abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54816970
Vandaag had mijn vriendin voor het eerst een soort van pijn bij de penetratie. Vrijwel elk standje deed pijn als ik te 'diep' ging.
Ze voelde een vreemd gevoel, soort pijn alsof ik iets raakte. Misschien baarmoederwand dus maar ik weet het niet zeker.

We hebben al heel wat vaker seks gehad en ze had hier nooit eerder last van. Dit was wel de eerste keer na een week (ongesteld) maar ook dat is vaker voorgekomen natuurlijk.
We besloten te stoppen omdat het voor haar niet goed voelde

Wat kan de oorzaak zijn? En waarom is het nu ineens zo? Prognoses? Ervaringen?
  PR/Manusje van alles zaterdag 24 november 2007 @ 02:08:37 #2
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_54817440
Denk dat je de baarmoedermond aan het douwen was
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_54817460
Doe eens normaal

[ Bericht 95% gewijzigd door Surveillance-Fiets op 24-11-2007 02:10:29 ]
X
X
X
pi_54817487
Is zwangerschap al genoemd?
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_54818021
je moet niet het pus van die mogelijke inwendige wond van haar gaan aanduwen met die kokkert van je, dat moet je dus nooit doen. Oud sperma en wondvocht zijn, in gemengde hoedanigheid zachte heelmeesters gebleken, om het maar even eufemitisch uit te drukken.
ten tweede is het niet jouw schuld, tenzij je een wrat op je eikel hebt die je in je lust over het hoofd hebt gezien.
Ten derde moet zij gewoon naar een huisarts, morgen of maandag, als het aanhoudt. Want zondag is een rustdag.
kijk eens wat vaker in de spiegel van de kaper.
pi_54818194
quote:
Op zaterdag 24 november 2007 01:45 schreef bksl het volgende:
Vandaag had mijn vriendin voor het eerst een soort van pijn bij de penetratie. Vrijwel elk standje deed pijn als ik te 'diep' ging.
Ze voelde een vreemd gevoel, soort pijn alsof ik iets raakte. Misschien baarmoederwand dus maar ik weet het niet zeker.

We hebben al heel wat vaker seks gehad en ze had hier nooit eerder last van. Dit was wel de eerste keer na een week (ongesteld) maar ook dat is vaker voorgekomen natuurlijk.
We besloten te stoppen omdat het voor haar niet goed voelde

Wat kan de oorzaak zijn? En waarom is het nu ineens zo? Prognoses? Ervaringen?
kan voorkomen. bij aanhoudende pijn kan ze ook naar de gynacoloog gaan en wellicht dat ze een soort van 'eeltplekjes' vinden die pijn doen bij het schuren. beetje glijmiddel kan fijn zijn.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  zaterdag 24 november 2007 @ 09:01:19 #7
163125 Nick-Name-
Flikker toch op man.
pi_54818491
je raakt de baarmoeder en dat geeft een weeig gevoel. Dat kan gemakkelijk als ie niet echt kort is en in bepaalde standjes. Pas standje aan en duw minder diep
  zondag 25 november 2007 @ 11:27:02 #8
92409 Twinky
Little star.
pi_54820618
was ze wel echt opgewonden? Dus met flink voorspel? Want bij opwinding trekt de baarmoeder ook wat terug, zodat er niet gebotst wordt.
  zondag 25 november 2007 @ 12:04:58 #9
197060 SuikerVuist
Arm & Hammer Grammar
pi_54821353
quote:
Op zondag 25 november 2007 11:27 schreef Twinky het volgende:
was ze wel echt opgewonden? Dus met flink voorspel? Want bij opwinding trekt de baarmoeder ook wat terug, zodat er niet gebotst wordt.
Baarmoeder trekt inderdaad flink wat terug, maar het ligt natuurlijk ook aan de um.. "endowments" van zowel het mannetje als het vrouwtje. Niet iedereen valt keurig in de middenmoot.

EDIT: ik zie dat deze algemeenheden niet op de OP van toepassing zijn. Zal voortaan beter lezen.

[ Bericht 13% gewijzigd door SuikerVuist op 25-11-2007 13:35:17 ]
pi_54831853
Onzinreacties verwijderd.
Ja, ik mag weer :6
*O* 9-12-2009 @ Paul McCartney *O*
pi_54847156
-spam-

[ Bericht 97% gewijzigd door Sexy_Sadie op 26-11-2007 14:31:05 ]
pi_54847433
Kan een keertje gebeuren, soms is het gewoon gevoeliger dan anders, dan wordt de baarmoedermond net even naar aangetikt en dan blijf je daar wel even last van houden.
Kan varieeren van een zwaar gevoel in onderbuik en vaak onderug, of gewoon diep in je tot zelfs een kramp-achtig gevoel.
Kan allemaal eventjes aanhouden, maar mag niet erg blijven, volgende dag moet het toch wel over zijn(slapie doen, wakker worden alles ok), alhoewel seks dan wel gevoelig kan zijn nog, maar ook dat moet snel over zijn.

Het kan uitmaken waar ze in haar cyclus zit hoe gevoelig sommige dingen zijn, pijngevoeligheid varieert binnen de cyclus(zo hebben veel vrouwen gevoeligere tot zelfs pijnlijke borsten ergens in de cyclus).
Maar het kan ook gewoon pech zijn, misschien wat te veel en te wild seks gehad en heeft het even nodig wat rustiger aan te doen, of gewoon een pechstootje tussendoor.

Niets om je druk over te maken dus, mits het snel weg is.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_55717005
Mijn vriendin had dat laatst ook, maar dat was na dat ze ongesteld was, wij dachten toen aan het gebruik van tampons, maar dat is maar een vermoeden. Ik gok dat elke vrouw wel eens zoiets voelt? Maar zolang het niet altijd zo is zal het allemaal wel wat meevallen gok ik..
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_55717038
Schiet mij maar lek, maar als je anaal neukt kan je toch onmogelijk de baarmoeder raken?!

Waarom zegt iedereen dat terwijl in de TT duidelijk staat dattie achterin gaat?
pi_55717073
Het is wat onduidelijk, ik ging er ook vanuit dat hij achterom de vagina in ging, mij leek het ook al wat lastig om anaal de baarmoederhals te raken..
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  woensdag 2 januari 2008 @ 11:32:20 #16
39114 Angst
CorticotropinReleasingHormon
pi_55718723
nee achterin in de vagina voelde ze de pijn
diep in de vagina dus
anders had hij toch niet hoeven wachten toen ze ongesteld was
In theorie vind ik iedereen aardig!
<a href="http://img170.exs.cx/img170/7325/img90181an.jpg" rel="nofollow" target="_blank">check mijn schilderij!</a>
Jagermaster alleen als ie bloed en bloedheet is!
pi_55721704
quote:
Op zaterdag 24 november 2007 02:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Denk dat je de baarmoedermond aan het douwen was [afbeelding]
pi_55728161
-edit: Modus is de leukste thuis. -

[ Bericht 95% gewijzigd door Sexy_Sadie op 02-01-2008 21:53:44 (Offtopic mopje verwijderd) ]
pi_55746882
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 09:32 schreef fruityloop het volgende:
Mijn vriendin had dat laatst ook, maar dat was na dat ze ongesteld was, wij dachten toen aan het gebruik van tampons, maar dat is maar een vermoeden. Ik gok dat elke vrouw wel eens zoiets voelt? Maar zolang het niet altijd zo is zal het allemaal wel wat meevallen gok ik..
Heeft niet zozeer met tampons te maken, maar met waar je in de cyclus zit als vrouw zijnde...

Door de cyclus heen zijn zowel baarmoedermond als bv ook de borsten gevoeliger en minder gevoelig.

In dit geval kan je er zo goed als vanuitgaan dat je net na de menstruatie gewoon niet te diep moet gaan steeds, dat het dan daar gewoon even wat gevoeliger is, sneller pijn doet.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_55990361
dit is gwn heel simpel
tegen haar baarmoederhals loop je te porren ik heb dat ook wel eens bij mijn vriendin dat komt door het standjuh en de groote van je zaakje
zoals op zijn hondjes ga je erg diep en kan het snel pijn doen
mijn vriendin heeft dan ook gelijk geen zin meer om verder te gaan dat is nog het ergst dus als ik jou was zou ik standjuh aanpassen of gewoon niet te hard douwen okeew
pi_55994825
Misschien dat ik mijn vraag ook in dit topic kan plaatsen:

Als ik sex heb met mijn vriendin begint het na een tijd te schuren. We hebben glijmiddel en het maakt niet uit of het met of zonder condoom is.
Ik vind dit verder geen probleem omdat ze er gewoon niks aan kan doen. Ookal smeren we er zoveel glijmiddel op nog schuurt het bij haar. Zelf schaamt ze zich ervoor.
Hoe kan dit ? En is er ook een manier waardoor dit verholpen kan worden?
pi_56119266
mischien ligt het niet aan dat het niet vochtig genoeg is maar aan dat je vriendin kleine scheurtjuhs heeft in of op haar schaamlippen/ vagina
daar kun je nix aan doen denk maar aan droge lippen die zijn dan ook gescheurd of een hele dag neuken dan heb je voorvelletjuh van je lul ook vast sneetjuhs you see?
pi_56119399
Ik heb dat ook af en toe eens, wat al gezegd is, het is de baarmoedermond. Vooral als ik net ongesteld ben geweest is het soms nét wat gevoeliger. Te diep is dan echt pijnlijk. Mocht het nog eens voorkomen dan kan je haar beter tempo laten bepalen en zeker niet te diep gaan.
  vrijdag 18 januari 2008 @ 13:17:20 #24
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_56127934
Hmmm ik heb dat eigenlijk ook wel, en eigenlijk vaker dan me soms lief is...
Wat wel opvallend hierin is dat het pas gekomen is nadat ik bevallen ben, en dat is alweer een aantal jaren terug (2004)
Ik kan dan totaal niks verdragen, elke houding elk standje doet wel pijn, en dan is stoppen het enige wat telt
Het vreemdste is wel dat ik soms nog dagen lang erna gigantische last heb van buikkrampen, dat ik soms niet eens weet hoe ik liggen moet.
Paar dagen later is dan wel weer over, maar sex is dan alles behalve iets waar ik dan zin in heb...
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_56128683
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 13:17 schreef _Bar_ het volgende:
Hmmm ik heb dat eigenlijk ook wel, en eigenlijk vaker dan me soms lief is...
Wat wel opvallend hierin is dat het pas gekomen is nadat ik bevallen ben, en dat is alweer een aantal jaren terug (2004)
Ik kan dan totaal niks verdragen, elke houding elk standje doet wel pijn, en dan is stoppen het enige wat telt
Het vreemdste is wel dat ik soms nog dagen lang erna gigantische last heb van buikkrampen, dat ik soms niet eens weet hoe ik liggen moet.
Paar dagen later is dan wel weer over, maar sex is dan alles behalve iets waar ik dan zin in heb...
Dat klinkt best heftig.
Heb je er al eens naar laten kijken? Lijkt me niet zo prettig om dat regelmatig mee te maken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')