Damn, je was snel.quote:Op zaterdag 24 november 2007 01:29 schreef beroepslurker het volgende:
Hebbes
Dat weet ik eigenlijk niet........ er zit bijna 2 uur tussen de laatste post in de vorige SC en deze??quote:Op zaterdag 24 november 2007 01:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Moet ik de carepolice weer bellen?
![]()
pwnt.quote:Op zaterdag 24 november 2007 01:34 schreef Leandra het volgende:
Oh.... ik zie het al....... de tussenliggende SC was weggebugged
Dan moet het dus wel # 479 zijn![]()
Ouzo en bier is tof, jeweets.quote:Op zaterdag 24 november 2007 01:35 schreef Gert het volgende:
Ouzo dat is je van hut
En Lieke is een gratekut
Bier is theequote:Op zaterdag 24 november 2007 01:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ouzo en bier is tof, jeweets.
Kreeg die Brian maar 's aids.
Wij moeten ff nrs uitwisselen..quote:Op zaterdag 24 november 2007 01:35 schreef Gert het volgende:
Ouzo dat is je van hut
En Lieke is een gratekut
Eerst ff virtueel tongen?quote:
Alsof dat niet hilarisch was.quote:Op zaterdag 24 november 2007 01:42 schreef Pavement het volgende:
best topique ooit ! sc NR 479 Rimmen is 2008
Wijn wijn wijnquote:Op zaterdag 24 november 2007 01:34 schreef Ian_Nick het volgende:
Bier, bier, bier...
Gerstenat en veul plezier.
Liefde en een beetje hop.
Sla Huub op zijn bolle kop.
Ik ben bezig met een comlotquote:Op zaterdag 24 november 2007 01:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ga je deze nou ook op slot gooien, Ian en Pavement hater!![]()
Dude als die fiets er niet was gefietst of op zn minst nog een pils extra op had was het legendarisch geweest .quote:
jij hebt teveel gezopenquote:Op zaterdag 24 november 2007 01:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik ben bezig met een comlot![]()
Pavements topique was te laatquote:Op zaterdag 24 november 2007 01:44 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Wijn wijn wijn
dansen drinken en veel gein
en aan het einde van de rit
slaan we Brian voor zijn kersenpit
Niet man ik kan complot nog normaal typenquote:
Wehehe, bier is tofquote:Op zaterdag 24 november 2007 01:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Neem er nog 1quote:Op zaterdag 24 november 2007 01:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
quote:Op zaterdag 24 november 2007 01:45 schreef Pavement het volgende:
[..]
Dude als die fiets er niet was gefietst of op zn minst nog een pils extra op had was het legendarisch geweest .
![]()
Doe open dan!quote:Op zaterdag 24 november 2007 01:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:Maak het dan legendarisch, jullie krijgen 10 minuten
![]()
sc NR 479 Rimmen is 2008
Dat slotje was terechtquote:Op zaterdag 24 november 2007 01:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Pavements topique was te laat
Stond toch bol van het vermaeck
En aan het einde scheen wat licht
Maar fiets gooide het topique dicht
quote:Op zaterdag 24 november 2007 01:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat slotje was terecht
Pave z'n timing was slecht
Als Breuls de boel een beetje kan smeren
Kan hij het na de downtime opnieuw proberen
Jaap was hilarisch bij Jensen, compleet mafquote:Op zaterdag 24 november 2007 01:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Brian is een stuk vuil, een tyfus wifebeater
En ik heb ouzo op, al bijna een liter![]()
Slaap lekker Leaquote:Op zaterdag 24 november 2007 02:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jaap was hilarisch bij Jensen, compleet maf
Rosé was het hier, "dus ik ga naar bed" riep zij laf![]()
Truste all![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |