In het trouwen topic sta ik ook vermeld, met de schattige datum... "ooit"quote:Op vrijdag 23 november 2007 11:11 schreef Muck het volgende:
[..]![]()
dat is het allerbelangrijkste natuurlijk
Mja, het komt voornamelijk uit de andere uitgang momenteel, in de vorm van bloederig waterquote:Op vrijdag 23 november 2007 11:12 schreef Troel het volgende:
[..]
Als je toevallig het toilet net mist met kotsen denk ik dat je wel even tussendoor mag hoor
quote:Op vrijdag 23 november 2007 11:05 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ga toch naar huis meid, jij hoort gewoon in je bed! Pak een taxi, neem de bus... ga je bed in!
dat dusquote:Op vrijdag 23 november 2007 11:08 schreef Troel het volgende:
[..]
Ga eens lekker ziek in bed liggen met een emmertje ernaast
Ik heb hier wel een teiltje, maar dat gebruik ik zelf te vaak om het uit te lenen
emmy, blijf van die pepernoten afquote:Op vrijdag 23 november 2007 11:14 schreef ymme het volgende:
Ik moet eens stoppen met die pepernoten, chocolade etc.
Ik heb teveel tijd om te eten
NOg ff en ik zit weer op mijn oude gewicht joh.
Alles zit te straks, ik mopper daar alleen maar over, terwijl het mijn eigen schuld is.
Emmy, kappen nu!!!
(Zal dit geholpen hebben?)
Ik doe mijn best.
quote:Op vrijdag 23 november 2007 11:15 schreef Levitation het volgende:
[..]
In het trouwen topic sta ik ook vermeld, met de schattige datum... "ooit"Met dank aan Fannetje
![]()
joh!quote:Op vrijdag 23 november 2007 11:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mja, het komt voornamelijk uit de andere uitgang momenteel, in de vorm van bloederig water
quote:Op vrijdag 23 november 2007 11:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mja, het komt voornamelijk uit de andere uitgang momenteel, in de vorm van bloederig water
quote:Op donderdag 22 november 2007 22:58 schreef Cutie het volgende:
Het type posts zoals hierboven zijn helaas de reden dat ik hier al een tijdje niet meer kom en ok voorlopig nog wel weg zal blijven.
Ik wens iedereen heel veel succes bij het afvallen en/of op gewicht blijven.
die gedachte is opgeborreld, maar vrij prijzigquote:Op vrijdag 23 november 2007 11:04 schreef Levitation het volgende:
[..]
Wit motorpak met een sluier op je helm?![]()
Mag ik ook?quote:Op vrijdag 23 november 2007 10:57 schreef ColdFeet het volgende:
Muck, die had je toch al wel s gezien? Stuur maar n PM als je foto's wilt, ik zet mijn trouwfoto's niet open en bloot op Fok!
voorgoed?quote:Op vrijdag 23 november 2007 12:26 schreef Stormqueen het volgende:
mijn baas heeft me zelf al naar huis geschopt. voorgoed.
En nu wil ik mezelf verhangen, heeft er iemand nog een stuk touw?
Huh? Waarom dan? En had je je toen al ziekgemeld, want dan mag het niet eens...quote:Op vrijdag 23 november 2007 12:26 schreef Stormqueen het volgende:
mijn baas heeft me zelf al naar huis geschopt. voorgoed.
En nu wil ik mezelf verhangen, heeft er iemand nog een stuk touw?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |