abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54840959
quote:
Op zondag 25 november 2007 23:37 schreef rene90 het volgende:
maar wordt je nou echt wakker ervan en tja is het lekkerder?:p en wat als je nou die lamp links hebt staan en je ligt op je rechterzij
Dat ding geeft écht veel licht. Normaal slaap ik ook overal doorheen, maar door het langzaam steeds harder gaan branden van de lamp snapt je lichaam dat het ochtend wordt en slaap je nog maar heel licht als de "wekker" gaat. Bij de mijne kun je kiezen tussen vogeltjesgeluid en een piep-piep-piep-geluidje, er is ook een luxere uitgave die een fm-radio heeft (maar die was vorig jaar nog niet te krijgen).
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_54840965
Afgelopen 2 weken dacht ik juist even dat ik stil stond, maar we gaan weer blijkbaar

De zwarte lucht valt hier nog wel mee, ik moet ook zo weg, maar deel vanochtend m'n eigen tijd in, wel lekker.
pi_54840970
quote:
Op maandag 26 november 2007 08:06 schreef Levitation het volgende:

[..]

Dat ding geeft écht veel licht. Normaal slaap ik ook overal doorheen, maar door het langzaam steeds harder gaan branden van de lamp snapt je lichaam dat het ochtend wordt en slaap je nog maar heel licht als de "wekker" gaat. Bij de mijne kun je kiezen tussen vogeltjesgeluid en een piep-piep-piep-geluidje, er is ook een luxere uitgave die een fm-radio heeft (maar die was vorig jaar nog niet te krijgen).
Maar hoe doe je dat dan als jij er om 7 uur uit moet en V. kan slapen tot 9? Dat zou hier in huis echt een probleem zijn

Wat kost dat philipsding eigenlijk?
pi_54841007
quote:
Op maandag 26 november 2007 08:07 schreef freecell het volgende:

[..]

Maar hoe doe je dat dan als jij er om 7 uur uit moet en V. kan slapen tot 9? Dat zou hier in huis echt een probleem zijn

Wat kost dat philipsding eigenlijk?
We werken allebei fulltime, werken beide op fietsafstand van het werk en staan dus vrijwel altijd gewoon gezellig samen op.

Hier (linkje) kost 'ie 70 euro, de versie die ik heb, dus zonder fm-radio.
***Levi was here***
pi_54841495
Ik kan heel selectief wakker worden. Niks merken als de andere wekker gaat, hij opstaat, licht aandoet, aankleedt en weggaat, maar wel wakker worden van mijn eigen wekker Momenteel hoeft dat gelukkig niet, maar het was altijd wel makkelijk. Andersom werd mijn ex trouwens wel altijd wakker van mijn wekker (toen nog zonder licht), geen idee wat je daar aan kan doen
pi_54841717
ach ik houd het maar bij me dvd speler die aanslaat en de fm radio aangooit:) alleen is me dvd speler nu ter reperatie weggebracht, en moet ik het met me telefoonwekker doen....als dat maar goed gaat.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 26 november 2007 @ 09:24:59 #207
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_54841742
Ik spring ook zo mijn bed uit, maar qltel heeft daar duidelijk meer moeite mee Maar ja, hij maakt Christans lunchtrommel klaar 's morgens, dus hij moet er toch echt uit 't Gaat min of meer op de automatische piloot, hij heeft al een paar keer een volledige lunch gemaakt op een korte dag maar dan stopt ie de trommel in de diepvries en heeft ie het de dag erna wat makkelijker
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 26 november 2007 @ 09:32:48 #208
149959 SQ
snelle trees
pi_54841858
naja, over mijn opstaankwaliteiten zal ik het verder maar niet hebben... !!

Dag 1 van de Werkeloosheid, ik denk dat ik zo maar eens begin met een vitamineshot en dan mijn huis ritueel ga reinigen.
disclaimer
pi_54841978
quote:
Op maandag 26 november 2007 09:32 schreef Stormqueen het volgende:

Dag 1 van de Werkeloosheid, ik denk dat ik zo maar eens begin met een vitamineshot en dan mijn huis ritueel ga reinigen.
Ritueel nog wel
Wel dingen waar je nu lekker tijd voor hebt Probeer je daar wel een beetje van te genieten ook?

Ik was om half 9 al op school om iets af te maken voor mijn les begon om half 12. Nou, het is af
* freecell kijkt op horloge: Nog maar even Fokken dan
Fijn dat ik klaar ben, maar wel een beetje balen dat het zo lang duurt voor die les begint
  maandag 26 november 2007 @ 09:44:24 #210
149959 SQ
snelle trees
pi_54842028
Ja ritueel, ik denk dat het in mijn hoofd ook wat kalmer wordt als al het stof weg is. Niet dat het hier zo'n immense teringbende is hoor, maar iedereen die 40 uur per week werkt weet dat schoonmaken echt het laatste is waar je zin in hebt op je vrije zaterdag
Dus gebeurde het alleen als mijn moeder danwel schoonmoeder over de vloer zou komen
Jij bent trouwens wel ijverig zeg
disclaimer
pi_54842161
quote:
Op maandag 26 november 2007 09:44 schreef Stormqueen het volgende:
Ja ritueel, ik denk dat het in mijn hoofd ook wat kalmer wordt als al het stof weg is. Niet dat het hier zo'n immense teringbende is hoor, maar iedereen die 40 uur per week werkt weet dat schoonmaken echt het laatste is waar je zin in hebt op je vrije zaterdag
Dus gebeurde het alleen als mijn moeder danwel schoonmoeder over de vloer zou komen
Jij bent trouwens wel ijverig zeg
Wel lekker dat je dan nu lekker alles kunt ontstoffen
Al bij nagedacht dat je nu ook foto's kan inplakken die je altijd nog moest inplakken?

Ik ben zo ijverig, omdat ik mijn afstudeermaatje hadf beloofd vandaag nog een groot stuk film te monteren voor de afstudeeropdracht. Een maand geleden had ik de hele morgen ook wel nodig gehad, maar ik heb inmiddels het programma zo goed leren kennen dat het 3x zo snel ging

Ontopic: ik heb mandarijntjes
  maandag 26 november 2007 @ 10:26:28 #212
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_54842738
Ik sta altijd op samen met mijn mannetje en als ie weg is ga ik snel weer terug

Ik sta ook makkelijker op dan hem maar ook bij hem gaat het al een stuk beter als een aantal jaar geleden
  maandag 26 november 2007 @ 10:27:56 #213
149959 SQ
snelle trees
pi_54842770
Waarom sta je dan samen op
disclaimer
  maandag 26 november 2007 @ 10:32:18 #214
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_54842846
Anders komt hij er niet uit en misschien is het ook wel gezellig en nog een beetje ritme behouden
pi_54842879
quote:
Op maandag 26 november 2007 09:32 schreef Stormqueen het volgende:

Lieverd, koop zo'n lamp-wekker-ding... misschien helpt 't, misschien niet... maar 't lijkt me iig het proberen waard.
***Levi was here***
  maandag 26 november 2007 @ 10:39:16 #216
149959 SQ
snelle trees
pi_54842986
quote:
Op maandag 26 november 2007 10:32 schreef -Bubseltje- het volgende:
Anders komt hij er niet uit en misschien is het ook wel gezellig en nog een beetje ritme behouden
Als je daarna weer gaat maffen helpt dat niet echt volgens mij
disclaimer
  maandag 26 november 2007 @ 10:40:35 #217
149959 SQ
snelle trees
pi_54843013
quote:
Op maandag 26 november 2007 10:34 schreef Levitation het volgende:

[..]

Lieverd, koop zo'n lamp-wekker-ding... misschien helpt 't, misschien niet... maar 't lijkt me iig het proberen waard.
Als ik weer geld over heb zal ik het overwegen
disclaimer
pi_54843056
nog steeds gestopt met roken het valt me nu niet tegen

maar dat kan nog komen.

Ik vind het veel moeilijker dat het nu uit is. Misschien dat daarom het stoppen met roken wel makkelijker gaat omdat ik meer daar aan moet denken.
  maandag 26 november 2007 @ 10:48:09 #219
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_54843142
quote:
Op maandag 26 november 2007 10:39 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Als je daarna weer gaat maffen helpt dat niet echt volgens mij
Ben al meer dan een jaar zo en ik vind het niet erg dus ja Nee joh lekker vanaf 7 uur thuis zitten wachten totdat ie weer thuis komt . Ik kan in mijn eentje geen kant op, op dit moment dus ja laat mij maar mijn dagen zo indelen
  maandag 26 november 2007 @ 10:50:07 #220
149959 SQ
snelle trees
pi_54843174
ik doelde meer op dat ritme
Kun je nergens heen dan?
disclaimer
pi_54843226
quote:
Op maandag 26 november 2007 10:50 schreef Stormqueen het volgende:
ik doelde meer op dat ritme
Kun je nergens heen dan?
je hebt dan wel een ritme maar wel een heel apart ritme
  maandag 26 november 2007 @ 10:53:02 #222
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_54843232
Nee de bus is te ver lopen op dit moment
pi_54843275
Zit ik gezond mandarijntjes te kanen, gaat er naast mij iemand de aanbieding uit de kantine eten:

Warme croissantjes met sesamzaad, belegd met brie en komkommer.
En het ruikt zo lekker!

* freecell drinkt gauw nog wat meer kaneelthee
  maandag 26 november 2007 @ 10:57:35 #224
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_54843328
he SQ wat kut zeg
komt allemaal wel weer goed hoor

beetje late reactie, ik weet het
ik lees wel met jullie mee, maar heb vaak gewoon geen tijd op mte rageren omdat ik het echt vreselijk druk heb op het moment en eigenlijk al weken niet echt lekker ben, wat ook niet echt helpt.
Om half 3 een afspraak met de dokter, omdat ik alweer zowat 2 weken barstende hoofdpijn heb. Ik heb regelmatig hoofdpijn, en dit jaar ook al 3 keer een voorhoofdsholte-ontsteking gehad.
Nu ik voor de zoveelste keer weer zit te emmeren, laat ik me dit keer niet afschepen met een antibiotoca-kuur (ook al helpt het elke keer wel) maar wil ik eigenlijk dat er eens wat beter naar gekeken wordt.
Elke keer weer dat gedonder kan nooit goed zijn lijkt me
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_54843363
quote:
Op maandag 26 november 2007 10:43 schreef Riann het volgende:
nog steeds gestopt met roken het valt me nu niet tegen
Komt helemaal goed hoor

Je hebt een goeie drijfveer (je gezondheid) en echt het valt allemaal wel mee... (Ik weet hoe het is hoor, maar ben nu bijna 17 maanden gestopt en de tijd is echt heel snel voorbij gegaan!)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')