Damn, je was snel.quote:Op zaterdag 24 november 2007 01:29 schreef beroepslurker het volgende:
Hebbes
Dat weet ik eigenlijk niet........ er zit bijna 2 uur tussen de laatste post in de vorige SC en deze??quote:Op zaterdag 24 november 2007 01:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Moet ik de carepolice weer bellen?
![]()
pwnt.quote:Op zaterdag 24 november 2007 01:34 schreef Leandra het volgende:
Oh.... ik zie het al....... de tussenliggende SC was weggebugged
Dan moet het dus wel # 479 zijn![]()
Ouzo en bier is tof, jeweets.quote:Op zaterdag 24 november 2007 01:35 schreef Gert het volgende:
Ouzo dat is je van hut
En Lieke is een gratekut
Bier is theequote:Op zaterdag 24 november 2007 01:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ouzo en bier is tof, jeweets.
Kreeg die Brian maar 's aids.
Wij moeten ff nrs uitwisselen..quote:Op zaterdag 24 november 2007 01:35 schreef Gert het volgende:
Ouzo dat is je van hut
En Lieke is een gratekut
Eerst ff virtueel tongen?quote:
Alsof dat niet hilarisch was.quote:Op zaterdag 24 november 2007 01:42 schreef Pavement het volgende:
best topique ooit ! sc NR 479 Rimmen is 2008
Wijn wijn wijnquote:Op zaterdag 24 november 2007 01:34 schreef Ian_Nick het volgende:
Bier, bier, bier...
Gerstenat en veul plezier.
Liefde en een beetje hop.
Sla Huub op zijn bolle kop.
Ik ben bezig met een comlotquote:Op zaterdag 24 november 2007 01:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ga je deze nou ook op slot gooien, Ian en Pavement hater!![]()
Dude als die fiets er niet was gefietst of op zn minst nog een pils extra op had was het legendarisch geweest .quote:
jij hebt teveel gezopenquote:Op zaterdag 24 november 2007 01:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik ben bezig met een comlot![]()
Pavements topique was te laatquote:Op zaterdag 24 november 2007 01:44 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Wijn wijn wijn
dansen drinken en veel gein
en aan het einde van de rit
slaan we Brian voor zijn kersenpit
Niet man ik kan complot nog normaal typenquote:
Wehehe, bier is tofquote:Op zaterdag 24 november 2007 01:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Neem er nog 1quote:Op zaterdag 24 november 2007 01:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
quote:Op zaterdag 24 november 2007 01:45 schreef Pavement het volgende:
[..]
Dude als die fiets er niet was gefietst of op zn minst nog een pils extra op had was het legendarisch geweest .
![]()
Doe open dan!quote:Op zaterdag 24 november 2007 01:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:Maak het dan legendarisch, jullie krijgen 10 minuten
![]()
sc NR 479 Rimmen is 2008
Dat slotje was terechtquote:Op zaterdag 24 november 2007 01:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Pavements topique was te laat
Stond toch bol van het vermaeck
En aan het einde scheen wat licht
Maar fiets gooide het topique dicht
quote:Op zaterdag 24 november 2007 01:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat slotje was terecht
Pave z'n timing was slecht
Als Breuls de boel een beetje kan smeren
Kan hij het na de downtime opnieuw proberen
Jaap was hilarisch bij Jensen, compleet mafquote:Op zaterdag 24 november 2007 01:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Brian is een stuk vuil, een tyfus wifebeater
En ik heb ouzo op, al bijna een liter![]()
Slaap lekker Leaquote:Op zaterdag 24 november 2007 02:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jaap was hilarisch bij Jensen, compleet maf
Rosé was het hier, "dus ik ga naar bed" riep zij laf![]()
Truste all![]()
![]()
Hou het exclusiefquote:Op zaterdag 24 november 2007 02:13 schreef Gert het volgende:
KUt vocGH!T &O*
O nee... das war einmal.![]()
Truste.quote:
En dan te bedenken dat ik die gewoon gesloten hadquote:Op zaterdag 24 november 2007 02:14 schreef Ian_Nick het volgende:
Tering, geniaal topic.
Maar ook weer open gedaanquote:Op zaterdag 24 november 2007 02:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ik die gewoon gesloten had![]()
Samenvattingquote:Op zaterdag 24 november 2007 02:14 schreef Ian_Nick het volgende:
Tering, geniaal topic.
Dat moet ene kwaliteitstopic zijn geweestquote:Op zaterdag 24 november 2007 02:17 schreef Ian_Nick het volgende:
KUTVCOHT!1!!1KUTCVY OT!1!!1
En van wie was die Brainiaanse poëzie?quote:Op zaterdag 24 november 2007 02:15 schreef Disana het volgende:
Ik was even weg, maar had deze dus nog he:
Ik zag Gert
Zijn mond opengesperd
Daarboven een vrouw
Hij zei 'het is wel lekker maar wat lauw'
Ja geef mij maar weer de schuldquote:Op zaterdag 24 november 2007 02:19 schreef Ian_Nick het volgende:
Het is trouwens jouw schuld.
Jij zei "Hoedje van..."
En toen zei ik KUTVOCHT!
Zo ben ik dan ook wel weerquote:
Het was zó fucking besmettelijk!quote:Op zaterdag 24 november 2007 02:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb 50% gemist,
Ik moest KUTVOCHT schreeuwen.
Denk dat het eerder Freudiaans was.quote:Op zaterdag 24 november 2007 02:21 schreef Gert het volgende:
[..]
En van wie was die Brainiaanse poëzie?![]()
Morgen nog ff nalezen dat topic, al zal het bij een mok koffie toch wat minder leuk zijn.![]()
Jij moest lachen om: "Lek anusvocht, hondenkut"quote:Op zaterdag 24 november 2007 02:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Morgen nog ff nalezen dat topic, al zal het bij een mok koffie toch wat minder leuk zijn.![]()
pff deze was genaailquote:Op zaterdag 24 november 2007 02:21 schreef Gert het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 24 november 2007 02:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Zo ben ik dan ook wel weer
Tuurlijk niet het snelste.quote:Op zaterdag 24 november 2007 02:22 schreef Pavement het volgende:
[..]
pff deze was genaail
ps kan je ff nakijken of dit het snelste topique ooit was ?
quote:Op zaterdag 24 november 2007 02:15 schreef Disana het volgende:
Ik was even weg, maar had deze dus nog he:
Ik zag Gert
Zijn mond opengesperd
Daarboven een vrouw
Hij zei 'het is wel lekker maar wat lauw'
Lul niet, achterljke stink Nazi, ik ben juist súper uservriendelijk.quote:Op zaterdag 24 november 2007 02:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij kan nog wat van die Fiets leren qua uservriendelijkheid![]()
quote:Op zaterdag 24 november 2007 02:23 schreef Pavement het volgende:
[..]
![]()
dude we hebben een record volgens mij
reken ff uit wil jequote:Op zaterdag 24 november 2007 02:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
- 6 minuten dicht en die 2 minuten bug![]()
quote:Op zaterdag 24 november 2007 02:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Lul niet, achterljke stink Nazi, ik ben juist súper uservriendelijk.
Nah, dat denk ik niet hoor.quote:Op zaterdag 24 november 2007 02:23 schreef Pavement het volgende:
[..]
![]()
dude we hebben een record volgens mij
En met dat Bart drama ging het ook ernstig snel volgens mij.quote:Op zaterdag 24 november 2007 02:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Nah, dat denk ik niet hoor.
Kan het niet zo nakijken, maar dit is ten eerste wel vaker gedaan, en ik kan me zo ook nog wel wat topics herinneren toen Huub terugkwan in de villa.
Nee, je bent te goed op dreef goftedomme.quote:
quote:Op zaterdag 24 november 2007 02:27 schreef Disana het volgende:
Het was nat en het was lekker
En het ging volgens de wekker
Tien minuten om hem klaar te krijgen
En de postjes een aan een te rijgen
(ja waar dachten jullie dat het anders over ging dan over die sc)
He he, hulp nodig bij het dichten?quote:Op zaterdag 24 november 2007 02:28 schreef Pavement het volgende:
[..]
![]()
je krijgt een pm nog voor 5 dec![]()
Ik moet wel even wennen dat mijn posts hier weer iets meer dan 4 woorden moeten hebbenquote:Op zaterdag 24 november 2007 02:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, je bent te goed op dreef goftedomme.![]()
quote:Op zaterdag 24 november 2007 02:29 schreef Disana het volgende:
[..]
He he, hulp nodig bij het dichten?
Wat een avond om nooit te vergetenquote:Op zaterdag 24 november 2007 02:24 schreef Disana het volgende:
[..]
It takes a woman to appreciate that![]()
Gerard bleek ook ontzettend gayquote:Op zaterdag 24 november 2007 02:30 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Wat een avond om nooit te vergeten
rimmen aan reten, likken aan spleten
heb me zelden zo vermaakt
jammer, maar de morgen naakt
ga mij nu in mijn bed begeven
samen met Gerard van het Reve
(o nee, die is dood, maarhet rijmde wel eve)
na vanavond is niets mij te dolquote:Op zaterdag 24 november 2007 02:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Gerard bleek ook ontzettend gay
Dus nam je in het vervolg een ander mee.
Slaap lekker![]()
Maar je wou dus niet neuken?quote:Op zaterdag 24 november 2007 02:33 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
na vanavond is niets mij te dol
maar ik duik nu in mijn hol
trusten allemaal!![]()
Ja, voor eeuwig!quote:
Bijna...quote:Op zaterdag 24 november 2007 02:39 schreef Ian_Nick het volgende:
Iedereen ook echt naar bed na dat Kutvochttopique?![]()
Allemaal van zichzelf geschrokken.quote:Op zaterdag 24 november 2007 02:39 schreef Ian_Nick het volgende:
Iedereen ook echt naar bed na dat Kutvochttopique?![]()
Wat is dat halfbakken tyfusforum in je sig?quote:Op zaterdag 24 november 2007 02:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Allemaal van zichzelf geschrokken.
Ik weet (van) niets.quote:Op zaterdag 24 november 2007 02:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat is dat halfbakken tyfusforum in je sig?![]()
Weet ik het?quote:Op zaterdag 24 november 2007 02:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, dat zie ik ook wel.
Maar waar is het voor?
Nee, echt geen idee. Misschien heeft Gert het erin gezet?quote:Op zaterdag 24 november 2007 02:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het staat in je sig maar je weet niet waar het op slaat?
Ja, surequote:Op zaterdag 24 november 2007 02:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, echt geen idee. Misschien heeft Gert het erin gezet?
Ik zit ook op SL maar dat ben ik ook niet...quote:Op zaterdag 24 november 2007 02:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, sure![]()
Daarom ben je ook lid van dat pauperforum.![]()
Hij is nog steeds niet naar zijn ex afgereisd.quote:Op zaterdag 24 november 2007 02:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Vertel op, welke overwinning heb jij (op jezelf) behaald.
Hij kan dus nog om? Hoe houden we hem hier.quote:Op zaterdag 24 november 2007 02:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij is nog steeds niet naar zijn ex afgereisd.![]()
halve fles in me eentjequote:Op zaterdag 24 november 2007 02:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Vertel op, welke overwinning heb jij (op jezelf) behaald.
Fles wat?quote:
Ja,quote:
ROMFLOL LLOquote:Op zaterdag 24 november 2007 03:20 schreef HiDiHo het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=1uwOL4rB-go
KUTVOCHT
Kuitvocht!?quote:Op zaterdag 24 november 2007 03:36 schreef Gert het volgende:
Let op de Kuitvocht tekst !! 1 :
http://www.youtube.com/watch?v=M89c3hWx3RQ
Goedemorgen,quote:Op zaterdag 24 november 2007 07:20 schreef nachtzuster het volgende:
Goedemorgen wenst![]()
nu het nog kan![]()
Oeh, spannend mijn eerste berichtje na de Downtime.quote:Op zondag 25 november 2007 10:30 schreef nachtzuster het volgende:
Ja zijn nog wat dingetjes niet helemaal ok, maar Breuls is alweer wakker zag ik dus komt vast goed
De menubalk bovenin is gelukkig ook weer terug
Die hebben best wel uren gemaakt geloof ik.quote:Op zondag 25 november 2007 07:34 schreef nachtzuster het volgende:
Gaat nog wat traagjes, maar applausje weer voor Iteejer und Breuls
Hee, zie ik je sig nou voor het eerst? Wat een enorme verzameling smileys.quote:Op zondag 25 november 2007 10:30 schreef nachtzuster het volgende:
Ja zijn nog wat dingetjes niet helemaal ok, maar Breuls is alweer wakker zag ik dus komt vast goed
De menubalk bovenin is gelukkig ook weer terug
Staat er toch echt al een tijdje hoorquote:Op zondag 25 november 2007 11:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Hee, zie ik je sig nou voor het eerst? Wat een enorme verzameling smileys.
Wat bedoel je ?quote:Op zondag 25 november 2007 11:16 schreef Disana het volgende:
Iemand verzoeken je te negeren, maar zelf wel alles lezen en erop reageren... hoe kansloos ben je dan?
Ik had je idd verzocht mij te negeren.quote:Op zondag 25 november 2007 11:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Hee, je doet het weer! Ook een upgrade gehad?
Wat ben je toch lekker pedantquote:Op zondag 25 november 2007 11:22 schreef ppi het volgende:
[..]
Ik had je idd verzocht mij te negeren.
Wil dit nog wel een keer doen en evt. grondig toelichten.
Want je vind het bij tijd en wijle nog nodig om een steek onder water richting moi tge geven.
Oa toen je jezelf te kakken zette door te reageren op Spinello..
Ja lekker he..quote:
Nachtzussie!quote:Op zondag 25 november 2007 11:26 schreef nachtzuster het volgende:
Wat een liefde alweer in dit topic
Ik zal het netjes en kort houden.quote:Op zondag 25 november 2007 11:26 schreef nachtzuster het volgende:
Wat een liefde alweer in dit topic
Er was geen deal, er was een verzoek tot negeren van jouw kant omdat je niet kon aanvaarden dat ik kz's scheldpartijen in mijn richting niet klakkeloos accepteerde. Inmiddels sta je vrij alleen in die mening; ik neem aan dat je daarom weer reageert.quote:Op zondag 25 november 2007 11:27 schreef ppi het volgende:
[..]
Ja lekker he..
It takes one to know one and you're the master.
Maar hoe zit het met onze negeerdeal ?
Ga je die opzeggen ?
Maar maar onze negeerdeal dan, ga je zomaar weg zonder duidelijkheid te verschaffen ??quote:Op zondag 25 november 2007 11:32 schreef Disana het volgende:
Maar nu moet ik echt weg. Ppi, doe wat noodzakelijk voor je is ook al staat het een beetje mal... niets van aantrekken.
Minder FOK!-en en meer poetsen.quote:Op zondag 25 november 2007 11:32 schreef ppi het volgende:
Hebben we al goede voornemens voor dit jaar ?
Of zijn er nog over van vorig jaar ?
Minder rellen en minder lange tenen bijvoorbeeld ?
Of is iedereen hier perfect ?
Dat berichtje bedoel je?quote:
Goed idee!quote:Op zondag 25 november 2007 11:39 schreef ppi het volgende:
Laten we het over wat anders hebben.
Ah deze had ik even gemist, maar er was dus geen deal....het leek slechts zo..quote:Op zondag 25 november 2007 11:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Er was geen deal, er was een verzoek tot negeren van jouw kant omdat je niet kon aanvaarden dat ik kz's scheldpartijen in mijn richting niet klakkeloos accepteerde. Inmiddels sta je vrij alleen in die mening; ik neem aan dat je daarom weer reageert.
Mij maakt het eerlijk gezegd helemaal niet uit, je moet gewoon doen wat goed voor je gemoedsrust is
Ik heb getsjetquote:Op zondag 25 november 2007 11:47 schreef Talitha het volgende:
[..]
Goed idee!![]()
Vertel eens? Hoe hebben jullie je FOK!-loze zaterdagavond doorgebracht?
Ik neem weer pauze, rellen is niet mijn ding...quote:
Ik klik nietsvermoedend op de related video's bij jouw linkje:quote:Op zondag 25 november 2007 11:55 schreef Gert het volgende:
Mogge!![]()
[..]
En de eerste zwakzinnige tube-link.![]()
Up and Down
Ik heb de zaterdag doorgebracht, that's allquote:Op zondag 25 november 2007 11:47 schreef Talitha het volgende:
[..]
Goed idee!![]()
Vertel eens? Hoe hebben jullie je FOK!-loze zaterdagavond doorgebracht?
quote:Op zondag 25 november 2007 12:04 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik klik nietsvermoedend op de related video's bij jouw linkje:
http://www.youtube.com/watch?v=Z1BYTxKhaA8&feature=related
![]()
Ken je VOL ?quote:Op zondag 25 november 2007 12:10 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ik heb de zaterdag doorgebracht, that's all
Ik klik niet meer.quote:Op zondag 25 november 2007 12:12 schreef Talitha het volgende:
WTS!?
http://www.youtube.com/watch?v=VHdvruqZwz4&feature=related
Die jongens moeten een andere hobby zoeken.
quote:Op zondag 25 november 2007 12:13 schreef Gert het volgende:
En nou ben ik zelf nog de oorzaak ook, van de meteen weer losgebarsten tube-terror.
Iets klopt hier nietquote:Op zondag 25 november 2007 12:12 schreef ppi het volgende:
[..]
We konden je niet vinden.......
En ik zag dat je op VOL bezig was
Ja Gert, berg je nu maarquote:Op zondag 25 november 2007 12:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik klik niet meer.![]()
En nou ben ik zelf nog de oorzaak ook, van de meteen weer losgebarsten tube-terror.
Ik heb me daar vermaakt ja.quote:Op zondag 25 november 2007 12:12 schreef ppi het volgende:
[..]
We konden je niet vinden.......
En ik zag dat je op VOL bezig was
Je moet een 2e forum nemen, net als ik.quote:Op zondag 25 november 2007 12:10 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ik heb de zaterdag doorgebracht, that's all
Goed idee die tweede optie, ga het gelijk proberenquote:Op zondag 25 november 2007 12:24 schreef Talitha het volgende:
[..]
Je moet een 2e forum nemen, net als ik.Of een leven, da's ook een optie.
Maar die jongens doen zo hun best!quote:Op zondag 25 november 2007 12:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik klik niet meer.![]()
Kun je die test hier ook neerzetten Talitha?quote:Op zondag 25 november 2007 12:23 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik heb me daar vermaakt ja.![]()
Heb je dat testje toevallig ook gedaan?
Ik weet van geen testje, heb slechts heel even op VOL gekeken.quote:Op zondag 25 november 2007 12:23 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik heb me daar vermaakt ja.![]()
Heb je dat testje toevallig ook gedaan?
Ze ziijn schattig, jammer dat de belichting zo K. was tijdens het voorstel rondje..quote:Op zondag 25 november 2007 12:27 schreef Talitha het volgende:
[..]
Maar die jongens doen zo hun best!
Heb je in ieder geval een Fok! substituut.quote:Op zondag 25 november 2007 12:24 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ja. ken ik lees weleens daar PPI
quote:Op zondag 25 november 2007 12:31 schreef Gert het volgende:
Maar het is inderdaad ook een optie om op zaterdagavond eens wat anders te doen dan op een forum rondhangen.
Vind je.quote:Op zondag 25 november 2007 12:32 schreef ppi het volgende:
[..]
Heb je in ieder geval een Fok! substituut.
Ja, stappen is inderdaad ook wel weer eens leuk op de zaterdagavond(nacht)quote:Op zondag 25 november 2007 12:31 schreef Gert het volgende:
Veel mensen zaten op het fokjoe-forum van IkWeetNiets. Schijnt gezellig geweest te zijn.
Maar het is inderdaad ook een optie om op zaterdagavond eens wat anders te doen dan op een forum rondhangen.
Ben je alweer klaar met optie 2?quote:Op zondag 25 november 2007 12:27 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Kun je die test hier ook neerzetten Talitha?
Ja, was voorbij voor ik het wistquote:Op zondag 25 november 2007 12:37 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ben je alweer klaar met optie 2?
Ff zoeken....
Een wetenschappelijk onderbouwd testje uiteraard.quote:Op zondag 25 november 2007 12:29 schreef ppi het volgende:
[..]
