Oeh, spannend mijn eerste berichtje na de Downtime.quote:Op zondag 25 november 2007 10:30 schreef nachtzuster het volgende:
Ja zijn nog wat dingetjes niet helemaal ok, maar Breuls is alweer wakker zag ik dus komt vast goed
De menubalk bovenin is gelukkig ook weer terug
Die hebben best wel uren gemaakt geloof ik.quote:Op zondag 25 november 2007 07:34 schreef nachtzuster het volgende:
Gaat nog wat traagjes, maar applausje weer voor Iteejer und Breuls
Hee, zie ik je sig nou voor het eerst? Wat een enorme verzameling smileys.quote:Op zondag 25 november 2007 10:30 schreef nachtzuster het volgende:
Ja zijn nog wat dingetjes niet helemaal ok, maar Breuls is alweer wakker zag ik dus komt vast goed
De menubalk bovenin is gelukkig ook weer terug
Staat er toch echt al een tijdje hoorquote:Op zondag 25 november 2007 11:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Hee, zie ik je sig nou voor het eerst? Wat een enorme verzameling smileys.
Wat bedoel je ?quote:Op zondag 25 november 2007 11:16 schreef Disana het volgende:
Iemand verzoeken je te negeren, maar zelf wel alles lezen en erop reageren... hoe kansloos ben je dan?
Ik had je idd verzocht mij te negeren.quote:Op zondag 25 november 2007 11:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Hee, je doet het weer! Ook een upgrade gehad?
Wat ben je toch lekker pedantquote:Op zondag 25 november 2007 11:22 schreef ppi het volgende:
[..]
Ik had je idd verzocht mij te negeren.
Wil dit nog wel een keer doen en evt. grondig toelichten.
Want je vind het bij tijd en wijle nog nodig om een steek onder water richting moi tge geven.
Oa toen je jezelf te kakken zette door te reageren op Spinello..
Ja lekker he..quote:
Nachtzussie!quote:Op zondag 25 november 2007 11:26 schreef nachtzuster het volgende:
Wat een liefde alweer in dit topic
Ik zal het netjes en kort houden.quote:Op zondag 25 november 2007 11:26 schreef nachtzuster het volgende:
Wat een liefde alweer in dit topic
Er was geen deal, er was een verzoek tot negeren van jouw kant omdat je niet kon aanvaarden dat ik kz's scheldpartijen in mijn richting niet klakkeloos accepteerde. Inmiddels sta je vrij alleen in die mening; ik neem aan dat je daarom weer reageert.quote:Op zondag 25 november 2007 11:27 schreef ppi het volgende:
[..]
Ja lekker he..
It takes one to know one and you're the master.
Maar hoe zit het met onze negeerdeal ?
Ga je die opzeggen ?
Maar maar onze negeerdeal dan, ga je zomaar weg zonder duidelijkheid te verschaffen ??quote:Op zondag 25 november 2007 11:32 schreef Disana het volgende:
Maar nu moet ik echt weg. Ppi, doe wat noodzakelijk voor je is ook al staat het een beetje mal... niets van aantrekken.
Minder FOK!-en en meer poetsen.quote:Op zondag 25 november 2007 11:32 schreef ppi het volgende:
Hebben we al goede voornemens voor dit jaar ?
Of zijn er nog over van vorig jaar ?
Minder rellen en minder lange tenen bijvoorbeeld ?
Of is iedereen hier perfect ?
Dat berichtje bedoel je?quote:
Goed idee!quote:Op zondag 25 november 2007 11:39 schreef ppi het volgende:
Laten we het over wat anders hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |