Dat ding geeft écht veel licht.quote:Op zondag 25 november 2007 23:37 schreef rene90 het volgende:
maar wordt je nou echt wakker ervan en tja is het lekkerder?:p en wat als je nou die lamp links hebt staan en je ligt op je rechterzij
Maar hoe doe je dat dan als jij er om 7 uur uit moet en V. kan slapen tot 9? Dat zou hier in huis echt een probleem zijnquote:Op maandag 26 november 2007 08:06 schreef Levitation het volgende:
[..]
Dat ding geeft écht veel licht.Normaal slaap ik ook overal doorheen, maar door het langzaam steeds harder gaan branden van de lamp snapt je lichaam dat het ochtend wordt en slaap je nog maar heel licht als de "wekker" gaat. Bij de mijne kun je kiezen tussen vogeltjesgeluid
en een piep-piep-piep-geluidje, er is ook een luxere uitgave die een fm-radio heeft (maar die was vorig jaar nog niet te krijgen).
We werken allebei fulltime, werken beide op fietsafstand van het werk en staan dus vrijwel altijd gewoon gezellig samen op.quote:Op maandag 26 november 2007 08:07 schreef freecell het volgende:
[..]
Maar hoe doe je dat dan als jij er om 7 uur uit moet en V. kan slapen tot 9? Dat zou hier in huis echt een probleem zijn
Wat kost dat philipsding eigenlijk?
Ritueel nog welquote:Op maandag 26 november 2007 09:32 schreef Stormqueen het volgende:
naja, over mijn opstaankwaliteiten zal ik het verder maar niet hebben...!!
Dag 1 van de Werkeloosheid, ik denk dat ik zo maar eens begin met een vitamineshot en dan mijn huis ritueel ga reinigen.
quote:Op maandag 26 november 2007 09:44 schreef Stormqueen het volgende:
Ja ritueel, ik denk dat het in mijn hoofd ook wat kalmer wordt als al het stof weg is. Niet dat het hier zo'n immense teringbende is hoor, maar iedereen die 40 uur per week werkt weet dat schoonmaken echt het laatste is waar je zin in hebt op je vrije zaterdag![]()
Dus gebeurde het alleen als mijn moeder danwel schoonmoeder over de vloer zou komen![]()
Jij bent trouwens wel ijverig zeg
Lieverd, koop zo'n lamp-wekker-ding... misschien helpt 't, misschien niet... maar 't lijkt me iig het proberen waard.quote:Op maandag 26 november 2007 09:32 schreef Stormqueen het volgende:
naja, over mijn opstaankwaliteiten zal ik het verder maar niet hebben...!!
Dag 1 van de Werkeloosheid, ik denk dat ik zo maar eens begin met een vitamineshot en dan mijn huis ritueel ga reinigen.
Als je daarna weer gaat maffen helpt dat niet echt volgens mijquote:Op maandag 26 november 2007 10:32 schreef -Bubseltje- het volgende:
Anders komt hij er niet uit en misschien is het ook wel gezellig en nog een beetje ritme behouden
Als ik weer geld over heb zal ik het overwegenquote:Op maandag 26 november 2007 10:34 schreef Levitation het volgende:
[..]
Lieverd, koop zo'n lamp-wekker-ding... misschien helpt 't, misschien niet... maar 't lijkt me iig het proberen waard.
Ben al meer dan een jaar zo en ik vind het niet erg dus jaquote:Op maandag 26 november 2007 10:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als je daarna weer gaat maffen helpt dat niet echt volgens mij
je hebt dan wel een ritme maar wel een heel apart ritmequote:Op maandag 26 november 2007 10:50 schreef Stormqueen het volgende:
ik doelde meer op dat ritme
Kun je nergens heen dan?
Komt helemaal goed hoorquote:Op maandag 26 november 2007 10:43 schreef Riann het volgende:
nog steeds gestopt met roken het valt me nu niet tegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |