In het trouwen topic sta ik ook vermeld, met de schattige datum... "ooit"quote:Op vrijdag 23 november 2007 11:11 schreef Muck het volgende:
[..]![]()
dat is het allerbelangrijkste natuurlijk
Mja, het komt voornamelijk uit de andere uitgang momenteel, in de vorm van bloederig waterquote:Op vrijdag 23 november 2007 11:12 schreef Troel het volgende:
[..]
Als je toevallig het toilet net mist met kotsen denk ik dat je wel even tussendoor mag hoor
quote:Op vrijdag 23 november 2007 11:05 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ga toch naar huis meid, jij hoort gewoon in je bed! Pak een taxi, neem de bus... ga je bed in!
dat dusquote:Op vrijdag 23 november 2007 11:08 schreef Troel het volgende:
[..]
Ga eens lekker ziek in bed liggen met een emmertje ernaast
Ik heb hier wel een teiltje, maar dat gebruik ik zelf te vaak om het uit te lenen
emmy, blijf van die pepernoten afquote:Op vrijdag 23 november 2007 11:14 schreef ymme het volgende:
Ik moet eens stoppen met die pepernoten, chocolade etc.
Ik heb teveel tijd om te eten
NOg ff en ik zit weer op mijn oude gewicht joh.
Alles zit te straks, ik mopper daar alleen maar over, terwijl het mijn eigen schuld is.
Emmy, kappen nu!!!
(Zal dit geholpen hebben?)
Ik doe mijn best.
quote:Op vrijdag 23 november 2007 11:15 schreef Levitation het volgende:
[..]
In het trouwen topic sta ik ook vermeld, met de schattige datum... "ooit"Met dank aan Fannetje
![]()
joh!quote:Op vrijdag 23 november 2007 11:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mja, het komt voornamelijk uit de andere uitgang momenteel, in de vorm van bloederig water
quote:Op vrijdag 23 november 2007 11:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mja, het komt voornamelijk uit de andere uitgang momenteel, in de vorm van bloederig water
quote:Op donderdag 22 november 2007 22:58 schreef Cutie het volgende:
Het type posts zoals hierboven zijn helaas de reden dat ik hier al een tijdje niet meer kom en ok voorlopig nog wel weg zal blijven.
Ik wens iedereen heel veel succes bij het afvallen en/of op gewicht blijven.
die gedachte is opgeborreld, maar vrij prijzigquote:Op vrijdag 23 november 2007 11:04 schreef Levitation het volgende:
[..]
Wit motorpak met een sluier op je helm?![]()
Mag ik ook?quote:Op vrijdag 23 november 2007 10:57 schreef ColdFeet het volgende:
Muck, die had je toch al wel s gezien? Stuur maar n PM als je foto's wilt, ik zet mijn trouwfoto's niet open en bloot op Fok!
voorgoed?quote:Op vrijdag 23 november 2007 12:26 schreef Stormqueen het volgende:
mijn baas heeft me zelf al naar huis geschopt. voorgoed.
En nu wil ik mezelf verhangen, heeft er iemand nog een stuk touw?
Huh? Waarom dan? En had je je toen al ziekgemeld, want dan mag het niet eens...quote:Op vrijdag 23 november 2007 12:26 schreef Stormqueen het volgende:
mijn baas heeft me zelf al naar huis geschopt. voorgoed.
En nu wil ik mezelf verhangen, heeft er iemand nog een stuk touw?
Ah, oké, da's dan allemaal wel goed geregeld van werkgeverskant. Heb je enig idee hoe het zit met je recht op WW na die periode? Gelukkig heb je wat tijd om te solliciteren en dat soort dingen uit te zoeken. Sterktequote:Op vrijdag 23 november 2007 12:57 schreef Stormqueen het volgende:
ja, allemaal, ik kan zoals gezegd alleen mezelf de schuld geven.
Ik word vrijgesteld van werkzaamheden en krijg t/m 31 december salaris.
uh huh.. dat had/heb ik dus ookquote:Op vrijdag 23 november 2007 13:00 schreef Stormqueen het volgende:
ik kan gewoon WW aanvragen...
maar dat is echt de aller-allerlaatste noodoplossing.
Ik weiger mijn hand op te houden
moet jij eens raden wat ik volgende week hoogstwaarschijnlijk ga doen en waarquote:Op vrijdag 23 november 2007 13:04 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Al moet ik 'paperclipsen gaan tellen', zoals wij dat dan thuis noemen, werken zal ik om mijn EIGEN geld te verdienen![]()
Haagwonen...lijstwerk mbt servicekosten uitzoekenquote:Op vrijdag 23 november 2007 13:16 schreef motorbloempje het volgende:
of ga je paperclipsen tellen BIJ het CWI?![]()
Ymme, als je daar al een paar keer een officiële waarschuwing voor gekregen hebt, is het dat dus wel. Er zijn banen waarbij het niet uitmaakt of je precies op tijd binnen bent (wij hebben op kantoor flexibele begintijden, maar in het callcenter kan dat dus absoluut niet), maar ook banen waar je echt op tijd aanwezig moet zijn (winkel bijvoorbeeld, ik noem maar wat), omdat er dan klanten voor je neus kunnen staan of zo.quote:Op vrijdag 23 november 2007 13:22 schreef ymme het volgende:
Vervelend SQ.
Vind de redenering van je bent altijd om tien over negen op het werk, geen reden om te ontslaan.
succes met stoppenquote:Op vrijdag 23 november 2007 14:37 schreef Riann het volgende:
ik ben vanmorgen naar blixembos geweest voor een test bij de fysio
mijn conditie is 75 procent van wat het normaal moet zijn met mijn gewicht lengte en leeftijd dat was eigenlijk heel normaal ivm met spierziekte. Maar mijn longinhoud en kracht wat ik met mijn longen heb was erg slecht. Dus ik moet echt stoppen met roken. ik heb nog 1,5 pakje liggen en dan ga ik toch echt stoppen.
Ja ik niet denk ik ivm met mijn spierziekte dus.quote:Op vrijdag 23 november 2007 14:40 schreef motorbloempje het volgende:
stoppen met roken
je gaat het verschil écht merken![]()
(spreekt uit ervaring
)
succes
Dat is in elk geval een goede motivatie. Heel veel succes met stoppen!quote:Op vrijdag 23 november 2007 14:37 schreef Riann het volgende:
ik ben vanmorgen naar blixembos geweest voor een test bij de fysio
mijn conditie is 75 procent van wat het normaal moet zijn met mijn gewicht lengte en leeftijd dat was eigenlijk heel normaal ivm met spierziekte. Maar mijn longinhoud en kracht wat ik met mijn longen heb was erg slecht. Dus ik moet echt stoppen met roken. ik heb nog 1,5 pakje liggen en dan ga ik toch echt stoppen.
quote:Op vrijdag 23 november 2007 14:49 schreef Riann het volgende:
[..]
Ja ik niet denk ik ivm met mijn spierziekte dus.
Ik ga nu even op bed liggen. Ben moe
Wauwquote:Op vrijdag 23 november 2007 16:14 schreef Heavenlyblue het volgende:
De broek die ik vanmiddag heb gekocht is maat 42Maat 44 was echt te groot
Ik denk dat de volgende broek die ik ga kopen ook richting maat 42 zal gaan. De spijkerbroeken die ik een paar maanden geleden heb gekocht, worden allemaal veel te groot. De broek die ik nu aanheb, kan ik uitdoen zonder de knoopjes open te makenquote:Op vrijdag 23 november 2007 16:14 schreef Heavenlyblue het volgende:
De broek die ik vanmiddag heb gekocht is maat 42Maat 44 was echt te groot
Mijn conditie zal niet vooruit gaan mijn longcapaciteit ook niet dat zijn ook dingen die bij de spierziekte horen het is nu heel belangerijk om te stoppen met roken om harde achteruitgang of verslechtering tegen te gaan.quote:Op vrijdag 23 november 2007 14:54 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik denk dat je je hoe dan ook wel beter gaat voelen hoor![]()
niet meer die nare smaak in je mond, minder keelpijn, betere weerstand, en ik dénk toch wel een verbetering in de conditie hoor, misschien niet niaar 90%, maar kan me niet voorstellen dat je er niets van merktje longcapaciteit gaat toch zeker wel vooruit denk ik
![]()
maar stoppen is sowieso een goed plan![]()
truste
De inhoud van je longen zal idd niet veranderen, maar het oppervlak in je longen wat zuurstof kan opnemen wordt wel groter, dat zit nu namelijk verstopt onder een laag teer en ander spul.quote:Op vrijdag 23 november 2007 16:39 schreef Riann het volgende:
[..]
Mijn conditie zal niet vooruit gaan mijn longcapaciteit ook niet dat zijn ook dingen die bij de spierziekte horen het is nu heel belangerijk om te stoppen met roken om harde achteruitgang of verslechtering tegen te gaan.
ja, dat bedoelde ik dusquote:Op vrijdag 23 november 2007 16:41 schreef omearos het volgende:
[..]
De inhoud van je longen zal idd niet veranderen, maar het oppervlak in je longen wat zuurstof kan opnemen wordt wel groter, dat zit nu namelijk verstopt onder een laag teer en ander spul.
Dat hebben ze ook gemeten hoeveel zuurstof ik opnam en dat was goedquote:Op vrijdag 23 november 2007 16:41 schreef omearos het volgende:
[..]
De inhoud van je longen zal idd niet veranderen, maar het oppervlak in je longen wat zuurstof kan opnemen wordt wel groter, dat zit nu namelijk verstopt onder een laag teer en ander spul.
10 sigaretten op een dag ongeveerquote:Op vrijdag 23 november 2007 16:45 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ben echt blij dat ik me op mn 16e realiseerde dat ik roken waarschijnlijk ontzettend lekker zou vinden en dat ik het daarom nooit heb gedaan
Rook je veel, Riann?
En Fannetje, nog even en je hebt geen torselet meer nodig in je trouwjurkGoed bezig, zeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
voor welke klassen weet ik eigenlijk nog niet...quote:Op zaterdag 24 november 2007 00:09 schreef rene90 het volgende:
teigan, welke klas?
en natuurkunde 1 / natuurkunde 2 / natuurkunde12? :p
ik ga ook een andere baan doen denk, ga van supermarktmedewerker => callcentermedewerker, verdient 3 euro/uur meer dus dat scheelt veel:) morgen eventjes bellen.
Daar was ik inderdaad al bang voor, dat je zo in de put zou zitten.quote:Op zondag 25 november 2007 10:06 schreef Stormqueen het volgende:
Moggel!
Mijn AT is nog stuk, dus het duurde ff
Afvaltip: buikgriep en ontslagen worden, dit scheelt je al snel 3 kilo op 2 dagen!!!
Verder wil ik iedereen heel erg bedanken voor alle medeleven en lieve woorden! Ik zat vrijdag echt randje zelfmoord bijna, maar ik kan nu alles goed relativeren. Alles gebeurt met een reden en de reden dat dit gebeurd is, is dat ik nu gedwongen ben om een leuke, uitdagende baan te zoeken in plaats van weg te muffen op een bureau waar ik al maanden diep ongelukkig was. En dat huis... ach over een paar maanden zijn er ook nog leuke huizen. Ik heb mijn leven en mijn liefde en vrienden en familie, what more could I wish for?
En ik heb nu vet de tijd om lekker te solliciteren en donderdag ga ik dus maar alvast op gesprek
Ik heb 'm voor kerst gekregen vorig jaar. Van V.quote:Op zondag 25 november 2007 16:57 schreef Heavenlyblue het volgende:
Oh zo'n weklamp lijkt me echt geweldig, Levi! Ze zijn alleen een beetje duur en oerlelijk
Dat wás bij ons ook zo, totdat ik accepteerde dat hij heus wel uit bed komt, maar iets meer tijd nodig heeft om wakker te worden, terwijl ik meer "aan ga" dan "wakker word" ik stap er dus gewoon meteen uit.quote:Op maandag 26 november 2007 00:56 schreef miss_dynastie het volgende:
Misschien moeten wij zo'n ding ook maar overwegen voor mijn wederhelft, want zijn onvermogen tot wakker worden leidt soms tot heftige discussies
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |