abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54802339
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 14:49 schreef Riann het volgende:

[..]

Ja ik niet denk ik ivm met mijn spierziekte dus.

Ik ga nu even op bed liggen. Ben moe

Ik denk dat je je hoe dan ook wel beter gaat voelen hoor

niet meer die nare smaak in je mond, minder keelpijn, betere weerstand, en ik dénk toch wel een verbetering in de conditie hoor, misschien niet niaar 90%, maar kan me niet voorstellen dat je er niets van merkt je longcapaciteit gaat toch zeker wel vooruit denk ik

maar stoppen is sowieso een goed plan

truste
Ja doei.
pi_54802933
SQ, wat ongelooflijk kut zeg! Hopelijk vind je snel iets anders!

Ik woog vanmorgen 82.6 kg. Dat betekent dat ik nu precies 10 kg ben afgevallen in precies 4 maanden (ben op 23 juli begonnen!)

M'n BMI is nu 27.0, dus ik zou mogen verhuizen naar het andere topic, maar ik blijf lekker hier
pi_54802998
gaat lekker richting die trouwjurk
Ja doei.
  vrijdag 23 november 2007 @ 16:14:22 #154
191222 Heavenlyblue
d-lysergic acid amide
pi_54803981
De broek die ik vanmiddag heb gekocht is maat 42 Maat 44 was echt te groot
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 23 november 2007 @ 16:24:41 #155
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_54804214
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 16:14 schreef Heavenlyblue het volgende:
Wauw
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_54804342
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 16:14 schreef Heavenlyblue het volgende:
Ik denk dat de volgende broek die ik ga kopen ook richting maat 42 zal gaan. De spijkerbroeken die ik een paar maanden geleden heb gekocht, worden allemaal veel te groot. De broek die ik nu aanheb, kan ik uitdoen zonder de knoopjes open te maken
pi_54804539
tof

42 kunnen kopen is zoooo fijn!

en ik heb nu zooooo'n honger zo maar een plakje ontbijtkoek nemen want voordat we eten is het ook 8 uur
Ja doei.
pi_54804603
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 14:54 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ik denk dat je je hoe dan ook wel beter gaat voelen hoor

niet meer die nare smaak in je mond, minder keelpijn, betere weerstand, en ik dénk toch wel een verbetering in de conditie hoor, misschien niet niaar 90%, maar kan me niet voorstellen dat je er niets van merkt je longcapaciteit gaat toch zeker wel vooruit denk ik

maar stoppen is sowieso een goed plan

truste
Mijn conditie zal niet vooruit gaan mijn longcapaciteit ook niet dat zijn ook dingen die bij de spierziekte horen het is nu heel belangerijk om te stoppen met roken om harde achteruitgang of verslechtering tegen te gaan.
pi_54804649
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 16:39 schreef Riann het volgende:

[..]

Mijn conditie zal niet vooruit gaan mijn longcapaciteit ook niet dat zijn ook dingen die bij de spierziekte horen het is nu heel belangerijk om te stoppen met roken om harde achteruitgang of verslechtering tegen te gaan.
De inhoud van je longen zal idd niet veranderen, maar het oppervlak in je longen wat zuurstof kan opnemen wordt wel groter, dat zit nu namelijk verstopt onder een laag teer en ander spul.
pi_54804741
Ik ben echt blij dat ik me op mn 16e realiseerde dat ik roken waarschijnlijk ontzettend lekker zou vinden en dat ik het daarom nooit heb gedaan

Rook je veel, Riann?

En Fannetje, nog even en je hebt geen torselet meer nodig in je trouwjurk Goed bezig, zeg
pi_54804801
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 16:41 schreef omearos het volgende:

[..]

De inhoud van je longen zal idd niet veranderen, maar het oppervlak in je longen wat zuurstof kan opnemen wordt wel groter, dat zit nu namelijk verstopt onder een laag teer en ander spul.
ja, dat bedoelde ik dus

ben ook geen medica
Ja doei.
pi_54805376
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 16:41 schreef omearos het volgende:

[..]

Dat hebben ze ook gemeten hoeveel zuurstof ik opnam en dat was goed
pi_54805440
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 16:45 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ben echt blij dat ik me op mn 16e realiseerde dat ik roken waarschijnlijk ontzettend lekker zou vinden en dat ik het daarom nooit heb gedaan

Rook je veel, Riann?

En Fannetje, nog even en je hebt geen torselet meer nodig in je trouwjurk Goed bezig, zeg
10 sigaretten op een dag ongeveer
pi_54805476
nou ja, hoe dan ook, het is goed als je stopt
Ja doei.
pi_54811343
ik mag 5 december op sollicitatiegesprek
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_54812449
tof gewoon aannemen die baan komt vanzelf wel iets geschikters voorbij en wie weet is het stiekem heel leuk
Ja doei.
pi_54814713
teigan, welke klas?
en natuurkunde 1 / natuurkunde 2 / natuurkunde12? :p

ik ga ook een andere baan doen denk, ga van supermarktmedewerker => callcentermedewerker, verdient 3 euro/uur meer dus dat scheelt veel:) morgen eventjes bellen.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_54818323
quote:
Op zaterdag 24 november 2007 00:09 schreef rene90 het volgende:
teigan, welke klas?
en natuurkunde 1 / natuurkunde 2 / natuurkunde12? :p

ik ga ook een andere baan doen denk, ga van supermarktmedewerker => callcentermedewerker, verdient 3 euro/uur meer dus dat scheelt veel:) morgen eventjes bellen.
voor welke klassen weet ik eigenlijk nog niet...
Dat ga ik de komende week allemaal even uitzoeken..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_54818346
SQ, ik lees het nu pas...
Echt balen...
Heel veel sterkte meisie!
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_54818361
Oh fuck, dat was ik dus ook vergeten, ik heb het gisteren wel gelezen, maar vergeten te reageren..

SQ, sterkte, dit is echt kut...
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 24 november 2007 @ 08:47:54 #171
13151 crew  Rewimo
pi_54818434
teigan, je kunt het allicht eens aanhoren wat ze van je verwachten toch? Succes vast!

Rene90, hopelijk lukt het met je nieuwe baan

Ik mag straks fijn langs de lijn kleumen als Christan moet voetballen. Ik doe mijn lange onderbroek maar aan
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_54818850
SQ: Balen dat je ontslagen bent!

Teigan: Ik zou er gewoon voor gaan! Ik zit regelmatig met leraren in de trein die proefwerken etc. gewoon in de trein nakijken. Reistijd hoeft niet altijd verspilde tijd te zijn

Rewimo: Hoe was het voetballen? Koud zeker?

Ik heb besloten toch maar weer lekker mee te kletsen. Ik blijf zelf redelijk op gewicht, schommel tussen de 83 en 87, afhankelijk van de tijd van de maand, maar wil er toch nog graag een paar kilo af. 75 is en blijft het streefgewicht.
pi_54818973
Rewimo bevalt dat nou? Voetbalmama zijn?

Hier zitten we een beetje half slaperig te ontbijten achter de PC.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 25 november 2007 @ 09:24:11 #174
13151 crew  Rewimo
pi_54819033
Mogge

Ik vind het wel leuk hoor, zo'n stel van die jochies die fanatiek achter een bal aanhollen. En ze hebben gewonnen
  zondag 25 november 2007 @ 10:00:03 #175
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_54819313
SQ, wat ontzettend kut

En wat gaat iedereen weer lekker met afvallen.

hier ook eindelijk goed weegschaalnieuws 80.4 Eindelijk van die 81.0 af *lange neus maakt naar d'r weegschaal*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')