Jaap was hilarisch bij Jensen, compleet mafquote:Op zaterdag 24 november 2007 01:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Brian is een stuk vuil, een tyfus wifebeater
En ik heb ouzo op, al bijna een liter![]()
Slaap lekker Leaquote:Op zaterdag 24 november 2007 02:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jaap was hilarisch bij Jensen, compleet maf
Rosé was het hier, "dus ik ga naar bed" riep zij laf![]()
Truste all![]()
![]()
Hou het exclusiefquote:Op zaterdag 24 november 2007 02:13 schreef Gert het volgende:
KUt vocGH!T &O*
O nee... das war einmal.![]()
Truste.quote:
En dan te bedenken dat ik die gewoon gesloten hadquote:Op zaterdag 24 november 2007 02:14 schreef Ian_Nick het volgende:
Tering, geniaal topic.
Maar ook weer open gedaanquote:Op zaterdag 24 november 2007 02:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ik die gewoon gesloten had![]()
Samenvattingquote:Op zaterdag 24 november 2007 02:14 schreef Ian_Nick het volgende:
Tering, geniaal topic.
Dat moet ene kwaliteitstopic zijn geweestquote:Op zaterdag 24 november 2007 02:17 schreef Ian_Nick het volgende:
KUTVCOHT!1!!1KUTCVY OT!1!!1
En van wie was die Brainiaanse poëzie?quote:Op zaterdag 24 november 2007 02:15 schreef Disana het volgende:
Ik was even weg, maar had deze dus nog he:
Ik zag Gert
Zijn mond opengesperd
Daarboven een vrouw
Hij zei 'het is wel lekker maar wat lauw'
Ja geef mij maar weer de schuldquote:Op zaterdag 24 november 2007 02:19 schreef Ian_Nick het volgende:
Het is trouwens jouw schuld.
Jij zei "Hoedje van..."
En toen zei ik KUTVOCHT!
Zo ben ik dan ook wel weerquote:
Het was zó fucking besmettelijk!quote:Op zaterdag 24 november 2007 02:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb 50% gemist,
Ik moest KUTVOCHT schreeuwen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |