In het trouwen topic sta ik ook vermeld, met de schattige datum... "ooit"quote:Op vrijdag 23 november 2007 11:11 schreef Muck het volgende:
[..]![]()
dat is het allerbelangrijkste natuurlijk
Mja, het komt voornamelijk uit de andere uitgang momenteel, in de vorm van bloederig waterquote:Op vrijdag 23 november 2007 11:12 schreef Troel het volgende:
[..]
Als je toevallig het toilet net mist met kotsen denk ik dat je wel even tussendoor mag hoor
quote:Op vrijdag 23 november 2007 11:05 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ga toch naar huis meid, jij hoort gewoon in je bed! Pak een taxi, neem de bus... ga je bed in!
dat dusquote:Op vrijdag 23 november 2007 11:08 schreef Troel het volgende:
[..]
Ga eens lekker ziek in bed liggen met een emmertje ernaast
Ik heb hier wel een teiltje, maar dat gebruik ik zelf te vaak om het uit te lenen
emmy, blijf van die pepernoten afquote:Op vrijdag 23 november 2007 11:14 schreef ymme het volgende:
Ik moet eens stoppen met die pepernoten, chocolade etc.
Ik heb teveel tijd om te eten
NOg ff en ik zit weer op mijn oude gewicht joh.
Alles zit te straks, ik mopper daar alleen maar over, terwijl het mijn eigen schuld is.
Emmy, kappen nu!!!
(Zal dit geholpen hebben?)
Ik doe mijn best.
quote:Op vrijdag 23 november 2007 11:15 schreef Levitation het volgende:
[..]
In het trouwen topic sta ik ook vermeld, met de schattige datum... "ooit"Met dank aan Fannetje
![]()
joh!quote:Op vrijdag 23 november 2007 11:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mja, het komt voornamelijk uit de andere uitgang momenteel, in de vorm van bloederig water
quote:Op vrijdag 23 november 2007 11:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mja, het komt voornamelijk uit de andere uitgang momenteel, in de vorm van bloederig water
quote:Op donderdag 22 november 2007 22:58 schreef Cutie het volgende:
Het type posts zoals hierboven zijn helaas de reden dat ik hier al een tijdje niet meer kom en ok voorlopig nog wel weg zal blijven.
Ik wens iedereen heel veel succes bij het afvallen en/of op gewicht blijven.
die gedachte is opgeborreld, maar vrij prijzigquote:Op vrijdag 23 november 2007 11:04 schreef Levitation het volgende:
[..]
Wit motorpak met een sluier op je helm?![]()
Mag ik ook?quote:Op vrijdag 23 november 2007 10:57 schreef ColdFeet het volgende:
Muck, die had je toch al wel s gezien? Stuur maar n PM als je foto's wilt, ik zet mijn trouwfoto's niet open en bloot op Fok!
voorgoed?quote:Op vrijdag 23 november 2007 12:26 schreef Stormqueen het volgende:
mijn baas heeft me zelf al naar huis geschopt. voorgoed.
En nu wil ik mezelf verhangen, heeft er iemand nog een stuk touw?
Huh? Waarom dan? En had je je toen al ziekgemeld, want dan mag het niet eens...quote:Op vrijdag 23 november 2007 12:26 schreef Stormqueen het volgende:
mijn baas heeft me zelf al naar huis geschopt. voorgoed.
En nu wil ik mezelf verhangen, heeft er iemand nog een stuk touw?
Ah, oké, da's dan allemaal wel goed geregeld van werkgeverskant. Heb je enig idee hoe het zit met je recht op WW na die periode? Gelukkig heb je wat tijd om te solliciteren en dat soort dingen uit te zoeken. Sterktequote:Op vrijdag 23 november 2007 12:57 schreef Stormqueen het volgende:
ja, allemaal, ik kan zoals gezegd alleen mezelf de schuld geven.
Ik word vrijgesteld van werkzaamheden en krijg t/m 31 december salaris.
uh huh.. dat had/heb ik dus ookquote:Op vrijdag 23 november 2007 13:00 schreef Stormqueen het volgende:
ik kan gewoon WW aanvragen...
maar dat is echt de aller-allerlaatste noodoplossing.
Ik weiger mijn hand op te houden
moet jij eens raden wat ik volgende week hoogstwaarschijnlijk ga doen en waarquote:Op vrijdag 23 november 2007 13:04 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Al moet ik 'paperclipsen gaan tellen', zoals wij dat dan thuis noemen, werken zal ik om mijn EIGEN geld te verdienen![]()
Haagwonen...lijstwerk mbt servicekosten uitzoekenquote:Op vrijdag 23 november 2007 13:16 schreef motorbloempje het volgende:
of ga je paperclipsen tellen BIJ het CWI?![]()
Ymme, als je daar al een paar keer een officiële waarschuwing voor gekregen hebt, is het dat dus wel. Er zijn banen waarbij het niet uitmaakt of je precies op tijd binnen bent (wij hebben op kantoor flexibele begintijden, maar in het callcenter kan dat dus absoluut niet), maar ook banen waar je echt op tijd aanwezig moet zijn (winkel bijvoorbeeld, ik noem maar wat), omdat er dan klanten voor je neus kunnen staan of zo.quote:Op vrijdag 23 november 2007 13:22 schreef ymme het volgende:
Vervelend SQ.
Vind de redenering van je bent altijd om tien over negen op het werk, geen reden om te ontslaan.
succes met stoppenquote:Op vrijdag 23 november 2007 14:37 schreef Riann het volgende:
ik ben vanmorgen naar blixembos geweest voor een test bij de fysio
mijn conditie is 75 procent van wat het normaal moet zijn met mijn gewicht lengte en leeftijd dat was eigenlijk heel normaal ivm met spierziekte. Maar mijn longinhoud en kracht wat ik met mijn longen heb was erg slecht. Dus ik moet echt stoppen met roken. ik heb nog 1,5 pakje liggen en dan ga ik toch echt stoppen.
Ja ik niet denk ik ivm met mijn spierziekte dus.quote:Op vrijdag 23 november 2007 14:40 schreef motorbloempje het volgende:
stoppen met roken
je gaat het verschil écht merken![]()
(spreekt uit ervaring
)
succes
Dat is in elk geval een goede motivatie. Heel veel succes met stoppen!quote:Op vrijdag 23 november 2007 14:37 schreef Riann het volgende:
ik ben vanmorgen naar blixembos geweest voor een test bij de fysio
mijn conditie is 75 procent van wat het normaal moet zijn met mijn gewicht lengte en leeftijd dat was eigenlijk heel normaal ivm met spierziekte. Maar mijn longinhoud en kracht wat ik met mijn longen heb was erg slecht. Dus ik moet echt stoppen met roken. ik heb nog 1,5 pakje liggen en dan ga ik toch echt stoppen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |