...ben dol op testjes...ga maar snel die site maken Peter!quote:Op zondag 25 november 2007 12:56 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Volgens mij beïnvloedt dat de score niet, sexspeeltjes en glijmiddel zijn allebei dingen voor gays, omdat een stoere straightman daar niet aan doet.
Ik ga die NTI cursus webpagedesign (die al 3 jaar in mijn kelderbox ligt) doen, en een site met tests beginnen, en dan word ik rijk en gelukkig.
Ik word nieuwsgierig van dit soort berichtjesquote:Op zondag 25 november 2007 12:56 schreef Talitha het volgende:
[..]
Met 36% ben je hetero volgens dat testje.![]()
Ik scoorde 53%, maar anderhalf jaar geleden zat ik nog onder de 50%. Ik word dus steeds gay-er.
33%.quote:
O, dus jij vult die test niet onbevooroordeeld, maar calculerend in PPI, ja zo kan ik het ookquote:Op zondag 25 november 2007 12:58 schreef ppi het volgende:
[..]
Ik had ook meer verwacht...
Maar ik weet wel wat ik moet antwoorden op testen voor het gewenste resultaat...
Je bedoelt eigenlijk dat je wilt weten of Talitha weleens sex met andere vrouwen heeft, en dan het liefst met veel details.quote:Op zondag 25 november 2007 12:59 schreef ppi het volgende:
[..]
Ik word nieuwsgierig van dit soort berichtjes
Een blij mens dus, mooi toch?quote:Op zondag 25 november 2007 12:56 schreef Talitha het volgende:
[..]
Met 36% ben je hetero volgens dat testje.![]()
Ik scoorde 53%, maar anderhalf jaar geleden zat ik nog onder de 50%. Ik word dus steeds gay-er.
Doh, ik doe het wel eerlijk maar als ik weet wat een vraag zal beteken voor de uiteindslag houd ik wel rekening met het feit dat de uiteindslag ook accuraat moet zijn.quote:Op zondag 25 november 2007 13:03 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
O, dus jij vult die test niet onbevooroordeeld, maar calculerend in PPI, ja zo kan ik het ook
Snap het, calculerend dusquote:Op zondag 25 november 2007 13:07 schreef ppi het volgende:
[..]
Doh, ik doe het wel eerlijk maar als ik weet wat een vraag zal beteken voor de uiteindslag houd ik wel rekening met het feit dat de uiteindslag ook accuraat moet zijn.
Snappu ?
Nou, ik wilde liever een foto, of een aantal foto's.quote:Op zondag 25 november 2007 13:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Je bedoelt eigenlijk dat je wilt weten of Talitha weleens sex met andere vrouwen heeft, en dan het liefst met veel details.![]()
Takes one to know one.
Hallo NMNSquote:Op zondag 25 november 2007 13:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Goedemiddag allemaal.......
Duh nee, calculerend klinkt te berekend en kil.quote:
Is je engels een beetje goed? Dit is een serieuzere test over je hersenen:quote:Op zondag 25 november 2007 12:59 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
...ben dol op testjes...ga maar snel die site maken Peter!
Ga hem nu meteen doen, bedankt!quote:Op zondag 25 november 2007 13:14 schreef Talitha het volgende:
[..]
Is je engels een beetje goed? Dit is een serieuzere test over je hersenen:
http://www.bbc.co.uk/science/humanbody/sex/add_user.shtml
Ik heb dus mannelijke hersenen.![]()
Helaas is mijn Engels blijven steken op MAVO4 niveau, op de MEAO compenseerde ik mijn slechte Engels met goede punten in de economische vakken.quote:Op zondag 25 november 2007 13:14 schreef Talitha het volgende:
[..]
Is je engels een beetje goed? Dit is een serieuzere test over je hersenen:
http://www.bbc.co.uk/science/humanbody/sex/add_user.shtml
Ik heb dus mannelijke hersenen.![]()
Ik ben vegetariër, dus dol op allerlei groentes.quote:Op zondag 25 november 2007 13:10 schreef ppi het volgende:
[..]
Nou, ik wilde liever een foto, of een aantal foto's.
Om een beeld te vormen van de unieke persoonlijkheid die zij is...
En Lievelingsgroente..
Waarmee je eigenlijk net zo simpel bent als de figuren die er op blijven happen.quote:Op zondag 25 november 2007 13:17 schreef Peter6000 het volgende:
ps: de randdebielen in de COS reageren nòg steeds op lukraak verzonnen anti-Huub postjes.
Het begint echt een hobbie te worden,
Ik hoop dat er de laatste week een leuke gastspeler komt die mee mag spelen en er met de poet van tussen gaat....quote:Op zondag 25 november 2007 13:17 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
ps: de randdebielen in de COS reageren nòg steeds op lukraak verzonnen anti-Huub postjes.
Het begint echt een hobbie te worden, ik hoop dat Brian DGK wint, alleen maar om te genieten van alle boze reakties (en akties) die er dan gaan komen.
Heb je dat getest....?quote:Op zondag 25 november 2007 13:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Waarmee je eigenlijk net zo simpel bent als de figuren die er op blijven happen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |