Is dat die film waarin ze in het begin het hebben over wat ie "fout" gedaan heeft en de nieuwe policy?quote:Op donderdag 22 november 2007 14:02 schreef ColdFeet het volgende:
Yeah hi, it's me again...
(iemand Office Space gezien? Hilarische film)
Ik bedoel maar TVP te zeggen
quote:Op donderdag 22 november 2007 16:12 schreef Riann het volgende:
ik twijfelde al een beetje was de laatste tijd een beetje saai al hou ik wel van hem en hij twijfelde en nog steeds en hij denkt dat hij niet met mij wil trouwen etc etc maar hij is ook bang dat hij spijt krijgt van dat hij het heeft uitgemaakt. Maar ja daar heb ik nu niks aan. Het is gewoon kut.
Ja. Met die 'new coversheet on the TPS-report. Didn't you get the memo?'quote:Op donderdag 22 november 2007 15:33 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Is dat die film waarin ze in het begin het hebben over wat ie "fout" gedaan heeft en de nieuwe policy?
Idd wij hebben er heel hard om moeten lachenquote:Op donderdag 22 november 2007 16:35 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja. Met die 'new coversheet on the TPS-report. Didn't you get the memo?'
Die film is echt hilarischZeker als je m zo vaak hebt gezien dat je m bijna mee kunt praten...
Ja, ja, ikke!quote:Op donderdag 22 november 2007 16:56 schreef Levitation het volgende:
Wie geeft mij een schop onder mijn kont... ik heb geen zin om te gaan zwemmen, maar heb met mezelf afgesproken dat ik moet gaan...
stomme PC op m'n werkquote:Op donderdag 22 november 2007 14:02 schreef ColdFeet het volgende:
Yeah hi, it's me again...
(iemand Office Space gezien? Hilarische film)
Ik bedoel maar TVP te zeggen
het is ook wel heel veel moeite om de OP goed te maken inderdaadquote:Op donderdag 22 november 2007 22:29 schreef motorbloempje het volgende:
kun je nu weer slapen?mooi
ik namelijk ook
truste!!!!!!!!
(na een heerlijk kopje warme choco watnu aan het maken is, zonder slagroom, dat wel
![]()
Hier straks mét slagroom, want ik heb mijn verjaardagscadeautje vandaag gehad van troel (een tupperware shaker die ik heel graag wilde hebbenquote:Op donderdag 22 november 2007 22:29 schreef motorbloempje het volgende:
(na een heerlijk kopje warme choco watnu aan het maken is, zonder slagroom, dat wel
![]()
je had toch genoeg tijd overdag om in dit topic te postenquote:Op donderdag 22 november 2007 22:32 schreef motorbloempje het volgende:
als je de hele teringdag bezig bent met een ontruimingszaak op je werk waarbij dreiging van gewelddadige mensen en persbemoeizucht aan te pas komt, dan is dat inderdaad heel veel moeite![]()
![]()
gelukkig dacht dat ik inderdaad iets raars vroegquote:Op donderdag 22 november 2007 22:36 schreef Stormqueen het volgende:
Jezus, moet daar nou meteen zo heftig op worden gereageerd?
Miss_S stelt toch geen rare vraag?
dit was mijn laatste post in dit topic vanmiddag, miss snolliebolliequote:Op donderdag 22 november 2007 13:48 schreef motorbloempje het volgende:
zal straks de OP even fixenzit op 't werk, druk
![]()
het spijt me maar volgens mij is het niet normaal om zo genoemd te worden of bij jullie wel?quote:Op donderdag 22 november 2007 22:42 schreef Stormqueen het volgende:
* Stormqueen zwaait met witte vlag en vindt dat persoonlijke aversies niet zo bits moeten worden afgereageerd als daar geen aanleiding toe is
Ik heb het ook niet tegen jou meisjequote:Op donderdag 22 november 2007 22:44 schreef Miss_S het volgende:
[..]
het spijt me maar volgens mij is het niet normaal om zo genoemd te worden of bij jullie wel?
het begint al met 'Gevoelloos empathie-loos stuk vreten' en dan gaat ze nog ff verder
sorryquote:Op donderdag 22 november 2007 22:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet tegen jou meisje
Ik vind inderdaad dat het soms wel ff iets minder kan, maar ja, wie ben ik
het spijt me, maar 'muts' en die hoofdletters helpen niet echtquote:Op donderdag 22 november 2007 22:51 schreef motorbloempje het volgende:
misschien een béétje sorry dat ik zo reageerde, maar ik heb een ongelofelijke kutdag gehad, en had nu eigenlijk een bedrijfsuitje wat ik heb gemist omdat het uitliep door die klotezooi op mijn werk
en als ik dan NOTA BENE POST dat ik de OP later fix omdat ik druk ben op het werk, rond 2 uur begon de ellende namelijk, en dan krijg ik een 'ja, maar je postte nog vanmiddag' (ja muts, dat ik de OP later zou fixen, DAT POSTTE IK) sneer over me heen van iemand waar ik toch al een pesthekel aan heb.
En dan kunnen we wel proberen de lieve vrede te bewaren, maar ik vind je irritant, doorgaans irriteert elke post die je doet me al, en dan kan dit er gewoon even niet meer overheen.
De laatste weken heb ik je compleet genegeerd, maar vanavond kon dat gewoon even niet, sorry, ik ga nu weer terug in negeermodus![]()
![]()
ik ook, een hierbij ook:quote:Op donderdag 22 november 2007 23:12 schreef Stormqueen het volgende:
Daar sluit ik me bij aan, DarkElf.
ik kwam eigenlijk heel blij vertellen dat ik een broek van vorig jaar over mijn kont naar beneden kan trekken zónder de knoop of rits los te hoeven makenquote:Op donderdag 22 november 2007 22:58 schreef Cutie het volgende:
Het type posts zoals hierboven zijn helaas de reden dat ik hier al een tijdje niet meer kom en ok voorlopig nog wel weg zal blijven.
Ik wens iedereen heel veel succes bij het afvallen en/of op gewicht blijven.
quote:Op donderdag 22 november 2007 23:26 schreef Muck het volgende:
ik kwam eigenlijk heel blij vertellen dat ik een broek van vorig jaar over mijn kont naar beneden kan trekken zónder de knoop of rits los te hoeven maken
thanks!quote:Op donderdag 22 november 2007 23:27 schreef miss_dynastie het volgende:
Dat mag wel in het groot hoor
[..]
jij ook: thanks!quote:Op donderdag 22 november 2007 23:28 schreef Stormqueen het volgende:
goed bezig Muck!
komt vanzelf wel goedquote:ik kan mijn broeken van vorig jaar niet over mijn kont krijgen zelfs niet als ik de rits los maak
oeh wat coolquote:Op donderdag 22 november 2007 23:36 schreef Stormqueen het volgende:
jaaah, moet in mei bruidsmeisje spelendus dan wil ik minimaal een maat 40 aan
Om heel eerlijk te zeggen heb ik geen flauw idee, ik pers mezelf overal in behalve spijkerboxen. Ergens tussen maat 44 en 46, hoewel niet-stretchy dingen om de boezem voor mij niet te vinden zijn in normale winkelsquote:Op donderdag 22 november 2007 23:39 schreef Muck het volgende:
[..]
oeh wat cool
wil ik ook wel
maat 40 aan ook eigenlijk wel
wat heb je nu voor maat? of word ik nu te persoonlijk?
Jeetje SQ, wat gewichtig. En wat een tyfusdure stoelen, die moeten dan wel echt mooi zijnquote:Op donderdag 22 november 2007 23:24 schreef Stormqueen het volgende:
Morgen tweede bezichtiging trouwens
En we gaan de eetstoelen proefzitten die vriend heeft uitgezocht, ze kosten 500 pleuro per stuk. Dus ik hoop dat ze verschrikkelijk zitten
ja, ik zit nu tussen 42 en 44....quote:Op donderdag 22 november 2007 23:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Om heel eerlijk te zeggen heb ik geen flauw idee, ik pers mezelf overal in behalve spijkerboxen. Ergens tussen maat 44 en 46, hoewel niet-stretchy dingen om de boezem voor mij niet te vinden zijn in normale winkels![]()
Nog bedanktquote:Op donderdag 22 november 2007 17:00 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, ja, ikke!
Hier heb je een schop, met een flinke uithaal: zwemmen!! Hup, naar het zwembad, nu!!
Als je klaar bent met zwemmen zul je me dankbaar zijn
bruidsmeisjequote:Op donderdag 22 november 2007 23:36 schreef Stormqueen het volgende:
jaaah, moet in mei bruidsmeisje spelendus dan wil ik minimaal een maat 40 aan
Sterkte meisie!quote:Op vrijdag 23 november 2007 08:10 schreef Stormqueen het volgende:
tnx jullie, ik ben ook niet ziek (althans zo voelt het niet) maar mijn maag, wat doe je?
En nu ook nog 10 kilometer fietsen, yay
Ik draag liever de bruidsjurkquote:Op vrijdag 23 november 2007 08:44 schreef Miss_S het volgende:
[..]
bruidsmeisje
kan niet wachten tot ik zo'n jurk aan mag trekken
Ik heb binnenkort ee bruiloft, vlak voor de kerstdagen en ik wil dan een jurk aandoen. Volgens mij hangen er zo vlak voor kerst erg mooie zwarte jurken in de winkelsquote:Op vrijdag 23 november 2007 08:49 schreef Miss_S het volgende:
dat mag ookbij mij gaat het alleen om de jurk
Meestal 50 tot 60 baantjes schoolslag... alleen heb ik besloten wat rustiger aan te doen met zwemmen...quote:Op vrijdag 23 november 2007 08:54 schreef Heavenlyblue het volgende:
Super dat je toch bent gegaan, LeviHet was vast leuk
Hoeveel baantjes zwem je dan zo ongeveer?
Volgens mij had jij een niet-witte.quote:Op vrijdag 23 november 2007 08:51 schreef YPPY het volgende:
Trouwen is leukmaar mijn jurk willen jullie vast niet.
Het was vooral een positiejurk.quote:Op vrijdag 23 november 2007 09:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Volgens mij had jij een niet-witte.
Ik haat prinsessenjurken, ik zou zelf het liefst in het bloedrood trouwen
Ik ben wel een prinses... althans, ik denk wel dat ik een overdadige jurk leuk vind. Al moet V. niets hebben van sluiers, slepen en hoepls enzo.quote:Op vrijdag 23 november 2007 09:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook eigenlijk dat ik de hele dag gezond had gegeten en veel bewogen, en dat ik toen van mezelf wel wat appeltaart (niet te groot stuk, wel zelfgebakken) mocht en wat te knabbelenquote:Op vrijdag 23 november 2007 07:50 schreef freecell het volgende:
Coldfeet: Olijven zijn wél gezondEn niet eens zo heel calorierijk!
Appeltaart en knabbels dan weer niet en na appeltaart zou ik niet meer durven beweren dat ik gezond gegeten had
ah wat shit zegquote:Op vrijdag 23 november 2007 07:39 schreef Stormqueen het volgende:toen ik net wakker werd waren zowel mijn maag als mijn darmen over de flos
Ik heb dat dus nooit, dat ik kotsmisselijk wakker word, maar ik heb al besloten dat het stom is
van mijn afgezakte broek?quote:
het stort...quote:Op vrijdag 23 november 2007 08:22 schreef YPPY het volgende:
Regent het ook nog bij jullie? Hier wel en ik ga zo met Anna en drie tassenmet de bus op stap.
Voor de eerste keer.
En we moeten overstappen.
Binnen vier minuten.
![]()
![]()
ja, wil ik ook!quote:Op vrijdag 23 november 2007 08:44 schreef Miss_S het volgende:
[..]
bruidsmeisje
kan niet wachten tot ik zo'n jurk aan mag trekken
ik voorlopig nog eeeeeeeeven nietquote:
ongetwijfeld!quote:
niet?quote:maar mijn jurk willen jullie vast niet.
ontzettend leuk!quote:Op vrijdag 23 november 2007 08:54 schreef Heavenlyblue het volgende:
Broeken die van je kont zakken zijn leuk, MuckAlhoewel het ook een dure aangelegenheid kan zijn als je allemaal nieuwe broeken moet aanschaffen....
dat heb ik met mijn nichtquote:Ik heb gelukkig een vriendin die ook veel is afgevallen, maar met een veel lager gewicht dan ik begon en ik kan haar oude broeken nu aanHopenlijk ook niet lang meer
dat heb ik ook jaquote:Op vrijdag 23 november 2007 08:55 schreef Heavenlyblue het volgende:
[..]
Ik heb binnenkort ee bruiloft, vlak voor de kerstdagen en ik wil dan een jurk aandoen. Volgens mij hangen er zo vlak voor kerst erg mooie zwarte jurken in de winkelsBen benieuwd of ik een mooi passende vind! Ik ben ook dol op jurken, alleen er zijn zo weinig gelegenheden dat je ze aan kan
wow das behoorlijk watquote:Op vrijdag 23 november 2007 08:59 schreef Levitation het volgende:
[..]
Meestal 50 tot 60 baantjes schoolslag... alleen heb ik besloten wat rustiger aan te doen met zwemmen...Ik heb weer zo'n last van mijn RwSI-arm (CANS-arm
) en vorige week heb ik mezelf met 60 baantjes lelijk overbelast. Dus heb ik er gisteren 40 gezwommen, waarvan 7 crowl. Steeds 1 baantje crowl en dan weer een paar baantjes schoolslag om op adem te komen (
). Schoolslag voel ik heel erg in mijn rug/schouder, crowl is minder belastend, vandaar dat ik dat er nu tussendoor doe. Al voel ik me wel een beetje opgelaten om te crowlen, ben altijd bang dat ik er enorm lomp uit zie.
![]()
ik zie mezelf ook niet in een sissi-jurk hoorquote:Op vrijdag 23 november 2007 09:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh, nee, doe dat nog maar even helemaal nietquote:
succes!quote:HB, we gaan zo weg, ben benieuwd.
kan me er iets bij voorstellenquote:Op vrijdag 23 november 2007 10:11 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik ben wel een prinses... althans, ik denk wel dat ik een overdadige jurk leuk vind. Al moet V. niets hebben van sluiers, slepen en hoepls enzo.![]()
nopequote:Op vrijdag 23 november 2007 10:18 schreef Stormqueen het volgende:
Dat zeggen alle mannen, het leuke is dat ze geen flauw idee hebben waar ze over blaten
je had het verdient hoorquote:Op vrijdag 23 november 2007 10:23 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook eigenlijk dat ik de hele dag gezond had gegeten en veel bewogen, en dat ik toen van mezelf wel wat appeltaart (niet te groot stuk, wel zelfgebakken) mocht en wat te knabbelen
Nee, het is niet echt een standaard onderdee van een gezond voedingspatroon oid![]()
foto?quote:Bruidsjurken, yeah! Ik had echt een mooie (maar ik woog toen ook wel wat minder dan nu).
Wij zijn al 7,5 jaar bij elkaar en ik ben al 3 jaar bezig een bruiloft te plannen. Alleen zijn we beiden niet zo snel met dat soort dingen. We willen wel graag, maar 't schiet gewoon niet zo hard op.quote:Op vrijdag 23 november 2007 10:55 schreef Muck het volgende:
[..]
ik voorlopig nog eeeeeeeeven niet
ik heb net een maand wat met Marc en vanavond leer ik zijn ouders kennen
om nou gelijk te zeggen "aangenaam kennis te maken en oh volgende week is de bruiloft" is ook zo wat
Wit motorpak met een sluier op je helm?quote:Op vrijdag 23 november 2007 11:01 schreef motorbloempje het volgende:trouwen
we moeten alleen nog op zoek naar 2 oude motorenin plaats van een just married auto
en misschien wel een zijspan![]()
met jurk wordt beetje lastig rijden
Ga toch naar huis meid, jij hoort gewoon in je bed! Pak een taxi, neem de bus... ga je bed in!quote:
Ga eens lekker ziek in bed liggen met een emmertje ernaastquote:
oh ja! je hebt helemaal gelijkquote:Op vrijdag 23 november 2007 10:57 schreef ColdFeet het volgende:
Muck, die had je toch al wel s gezien? Stuur maar n PM als je foto's wilt, ik zet mijn trouwfoto's niet open en bloot op Fok!
Ik heb trouwens massa's galajurken, na 7 jaar student-zijn. Ik zeg, sinterkerst in gala!
quote:Op vrijdag 23 november 2007 11:01 schreef Levitation het volgende:
[..]
Wij zijn al 7,5 jaar bij elkaar en ik ben al 3 jaar bezig een bruiloft te plannen. Alleen zijn we beiden niet zo snel met dat soort dingen. We willen wel graag, maar 't schiet gewoon niet zo hard op.![]()
Belangrijkste is dat we happy zijn met elkaar en dat zit wel goed.![]()
Als je toevallig het toilet net mist met kotsen denk ik dat je wel even tussendoor mag hoorquote:Op vrijdag 23 november 2007 11:07 schreef Stormqueen het volgende:
m'n baas had me nog nodig en die is nu met iemand anders in bespreking en ik kon niet ff tussendoor piepen
In het trouwen topic sta ik ook vermeld, met de schattige datum... "ooit"quote:Op vrijdag 23 november 2007 11:11 schreef Muck het volgende:
[..]![]()
dat is het allerbelangrijkste natuurlijk
Mja, het komt voornamelijk uit de andere uitgang momenteel, in de vorm van bloederig waterquote:Op vrijdag 23 november 2007 11:12 schreef Troel het volgende:
[..]
Als je toevallig het toilet net mist met kotsen denk ik dat je wel even tussendoor mag hoor
quote:Op vrijdag 23 november 2007 11:05 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ga toch naar huis meid, jij hoort gewoon in je bed! Pak een taxi, neem de bus... ga je bed in!
dat dusquote:Op vrijdag 23 november 2007 11:08 schreef Troel het volgende:
[..]
Ga eens lekker ziek in bed liggen met een emmertje ernaast
Ik heb hier wel een teiltje, maar dat gebruik ik zelf te vaak om het uit te lenen
emmy, blijf van die pepernoten afquote:Op vrijdag 23 november 2007 11:14 schreef ymme het volgende:
Ik moet eens stoppen met die pepernoten, chocolade etc.
Ik heb teveel tijd om te eten
NOg ff en ik zit weer op mijn oude gewicht joh.
Alles zit te straks, ik mopper daar alleen maar over, terwijl het mijn eigen schuld is.
Emmy, kappen nu!!!
(Zal dit geholpen hebben?)
Ik doe mijn best.
quote:Op vrijdag 23 november 2007 11:15 schreef Levitation het volgende:
[..]
In het trouwen topic sta ik ook vermeld, met de schattige datum... "ooit"Met dank aan Fannetje
![]()
joh!quote:Op vrijdag 23 november 2007 11:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mja, het komt voornamelijk uit de andere uitgang momenteel, in de vorm van bloederig water
quote:Op vrijdag 23 november 2007 11:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mja, het komt voornamelijk uit de andere uitgang momenteel, in de vorm van bloederig water
quote:Op donderdag 22 november 2007 22:58 schreef Cutie het volgende:
Het type posts zoals hierboven zijn helaas de reden dat ik hier al een tijdje niet meer kom en ok voorlopig nog wel weg zal blijven.
Ik wens iedereen heel veel succes bij het afvallen en/of op gewicht blijven.
die gedachte is opgeborreld, maar vrij prijzigquote:Op vrijdag 23 november 2007 11:04 schreef Levitation het volgende:
[..]
Wit motorpak met een sluier op je helm?![]()
Mag ik ook?quote:Op vrijdag 23 november 2007 10:57 schreef ColdFeet het volgende:
Muck, die had je toch al wel s gezien? Stuur maar n PM als je foto's wilt, ik zet mijn trouwfoto's niet open en bloot op Fok!
voorgoed?quote:Op vrijdag 23 november 2007 12:26 schreef Stormqueen het volgende:
mijn baas heeft me zelf al naar huis geschopt. voorgoed.
En nu wil ik mezelf verhangen, heeft er iemand nog een stuk touw?
Huh? Waarom dan? En had je je toen al ziekgemeld, want dan mag het niet eens...quote:Op vrijdag 23 november 2007 12:26 schreef Stormqueen het volgende:
mijn baas heeft me zelf al naar huis geschopt. voorgoed.
En nu wil ik mezelf verhangen, heeft er iemand nog een stuk touw?
Ah, oké, da's dan allemaal wel goed geregeld van werkgeverskant. Heb je enig idee hoe het zit met je recht op WW na die periode? Gelukkig heb je wat tijd om te solliciteren en dat soort dingen uit te zoeken. Sterktequote:Op vrijdag 23 november 2007 12:57 schreef Stormqueen het volgende:
ja, allemaal, ik kan zoals gezegd alleen mezelf de schuld geven.
Ik word vrijgesteld van werkzaamheden en krijg t/m 31 december salaris.
uh huh.. dat had/heb ik dus ookquote:Op vrijdag 23 november 2007 13:00 schreef Stormqueen het volgende:
ik kan gewoon WW aanvragen...
maar dat is echt de aller-allerlaatste noodoplossing.
Ik weiger mijn hand op te houden
moet jij eens raden wat ik volgende week hoogstwaarschijnlijk ga doen en waarquote:Op vrijdag 23 november 2007 13:04 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Al moet ik 'paperclipsen gaan tellen', zoals wij dat dan thuis noemen, werken zal ik om mijn EIGEN geld te verdienen![]()
Haagwonen...lijstwerk mbt servicekosten uitzoekenquote:Op vrijdag 23 november 2007 13:16 schreef motorbloempje het volgende:
of ga je paperclipsen tellen BIJ het CWI?![]()
Ymme, als je daar al een paar keer een officiële waarschuwing voor gekregen hebt, is het dat dus wel. Er zijn banen waarbij het niet uitmaakt of je precies op tijd binnen bent (wij hebben op kantoor flexibele begintijden, maar in het callcenter kan dat dus absoluut niet), maar ook banen waar je echt op tijd aanwezig moet zijn (winkel bijvoorbeeld, ik noem maar wat), omdat er dan klanten voor je neus kunnen staan of zo.quote:Op vrijdag 23 november 2007 13:22 schreef ymme het volgende:
Vervelend SQ.
Vind de redenering van je bent altijd om tien over negen op het werk, geen reden om te ontslaan.
succes met stoppenquote:Op vrijdag 23 november 2007 14:37 schreef Riann het volgende:
ik ben vanmorgen naar blixembos geweest voor een test bij de fysio
mijn conditie is 75 procent van wat het normaal moet zijn met mijn gewicht lengte en leeftijd dat was eigenlijk heel normaal ivm met spierziekte. Maar mijn longinhoud en kracht wat ik met mijn longen heb was erg slecht. Dus ik moet echt stoppen met roken. ik heb nog 1,5 pakje liggen en dan ga ik toch echt stoppen.
Ja ik niet denk ik ivm met mijn spierziekte dus.quote:Op vrijdag 23 november 2007 14:40 schreef motorbloempje het volgende:
stoppen met roken
je gaat het verschil écht merken![]()
(spreekt uit ervaring
)
succes
Dat is in elk geval een goede motivatie. Heel veel succes met stoppen!quote:Op vrijdag 23 november 2007 14:37 schreef Riann het volgende:
ik ben vanmorgen naar blixembos geweest voor een test bij de fysio
mijn conditie is 75 procent van wat het normaal moet zijn met mijn gewicht lengte en leeftijd dat was eigenlijk heel normaal ivm met spierziekte. Maar mijn longinhoud en kracht wat ik met mijn longen heb was erg slecht. Dus ik moet echt stoppen met roken. ik heb nog 1,5 pakje liggen en dan ga ik toch echt stoppen.
quote:Op vrijdag 23 november 2007 14:49 schreef Riann het volgende:
[..]
Ja ik niet denk ik ivm met mijn spierziekte dus.
Ik ga nu even op bed liggen. Ben moe
Wauwquote:Op vrijdag 23 november 2007 16:14 schreef Heavenlyblue het volgende:
De broek die ik vanmiddag heb gekocht is maat 42Maat 44 was echt te groot
Ik denk dat de volgende broek die ik ga kopen ook richting maat 42 zal gaan. De spijkerbroeken die ik een paar maanden geleden heb gekocht, worden allemaal veel te groot. De broek die ik nu aanheb, kan ik uitdoen zonder de knoopjes open te makenquote:Op vrijdag 23 november 2007 16:14 schreef Heavenlyblue het volgende:
De broek die ik vanmiddag heb gekocht is maat 42Maat 44 was echt te groot
Mijn conditie zal niet vooruit gaan mijn longcapaciteit ook niet dat zijn ook dingen die bij de spierziekte horen het is nu heel belangerijk om te stoppen met roken om harde achteruitgang of verslechtering tegen te gaan.quote:Op vrijdag 23 november 2007 14:54 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik denk dat je je hoe dan ook wel beter gaat voelen hoor![]()
niet meer die nare smaak in je mond, minder keelpijn, betere weerstand, en ik dénk toch wel een verbetering in de conditie hoor, misschien niet niaar 90%, maar kan me niet voorstellen dat je er niets van merktje longcapaciteit gaat toch zeker wel vooruit denk ik
![]()
maar stoppen is sowieso een goed plan![]()
truste
De inhoud van je longen zal idd niet veranderen, maar het oppervlak in je longen wat zuurstof kan opnemen wordt wel groter, dat zit nu namelijk verstopt onder een laag teer en ander spul.quote:Op vrijdag 23 november 2007 16:39 schreef Riann het volgende:
[..]
Mijn conditie zal niet vooruit gaan mijn longcapaciteit ook niet dat zijn ook dingen die bij de spierziekte horen het is nu heel belangerijk om te stoppen met roken om harde achteruitgang of verslechtering tegen te gaan.
ja, dat bedoelde ik dusquote:Op vrijdag 23 november 2007 16:41 schreef omearos het volgende:
[..]
De inhoud van je longen zal idd niet veranderen, maar het oppervlak in je longen wat zuurstof kan opnemen wordt wel groter, dat zit nu namelijk verstopt onder een laag teer en ander spul.
Dat hebben ze ook gemeten hoeveel zuurstof ik opnam en dat was goedquote:Op vrijdag 23 november 2007 16:41 schreef omearos het volgende:
[..]
De inhoud van je longen zal idd niet veranderen, maar het oppervlak in je longen wat zuurstof kan opnemen wordt wel groter, dat zit nu namelijk verstopt onder een laag teer en ander spul.
10 sigaretten op een dag ongeveerquote:Op vrijdag 23 november 2007 16:45 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ben echt blij dat ik me op mn 16e realiseerde dat ik roken waarschijnlijk ontzettend lekker zou vinden en dat ik het daarom nooit heb gedaan
Rook je veel, Riann?
En Fannetje, nog even en je hebt geen torselet meer nodig in je trouwjurkGoed bezig, zeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
voor welke klassen weet ik eigenlijk nog niet...quote:Op zaterdag 24 november 2007 00:09 schreef rene90 het volgende:
teigan, welke klas?
en natuurkunde 1 / natuurkunde 2 / natuurkunde12? :p
ik ga ook een andere baan doen denk, ga van supermarktmedewerker => callcentermedewerker, verdient 3 euro/uur meer dus dat scheelt veel:) morgen eventjes bellen.
Daar was ik inderdaad al bang voor, dat je zo in de put zou zitten.quote:Op zondag 25 november 2007 10:06 schreef Stormqueen het volgende:
Moggel!
Mijn AT is nog stuk, dus het duurde ff
Afvaltip: buikgriep en ontslagen worden, dit scheelt je al snel 3 kilo op 2 dagen!!!
Verder wil ik iedereen heel erg bedanken voor alle medeleven en lieve woorden! Ik zat vrijdag echt randje zelfmoord bijna, maar ik kan nu alles goed relativeren. Alles gebeurt met een reden en de reden dat dit gebeurd is, is dat ik nu gedwongen ben om een leuke, uitdagende baan te zoeken in plaats van weg te muffen op een bureau waar ik al maanden diep ongelukkig was. En dat huis... ach over een paar maanden zijn er ook nog leuke huizen. Ik heb mijn leven en mijn liefde en vrienden en familie, what more could I wish for?
En ik heb nu vet de tijd om lekker te solliciteren en donderdag ga ik dus maar alvast op gesprek
Ik heb 'm voor kerst gekregen vorig jaar. Van V.quote:Op zondag 25 november 2007 16:57 schreef Heavenlyblue het volgende:
Oh zo'n weklamp lijkt me echt geweldig, Levi! Ze zijn alleen een beetje duur en oerlelijk
Dat wás bij ons ook zo, totdat ik accepteerde dat hij heus wel uit bed komt, maar iets meer tijd nodig heeft om wakker te worden, terwijl ik meer "aan ga" dan "wakker word" ik stap er dus gewoon meteen uit.quote:Op maandag 26 november 2007 00:56 schreef miss_dynastie het volgende:
Misschien moeten wij zo'n ding ook maar overwegen voor mijn wederhelft, want zijn onvermogen tot wakker worden leidt soms tot heftige discussies
Dat ding geeft écht veel licht.quote:Op zondag 25 november 2007 23:37 schreef rene90 het volgende:
maar wordt je nou echt wakker ervan en tja is het lekkerder?:p en wat als je nou die lamp links hebt staan en je ligt op je rechterzij
Maar hoe doe je dat dan als jij er om 7 uur uit moet en V. kan slapen tot 9? Dat zou hier in huis echt een probleem zijnquote:Op maandag 26 november 2007 08:06 schreef Levitation het volgende:
[..]
Dat ding geeft écht veel licht.Normaal slaap ik ook overal doorheen, maar door het langzaam steeds harder gaan branden van de lamp snapt je lichaam dat het ochtend wordt en slaap je nog maar heel licht als de "wekker" gaat. Bij de mijne kun je kiezen tussen vogeltjesgeluid
en een piep-piep-piep-geluidje, er is ook een luxere uitgave die een fm-radio heeft (maar die was vorig jaar nog niet te krijgen).
We werken allebei fulltime, werken beide op fietsafstand van het werk en staan dus vrijwel altijd gewoon gezellig samen op.quote:Op maandag 26 november 2007 08:07 schreef freecell het volgende:
[..]
Maar hoe doe je dat dan als jij er om 7 uur uit moet en V. kan slapen tot 9? Dat zou hier in huis echt een probleem zijn
Wat kost dat philipsding eigenlijk?
Ritueel nog welquote:Op maandag 26 november 2007 09:32 schreef Stormqueen het volgende:
naja, over mijn opstaankwaliteiten zal ik het verder maar niet hebben...!!
Dag 1 van de Werkeloosheid, ik denk dat ik zo maar eens begin met een vitamineshot en dan mijn huis ritueel ga reinigen.
quote:Op maandag 26 november 2007 09:44 schreef Stormqueen het volgende:
Ja ritueel, ik denk dat het in mijn hoofd ook wat kalmer wordt als al het stof weg is. Niet dat het hier zo'n immense teringbende is hoor, maar iedereen die 40 uur per week werkt weet dat schoonmaken echt het laatste is waar je zin in hebt op je vrije zaterdag![]()
Dus gebeurde het alleen als mijn moeder danwel schoonmoeder over de vloer zou komen![]()
Jij bent trouwens wel ijverig zeg
Lieverd, koop zo'n lamp-wekker-ding... misschien helpt 't, misschien niet... maar 't lijkt me iig het proberen waard.quote:Op maandag 26 november 2007 09:32 schreef Stormqueen het volgende:
naja, over mijn opstaankwaliteiten zal ik het verder maar niet hebben...!!
Dag 1 van de Werkeloosheid, ik denk dat ik zo maar eens begin met een vitamineshot en dan mijn huis ritueel ga reinigen.
Als je daarna weer gaat maffen helpt dat niet echt volgens mijquote:Op maandag 26 november 2007 10:32 schreef -Bubseltje- het volgende:
Anders komt hij er niet uit en misschien is het ook wel gezellig en nog een beetje ritme behouden
Als ik weer geld over heb zal ik het overwegenquote:Op maandag 26 november 2007 10:34 schreef Levitation het volgende:
[..]
Lieverd, koop zo'n lamp-wekker-ding... misschien helpt 't, misschien niet... maar 't lijkt me iig het proberen waard.
Ben al meer dan een jaar zo en ik vind het niet erg dus jaquote:Op maandag 26 november 2007 10:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als je daarna weer gaat maffen helpt dat niet echt volgens mij
je hebt dan wel een ritme maar wel een heel apart ritmequote:Op maandag 26 november 2007 10:50 schreef Stormqueen het volgende:
ik doelde meer op dat ritme
Kun je nergens heen dan?
Komt helemaal goed hoorquote:Op maandag 26 november 2007 10:43 schreef Riann het volgende:
nog steeds gestopt met roken het valt me nu niet tegen
hartstikke goedquote:Op maandag 26 november 2007 10:43 schreef Riann het volgende:
nog steeds gestopt met roken het valt me nu niet tegen
maar dat kan nog komen.
dat zijn ook hele rottige dingen....quote:Ik vind het veel moeilijker dat het nu uit is. Misschien dat daarom het stoppen met roken wel makkelijker gaat omdat ik meer daar aan moet denken.
Beterschapquote:Op maandag 26 november 2007 10:57 schreef Muck het volgende:
he SQ wat kut zeg
komt allemaal wel weer goed hoor
beetje late reactie, ik weet het
ik lees wel met jullie mee, maar heb vaak gewoon geen tijd op mte rageren omdat ik het echt vreselijk druk heb op het moment en eigenlijk al weken niet echt lekker ben, wat ook niet echt helpt.
Om half 3 een afspraak met de dokter, omdat ik alweer zowat 2 weken barstende hoofdpijn heb. Ik heb regelmatig hoofdpijn, en dit jaar ook al 3 keer een voorhoofdsholte-ontsteking gehad.
Nu ik voor de zoveelste keer weer zit te emmeren, laat ik me dit keer niet afschepen met een antibiotoca-kuur (ook al helpt het elke keer wel) maar wil ik eigenlijk dat er eens wat beter naar gekeken wordt.
Elke keer weer dat gedonder kan nooit goed zijn lijkt me
thanks!quote:Op maandag 26 november 2007 11:54 schreef omearos het volgende:
[..]
Beterschap
Vraag een verwijzing naar de KNO-arts, hopelijk kan die wat voor je doen.
Ben ik ook heel blij om.quote:Op maandag 26 november 2007 12:36 schreef ColdFeet het volgende:
Nou ja, fijn dat je niet meer dood wilt
Arme Riannquote:Op maandag 26 november 2007 15:32 schreef Riann het volgende:
het niet roken gaat eigenlijk goed
maar joris uit mijn gedachten verbannen dat gaat niet goed
Je bent ook zieligquote:Op maandag 26 november 2007 15:41 schreef Riann het volgende:
ja en dan heb ik ook nog is flink de griep te pakken
ik voel me wel een beetje zielig hoor
Ja maar, ja maar... hier gaat het om uuuuuren hoor, als ik niet zou zeurenquote:Op maandag 26 november 2007 07:29 schreef freecell het volgende:
[..]
Dat wás bij ons ook zo, totdat ik accepteerde dat hij heus wel uit bed komt, maar iets meer tijd nodig heeft om wakker te worden, terwijl ik meer "aan ga" dan "wakker word" ik stap er dus gewoon meteen uit.
Toen ik niet meer aan z'n hoofd zeikte 's morgens vroeg dat hij er NU uit moest, werd het allemaal een stuk beterEn nu is hij er vaak eerder uit dan ik
Maar hij draait zich nog steeds altijd één keer om
quote:Op maandag 26 november 2007 16:22 schreef Troel het volgende:
Och, dat is hier in het weekend vaste prik. Dan kom ik terug van boodschappen doen en dan ligt er nog eentje in zijn bed te meuren
Wordt nog wel anders
Als je 'm brood komt brengen beloon je 'm volgens mij voor z'n luiheidquote:Op maandag 26 november 2007 16:30 schreef Troel het volgende:
De laatste tijd krijg ik hem nog wel eens mee boodschappen doen, maar meestal kom ik op een gegeven moment maar met een bordje met boterhammen naar boven om hem uit bed te schoppen.
Ik heb net driekwart liter spa henriëtte weggetiktquote:Op maandag 26 november 2007 17:22 schreef Stormqueen het volgende:
ik denk omdat dat rustiger is voor je maag. Een halve liter spa rood tik je niet snel weg trouwens.
Ik vind plat water lekkerder, maar da's een kwestie van smaak.
quote:Op maandag 26 november 2007 18:05 schreef Troel het volgende:
Oew, herkenning!
"Wat wil je eten?"
-"Wat lekkers?"
voor een keertje is het inderdaad niet erg maar echt gezond is een wit pistoletje met vol vette kaas en ham niet echtquote:Op maandag 26 november 2007 18:43 schreef rene90 het volgende:
maar een pistoletje, met plakje ham plakje kaas wat sla augurk tomaat ei is wel redelijk te doen voor een keertje:)
waarom maken ze nit de dingen die zo lekker zijn gezond, stel dat "sla" de smaak en knapperig heid van chips had" nou dan was het leven een stuk makkelijker geweest
Nou, dat is dus behoorlijk $^!#&%^#!)($)(!^$(quote:Op maandag 26 november 2007 18:49 schreef Muck het volgende:
zo, ik ben weer thuis....
de pijn in mijn hoofd is dit keer geen voorhoofdsholteontsteking, maar wordt veroorzaakt door mijn (veel te grote) borsten die teveel aan mijn nekspieren trekken. Dat ze verkleind moeten worden is voor mij al oud nieuws, maar dat ze nu dus ook nog hoofdpijn veroorzaken maakt me niet echt vrolijker.
Doordat ik medicijnen gebruik, gaat het afvallen bij mij heel, heel erg langzaam, vandaardat ik ook nog een behoorlijke tijd moet wachten op mijn borstverkleining. Ik heb nu pijnstillers en spierverslappers (nek is een harde bonk tegenwoordig) en daar zal ik het mee moeten doen voorlopig
Dat is zwaar klote Muck, maar kunnen ze dan niet gewoon een uitzondering maken voor je, en sneller voor verkleining kiezen? Dit is toch ook niets zo?quote:Op maandag 26 november 2007 18:49 schreef Muck het volgende:
zo, ik ben weer thuis....
de pijn in mijn hoofd is dit keer geen voorhoofdsholteontsteking, maar wordt veroorzaakt door mijn (veel te grote) borsten die teveel aan mijn nekspieren trekken. Dat ze verkleind moeten worden is voor mij al oud nieuws, maar dat ze nu dus ook nog hoofdpijn veroorzaken maakt me niet echt vrolijker.
Doordat ik medicijnen gebruik, gaat het afvallen bij mij heel, heel erg langzaam, vandaardat ik ook nog een behoorlijke tijd moet wachten op mijn borstverkleining. Ik heb nu pijnstillers en spierverslappers (nek is een harde bonk tegenwoordig) en daar zal ik het mee moeten doen voorlopig
je haalt de woorden uit mijn mondquote:Op maandag 26 november 2007 20:02 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nou, dat is dus behoorlijk $^!#&%^#!)($)(!^$(
nee dat doen ze nietquote:Op maandag 26 november 2007 20:07 schreef teigan het volgende:
[..]
Dat is zwaar klote Muck, maar kunnen ze dan niet gewoon een uitzondering maken voor je, en sneller voor verkleining kiezen? Dit is toch ook niets zo?
dat weet ikquote:Op maandag 26 november 2007 21:13 schreef Troel het volgende:
Muck
Meer weet ik even niet te zeggen, maar die zoen komt uit een goed hart
Ik zet op mijn boodschappenlijstje (van zaterdag) meestal: "avondeten zaterdag, avondeten zondag", vervolgens pak ik precies dat wat ik wil maken/ waarvan ik denk dat hij dat lust (en dat is zelden foutquote:Op maandag 26 november 2007 17:37 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben ook jong, maar dat heftige verliefde hebben we geloof ik niet, ik ben meer van het praktische
Als ik alleen ga worden er tenminste knopen doorgehakt, anders gaat het steeds zo van:
<knip>
Als ik alleen ga vreet ie gewoon wat ik heb uitgekozen, en altijd zonder mokken, ideaal
Dikke knuf! Lijkt me echt heel naar dat je zo lang moet wachten terwijl je duidelijk klachten hebt.quote:Op maandag 26 november 2007 22:24 schreef Muck het volgende:
bedankt jongens
en ja dat mag je vragen hoor![]()
nog ongeveer 15 kilo
quote:Op maandag 26 november 2007 22:26 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik zet op mijn boodschappenlijstje (van zaterdag) meestal: "avondeten zaterdag, avondeten zondag", vervolgens pak ik precies dat wat ik wil maken/ waarvan ik denk dat hij dat lust (en dat is zelden fout) Ondertussen is V. druk bezig de kar te vullen met zijn standaard dingen: cola, sap, friet/frikandellen/loempia's/pizza's en koekjes/chocolade. Zo hebben we ieder onze eigen taken en zijn we best vlot de winkel weer uit.
Grootste nadeel is dat ik soms thuis ontdek dat hij voor een weeshuis koek, chocolade en chips heeft ingeslagen.
awww, dank je welquote:Op maandag 26 november 2007 22:27 schreef Levitation het volgende:
[..]
Dikke knuf! Lijkt me echt heel naar dat je zo lang moet wachten terwijl je duidelijk klachten hebt.
... En het sport natuurlijk voor geen meter met echt grote borsten...quote:Op maandag 26 november 2007 22:24 schreef Muck het volgende:
bedankt jongens
en ja dat mag je vragen hoor![]()
nog ongeveer 15 kilo
nope.... rennen en hopsen is niet echt prettigquote:Op maandag 26 november 2007 22:35 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
... En het sport natuurlijk voor geen meter met echt grote borsten...
dat hoop ik ook jaquote:Hopelijk zetten de spierverslappers in ieder geval een beetje zoden aan de dijk voor je klachten. Kun je er niet nog iets van fysio bijnemen, om de hoofdpijn & spanning te verlichten?
Hoi hoi,quote:Op maandag 26 november 2007 18:31 schreef Heavenlyblue het volgende:
[..]
Ik doe het net in de eetmeter, bijna 1000 kcal![]()
Medechristen check, maar blowen heb ik al zeker 4 jaar niet meer gedaanquote:Op dinsdag 27 november 2007 23:43 schreef no1uknow het volgende:
Btw Freecell jij was toch die blowende mede-christen van mij?
Geweldig zeg! Ze bouwt alles dusdanig op dat het eigenlijk voor bijna iedereen te doen is.quote:Op woensdag 28 november 2007 08:11 schreef Levitation het volgende:
Goeiemorgen!Alles goed met iedereen?
Gisteren les 9 van Evy gelopen en het gaat nog steeds goed!Denk elke keer aan het begin als vertelt wordt wat er die les op 't programma staat "dat lukt me nooit!
", maar het lukt elke keer wél!
Geeft me echt een goed gevoel.
Gewoon aan beginnen.quote:Op woensdag 28 november 2007 08:56 schreef motorbloempje het volgende:
Evy.. ja.. het staat klaar op de PC, moet me er alleen nog toe dwingen het te gaan doen.... en een loopplek vinden...en in het donker durf ik niet zo goed in m'n eentje..
misschien wilwel mee
eens checken
Ik durf 't ook...quote:Op woensdag 28 november 2007 09:15 schreef motorbloempje het volgende:
kun je nagaanzit ik nog midden in de stad
maargoed, ik vind het niet echt leuk om zo te sjokken door straten waar iedereen ziet wat voor een conditiekneus ik ben
Nee doe maar niet, niet echt verstandig, maar het werkt welquote:Op woensdag 28 november 2007 07:26 schreef Heavenlyblue het volgende:
Sterkte vandaag, freecell.
En no1uknow, je 'dieet' klinkt effectief, maar niet echt gezondEn ik ben juist gaan afvallen omdat ik mijn gezondheid belangrijker vond dan alles kunnen eten waar je maar zin in hebt. Dus ik neem je dieet maar niet over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |