Nee, ik beweer dit gewoon zomaar even.quote:
Middag NMNS.quote:Op zondag 25 november 2007 13:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Goedemiddag allemaal.......
Veulen!quote:Op zondag 25 november 2007 13:17 schreef Veulen het volgende:
Middag, wat ben ik blij dat jullie weer terug zijn
Vandaar je 53 % scorequote:Op zondag 25 november 2007 13:21 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik ben vegetariër, dus dol op allerlei groentes.
Ja Veulen moet toch 60 % kunnen scoren met een beetje goede wil !!quote:Op zondag 25 november 2007 13:33 schreef Talitha het volgende:
[..]
Veulen!![]()
Doe dat testje eens wil je? Tot nu toe heb ik de hoogste score, maar jij moet daar toch overheen kunnen.
quote:Op zondag 25 november 2007 13:33 schreef Talitha het volgende:
[..]
Veulen!![]()
Doe dat testje eens wil je? Tot nu toe heb ik de hoogste score, maar jij moet daar toch overheen kunnen.
De meeste testjes kun je ook doen zonder de engelse taal onder de knie te hebben. Ik wil wel voor je vertalen?quote:Op zondag 25 november 2007 13:17 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Helaas is mijn Engels blijven steken op MAVO4 niveau, op de MEAO compenseerde ik mijn slechte Engels met goede punten in de economische vakken.
In het dagelijks leven merk ik deze slechte keuze nu nòg steeds: er zijn veel spelletjes alleen maar in Engelse versie.
ps: de randdebielen in de COS reageren nòg steeds op lukraak verzonnen anti-Huub postjes.
Het begint echt een hobbie te worden, ik hoop dat Brian DGK wint, alleen maar om te genieten van alle boze reakties (en akties) die er dan gaan komen.
Niet zo aandringen, anders gaat ze steigeren.quote:Op zondag 25 november 2007 13:42 schreef ppi het volgende:
*"Tromgeroffel voor de uitslag van Veulen"*
Talitha, heb de test gedaan, heb female brains.quote:Op zondag 25 november 2007 13:44 schreef Talitha het volgende:
[..]
Niet zo aandringen, anders gaat ze steigeren.
Waarbij ik dan toch wil aantekenen dat het wel weer typisch vrouwelijk is om een auto aan te schaffen die het nodig heeft dat er regelmatig olie in gemikt moet worden...quote:Op zondag 25 november 2007 13:48 schreef Leandra het volgende:
Môgguh![]()
Zo op de vroege ochtend blijk ik 46% gay te zijn... als vrouw zijnde zal dat wel te danken zijn aan het feit dat ik zelf de olie in m'n auto wel kan bijvullen ofzo
Veulen is een blind paard en kan de weg niet vinden, Leandra is olie aan het bijvullen....quote:Op zondag 25 november 2007 13:53 schreef beroepslurker het volgende:
Hoi Veulen en Leandra! Iedereen is zeker de test aan het doen nu?
Ik zal zo eens even kijken....quote:Op zondag 25 november 2007 14:21 schreef beroepslurker het volgende:
NMNS, heb jij die andere test al gedaan? Ben benieuwd wat jij voor brains hebt
Maakt niet veel verschil denk ik, want ik kan geen olie verversen.quote:Op zondag 25 november 2007 13:48 schreef Leandra het volgende:
Môgguh![]()
Zo op de vroege ochtend blijk ik 46% gay te zijn... als vrouw zijnde zal dat wel te danken zijn aan het feit dat ik zelf de olie in m'n auto wel kan bijvullen ofzo
Inmiddels de braintest ook gedaan, en ik blijk exact in het midden te zitten... net zo mannelijk als vrouwelijk qua brains.quote:Op zondag 25 november 2007 13:52 schreef beroepslurker het volgende:
...ben dus voor 36% gay en voor 100 % vrouwelijk qua brains, leuk om te weten..
Feli!quote:Op zondag 25 november 2007 13:50 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Talitha, heb de test gedaan, heb female brains.
Da's toch niet joúw hoofd hè?quote:Op zondag 25 november 2007 14:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Inmiddels de braintest ook gedaan, en ik blijk exact in het midden te zitten... net zo mannelijk als vrouwelijk qua brains.
[ afbeelding ]
46% gay (54% hetero dus) en onzijdige hersenen
Nope, helaas.quote:Op zondag 25 november 2007 14:25 schreef Veulen het volgende:
Ik werd verstoort door de telefoon.
Ik heb 58%
Is dat genoeg?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |