummer 14. En onlangs kreeg hij bezoek van enkele journalisten van El Mundo Deportivo. Als cadeau ontving hij een shirt van Barcelona met rugnummer 14. 'Daar maakte de journalist mij erg blij mee.'
pi_56571643
En wéér valt deze gigantische supertalent volledig door de mand. Was vandaag weer nergens. Tegen Engeland was hij ook niet één van de grote jongens en tegen Ajax ook niet. Graag een wijziging in de TT.
pi_56571755
Ach ja, zo kunnen we hem lekker kritisch blijven benaderen. Hij werd volledig afgetroefd vanavond inderdaad.
That's all folks!
  woensdag 6 februari 2008 @ 22:41:49 #197
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_56571768
Tegen Ajax was 'ie gewoon goed? Vooral in de Arena? Tegen Engeland idd weinig gezien, en vandaag viel heel Kroatie door de mand en was voetballen(waar al zijn kwaliteiten toch liggen) op het veld onmogelijk. Hoewel ik wel degelijk weer een paar goede acties van hem heb gezien.
  woensdag 6 februari 2008 @ 22:45:39 #198
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_56571846
En alles met Buitenkant rechts spelen. Pak hem die oude videobanden even af aub
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_56571895
Ach, iedereen heeft wel eens een mindere wedstrijd. Denk dat iedereen hier hem alleen kan beoordelen op de wedstrijd van vanavond en de wedstrijden tegen Engeland en Ajax. Drie wedstrijden...
pi_56574093
Eigenlijk zou iedereen de wedstrijden Kroatie - Argentinie (zijn debuut in de nationale ploeg in 2006) en Dinamo Zagreb - Arsenal (voorronde CL '06/'07) eens terug moeten kijken.

En tegen Ajax speelde hij ook wel goed vond ik. Vooral in Amsterdam.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')