Ik weet van geen testje, heb slechts heel even op VOL gekeken.
Zag je volgens mij in de Jacuzi ofzo..
Maar wat voor testje ?
Ik ben dus 36% gayquote:Op zondag 25 november 2007 12:40 schreef Talitha het volgende:
[..]
Een wetenschappelijk onderbouwd testje uiteraard.![]()
![]()
http://www.channel4.com/life/microsites/G/gayometer/gayometer.swf
30 procent, en 1 keer een woordenboek nodig gehad.quote:Op zondag 25 november 2007 12:40 schreef Talitha het volgende:
[..]
Een wetenschappelijk onderbouwd testje uiteraard.![]()
![]()
http://www.channel4.com/life/microsites/G/gayometer/gayometer.swf
oeps, dacht dat ze sex-speeltjes bedoeldenquote:Op zondag 25 november 2007 12:49 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
30 procent, en 1 keer een woordenboek nodig gehad.![]()
lubricant = glijmiddel.
Het maakt niet uit inderdaad, dat jij best wel in bent voor wat geile lesbo-sex op z'n tijd maar nog in de ontkenningsfase zit.quote:Op zondag 25 november 2007 12:48 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
....maar denk zelf 100% van niet, nou ja, wat maakt het uit..
Coke. En flikker er dan ook wat bacardi bij als je toch bezig bent.quote:Op zondag 25 november 2007 12:50 schreef ppi het volgende:
[..]
Het is niet the real thing ......
Coke of Pepsi ?
Wat het uitmaakt ????quote:Op zondag 25 november 2007 12:48 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ah, over die Coke zijn we het eens.quote:Op zondag 25 november 2007 12:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Coke. En flikker er dan ook wat bacardi bij als je toch bezig bent.
En ja het is nog vroeg.
Volgens mij beïnvloedt dat de score niet, sexspeeltjes en glijmiddel zijn allebei dingen voor gays, omdat een stoere straightman daar niet aan doet.quote:Op zondag 25 november 2007 12:51 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
oeps, dacht dat ze sex-speeltjes bedoelden
Met 36% ben je hetero volgens dat testje.quote:Op zondag 25 november 2007 12:48 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Nee die geef je weg volgens de test..quote:Op zondag 25 november 2007 12:51 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
oeps, dacht dat ze geile sex-speeltjes bedoelden
zou het Gertquote:Op zondag 25 november 2007 12:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Het maakt niet uit inderdaad, dat jij best wel in bent voor wat geile lesbo-sex op z'n tijd maar nog in de ontkenningsfase zit.
Ik had ook meer verwacht...quote:Op zondag 25 november 2007 12:56 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
ben jij maar voor 25% gay PPI? Maar toch....
En wat was jouw score Gert?quote:Op zondag 25 november 2007 12:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Het maakt niet uit inderdaad, dat jij best wel in bent voor wat geile lesbo-sex op z'n tijd maar nog in de ontkenningsfase zit.
...ben dol op testjes...ga maar snel die site maken Peter!quote:Op zondag 25 november 2007 12:56 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Volgens mij beïnvloedt dat de score niet, sexspeeltjes en glijmiddel zijn allebei dingen voor gays, omdat een stoere straightman daar niet aan doet.
Ik ga die NTI cursus webpagedesign (die al 3 jaar in mijn kelderbox ligt) doen, en een site met tests beginnen, en dan word ik rijk en gelukkig.
Ik word nieuwsgierig van dit soort berichtjesquote:Op zondag 25 november 2007 12:56 schreef Talitha het volgende:
[..]
Met 36% ben je hetero volgens dat testje.![]()
Ik scoorde 53%, maar anderhalf jaar geleden zat ik nog onder de 50%. Ik word dus steeds gay-er.
33%.quote:
O, dus jij vult die test niet onbevooroordeeld, maar calculerend in PPI, ja zo kan ik het ookquote:Op zondag 25 november 2007 12:58 schreef ppi het volgende:
[..]
Ik had ook meer verwacht...
Maar ik weet wel wat ik moet antwoorden op testen voor het gewenste resultaat...
Je bedoelt eigenlijk dat je wilt weten of Talitha weleens sex met andere vrouwen heeft, en dan het liefst met veel details.quote:Op zondag 25 november 2007 12:59 schreef ppi het volgende:
[..]
Ik word nieuwsgierig van dit soort berichtjes
Een blij mens dus, mooi toch?quote:Op zondag 25 november 2007 12:56 schreef Talitha het volgende:
[..]
Met 36% ben je hetero volgens dat testje.![]()
Ik scoorde 53%, maar anderhalf jaar geleden zat ik nog onder de 50%. Ik word dus steeds gay-er.
Doh, ik doe het wel eerlijk maar als ik weet wat een vraag zal beteken voor de uiteindslag houd ik wel rekening met het feit dat de uiteindslag ook accuraat moet zijn.quote:Op zondag 25 november 2007 13:03 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
O, dus jij vult die test niet onbevooroordeeld, maar calculerend in PPI, ja zo kan ik het ook
Snap het, calculerend dusquote:Op zondag 25 november 2007 13:07 schreef ppi het volgende:
[..]
Doh, ik doe het wel eerlijk maar als ik weet wat een vraag zal beteken voor de uiteindslag houd ik wel rekening met het feit dat de uiteindslag ook accuraat moet zijn.
Snappu ?
Nou, ik wilde liever een foto, of een aantal foto's.quote:Op zondag 25 november 2007 13:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Je bedoelt eigenlijk dat je wilt weten of Talitha weleens sex met andere vrouwen heeft, en dan het liefst met veel details.![]()
Takes one to know one.
Hallo NMNSquote:Op zondag 25 november 2007 13:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Goedemiddag allemaal.......
Duh nee, calculerend klinkt te berekend en kil.quote:
Is je engels een beetje goed? Dit is een serieuzere test over je hersenen:quote:Op zondag 25 november 2007 12:59 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
...ben dol op testjes...ga maar snel die site maken Peter!
Ga hem nu meteen doen, bedankt!quote:Op zondag 25 november 2007 13:14 schreef Talitha het volgende:
[..]
Is je engels een beetje goed? Dit is een serieuzere test over je hersenen:
http://www.bbc.co.uk/science/humanbody/sex/add_user.shtml
Ik heb dus mannelijke hersenen.![]()
Helaas is mijn Engels blijven steken op MAVO4 niveau, op de MEAO compenseerde ik mijn slechte Engels met goede punten in de economische vakken.quote:Op zondag 25 november 2007 13:14 schreef Talitha het volgende:
[..]
Is je engels een beetje goed? Dit is een serieuzere test over je hersenen:
http://www.bbc.co.uk/science/humanbody/sex/add_user.shtml
Ik heb dus mannelijke hersenen.![]()
Ik ben vegetariër, dus dol op allerlei groentes.quote:Op zondag 25 november 2007 13:10 schreef ppi het volgende:
[..]
Nou, ik wilde liever een foto, of een aantal foto's.
Om een beeld te vormen van de unieke persoonlijkheid die zij is...
En Lievelingsgroente..
Waarmee je eigenlijk net zo simpel bent als de figuren die er op blijven happen.quote:Op zondag 25 november 2007 13:17 schreef Peter6000 het volgende:
ps: de randdebielen in de COS reageren nòg steeds op lukraak verzonnen anti-Huub postjes.
Het begint echt een hobbie te worden,
Ik hoop dat er de laatste week een leuke gastspeler komt die mee mag spelen en er met de poet van tussen gaat....quote:Op zondag 25 november 2007 13:17 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
ps: de randdebielen in de COS reageren nòg steeds op lukraak verzonnen anti-Huub postjes.
Het begint echt een hobbie te worden, ik hoop dat Brian DGK wint, alleen maar om te genieten van alle boze reakties (en akties) die er dan gaan komen.
Heb je dat getest....?quote:Op zondag 25 november 2007 13:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Waarmee je eigenlijk net zo simpel bent als de figuren die er op blijven happen.
Nee, ik beweer dit gewoon zomaar even.quote:
Middag NMNS.quote:Op zondag 25 november 2007 13:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Goedemiddag allemaal.......
Veulen!quote:Op zondag 25 november 2007 13:17 schreef Veulen het volgende:
Middag, wat ben ik blij dat jullie weer terug zijn
Vandaar je 53 % scorequote:Op zondag 25 november 2007 13:21 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik ben vegetariër, dus dol op allerlei groentes.
Ja Veulen moet toch 60 % kunnen scoren met een beetje goede wil !!quote:Op zondag 25 november 2007 13:33 schreef Talitha het volgende:
[..]
Veulen!![]()
Doe dat testje eens wil je? Tot nu toe heb ik de hoogste score, maar jij moet daar toch overheen kunnen.
quote:Op zondag 25 november 2007 13:33 schreef Talitha het volgende:
[..]
Veulen!![]()
Doe dat testje eens wil je? Tot nu toe heb ik de hoogste score, maar jij moet daar toch overheen kunnen.
De meeste testjes kun je ook doen zonder de engelse taal onder de knie te hebben. Ik wil wel voor je vertalen?quote:Op zondag 25 november 2007 13:17 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Helaas is mijn Engels blijven steken op MAVO4 niveau, op de MEAO compenseerde ik mijn slechte Engels met goede punten in de economische vakken.
In het dagelijks leven merk ik deze slechte keuze nu nòg steeds: er zijn veel spelletjes alleen maar in Engelse versie.
Het begint echt een hobbie te worden, ik hoop dat Brian DGK wint, alleen maar om te genieten van alle boze reakties (en akties) die er dan gaan komen.
Niet zo aandringen, anders gaat ze steigeren.quote:Op zondag 25 november 2007 13:42 schreef ppi het volgende:
*"Tromgeroffel voor de uitslag van Veulen"*
Talitha, heb de test gedaan, heb female brains.quote:Op zondag 25 november 2007 13:44 schreef Talitha het volgende:
[..]
Niet zo aandringen, anders gaat ze steigeren.
Waarbij ik dan toch wil aantekenen dat het wel weer typisch vrouwelijk is om een auto aan te schaffen die het nodig heeft dat er regelmatig olie in gemikt moet worden...quote:Op zondag 25 november 2007 13:48 schreef Leandra het volgende:
Môgguh![]()
Zo op de vroege ochtend blijk ik 46% gay te zijn... als vrouw zijnde zal dat wel te danken zijn aan het feit dat ik zelf de olie in m'n auto wel kan bijvullen ofzo
Veulen is een blind paard en kan de weg niet vinden, Leandra is olie aan het bijvullen....quote:Op zondag 25 november 2007 13:53 schreef beroepslurker het volgende:
Hoi Veulen en Leandra! Iedereen is zeker de test aan het doen nu?
Ik zal zo eens even kijken....quote:Op zondag 25 november 2007 14:21 schreef beroepslurker het volgende:
NMNS, heb jij die andere test al gedaan? Ben benieuwd wat jij voor brains hebt
Maakt niet veel verschil denk ik, want ik kan geen olie verversen.quote:Op zondag 25 november 2007 13:48 schreef Leandra het volgende:
Môgguh![]()
Zo op de vroege ochtend blijk ik 46% gay te zijn... als vrouw zijnde zal dat wel te danken zijn aan het feit dat ik zelf de olie in m'n auto wel kan bijvullen ofzo
Inmiddels de braintest ook gedaan, en ik blijk exact in het midden te zitten... net zo mannelijk als vrouwelijk qua brains.quote:Op zondag 25 november 2007 13:52 schreef beroepslurker het volgende:
...ben dus voor 36% gay en voor 100 % vrouwelijk qua brains, leuk om te weten..
Feli!quote:Op zondag 25 november 2007 13:50 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Talitha, heb de test gedaan, heb female brains.
Da's toch niet joúw hoofd hè?quote:Op zondag 25 november 2007 14:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Inmiddels de braintest ook gedaan, en ik blijk exact in het midden te zitten... net zo mannelijk als vrouwelijk qua brains.
[ afbeelding ]
46% gay (54% hetero dus) en onzijdige hersenen
Nope, helaas.quote:Op zondag 25 november 2007 14:25 schreef Veulen het volgende:
Ik werd verstoort door de telefoon.
Ik heb 58%
Is dat genoeg?
Valt me nóg mee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |