Ah deze had ik even gemist, maar er was dus geen deal....het leek slechts zo..quote:Op zondag 25 november 2007 11:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Er was geen deal, er was een verzoek tot negeren van jouw kant omdat je niet kon aanvaarden dat ik kz's scheldpartijen in mijn richting niet klakkeloos accepteerde. Inmiddels sta je vrij alleen in die mening; ik neem aan dat je daarom weer reageert.
Mij maakt het eerlijk gezegd helemaal niet uit, je moet gewoon doen wat goed voor je gemoedsrust is
Ik heb getsjetquote:Op zondag 25 november 2007 11:47 schreef Talitha het volgende:
[..]
Goed idee!![]()
Vertel eens? Hoe hebben jullie je FOK!-loze zaterdagavond doorgebracht?
Ik neem weer pauze, rellen is niet mijn ding...quote:
Ik klik nietsvermoedend op de related video's bij jouw linkje:quote:Op zondag 25 november 2007 11:55 schreef Gert het volgende:
Mogge!![]()
[..]
En de eerste zwakzinnige tube-link.![]()
Up and Down
Ik heb de zaterdag doorgebracht, that's allquote:Op zondag 25 november 2007 11:47 schreef Talitha het volgende:
[..]
Goed idee!![]()
Vertel eens? Hoe hebben jullie je FOK!-loze zaterdagavond doorgebracht?
quote:Op zondag 25 november 2007 12:04 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik klik nietsvermoedend op de related video's bij jouw linkje:
http://www.youtube.com/watch?v=Z1BYTxKhaA8&feature=related
![]()
Ken je VOL ?quote:Op zondag 25 november 2007 12:10 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ik heb de zaterdag doorgebracht, that's all
Ik klik niet meer.quote:Op zondag 25 november 2007 12:12 schreef Talitha het volgende:
WTS!?
http://www.youtube.com/watch?v=VHdvruqZwz4&feature=related
Die jongens moeten een andere hobby zoeken.
quote:Op zondag 25 november 2007 12:13 schreef Gert het volgende:
En nou ben ik zelf nog de oorzaak ook, van de meteen weer losgebarsten tube-terror.
Iets klopt hier nietquote:Op zondag 25 november 2007 12:12 schreef ppi het volgende:
[..]
We konden je niet vinden.......
En ik zag dat je op VOL bezig was
Ja Gert, berg je nu maarquote:Op zondag 25 november 2007 12:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik klik niet meer.![]()
En nou ben ik zelf nog de oorzaak ook, van de meteen weer losgebarsten tube-terror.
Ik heb me daar vermaakt ja.quote:Op zondag 25 november 2007 12:12 schreef ppi het volgende:
[..]
We konden je niet vinden.......
En ik zag dat je op VOL bezig was
Je moet een 2e forum nemen, net als ik.quote:Op zondag 25 november 2007 12:10 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ik heb de zaterdag doorgebracht, that's all
Goed idee die tweede optie, ga het gelijk proberenquote:Op zondag 25 november 2007 12:24 schreef Talitha het volgende:
[..]
Je moet een 2e forum nemen, net als ik.Of een leven, da's ook een optie.
Maar die jongens doen zo hun best!quote:Op zondag 25 november 2007 12:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik klik niet meer.![]()
Kun je die test hier ook neerzetten Talitha?quote:Op zondag 25 november 2007 12:23 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik heb me daar vermaakt ja.![]()
Heb je dat testje toevallig ook gedaan?
Ik weet van geen testje, heb slechts heel even op VOL gekeken.quote:Op zondag 25 november 2007 12:23 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik heb me daar vermaakt ja.![]()
Heb je dat testje toevallig ook gedaan?
Ze ziijn schattig, jammer dat de belichting zo K. was tijdens het voorstel rondje..quote:Op zondag 25 november 2007 12:27 schreef Talitha het volgende:
[..]
Maar die jongens doen zo hun best!
Heb je in ieder geval een Fok! substituut.quote:Op zondag 25 november 2007 12:24 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ja. ken ik lees weleens daar PPI
quote:Op zondag 25 november 2007 12:31 schreef Gert het volgende:
Maar het is inderdaad ook een optie om op zaterdagavond eens wat anders te doen dan op een forum rondhangen.
Vind je.quote:Op zondag 25 november 2007 12:32 schreef ppi het volgende:
[..]
Heb je in ieder geval een Fok! substituut.
Ja, stappen is inderdaad ook wel weer eens leuk op de zaterdagavond(nacht)quote:Op zondag 25 november 2007 12:31 schreef Gert het volgende:
Veel mensen zaten op het fokjoe-forum van IkWeetNiets. Schijnt gezellig geweest te zijn.
Maar het is inderdaad ook een optie om op zaterdagavond eens wat anders te doen dan op een forum rondhangen.
Ben je alweer klaar met optie 2?quote:Op zondag 25 november 2007 12:27 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Kun je die test hier ook neerzetten Talitha?
Ja, was voorbij voor ik het wistquote:Op zondag 25 november 2007 12:37 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ben je alweer klaar met optie 2?
Ff zoeken....
Een wetenschappelijk onderbouwd testje uiteraard.quote:Op zondag 25 november 2007 12:29 schreef ppi het volgende:
[..]
Ik weet van geen testje, heb slechts heel even op VOL gekeken.
Zag je volgens mij in de Jacuzi ofzo..
Maar wat voor testje ?
Ik ben dus 36% gayquote:Op zondag 25 november 2007 12:40 schreef Talitha het volgende:
[..]
Een wetenschappelijk onderbouwd testje uiteraard.![]()
![]()
http://www.channel4.com/life/microsites/G/gayometer/gayometer.swf
30 procent, en 1 keer een woordenboek nodig gehad.quote:Op zondag 25 november 2007 12:40 schreef Talitha het volgende:
[..]
Een wetenschappelijk onderbouwd testje uiteraard.![]()
![]()
http://www.channel4.com/life/microsites/G/gayometer/gayometer.swf
oeps, dacht dat ze sex-speeltjes bedoeldenquote:Op zondag 25 november 2007 12:49 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
30 procent, en 1 keer een woordenboek nodig gehad.![]()
lubricant = glijmiddel.
Het maakt niet uit inderdaad, dat jij best wel in bent voor wat geile lesbo-sex op z'n tijd maar nog in de ontkenningsfase zit.quote:Op zondag 25 november 2007 12:48 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
....maar denk zelf 100% van niet, nou ja, wat maakt het uit..
Coke. En flikker er dan ook wat bacardi bij als je toch bezig bent.quote:Op zondag 25 november 2007 12:50 schreef ppi het volgende:
[..]
Het is niet the real thing ......
Coke of Pepsi ?
Wat het uitmaakt ????quote:Op zondag 25 november 2007 12:48 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ah, over die Coke zijn we het eens.quote:Op zondag 25 november 2007 12:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Coke. En flikker er dan ook wat bacardi bij als je toch bezig bent.
En ja het is nog vroeg.
Volgens mij beïnvloedt dat de score niet, sexspeeltjes en glijmiddel zijn allebei dingen voor gays, omdat een stoere straightman daar niet aan doet.quote:Op zondag 25 november 2007 12:51 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
oeps, dacht dat ze sex-speeltjes bedoelden
Met 36% ben je hetero volgens dat testje.quote:Op zondag 25 november 2007 12:48 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Nee die geef je weg volgens de test..quote:Op zondag 25 november 2007 12:51 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
oeps, dacht dat ze geile sex-speeltjes bedoelden
zou het Gertquote:Op zondag 25 november 2007 12:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Het maakt niet uit inderdaad, dat jij best wel in bent voor wat geile lesbo-sex op z'n tijd maar nog in de ontkenningsfase zit.
Ik had ook meer verwacht...quote:Op zondag 25 november 2007 12:56 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
ben jij maar voor 25% gay PPI? Maar toch....
En wat was jouw score Gert?quote:Op zondag 25 november 2007 12:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Het maakt niet uit inderdaad, dat jij best wel in bent voor wat geile lesbo-sex op z'n tijd maar nog in de ontkenningsfase zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |