quote:
Op vrijdag 23 november 2007 07:39 schreef Stormqueen het volgende:
toen ik net wakker werd waren zowel mijn maag als mijn darmen over de flos

Ik heb dat dus nooit, dat ik kotsmisselijk wakker word, maar ik heb al besloten dat het stom is

ah wat shit zeg

beterschap

quote:
van mijn afgezakte broek?

lieverd, mijn billen wil je helemaal niet zien

quote:
Op vrijdag 23 november 2007 08:22 schreef YPPY het volgende:Regent het ook nog bij jullie? Hier wel en ik ga zo met Anna en drie tassen

met de bus op stap.

Voor de eerste keer.

En we moeten overstappen.

Binnen vier minuten.
het stort...
heel lekker als je binnen zit, vooral als je een schuin dak met dakramen hebt waar de regen lekker op klettert, maar ik moet straks nog helemaal naar Venlo toe

quote:
ja, wil ik ook!
ik ben al een keer getuige geweest (en ik ben al zo'n emotionele geit die al om Dumbo huilt) maar bruidsmeisje in bijpassende jurk lijkt me ook tof

quote:
ik voorlopig nog eeeeeeeeven niet

ik heb net een maand wat met Marc en vanavond leer ik zijn ouders kennen
om nou gelijk te zeggen "aangenaam kennis te maken en oh volgende week is de bruiloft" is ook zo wat

quote:
ongetwijfeld!
quote:
maar mijn jurk willen jullie vast niet.

niet?
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 08:54 schreef Heavenlyblue het volgende:Broeken die van je kont zakken zijn leuk, Muck

Alhoewel het ook een dure aangelegenheid kan zijn als je allemaal nieuwe broeken moet aanschaffen....
ontzettend leuk!
En nieuwe broeken aanschaffen had ik toevallig pasgeleden al gedaan, dus heel erg is het niet
shoppen ftw

quote:
Ik heb gelukkig een vriendin die ook veel is afgevallen, maar met een veel lager gewicht dan ik begon en ik kan haar oude broeken nu aan

Hopenlijk ook niet lang meer

dat heb ik met mijn nicht

quote:
Op vrijdag 23 november 2007 08:55 schreef Heavenlyblue het volgende:[..]
Ik heb binnenkort ee bruiloft, vlak voor de kerstdagen en ik wil dan een jurk aandoen. Volgens mij hangen er zo vlak voor kerst erg mooie zwarte jurken in de winkels

Ben benieuwd of ik een mooi passende vind! Ik ben ook dol op jurken, alleen er zijn zo weinig gelegenheden dat je ze aan kan

dat heb ik ook ja

ik heb er 3 (

) alleen heb ik ze bijna nooit aan
ook een hele mooie donkerpaarse van fluweel

quote:
Op vrijdag 23 november 2007 08:59 schreef Levitation het volgende:[..]
Meestal 50 tot 60 baantjes schoolslag... alleen heb ik besloten wat rustiger aan te doen met zwemmen...

Ik heb weer zo'n last van mijn RwSI-arm (CANS-arm

) en vorige week heb ik mezelf met 60 baantjes lelijk overbelast. Dus heb ik er gisteren 40 gezwommen, waarvan 7 crowl. Steeds 1 baantje crowl en dan weer een paar baantjes schoolslag om op adem te komen (

). Schoolslag voel ik heel erg in mijn rug/schouder, crowl is minder belastend, vandaar dat ik dat er nu tussendoor doe. Al voel ik me wel een beetje opgelaten om te crowlen, ben altijd bang dat ik er enorm lomp uit zie.
wow das behoorlijk wat
balen dan als je lichaam niet mee wil werken

quote:
Op vrijdag 23 november 2007 09:09 schreef Stormqueen het volgende:[..]
Volgens mij had jij een niet-witte.
Ik haat prinsessenjurken, ik zou zelf het liefst in het bloedrood trouwen

ik zie mezelf ook niet in een sissi-jurk hoor

sowieso de komende 10 jaar niet in een trouwjurk
quote:
oh, nee, doe dat nog maar even helemaal niet

quote:
HB, we gaan zo weg, ben benieuwd.

succes!
ik ben HB wel niet, maar toch
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 10:11 schreef Levitation het volgende:[..]
Ik ben wel een prinses... althans, ik denk wel dat ik een overdadige jurk leuk vind. Al moet V. niets hebben van sluiers, slepen en hoepls enzo.
kan me er iets bij voorstellen

quote:
Op vrijdag 23 november 2007 10:18 schreef Stormqueen het volgende:Dat zeggen alle mannen, het leuke is dat ze geen flauw idee hebben waar ze over blaten

nope
ik zat pas met mijn moeder passion for fashion te kijken (nou ja, vooral te roepen: "wat lélijk, oh god, wat een combinatie en ieuw!") en toen ging het over smokey eyes. Dit laatste tot grote hilariteit van mijn broer

quote:
Op vrijdag 23 november 2007 10:23 schreef ColdFeet het volgende:[..]
Ik bedoelde ook eigenlijk dat ik de hele dag gezond had gegeten en veel bewogen, en dat ik toen van mezelf wel wat appeltaart (niet te groot stuk, wel zelfgebakken) mocht en wat te knabbelen

Nee, het is niet echt een standaard onderdee van een gezond voedingspatroon oid
je had het verdient hoor

quote:
Bruidsjurken, yeah! Ik had echt een mooie (maar ik woog toen ook wel wat minder dan nu).
foto?