Is dat die film waarin ze in het begin het hebben over wat ie "fout" gedaan heeft en de nieuwe policy?quote:Op donderdag 22 november 2007 14:02 schreef ColdFeet het volgende:
Yeah hi, it's me again...
(iemand Office Space gezien? Hilarische film)
Ik bedoel maar TVP te zeggen
quote:Op donderdag 22 november 2007 16:12 schreef Riann het volgende:
ik twijfelde al een beetje was de laatste tijd een beetje saai al hou ik wel van hem en hij twijfelde en nog steeds en hij denkt dat hij niet met mij wil trouwen etc etc maar hij is ook bang dat hij spijt krijgt van dat hij het heeft uitgemaakt. Maar ja daar heb ik nu niks aan. Het is gewoon kut.
Ja. Met die 'new coversheet on the TPS-report. Didn't you get the memo?'quote:Op donderdag 22 november 2007 15:33 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Is dat die film waarin ze in het begin het hebben over wat ie "fout" gedaan heeft en de nieuwe policy?
Idd wij hebben er heel hard om moeten lachenquote:Op donderdag 22 november 2007 16:35 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja. Met die 'new coversheet on the TPS-report. Didn't you get the memo?'
Die film is echt hilarischZeker als je m zo vaak hebt gezien dat je m bijna mee kunt praten...
Ja, ja, ikke!quote:Op donderdag 22 november 2007 16:56 schreef Levitation het volgende:
Wie geeft mij een schop onder mijn kont... ik heb geen zin om te gaan zwemmen, maar heb met mezelf afgesproken dat ik moet gaan...
stomme PC op m'n werkquote:Op donderdag 22 november 2007 14:02 schreef ColdFeet het volgende:
Yeah hi, it's me again...
(iemand Office Space gezien? Hilarische film)
Ik bedoel maar TVP te zeggen
het is ook wel heel veel moeite om de OP goed te maken inderdaadquote:Op donderdag 22 november 2007 22:29 schreef motorbloempje het volgende:
kun je nu weer slapen?mooi
ik namelijk ook
truste!!!!!!!!
(na een heerlijk kopje warme choco watnu aan het maken is, zonder slagroom, dat wel
![]()
Hier straks mét slagroom, want ik heb mijn verjaardagscadeautje vandaag gehad van troel (een tupperware shaker die ik heel graag wilde hebbenquote:Op donderdag 22 november 2007 22:29 schreef motorbloempje het volgende:
(na een heerlijk kopje warme choco watnu aan het maken is, zonder slagroom, dat wel
![]()
je had toch genoeg tijd overdag om in dit topic te postenquote:Op donderdag 22 november 2007 22:32 schreef motorbloempje het volgende:
als je de hele teringdag bezig bent met een ontruimingszaak op je werk waarbij dreiging van gewelddadige mensen en persbemoeizucht aan te pas komt, dan is dat inderdaad heel veel moeite![]()
![]()
gelukkig dacht dat ik inderdaad iets raars vroegquote:Op donderdag 22 november 2007 22:36 schreef Stormqueen het volgende:
Jezus, moet daar nou meteen zo heftig op worden gereageerd?
Miss_S stelt toch geen rare vraag?
dit was mijn laatste post in dit topic vanmiddag, miss snolliebolliequote:Op donderdag 22 november 2007 13:48 schreef motorbloempje het volgende:
zal straks de OP even fixenzit op 't werk, druk
![]()
het spijt me maar volgens mij is het niet normaal om zo genoemd te worden of bij jullie wel?quote:Op donderdag 22 november 2007 22:42 schreef Stormqueen het volgende:
* Stormqueen zwaait met witte vlag en vindt dat persoonlijke aversies niet zo bits moeten worden afgereageerd als daar geen aanleiding toe is
Ik heb het ook niet tegen jou meisjequote:Op donderdag 22 november 2007 22:44 schreef Miss_S het volgende:
[..]
het spijt me maar volgens mij is het niet normaal om zo genoemd te worden of bij jullie wel?
het begint al met 'Gevoelloos empathie-loos stuk vreten' en dan gaat ze nog ff verder
sorryquote:Op donderdag 22 november 2007 22:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet tegen jou meisje
Ik vind inderdaad dat het soms wel ff iets minder kan, maar ja, wie ben ik
het spijt me, maar 'muts' en die hoofdletters helpen niet echtquote:Op donderdag 22 november 2007 22:51 schreef motorbloempje het volgende:
misschien een béétje sorry dat ik zo reageerde, maar ik heb een ongelofelijke kutdag gehad, en had nu eigenlijk een bedrijfsuitje wat ik heb gemist omdat het uitliep door die klotezooi op mijn werk
en als ik dan NOTA BENE POST dat ik de OP later fix omdat ik druk ben op het werk, rond 2 uur begon de ellende namelijk, en dan krijg ik een 'ja, maar je postte nog vanmiddag' (ja muts, dat ik de OP later zou fixen, DAT POSTTE IK) sneer over me heen van iemand waar ik toch al een pesthekel aan heb.
En dan kunnen we wel proberen de lieve vrede te bewaren, maar ik vind je irritant, doorgaans irriteert elke post die je doet me al, en dan kan dit er gewoon even niet meer overheen.
De laatste weken heb ik je compleet genegeerd, maar vanavond kon dat gewoon even niet, sorry, ik ga nu weer terug in negeermodus![]()
![]()
ik ook, een hierbij ook:quote:Op donderdag 22 november 2007 23:12 schreef Stormqueen het volgende:
Daar sluit ik me bij aan, DarkElf.
ik kwam eigenlijk heel blij vertellen dat ik een broek van vorig jaar over mijn kont naar beneden kan trekken zónder de knoop of rits los te hoeven makenquote:Op donderdag 22 november 2007 22:58 schreef Cutie het volgende:
Het type posts zoals hierboven zijn helaas de reden dat ik hier al een tijdje niet meer kom en ok voorlopig nog wel weg zal blijven.
Ik wens iedereen heel veel succes bij het afvallen en/of op gewicht blijven.
quote:Op donderdag 22 november 2007 23:26 schreef Muck het volgende:
ik kwam eigenlijk heel blij vertellen dat ik een broek van vorig jaar over mijn kont naar beneden kan trekken zónder de knoop of rits los te hoeven maken
thanks!quote:Op donderdag 22 november 2007 23:27 schreef miss_dynastie het volgende:
Dat mag wel in het groot hoor
[..]
jij ook: thanks!quote:Op donderdag 22 november 2007 23:28 schreef Stormqueen het volgende:
goed bezig Muck!
komt vanzelf wel goedquote:ik kan mijn broeken van vorig jaar niet over mijn kont krijgen zelfs niet als ik de rits los maak
oeh wat coolquote:Op donderdag 22 november 2007 23:36 schreef Stormqueen het volgende:
jaaah, moet in mei bruidsmeisje spelendus dan wil ik minimaal een maat 40 aan
Om heel eerlijk te zeggen heb ik geen flauw idee, ik pers mezelf overal in behalve spijkerboxen. Ergens tussen maat 44 en 46, hoewel niet-stretchy dingen om de boezem voor mij niet te vinden zijn in normale winkelsquote:Op donderdag 22 november 2007 23:39 schreef Muck het volgende:
[..]
oeh wat cool
wil ik ook wel
maat 40 aan ook eigenlijk wel
wat heb je nu voor maat? of word ik nu te persoonlijk?
Jeetje SQ, wat gewichtig. En wat een tyfusdure stoelen, die moeten dan wel echt mooi zijnquote:Op donderdag 22 november 2007 23:24 schreef Stormqueen het volgende:
Morgen tweede bezichtiging trouwens
En we gaan de eetstoelen proefzitten die vriend heeft uitgezocht, ze kosten 500 pleuro per stuk. Dus ik hoop dat ze verschrikkelijk zitten
ja, ik zit nu tussen 42 en 44....quote:Op donderdag 22 november 2007 23:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Om heel eerlijk te zeggen heb ik geen flauw idee, ik pers mezelf overal in behalve spijkerboxen. Ergens tussen maat 44 en 46, hoewel niet-stretchy dingen om de boezem voor mij niet te vinden zijn in normale winkels![]()
Nog bedanktquote:Op donderdag 22 november 2007 17:00 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, ja, ikke!
Hier heb je een schop, met een flinke uithaal: zwemmen!! Hup, naar het zwembad, nu!!
Als je klaar bent met zwemmen zul je me dankbaar zijn
bruidsmeisjequote:Op donderdag 22 november 2007 23:36 schreef Stormqueen het volgende:
jaaah, moet in mei bruidsmeisje spelendus dan wil ik minimaal een maat 40 aan
Sterkte meisie!quote:Op vrijdag 23 november 2007 08:10 schreef Stormqueen het volgende:
tnx jullie, ik ben ook niet ziek (althans zo voelt het niet) maar mijn maag, wat doe je?
En nu ook nog 10 kilometer fietsen, yay
Ik draag liever de bruidsjurkquote:Op vrijdag 23 november 2007 08:44 schreef Miss_S het volgende:
[..]
bruidsmeisje
kan niet wachten tot ik zo'n jurk aan mag trekken
Ik heb binnenkort ee bruiloft, vlak voor de kerstdagen en ik wil dan een jurk aandoen. Volgens mij hangen er zo vlak voor kerst erg mooie zwarte jurken in de winkelsquote:Op vrijdag 23 november 2007 08:49 schreef Miss_S het volgende:
dat mag ookbij mij gaat het alleen om de jurk
Meestal 50 tot 60 baantjes schoolslag... alleen heb ik besloten wat rustiger aan te doen met zwemmen...quote:Op vrijdag 23 november 2007 08:54 schreef Heavenlyblue het volgende:
Super dat je toch bent gegaan, LeviHet was vast leuk
Hoeveel baantjes zwem je dan zo ongeveer?
Volgens mij had jij een niet-witte.quote:Op vrijdag 23 november 2007 08:51 schreef YPPY het volgende:
Trouwen is leukmaar mijn jurk willen jullie vast niet.
Het was vooral een positiejurk.quote:Op vrijdag 23 november 2007 09:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Volgens mij had jij een niet-witte.
Ik haat prinsessenjurken, ik zou zelf het liefst in het bloedrood trouwen
Ik ben wel een prinses... althans, ik denk wel dat ik een overdadige jurk leuk vind. Al moet V. niets hebben van sluiers, slepen en hoepls enzo.quote:Op vrijdag 23 november 2007 09:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook eigenlijk dat ik de hele dag gezond had gegeten en veel bewogen, en dat ik toen van mezelf wel wat appeltaart (niet te groot stuk, wel zelfgebakken) mocht en wat te knabbelenquote:Op vrijdag 23 november 2007 07:50 schreef freecell het volgende:
Coldfeet: Olijven zijn wél gezondEn niet eens zo heel calorierijk!
Appeltaart en knabbels dan weer niet en na appeltaart zou ik niet meer durven beweren dat ik gezond gegeten had
ah wat shit zegquote:Op vrijdag 23 november 2007 07:39 schreef Stormqueen het volgende:toen ik net wakker werd waren zowel mijn maag als mijn darmen over de flos
Ik heb dat dus nooit, dat ik kotsmisselijk wakker word, maar ik heb al besloten dat het stom is
van mijn afgezakte broek?quote:
het stort...quote:Op vrijdag 23 november 2007 08:22 schreef YPPY het volgende:
Regent het ook nog bij jullie? Hier wel en ik ga zo met Anna en drie tassenmet de bus op stap.
Voor de eerste keer.
En we moeten overstappen.
Binnen vier minuten.
![]()
![]()
ja, wil ik ook!quote:Op vrijdag 23 november 2007 08:44 schreef Miss_S het volgende:
[..]
bruidsmeisje
kan niet wachten tot ik zo'n jurk aan mag trekken
ik voorlopig nog eeeeeeeeven nietquote:
ongetwijfeld!quote:
niet?quote:maar mijn jurk willen jullie vast niet.
ontzettend leuk!quote:Op vrijdag 23 november 2007 08:54 schreef Heavenlyblue het volgende:
Broeken die van je kont zakken zijn leuk, MuckAlhoewel het ook een dure aangelegenheid kan zijn als je allemaal nieuwe broeken moet aanschaffen....
dat heb ik met mijn nichtquote:Ik heb gelukkig een vriendin die ook veel is afgevallen, maar met een veel lager gewicht dan ik begon en ik kan haar oude broeken nu aanHopenlijk ook niet lang meer
dat heb ik ook jaquote:Op vrijdag 23 november 2007 08:55 schreef Heavenlyblue het volgende:
[..]
Ik heb binnenkort ee bruiloft, vlak voor de kerstdagen en ik wil dan een jurk aandoen. Volgens mij hangen er zo vlak voor kerst erg mooie zwarte jurken in de winkelsBen benieuwd of ik een mooi passende vind! Ik ben ook dol op jurken, alleen er zijn zo weinig gelegenheden dat je ze aan kan
wow das behoorlijk watquote:Op vrijdag 23 november 2007 08:59 schreef Levitation het volgende:
[..]
Meestal 50 tot 60 baantjes schoolslag... alleen heb ik besloten wat rustiger aan te doen met zwemmen...Ik heb weer zo'n last van mijn RwSI-arm (CANS-arm
) en vorige week heb ik mezelf met 60 baantjes lelijk overbelast. Dus heb ik er gisteren 40 gezwommen, waarvan 7 crowl. Steeds 1 baantje crowl en dan weer een paar baantjes schoolslag om op adem te komen (
). Schoolslag voel ik heel erg in mijn rug/schouder, crowl is minder belastend, vandaar dat ik dat er nu tussendoor doe. Al voel ik me wel een beetje opgelaten om te crowlen, ben altijd bang dat ik er enorm lomp uit zie.
![]()
ik zie mezelf ook niet in een sissi-jurk hoorquote:Op vrijdag 23 november 2007 09:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh, nee, doe dat nog maar even helemaal nietquote:
succes!quote:HB, we gaan zo weg, ben benieuwd.
kan me er iets bij voorstellenquote:Op vrijdag 23 november 2007 10:11 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik ben wel een prinses... althans, ik denk wel dat ik een overdadige jurk leuk vind. Al moet V. niets hebben van sluiers, slepen en hoepls enzo.![]()
nopequote:Op vrijdag 23 november 2007 10:18 schreef Stormqueen het volgende:
Dat zeggen alle mannen, het leuke is dat ze geen flauw idee hebben waar ze over blaten
je had het verdient hoorquote:Op vrijdag 23 november 2007 10:23 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook eigenlijk dat ik de hele dag gezond had gegeten en veel bewogen, en dat ik toen van mezelf wel wat appeltaart (niet te groot stuk, wel zelfgebakken) mocht en wat te knabbelen
Nee, het is niet echt een standaard onderdee van een gezond voedingspatroon oid![]()
foto?quote:Bruidsjurken, yeah! Ik had echt een mooie (maar ik woog toen ook wel wat minder dan nu).
Wij zijn al 7,5 jaar bij elkaar en ik ben al 3 jaar bezig een bruiloft te plannen. Alleen zijn we beiden niet zo snel met dat soort dingen. We willen wel graag, maar 't schiet gewoon niet zo hard op.quote:Op vrijdag 23 november 2007 10:55 schreef Muck het volgende:
[..]
ik voorlopig nog eeeeeeeeven niet
ik heb net een maand wat met Marc en vanavond leer ik zijn ouders kennen
om nou gelijk te zeggen "aangenaam kennis te maken en oh volgende week is de bruiloft" is ook zo wat
Wit motorpak met een sluier op je helm?quote:Op vrijdag 23 november 2007 11:01 schreef motorbloempje het volgende:trouwen
we moeten alleen nog op zoek naar 2 oude motorenin plaats van een just married auto
en misschien wel een zijspan![]()
met jurk wordt beetje lastig rijden
Ga toch naar huis meid, jij hoort gewoon in je bed! Pak een taxi, neem de bus... ga je bed in!quote:
Ga eens lekker ziek in bed liggen met een emmertje ernaastquote:
oh ja! je hebt helemaal gelijkquote:Op vrijdag 23 november 2007 10:57 schreef ColdFeet het volgende:
Muck, die had je toch al wel s gezien? Stuur maar n PM als je foto's wilt, ik zet mijn trouwfoto's niet open en bloot op Fok!
Ik heb trouwens massa's galajurken, na 7 jaar student-zijn. Ik zeg, sinterkerst in gala!
quote:Op vrijdag 23 november 2007 11:01 schreef Levitation het volgende:
[..]
Wij zijn al 7,5 jaar bij elkaar en ik ben al 3 jaar bezig een bruiloft te plannen. Alleen zijn we beiden niet zo snel met dat soort dingen. We willen wel graag, maar 't schiet gewoon niet zo hard op.![]()
Belangrijkste is dat we happy zijn met elkaar en dat zit wel goed.![]()
Als je toevallig het toilet net mist met kotsen denk ik dat je wel even tussendoor mag hoorquote:Op vrijdag 23 november 2007 11:07 schreef Stormqueen het volgende:
m'n baas had me nog nodig en die is nu met iemand anders in bespreking en ik kon niet ff tussendoor piepen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |