Jaap was hilarisch bij Jensen, compleet mafquote:Op zaterdag 24 november 2007 01:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Brian is een stuk vuil, een tyfus wifebeater
En ik heb ouzo op, al bijna een liter![]()
Slaap lekker Leaquote:Op zaterdag 24 november 2007 02:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jaap was hilarisch bij Jensen, compleet maf
Rosé was het hier, "dus ik ga naar bed" riep zij laf![]()
Truste all![]()
![]()
Hou het exclusiefquote:Op zaterdag 24 november 2007 02:13 schreef Gert het volgende:
KUt vocGH!T &O*
O nee... das war einmal.![]()
Truste.quote:
En dan te bedenken dat ik die gewoon gesloten hadquote:Op zaterdag 24 november 2007 02:14 schreef Ian_Nick het volgende:
Tering, geniaal topic.
Maar ook weer open gedaanquote:Op zaterdag 24 november 2007 02:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ik die gewoon gesloten had![]()
Samenvattingquote:Op zaterdag 24 november 2007 02:14 schreef Ian_Nick het volgende:
Tering, geniaal topic.
Dat moet ene kwaliteitstopic zijn geweestquote:Op zaterdag 24 november 2007 02:17 schreef Ian_Nick het volgende:
KUTVCOHT!1!!1KUTCVY OT!1!!1
En van wie was die Brainiaanse poëzie?quote:Op zaterdag 24 november 2007 02:15 schreef Disana het volgende:
Ik was even weg, maar had deze dus nog he:
Ik zag Gert
Zijn mond opengesperd
Daarboven een vrouw
Hij zei 'het is wel lekker maar wat lauw'
Ja geef mij maar weer de schuldquote:Op zaterdag 24 november 2007 02:19 schreef Ian_Nick het volgende:
Het is trouwens jouw schuld.
Jij zei "Hoedje van..."
En toen zei ik KUTVOCHT!
Zo ben ik dan ook wel weerquote:
Het was zó fucking besmettelijk!quote:Op zaterdag 24 november 2007 02:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb 50% gemist,
Ik moest KUTVOCHT schreeuwen.
Denk dat het eerder Freudiaans was.quote:Op zaterdag 24 november 2007 02:21 schreef Gert het volgende:
[..]
En van wie was die Brainiaanse poëzie?![]()
Morgen nog ff nalezen dat topic, al zal het bij een mok koffie toch wat minder leuk zijn.![]()
Jij moest lachen om: "Lek anusvocht, hondenkut"quote:Op zaterdag 24 november 2007 02:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Morgen nog ff nalezen dat topic, al zal het bij een mok koffie toch wat minder leuk zijn.![]()
pff deze was genaailquote:Op zaterdag 24 november 2007 02:21 schreef Gert het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 24 november 2007 02:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Zo ben ik dan ook wel weer
Tuurlijk niet het snelste.quote:Op zaterdag 24 november 2007 02:22 schreef Pavement het volgende:
[..]
pff deze was genaail
ps kan je ff nakijken of dit het snelste topique ooit was ?
quote:Op zaterdag 24 november 2007 02:15 schreef Disana het volgende:
Ik was even weg, maar had deze dus nog he:
Ik zag Gert
Zijn mond opengesperd
Daarboven een vrouw
Hij zei 'het is wel lekker maar wat lauw'
Lul niet, achterljke stink Nazi, ik ben juist súper uservriendelijk.quote:Op zaterdag 24 november 2007 02:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij kan nog wat van die Fiets leren qua uservriendelijkheid![]()
quote:Op zaterdag 24 november 2007 02:23 schreef Pavement het volgende:
[..]
![]()
dude we hebben een record volgens mij
reken ff uit wil jequote:Op zaterdag 24 november 2007 02:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
- 6 minuten dicht en die 2 minuten bug![]()
quote:Op zaterdag 24 november 2007 02:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Lul niet, achterljke stink Nazi, ik ben juist súper uservriendelijk.
Nah, dat denk ik niet hoor.quote:Op zaterdag 24 november 2007 02:23 schreef Pavement het volgende:
[..]
![]()
dude we hebben een record volgens mij
En met dat Bart drama ging het ook ernstig snel volgens mij.quote:Op zaterdag 24 november 2007 02:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Nah, dat denk ik niet hoor.
Kan het niet zo nakijken, maar dit is ten eerste wel vaker gedaan, en ik kan me zo ook nog wel wat topics herinneren toen Huub terugkwan in de villa.
Nee, je bent te goed op dreef goftedomme.quote:
quote:Op zaterdag 24 november 2007 02:27 schreef Disana het volgende:
Het was nat en het was lekker
En het ging volgens de wekker
Tien minuten om hem klaar te krijgen
En de postjes een aan een te rijgen
(ja waar dachten jullie dat het anders over ging dan over die sc)
He he, hulp nodig bij het dichten?quote:Op zaterdag 24 november 2007 02:28 schreef Pavement het volgende:
[..]
![]()
je krijgt een pm nog voor 5 dec![]()
Ik moet wel even wennen dat mijn posts hier weer iets meer dan 4 woorden moeten hebbenquote:Op zaterdag 24 november 2007 02:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, je bent te goed op dreef goftedomme.![]()
quote:Op zaterdag 24 november 2007 02:29 schreef Disana het volgende:
[..]
He he, hulp nodig bij het dichten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |