kan voorkomen. bij aanhoudende pijn kan ze ook naar de gynacoloog gaan en wellicht dat ze een soort van 'eeltplekjes' vinden die pijn doen bij het schuren. beetje glijmiddel kan fijn zijn.quote:Op zaterdag 24 november 2007 01:45 schreef bksl het volgende:
Vandaag had mijn vriendin voor het eerst een soort van pijn bij de penetratie. Vrijwel elk standje deed pijn als ik te 'diep' ging.
Ze voelde een vreemd gevoel, soort pijn alsof ik iets raakte. Misschien baarmoederwand dus maar ik weet het niet zeker.
We hebben al heel wat vaker seks gehad en ze had hier nooit eerder last van. Dit was wel de eerste keer na een week (ongesteld) maar ook dat is vaker voorgekomen natuurlijk.
We besloten te stoppen omdat het voor haar niet goed voelde
Wat kan de oorzaak zijn? En waarom is het nu ineens zo? Prognoses? Ervaringen?
Baarmoeder trekt inderdaad flink wat terug, maar het ligt natuurlijk ook aan de um.. "endowments" van zowel het mannetje als het vrouwtje. Niet iedereen valt keurig in de middenmoot.quote:Op zondag 25 november 2007 11:27 schreef Twinky het volgende:
was ze wel echt opgewonden? Dus met flink voorspel? Want bij opwinding trekt de baarmoeder ook wat terug, zodat er niet gebotst wordt.
quote:Op zaterdag 24 november 2007 02:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Denk dat je de baarmoedermond aan het douwen was [afbeelding]
Heeft niet zozeer met tampons te maken, maar met waar je in de cyclus zit als vrouw zijnde...quote:Op woensdag 2 januari 2008 09:32 schreef fruityloop het volgende:
Mijn vriendin had dat laatst ook, maar dat was na dat ze ongesteld was, wij dachten toen aan het gebruik van tampons, maar dat is maar een vermoeden. Ik gok dat elke vrouw wel eens zoiets voelt? Maar zolang het niet altijd zo is zal het allemaal wel wat meevallen gok ik..
Dat klinkt best heftig.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:17 schreef _Bar_ het volgende:
Hmmm ik heb dat eigenlijk ook wel, en eigenlijk vaker dan me soms lief is...
Wat wel opvallend hierin is dat het pas gekomen is nadat ik bevallen ben, en dat is alweer een aantal jaren terug (2004)
Ik kan dan totaal niks verdragen, elke houding elk standje doet wel pijn, en dan is stoppen het enige wat telt
Het vreemdste is wel dat ik soms nog dagen lang erna gigantische last heb van buikkrampen, dat ik soms niet eens weet hoe ik liggen moet.
Paar dagen later is dan wel weer over, maar sex is dan alles behalve iets waar ik dan zin in heb...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |