Hij dus.quote:Op vrijdag 7 december 2007 18:03 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hij of jij?
Hij wil deel uit maken van het GROTE Adrie Koster effectquote:Op zondag 9 december 2007 16:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat staat er in al die artikelen? Ik neem aan dat jij het wel begrijpt.
Zoals vaker bij transfers (zeker bij interessante spelers), een hoop insinuaties en pistes, maar weinig concreets.quote:Op zondag 9 december 2007 16:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
Schaduwlijstjes enzo? Voor bovenstaande spelers blijft altijd interesse.quote:Op maandag 10 december 2007 00:50 schreef Cyberia18 het volgende:
En toch blijft het me volstrekt onduidelijk waarom Arsenal interesse in nog een middenvelder heeft. Met alle respect, maar Rosicky, Hleb, Cesc & Flamini zijn allen beter.
quote:Op maandag 26 november 2007 17:58 schreef JanVanHalst het volgende:
Die is opzettelijk wat overdreven, omdat Modric in zijn gezicht nogal op Cruijff lijkt.
Vreemd, want in die wedstrijd stond hij helemaal niet op het veld.quote:Op maandag 10 december 2007 00:32 schreef Radegast het volgende:
Weer is 'ie bekeken door scouts van Arsenal. dit weekend tegen Slaven Belupo, een wedstrijd die Dinamo Zagreb met 5-2 verloor...
quote:Op maandag 10 december 2007 16:12 schreef Hrvat het volgende:
[..]
Vreemd, want in die wedstrijd stond hij helemaal niet op het veld.![]()
DINAMO: Koch, Čale, Pokrivač, Etto, Balaban (od 72. Buljat), Carlos, Mand¸ukić, Sammir (od 54. Vrdoljak), Guela (od 46. Tadić), Vukojević, Schildenfeld.
quote:Luka Modric heeft alle vermeende transferconnecties met Ajax of PSV verbroken. De Kroatische middenvelder zegt naar Spanje te willen. “Ik heb in kranten gelezen dat Chelsea me wil kopen en daarna wil verhuren aan PSV. Ik weet daar helemaal niets van. Het is altijd mijn wens geweest om naar Spanje te verhuizen. Ik zou graag in de winterstop verhuizen”, aldus het 22-jarige talent. (Vecernji List)
Buiten dat stukje over spanje moet je er niet te veel van geloven.quote:Op dinsdag 11 december 2007 13:07 schreef PizzaSalami het volgende:
Kwam zelf dit tegen
Volgens nog onbevestigde berichten meldt de Kroatische krant CroatiaBiz dat Luka Modric deze week nog naar Amsterdam vertrekt om daar een 3-jarig contract te ondertekenen. In Sportweek vertelt de speler liever naar Spanje te gaan dan Engeland of Nederland.
Lange tijd leek het erop dat Ajax naast de Kroatische international Luka Modric zou grijpen, omdat ook diverse Europese grootmachten als Arsenal en Chelsea in de markt waren.
Luka Modric gaat liever naar Spanje dan naar Engeland of Nederland, zo liet de door Ajax en PSV begeerde Kroatische middenvelder dinsdag weten. "Ik heb in kranten gelezen dat Chelsea me wil kopen en daarna wil verhuren aan PSV. Dat is onzin", aldus de 22-jarige speler van Dinamo Zagreb. "Ik weet daar helemaal niets van."
Modric maakte dit seizoen indruk bij zijn club en in het Kroatische elftal. Hij wekte niet alleen de interesse van Ajax en PSV, maar ook van Arsenal, Chelsea en FC Barcelona. "Het is altijd mijn wens geweest om naar Spanje te verhuizen. Ik zou graag in de winterstop verhuizen."
De jonge sterspeler van Dinamo Zagreb staat al sinds de zomer in de belangstelling van Ajax. De Amsterdamse club zou al een akkoord bereikt hebben over de afkoopsom, maar wil geen mededelingen doen.
er staat dat modric de kont van adrie wil kussen, tijdens aftrekscene van Maduro en Gabri.quote:Op zondag 9 december 2007 16:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
quote:Op zaterdag 15 december 2007 14:19 schreef Branieschopper het volgende:
[..]
er staat dat modric de kont van adrie wil kussen, tijdens aftrekscene van Maduro en Gabri.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |