quote:Op vrijdag 23 november 2007 14:49 schreef Riann het volgende:
[..]
Ja ik niet denk ik ivm met mijn spierziekte dus.
Ik ga nu even op bed liggen. Ben moe
Wauwquote:Op vrijdag 23 november 2007 16:14 schreef Heavenlyblue het volgende:
De broek die ik vanmiddag heb gekocht is maat 42Maat 44 was echt te groot
Ik denk dat de volgende broek die ik ga kopen ook richting maat 42 zal gaan. De spijkerbroeken die ik een paar maanden geleden heb gekocht, worden allemaal veel te groot. De broek die ik nu aanheb, kan ik uitdoen zonder de knoopjes open te makenquote:Op vrijdag 23 november 2007 16:14 schreef Heavenlyblue het volgende:
De broek die ik vanmiddag heb gekocht is maat 42Maat 44 was echt te groot
Mijn conditie zal niet vooruit gaan mijn longcapaciteit ook niet dat zijn ook dingen die bij de spierziekte horen het is nu heel belangerijk om te stoppen met roken om harde achteruitgang of verslechtering tegen te gaan.quote:Op vrijdag 23 november 2007 14:54 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik denk dat je je hoe dan ook wel beter gaat voelen hoor![]()
niet meer die nare smaak in je mond, minder keelpijn, betere weerstand, en ik dénk toch wel een verbetering in de conditie hoor, misschien niet niaar 90%, maar kan me niet voorstellen dat je er niets van merktje longcapaciteit gaat toch zeker wel vooruit denk ik
![]()
maar stoppen is sowieso een goed plan![]()
truste
De inhoud van je longen zal idd niet veranderen, maar het oppervlak in je longen wat zuurstof kan opnemen wordt wel groter, dat zit nu namelijk verstopt onder een laag teer en ander spul.quote:Op vrijdag 23 november 2007 16:39 schreef Riann het volgende:
[..]
Mijn conditie zal niet vooruit gaan mijn longcapaciteit ook niet dat zijn ook dingen die bij de spierziekte horen het is nu heel belangerijk om te stoppen met roken om harde achteruitgang of verslechtering tegen te gaan.
ja, dat bedoelde ik dusquote:Op vrijdag 23 november 2007 16:41 schreef omearos het volgende:
[..]
De inhoud van je longen zal idd niet veranderen, maar het oppervlak in je longen wat zuurstof kan opnemen wordt wel groter, dat zit nu namelijk verstopt onder een laag teer en ander spul.
Dat hebben ze ook gemeten hoeveel zuurstof ik opnam en dat was goedquote:Op vrijdag 23 november 2007 16:41 schreef omearos het volgende:
[..]
De inhoud van je longen zal idd niet veranderen, maar het oppervlak in je longen wat zuurstof kan opnemen wordt wel groter, dat zit nu namelijk verstopt onder een laag teer en ander spul.
10 sigaretten op een dag ongeveerquote:Op vrijdag 23 november 2007 16:45 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ben echt blij dat ik me op mn 16e realiseerde dat ik roken waarschijnlijk ontzettend lekker zou vinden en dat ik het daarom nooit heb gedaan
Rook je veel, Riann?
En Fannetje, nog even en je hebt geen torselet meer nodig in je trouwjurkGoed bezig, zeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
voor welke klassen weet ik eigenlijk nog niet...quote:Op zaterdag 24 november 2007 00:09 schreef rene90 het volgende:
teigan, welke klas?
en natuurkunde 1 / natuurkunde 2 / natuurkunde12? :p
ik ga ook een andere baan doen denk, ga van supermarktmedewerker => callcentermedewerker, verdient 3 euro/uur meer dus dat scheelt veel:) morgen eventjes bellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |