Ik wist hetquote:Op zondag 25 november 2007 14:30 schreef Talitha het volgende:
Nope, helaas.APK heeft je al overtroffen.
![]()
Ik ook, wat een grappige test, en dan die uitslag van APK, zo'n beetje de stoerste vent hierquote:Op zondag 25 november 2007 14:37 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik begin hem steeds leuker te vinden.![]()
Mike is 40% gay!quote:Op zondag 25 november 2007 14:30 schreef Leandra het volgende:
Testing 1,2,3....
Als je wilt weten hoe hetero of gay je bent, is deze gayometer een leuke test.
En als je wilt weten of je mannelijke of vrouwelijke hersenen hebt, dan moet je deze Sex I.D. test ff doen.
Geen idee.... dan zou je de COS ff moeten nalezen, maar de updates melden een vertrek van Dennis iig niet... en dat zou vast wel gebeurd zijn als Dennis weg was.... zelfs na de downtimequote:Op zondag 25 november 2007 14:46 schreef kirsten. het volgende:
Is dennis er trouwens uit? want ik dacht dat ik hem gister zag lopen met een of andere langharige blonde griet
quote:Op zondag 25 november 2007 14:41 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ik ook, wat een grappige test, en dan die uitslag van APK, zo'n beetje de stoerste vent hier![]()
Ik bedoelde APK, niet de test.quote:Op zondag 25 november 2007 14:41 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ik ook, wat een grappige test, en dan die uitslag van APK, zo'n beetje de stoerste vent hier![]()
Volgens de test was ik helaas gewoon een gezonde hetero.quote:Op zondag 25 november 2007 14:41 schreef beroepslurker het volgende:
...ga je lekker winkelen met APKquote:Op zondag 25 november 2007 14:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Uit alle tests mag blijken dat ik meer vrouw ben dan man....![]()
morgen maar eens wat lingerie aanschaffen
quote:Op zondag 25 november 2007 14:59 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
...ga je lekker winkelen met APK
Maak je een paar mooie foto's voor ons?quote:Op zondag 25 november 2007 14:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Uit alle tests mag blijken dat ik meer vrouw ben dan man....![]()
morgen maar eens wat lingerie aanschaffen
Middag...quote:Op zondag 25 november 2007 15:05 schreef HiDiHo het volgende:
Goede middag![]()
33% geloof dat ik iets losser moet worden
quote:Op zondag 25 november 2007 15:05 schreef HiDiHo het volgende:
Goede middag![]()
33% geloof dat ik iets losser moet worden
Roze Gerbera's graag.quote:Op zondag 25 november 2007 15:18 schreef HiDiHo het volgende:
Ok, welke man wilt van mij een bloemetje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |