Ah deze had ik even gemist, maar er was dus geen deal....het leek slechts zo..quote:Op zondag 25 november 2007 11:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Er was geen deal, er was een verzoek tot negeren van jouw kant omdat je niet kon aanvaarden dat ik kz's scheldpartijen in mijn richting niet klakkeloos accepteerde. Inmiddels sta je vrij alleen in die mening; ik neem aan dat je daarom weer reageert.
Mij maakt het eerlijk gezegd helemaal niet uit, je moet gewoon doen wat goed voor je gemoedsrust is
Ik heb getsjetquote:Op zondag 25 november 2007 11:47 schreef Talitha het volgende:
[..]
Goed idee!![]()
Vertel eens? Hoe hebben jullie je FOK!-loze zaterdagavond doorgebracht?
Ik neem weer pauze, rellen is niet mijn ding...quote:
Ik klik nietsvermoedend op de related video's bij jouw linkje:quote:Op zondag 25 november 2007 11:55 schreef Gert het volgende:
Mogge!![]()
[..]
En de eerste zwakzinnige tube-link.![]()
Up and Down
Ik heb de zaterdag doorgebracht, that's allquote:Op zondag 25 november 2007 11:47 schreef Talitha het volgende:
[..]
Goed idee!![]()
Vertel eens? Hoe hebben jullie je FOK!-loze zaterdagavond doorgebracht?
quote:Op zondag 25 november 2007 12:04 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik klik nietsvermoedend op de related video's bij jouw linkje:
http://www.youtube.com/watch?v=Z1BYTxKhaA8&feature=related
![]()
Ken je VOL ?quote:Op zondag 25 november 2007 12:10 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ik heb de zaterdag doorgebracht, that's all
Ik klik niet meer.quote:Op zondag 25 november 2007 12:12 schreef Talitha het volgende:
WTS!?
http://www.youtube.com/watch?v=VHdvruqZwz4&feature=related
Die jongens moeten een andere hobby zoeken.
quote:Op zondag 25 november 2007 12:13 schreef Gert het volgende:
En nou ben ik zelf nog de oorzaak ook, van de meteen weer losgebarsten tube-terror.
Iets klopt hier nietquote:Op zondag 25 november 2007 12:12 schreef ppi het volgende:
[..]
We konden je niet vinden.......
En ik zag dat je op VOL bezig was
Ja Gert, berg je nu maarquote:Op zondag 25 november 2007 12:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik klik niet meer.![]()
En nou ben ik zelf nog de oorzaak ook, van de meteen weer losgebarsten tube-terror.
Ik heb me daar vermaakt ja.quote:Op zondag 25 november 2007 12:12 schreef ppi het volgende:
[..]
We konden je niet vinden.......
En ik zag dat je op VOL bezig was
Je moet een 2e forum nemen, net als ik.quote:Op zondag 25 november 2007 12:10 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ik heb de zaterdag doorgebracht, that's all
Goed idee die tweede optie, ga het gelijk proberenquote:Op zondag 25 november 2007 12:24 schreef Talitha het volgende:
[..]
Je moet een 2e forum nemen, net als ik.Of een leven, da's ook een optie.
Maar die jongens doen zo hun best!quote:Op zondag 25 november 2007 12:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik klik niet meer.![]()
Kun je die test hier ook neerzetten Talitha?quote:Op zondag 25 november 2007 12:23 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik heb me daar vermaakt ja.![]()
Heb je dat testje toevallig ook gedaan?
Ik weet van geen testje, heb slechts heel even op VOL gekeken.quote:Op zondag 25 november 2007 12:23 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik heb me daar vermaakt ja.![]()
Heb je dat testje toevallig ook gedaan?
Ze ziijn schattig, jammer dat de belichting zo K. was tijdens het voorstel rondje..quote:Op zondag 25 november 2007 12:27 schreef Talitha het volgende:
[..]
Maar die jongens doen zo hun best!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |