Ah deze had ik even gemist, maar er was dus geen deal....het leek slechts zo..quote:Op zondag 25 november 2007 11:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Er was geen deal, er was een verzoek tot negeren van jouw kant omdat je niet kon aanvaarden dat ik kz's scheldpartijen in mijn richting niet klakkeloos accepteerde. Inmiddels sta je vrij alleen in die mening; ik neem aan dat je daarom weer reageert.
Mij maakt het eerlijk gezegd helemaal niet uit, je moet gewoon doen wat goed voor je gemoedsrust is
Ik heb getsjetquote:Op zondag 25 november 2007 11:47 schreef Talitha het volgende:
[..]
Goed idee!![]()
Vertel eens? Hoe hebben jullie je FOK!-loze zaterdagavond doorgebracht?
Ik neem weer pauze, rellen is niet mijn ding...quote:
Ik klik nietsvermoedend op de related video's bij jouw linkje:quote:Op zondag 25 november 2007 11:55 schreef Gert het volgende:
Mogge!![]()
[..]
En de eerste zwakzinnige tube-link.![]()
Up and Down
Ik heb de zaterdag doorgebracht, that's allquote:Op zondag 25 november 2007 11:47 schreef Talitha het volgende:
[..]
Goed idee!![]()
Vertel eens? Hoe hebben jullie je FOK!-loze zaterdagavond doorgebracht?
quote:Op zondag 25 november 2007 12:04 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik klik nietsvermoedend op de related video's bij jouw linkje:
http://www.youtube.com/watch?v=Z1BYTxKhaA8&feature=related
![]()
Ken je VOL ?quote:Op zondag 25 november 2007 12:10 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ik heb de zaterdag doorgebracht, that's all
Ik klik niet meer.quote:Op zondag 25 november 2007 12:12 schreef Talitha het volgende:
WTS!?
http://www.youtube.com/watch?v=VHdvruqZwz4&feature=related
Die jongens moeten een andere hobby zoeken.
quote:Op zondag 25 november 2007 12:13 schreef Gert het volgende:
En nou ben ik zelf nog de oorzaak ook, van de meteen weer losgebarsten tube-terror.
Iets klopt hier nietquote:Op zondag 25 november 2007 12:12 schreef ppi het volgende:
[..]
We konden je niet vinden.......
En ik zag dat je op VOL bezig was
Ja Gert, berg je nu maarquote:Op zondag 25 november 2007 12:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik klik niet meer.![]()
En nou ben ik zelf nog de oorzaak ook, van de meteen weer losgebarsten tube-terror.
Ik heb me daar vermaakt ja.quote:Op zondag 25 november 2007 12:12 schreef ppi het volgende:
[..]
We konden je niet vinden.......
En ik zag dat je op VOL bezig was
Je moet een 2e forum nemen, net als ik.quote:Op zondag 25 november 2007 12:10 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ik heb de zaterdag doorgebracht, that's all
Goed idee die tweede optie, ga het gelijk proberenquote:Op zondag 25 november 2007 12:24 schreef Talitha het volgende:
[..]
Je moet een 2e forum nemen, net als ik.Of een leven, da's ook een optie.
Maar die jongens doen zo hun best!quote:Op zondag 25 november 2007 12:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik klik niet meer.![]()
Kun je die test hier ook neerzetten Talitha?quote:Op zondag 25 november 2007 12:23 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik heb me daar vermaakt ja.![]()
Heb je dat testje toevallig ook gedaan?
Ik weet van geen testje, heb slechts heel even op VOL gekeken.quote:Op zondag 25 november 2007 12:23 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik heb me daar vermaakt ja.![]()
Heb je dat testje toevallig ook gedaan?
Ze ziijn schattig, jammer dat de belichting zo K. was tijdens het voorstel rondje..quote:Op zondag 25 november 2007 12:27 schreef Talitha het volgende:
[..]
Maar die jongens doen zo hun best!
Heb je in ieder geval een Fok! substituut.quote:Op zondag 25 november 2007 12:24 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ja. ken ik lees weleens daar PPI
quote:Op zondag 25 november 2007 12:31 schreef Gert het volgende:
Maar het is inderdaad ook een optie om op zaterdagavond eens wat anders te doen dan op een forum rondhangen.
Vind je.quote:Op zondag 25 november 2007 12:32 schreef ppi het volgende:
[..]
Heb je in ieder geval een Fok! substituut.
Ja, stappen is inderdaad ook wel weer eens leuk op de zaterdagavond(nacht)quote:Op zondag 25 november 2007 12:31 schreef Gert het volgende:
Veel mensen zaten op het fokjoe-forum van IkWeetNiets. Schijnt gezellig geweest te zijn.
Maar het is inderdaad ook een optie om op zaterdagavond eens wat anders te doen dan op een forum rondhangen.
Ben je alweer klaar met optie 2?quote:Op zondag 25 november 2007 12:27 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Kun je die test hier ook neerzetten Talitha?
Ja, was voorbij voor ik het wistquote:Op zondag 25 november 2007 12:37 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ben je alweer klaar met optie 2?
Ff zoeken....
Een wetenschappelijk onderbouwd testje uiteraard.quote:Op zondag 25 november 2007 12:29 schreef ppi het volgende:
[..]
Ik weet van geen testje, heb slechts heel even op VOL gekeken.
Zag je volgens mij in de Jacuzi ofzo..
Maar wat voor testje ?
Ik ben dus 36% gayquote:Op zondag 25 november 2007 12:40 schreef Talitha het volgende:
[..]
Een wetenschappelijk onderbouwd testje uiteraard.![]()
![]()
http://www.channel4.com/life/microsites/G/gayometer/gayometer.swf
30 procent, en 1 keer een woordenboek nodig gehad.quote:Op zondag 25 november 2007 12:40 schreef Talitha het volgende:
[..]
Een wetenschappelijk onderbouwd testje uiteraard.![]()
![]()
http://www.channel4.com/life/microsites/G/gayometer/gayometer.swf
oeps, dacht dat ze sex-speeltjes bedoeldenquote:Op zondag 25 november 2007 12:49 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
30 procent, en 1 keer een woordenboek nodig gehad.![]()
lubricant = glijmiddel.
Het maakt niet uit inderdaad, dat jij best wel in bent voor wat geile lesbo-sex op z'n tijd maar nog in de ontkenningsfase zit.quote:Op zondag 25 november 2007 12:48 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
....maar denk zelf 100% van niet, nou ja, wat maakt het uit..
Coke. En flikker er dan ook wat bacardi bij als je toch bezig bent.quote:Op zondag 25 november 2007 12:50 schreef ppi het volgende:
[..]
Het is niet the real thing ......
Coke of Pepsi ?
Wat het uitmaakt ????quote:Op zondag 25 november 2007 12:48 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ah, over die Coke zijn we het eens.quote:Op zondag 25 november 2007 12:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Coke. En flikker er dan ook wat bacardi bij als je toch bezig bent.
En ja het is nog vroeg.
Volgens mij beïnvloedt dat de score niet, sexspeeltjes en glijmiddel zijn allebei dingen voor gays, omdat een stoere straightman daar niet aan doet.quote:Op zondag 25 november 2007 12:51 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
oeps, dacht dat ze sex-speeltjes bedoelden
Met 36% ben je hetero volgens dat testje.quote:Op zondag 25 november 2007 12:48 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Nee die geef je weg volgens de test..quote:Op zondag 25 november 2007 12:51 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
oeps, dacht dat ze geile sex-speeltjes bedoelden
zou het Gertquote:Op zondag 25 november 2007 12:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Het maakt niet uit inderdaad, dat jij best wel in bent voor wat geile lesbo-sex op z'n tijd maar nog in de ontkenningsfase zit.
Ik had ook meer verwacht...quote:Op zondag 25 november 2007 12:56 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
ben jij maar voor 25% gay PPI? Maar toch....
En wat was jouw score Gert?quote:Op zondag 25 november 2007 12:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Het maakt niet uit inderdaad, dat jij best wel in bent voor wat geile lesbo-sex op z'n tijd maar nog in de ontkenningsfase zit.
...ben dol op testjes...ga maar snel die site maken Peter!quote:Op zondag 25 november 2007 12:56 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Volgens mij beïnvloedt dat de score niet, sexspeeltjes en glijmiddel zijn allebei dingen voor gays, omdat een stoere straightman daar niet aan doet.
Ik ga die NTI cursus webpagedesign (die al 3 jaar in mijn kelderbox ligt) doen, en een site met tests beginnen, en dan word ik rijk en gelukkig.
Ik word nieuwsgierig van dit soort berichtjesquote:Op zondag 25 november 2007 12:56 schreef Talitha het volgende:
[..]
Met 36% ben je hetero volgens dat testje.![]()
Ik scoorde 53%, maar anderhalf jaar geleden zat ik nog onder de 50%. Ik word dus steeds gay-er.
33%.quote:
O, dus jij vult die test niet onbevooroordeeld, maar calculerend in PPI, ja zo kan ik het ookquote:Op zondag 25 november 2007 12:58 schreef ppi het volgende:
[..]
Ik had ook meer verwacht...
Maar ik weet wel wat ik moet antwoorden op testen voor het gewenste resultaat...
Je bedoelt eigenlijk dat je wilt weten of Talitha weleens sex met andere vrouwen heeft, en dan het liefst met veel details.quote:Op zondag 25 november 2007 12:59 schreef ppi het volgende:
[..]
Ik word nieuwsgierig van dit soort berichtjes
Een blij mens dus, mooi toch?quote:Op zondag 25 november 2007 12:56 schreef Talitha het volgende:
[..]
Met 36% ben je hetero volgens dat testje.![]()
Ik scoorde 53%, maar anderhalf jaar geleden zat ik nog onder de 50%. Ik word dus steeds gay-er.
Doh, ik doe het wel eerlijk maar als ik weet wat een vraag zal beteken voor de uiteindslag houd ik wel rekening met het feit dat de uiteindslag ook accuraat moet zijn.quote:Op zondag 25 november 2007 13:03 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
O, dus jij vult die test niet onbevooroordeeld, maar calculerend in PPI, ja zo kan ik het ook
Snap het, calculerend dusquote:Op zondag 25 november 2007 13:07 schreef ppi het volgende:
[..]
Doh, ik doe het wel eerlijk maar als ik weet wat een vraag zal beteken voor de uiteindslag houd ik wel rekening met het feit dat de uiteindslag ook accuraat moet zijn.
Snappu ?
Nou, ik wilde liever een foto, of een aantal foto's.quote:Op zondag 25 november 2007 13:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Je bedoelt eigenlijk dat je wilt weten of Talitha weleens sex met andere vrouwen heeft, en dan het liefst met veel details.![]()
Takes one to know one.
Hallo NMNSquote:Op zondag 25 november 2007 13:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Goedemiddag allemaal.......
Duh nee, calculerend klinkt te berekend en kil.quote:
Is je engels een beetje goed? Dit is een serieuzere test over je hersenen:quote:Op zondag 25 november 2007 12:59 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
...ben dol op testjes...ga maar snel die site maken Peter!
Ga hem nu meteen doen, bedankt!quote:Op zondag 25 november 2007 13:14 schreef Talitha het volgende:
[..]
Is je engels een beetje goed? Dit is een serieuzere test over je hersenen:
http://www.bbc.co.uk/science/humanbody/sex/add_user.shtml
Ik heb dus mannelijke hersenen.![]()
Helaas is mijn Engels blijven steken op MAVO4 niveau, op de MEAO compenseerde ik mijn slechte Engels met goede punten in de economische vakken.quote:Op zondag 25 november 2007 13:14 schreef Talitha het volgende:
[..]
Is je engels een beetje goed? Dit is een serieuzere test over je hersenen:
http://www.bbc.co.uk/science/humanbody/sex/add_user.shtml
Ik heb dus mannelijke hersenen.![]()
Ik ben vegetariër, dus dol op allerlei groentes.quote:Op zondag 25 november 2007 13:10 schreef ppi het volgende:
[..]
Nou, ik wilde liever een foto, of een aantal foto's.
Om een beeld te vormen van de unieke persoonlijkheid die zij is...
En Lievelingsgroente..
Waarmee je eigenlijk net zo simpel bent als de figuren die er op blijven happen.quote:Op zondag 25 november 2007 13:17 schreef Peter6000 het volgende:
ps: de randdebielen in de COS reageren nòg steeds op lukraak verzonnen anti-Huub postjes.
Het begint echt een hobbie te worden,
Ik hoop dat er de laatste week een leuke gastspeler komt die mee mag spelen en er met de poet van tussen gaat....quote:Op zondag 25 november 2007 13:17 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
ps: de randdebielen in de COS reageren nòg steeds op lukraak verzonnen anti-Huub postjes.
Het begint echt een hobbie te worden, ik hoop dat Brian DGK wint, alleen maar om te genieten van alle boze reakties (en akties) die er dan gaan komen.
Heb je dat getest....?quote:Op zondag 25 november 2007 13:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Waarmee je eigenlijk net zo simpel bent als de figuren die er op blijven happen.
Nee, ik beweer dit gewoon zomaar even.quote:
Middag NMNS.quote:Op zondag 25 november 2007 13:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Goedemiddag allemaal.......
Veulen!quote:Op zondag 25 november 2007 13:17 schreef Veulen het volgende:
Middag, wat ben ik blij dat jullie weer terug zijn
Vandaar je 53 % scorequote:Op zondag 25 november 2007 13:21 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik ben vegetariër, dus dol op allerlei groentes.
Ja Veulen moet toch 60 % kunnen scoren met een beetje goede wil !!quote:Op zondag 25 november 2007 13:33 schreef Talitha het volgende:
[..]
Veulen!![]()
Doe dat testje eens wil je? Tot nu toe heb ik de hoogste score, maar jij moet daar toch overheen kunnen.
quote:Op zondag 25 november 2007 13:33 schreef Talitha het volgende:
[..]
Veulen!![]()
Doe dat testje eens wil je? Tot nu toe heb ik de hoogste score, maar jij moet daar toch overheen kunnen.
De meeste testjes kun je ook doen zonder de engelse taal onder de knie te hebben. Ik wil wel voor je vertalen?quote:Op zondag 25 november 2007 13:17 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Helaas is mijn Engels blijven steken op MAVO4 niveau, op de MEAO compenseerde ik mijn slechte Engels met goede punten in de economische vakken.
In het dagelijks leven merk ik deze slechte keuze nu nòg steeds: er zijn veel spelletjes alleen maar in Engelse versie.
Het begint echt een hobbie te worden, ik hoop dat Brian DGK wint, alleen maar om te genieten van alle boze reakties (en akties) die er dan gaan komen.
Niet zo aandringen, anders gaat ze steigeren.quote:Op zondag 25 november 2007 13:42 schreef ppi het volgende:
*"Tromgeroffel voor de uitslag van Veulen"*
Talitha, heb de test gedaan, heb female brains.quote:Op zondag 25 november 2007 13:44 schreef Talitha het volgende:
[..]
Niet zo aandringen, anders gaat ze steigeren.
Waarbij ik dan toch wil aantekenen dat het wel weer typisch vrouwelijk is om een auto aan te schaffen die het nodig heeft dat er regelmatig olie in gemikt moet worden...quote:Op zondag 25 november 2007 13:48 schreef Leandra het volgende:
Môgguh![]()
Zo op de vroege ochtend blijk ik 46% gay te zijn... als vrouw zijnde zal dat wel te danken zijn aan het feit dat ik zelf de olie in m'n auto wel kan bijvullen ofzo
Veulen is een blind paard en kan de weg niet vinden, Leandra is olie aan het bijvullen....quote:Op zondag 25 november 2007 13:53 schreef beroepslurker het volgende:
Hoi Veulen en Leandra! Iedereen is zeker de test aan het doen nu?
Ik zal zo eens even kijken....quote:Op zondag 25 november 2007 14:21 schreef beroepslurker het volgende:
NMNS, heb jij die andere test al gedaan? Ben benieuwd wat jij voor brains hebt
Maakt niet veel verschil denk ik, want ik kan geen olie verversen.quote:Op zondag 25 november 2007 13:48 schreef Leandra het volgende:
Môgguh![]()
Zo op de vroege ochtend blijk ik 46% gay te zijn... als vrouw zijnde zal dat wel te danken zijn aan het feit dat ik zelf de olie in m'n auto wel kan bijvullen ofzo
Inmiddels de braintest ook gedaan, en ik blijk exact in het midden te zitten... net zo mannelijk als vrouwelijk qua brains.quote:Op zondag 25 november 2007 13:52 schreef beroepslurker het volgende:
...ben dus voor 36% gay en voor 100 % vrouwelijk qua brains, leuk om te weten..
Feli!quote:Op zondag 25 november 2007 13:50 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Talitha, heb de test gedaan, heb female brains.
Da's toch niet joúw hoofd hè?quote:Op zondag 25 november 2007 14:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Inmiddels de braintest ook gedaan, en ik blijk exact in het midden te zitten... net zo mannelijk als vrouwelijk qua brains.
[ afbeelding ]
46% gay (54% hetero dus) en onzijdige hersenen
Nope, helaas.quote:Op zondag 25 november 2007 14:25 schreef Veulen het volgende:
Ik werd verstoort door de telefoon.
Ik heb 58%
Is dat genoeg?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |