Zijn zoontje van 11quote:Op woensdag 21 november 2007 21:14 schreef Deisyy het volgende:
Fijn, hij staat al klaar![]()
Ronald, de vuurspuwer, eindelijk iemand die toegeeft geregeld naar DGK te kijken![]()
Nou, die lenen zich er goed voor maar het wordt gewoon vermoeiend om elkaar uit het hok te willen neuken.quote:Op woensdag 21 november 2007 21:10 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Ja idd....vrouwen gebruiken....ba
Dat moet een grap zijnquote:
quote:Op woensdag 21 november 2007 21:18 schreef beequeen het volgende:
Amanda is weer spoorloos...of is het inmiddels haarloos?![]()
Updates topic.quote:Op woensdag 21 november 2007 21:20 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Dat moet een grap zijn.......waar kan ik de hele poll vinden.
Waarom hak je alleen zo op Huub de rest doet toch ook niets. Zou het niet zo kunnen zijn dat Huub een beetje opgebrand is. Hij heeft dat virus ook nog onder de leden. Je moet is gaan zeiken over de andere die allemaal niets doen en wachten op akties van Huub.quote:Op woensdag 21 november 2007 21:18 schreef rooie3 het volgende:
En Huub maar weer gapen .Word niet goed van Huub.Tegen die ronald ook een beetje stoer doen,laat hem eens zo,n grote bek tegen zijn spelers hebben.
Naadquote:Op woensdag 21 november 2007 21:17 schreef Kinga het volgende:
Werkelijk, welke randdebiel draagt zo'n kort broekje met zulk koud weer!
Dimitri en ik ookquote:Op woensdag 21 november 2007 21:21 schreef Kinga het volgende:
Dimitri en Lieke, zou ook leuk stelletje zijn toch.
Oke thanx, ga ff zoekenquote:
Je weet toch dat dat hok inmiddels bestaat uit neuken, neuken en nog eens neuken. Sex sells, zelfs Ome Fons is daar gevoelig voor net als huiselijk geweld sells gezien de stijgende kijkcijfers, hoe triest.quote:Op woensdag 21 november 2007 21:17 schreef noekje het volgende:
Tot nu toe heeft het ook geen enkel effect gehad maar creatiever dan dat zijn ze gewoon niet.
Je legt de vinger op de zere plek (klinkt trouwens wel raar in deze context)quote:Op woensdag 21 november 2007 21:17 schreef noekje het volgende:
[..]
Nou, die lenen zich er goed voor maar het wordt gewoon vermoeiend om elkaar uit het hok te willen neuken.
Het is toen begonnen met Brian die toen Sylvia wilde neuken om haar zo eruit te werken.Sindsdien loopt nog steeds iedereen met die achterlijke plannen rond. Brian moest Amanda neuken van Natasia. Huub wilde Amanda neuken om Brian een hak te zetten. Luc moest Nadia neuken. Dat is toch geen spel spelen? Niks mis met neuken in het algemeen maar het heeft niks te maken met het spel vind ik. Tot nu toe heeft het ook geen enkel effect gehad maar creatiever dan dat zijn ze gewoon niet.
Ja, het zal Jantje de Boer niet wezenquote:Op woensdag 21 november 2007 21:19 schreef Kinga het volgende:
Lieke heeft ook ooit vuurgespuwd.
Van die andere verwacht ik echt niks.Huub was zo gemaakt voor het spel en heeft alles in huis om een winnaar te zijn.Samen met Jaap zou hij alle spelers gek kunnen krijgen,maar wat doet Huub, hij is een marionet van het hokje geworden.De vroegere Huub was leuk en had veel lol.Nu is hij een uitgebluste vent,die alleen maar kan zeuren en zijn bek tegen de verkeerde mensen opentrekt.Vind dat gewoon zonde en echt heel jammer.Hoop elke dag weer op de oude Huub.quote:Op woensdag 21 november 2007 21:21 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Waarom hak je alleen zo op Huub de rest doet toch ook niets. Zou het niet zo kunnen zijn dat Huub een beetje opgebrand is. Hij heeft dat virus ook nog onder de leden. Je moet is gaan zeiken over de andere die allemaal niets doen en wachten op akties van Huub.
Beetje dichter bij het haar van Amanda. Nadia mag ookquote:Op woensdag 21 november 2007 21:27 schreef Sylar het volgende:
Vlammmuuhhhh!
Alles wat hij gedaan heeft is inmiddels verboden dus er rest hem weinig meer. Dat is het hele probleem in een notedop.quote:Op woensdag 21 november 2007 21:26 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Van die andere verwacht ik echt niks.Huub was zo gemaakt voor het spel en heeft alles in huis om een winnaar te zijn.Samen met Jaap zou hij alle spelers gek kunnen krijgen,maar wat doet Huub, hij is een marionet van het hokje geworden.De vroegere Huub was leuk en had veel lol.Nu is hij een uitgebluste vent,die alleen maar kan zeuren en zijn bek tegen de verkeerde mensen opentrekt.Vind dat gewoon zonde en echt heel jammer.Hoop elke dag weer op de oude Huub.
Vangelis? Of is dat een anderquote:Op woensdag 21 november 2007 21:29 schreef Katewalker het volgende:
Getver..conquest dinges...van deze muziek moet ik altijd janken...![]()
Dan ben je niet de enige. Sterk spul he.quote:Op woensdag 21 november 2007 21:29 schreef Katewalker het volgende:
Wrom dan? Ik vind het retemooie muziek.quote:Op woensdag 21 november 2007 21:29 schreef Katewalker het volgende:
Daarom had Amanda daar juist moeten staanquote:Op woensdag 21 november 2007 21:30 schreef b.a.s. het volgende:
Daarom mag Amanda er niet bij zijn dan staat d'r haar van stro meteen in brand
[ afbeelding ]
Jij ben écht gemeenquote:Op woensdag 21 november 2007 21:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Beetje dichter bij het haar van Amanda. Nadia mag ook![]()
Soms hebben mensen een nare herrinnering BQ. En volgens mij zit deze in de crematie top 20quote:Op woensdag 21 november 2007 21:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wrom dan? Ik vind het retemooie muziek.
Je mond open doen kan niemand je verbieden.Hij heeft altijd zulke gevatte opmerkingen ,maar niet tegen zijn spelers.Met die opmerkingen kan je aardig ver komen.Hij kan alleen maar tegen Lieke zijn bek opentrekken.quote:Op woensdag 21 november 2007 21:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Alles wat hij gedaan heeft is inmiddels verboden dus er rest hem weinig meer. Dat is het hele probleem in een notedop.
quote:Op woensdag 21 november 2007 21:27 schreef 2live het volgende:
Is Huub nu toch een tikkeltje jaloers?
Lieke mag niet vuurspuwen.quote:Op woensdag 21 november 2007 21:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daarom had Amanda daar juist moeten staan![]()
Dat kan ook, maar of gewoon omdat het retemooie muziek is.quote:Op woensdag 21 november 2007 21:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Soms hebben mensen een nare herrinnering BQ. En volgens mij zit deze in de crematie top 20![]()
Lieke wil vuurspugen.. En doet het dan maar zoquote:Op woensdag 21 november 2007 21:37 schreef Deisyy het volgende:
Waar gaat die ruzie nu weer over?
Dat kan natuurlijk maar je hebt ook muziek die gewoon retemooi is en je toch van moet janken.quote:Op woensdag 21 november 2007 21:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Soms hebben mensen een nare herrinnering BQ. En volgens mij zit deze in de crematie top 20![]()
En dat is dan nog een heel positieve prognose, ben ik bang. Ken de ziekte van redelijk dichtbij en CF is echt slopend.quote:Op woensdag 21 november 2007 21:27 schreef Prospera het volgende:
Ronald heeft een dochter met Cystic Fibrosis, taaislijmziekte, de prognose is dat ze maar 35-40 jaar wordt.
Hij doet dit voor de stichting CF.
Kim moest eruit omdat ze pro Huub/Lieke was. Dat zien ze "achter" niet graag.quote:Op woensdag 21 november 2007 21:04 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Denk omdat ze niet met Luc mee ging en daarna slapen bij Luc in de villa.
quote:Op woensdag 21 november 2007 21:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Lieke wil vuurspugen.. En doet het dan maar zo![]()
quote:Op woensdag 21 november 2007 21:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk maar je hebt ook muziek die gewoon retemooi is en je toch van moet janken.
Til er niet zo zwaar aan, doet Mieke Telkamp ook niet meer.![]()
Staan die twee nu binnen te steggelen terwijl die man buiten voor hen staat op te treden?quote:Op woensdag 21 november 2007 21:42 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Zeik Huub weer over het uit zijn etc en dat ie dan alles mag zeggen etc
En Huub noemt Lieke een bitch...quote:Op woensdag 21 november 2007 21:42 schreef Kinga het volgende:
Oei, dit vind ik een heerlijke ruzie. Lieke noemt Huub een player.
Ik vind persoonlijk de ruzies van amanda en Brian nog leuker.quote:Op woensdag 21 november 2007 21:42 schreef Kinga het volgende:
Oei, dit vind ik een heerlijke ruzie. Lieke noemt Huub een player.
Is inderdaad nog een ruime prognose, erg hoorquote:Op woensdag 21 november 2007 21:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dat is dan nog een heel positieve prognose, ben ik bang. Ken de ziekte van redelijk dichtbij en CF is echt slopend.
ik ook.... daar geniet ik vanquote:Op woensdag 21 november 2007 21:44 schreef 2live het volgende:
[..]
Ik vind persoonlijk de ruzies van amanda en Brian nog leuker.![]()
Weet je wat zo verderfelijk vind? Alle ziektes passeren daar de revue in scheldwoorden en plots is Brian een en al oor als het gaat over CFquote:Op woensdag 21 november 2007 21:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dat is dan nog een heel positieve prognose, ben ik bang. Ken de ziekte van redelijk dichtbij en CF is echt slopend.
Huub wil wel de lusten en niet de lasten. Helaas, zo werkt het niet.quote:Op woensdag 21 november 2007 21:45 schreef Desii het volgende:
[..]
ik ook.... daar geniet ik van
En Lieke heeft gewoon gelijk in deze........ wat wil tie nou... van alles een beetje
Tja Huub, zo werkt het niet
Nadia zou in a heartbeat Brian van Amanda afpakken, ja, het is een échte vriendinquote:Op woensdag 21 november 2007 21:45 schreef T-lex het volgende:
Wat zit Nadia trouwens half in Brian...ze heeft die stoel al vet dichtbij staan, en dan gaat ze ook nog op het puntje zitten. Amanda nog achter zeker...![]()
http://www.dondj.nl/streams.htmlquote:Op woensdag 21 november 2007 21:44 schreef chufi het volgende:
Ik raak af en toe de weg kwijt met die streams die allemaal out-of-sync lopen
Zwaar irritant dat snollie kennelijk zoveel tijd achter krijgt. Ze heeft haar rotkop toch echt helemaal zelf ontwikkeld. Laat haar maar lijden.quote:Op woensdag 21 november 2007 21:46 schreef Prospera het volgende:
Amanda krijgt hele lange instructies achter voor het kaalknippen morgenvroeg.
Natuurlijk ook over hoe ze haar haarstukken moet stylen en tangen.
Backup! Snap het nou een keer!quote:Op woensdag 21 november 2007 21:48 schreef coldstar het volgende:
Nou alle vrouwen kunnen de tyfus krijgen van Huub, die charmante Huub. Lieke, Lieke, lieke, waarom blijf je bij die loser.
Het is zeker geen goed heiligman, maar hij heeft wel gelijk. Nog geen kwatier geleden verteld een man over de ziekte va zijn dochtertje. Nu al klinkt de tyfus weer om je oren.quote:Op woensdag 21 november 2007 21:42 schreef uniekhoorn het volgende:
Brian zonet tegen Jaap: Kijk, jullie deden allemaal raar met nare ziektes, dus....
Goedheiligman himself.
Ze had een bol bij zich, met een witte handdoek er over heenquote:
Ze heeft het haar opgestoken om er aan te wennen dat het haar er niet meer is op haar schouders.quote:Op woensdag 21 november 2007 21:53 schreef Prospera het volgende:
Aman: ik hou van deze mensen, altijd.
Brian: ga je kaal?
Aman: natuurlijk.
SL
[ afbeelding ]
Je zal zeker gelijk hebben, maar ik snap er geen moer van dat iemand wie dan ook dit allemaal pikt van een kerel. Zulke jonge meiden, onvoorspelbaarquote:
Oh wat erg zeg... dat wil ik niet missen morgen...quote:Op woensdag 21 november 2007 21:54 schreef Dark het volgende:
[..]
Ze had een bol bij zich, met een witte handdoek er over heen
Nee en daarom mogen Huub en Lieke alleen maar ruzie met elkaar maken.Weet echt niet meer wat echt is en wat nu gespeeld is.Word steeds meer een nepzooi en niet meer leuk om te volgen.quote:Op woensdag 21 november 2007 21:53 schreef uniekhoorn het volgende:
Amanda is blij... Het mag haar en B echt niet moeilijk gemaakt worden he?
Verrek, inderdaad.quote:Op woensdag 21 november 2007 21:54 schreef Dark het volgende:
[..]
Ze had een bol bij zich, met een witte handdoek er over heen
Ik ben bang dat we het allemaal moeten missen morgen.quote:Op woensdag 21 november 2007 21:56 schreef Kinga het volgende:
[..]
Oh wat erg zeg... dat wil ik niet missen morgen...
Ik gebruik mn eigen ! Vanaf mn eigen pc. Doen het over het algemeen, behalve als er problemen met Garnier (de stream leverancier) zijn.quote:Op woensdag 21 november 2007 21:48 schreef Varen het volgende:
[..]
http://www.dondj.nl/streams.html
Deze doet het niet mee![]()
Heeft iemand er nog zo een?
Het is nu al duidelijk te zien dat kort haar bij haar bolle rotkop met putten en downlijnen er toch niet echt mooi uit zal zien.quote:Op woensdag 21 november 2007 21:55 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ze heeft het haar opgestoken om er aan te wennen dat het haar er niet meer is op haar schouders.
Wel een goede voorbereiding![]()
Het is overloopgedrag: je emoties op iets onzinnigs richten als je je emoties niet onder controle hebt.quote:Op woensdag 21 november 2007 21:57 schreef Katewalker het volgende:
Wat een raar moment om een halster in te vetten...![]()
Snap jij nou dat er nog vrouwen zijn die zoiets addorerenquote:Op woensdag 21 november 2007 21:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
De echte Huub komt beetje bij beetje steeds meer boven drijven. Het egocentrische knaapje met mooie woorden, list en bedrog, die alle mensen om zich heen gebruikt voor eigen gewin en plezier...En net zovaak het achteraf goed zit te lullen met zijn stortvloed aan woorden.
Ja dat zei ik dus ook al, en dan zeggen dat het door die machine komtquote:Op woensdag 21 november 2007 22:01 schreef Prospera het volgende:
Het dieetadvies is binnen voor Naad.
Jaap: met dit dieet verlies je ook vet, dus is dat apparaat overbodig.
Weet je wat ik dacht van die vent: als je gewoon traint verlies je ook vet.
Die 2 hebben het nu echt niet op een rijquote:Op woensdag 21 november 2007 22:00 schreef beequeen het volgende:
De enige 2 die het misschien nog een beetje op een rij hebben, ondanks alle perikelen?
[ afbeelding ]
Nietquote:Op woensdag 21 november 2007 22:03 schreef Deisyy het volgende:
Het haar van amanda wordt niet geknipt![]()
Krijg de tyfus Huubquote:Op woensdag 21 november 2007 22:00 schreef beequeen het volgende:
De enige 2 die het misschien nog een beetje op een rij hebben, ondanks alle perikelen?
[ afbeelding ]
Beter! Extensions eruit wel... en dan heeft ze zo'n afgevreten kapsel... MUAHHAHAAquote:Op woensdag 21 november 2007 22:03 schreef noekje het volgende:
Ze gaan het haar niet knippen, ook al is het dood.![]()
Nou dat gaat er lekker uitzien danquote:Op woensdag 21 november 2007 22:03 schreef Deisyy het volgende:
Het haar van amanda wordt niet geknipt![]()
Alleen domme vrouwen doen dat.....quote:Op woensdag 21 november 2007 21:58 schreef coldstar het volgende:
[..]
Snap jij nou dat er nog vrouwen zijn die zoiets addoreren![]()
Nee, dan Brian, die is tenminste vrouwvriendelijk en zal nooit een vrouw onheus bejegenen in tegenstelling tot Huubquote:Op woensdag 21 november 2007 21:58 schreef coldstar het volgende:
[..]
Snap jij nou dat er nog vrouwen zijn die zoiets addoreren![]()
Dat zal het compromis wel zijn dat Amanda wilde. Niet begrijpende dat het er dan helemaal niet uitziet, als de pruik of de haarstukjes af dan wel uit moetenquote:Op woensdag 21 november 2007 22:03 schreef noekje het volgende:
Ach.. het valt er ws vanzelf wel af.quote:Op woensdag 21 november 2007 22:03 schreef noekje het volgende:
Dan kan amanda over een paar maanden weer extensions, zegt Naad.quote:Op woensdag 21 november 2007 22:05 schreef Prospera het volgende:
Mandy gaat het morgen beter maken.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 21 november 2007 22:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Alleen domme vrouwen doen dat.....
Inderdaad, dat besef ik me net ook ineens. Want ze zal er niet uitzien met die dooie plukken en dat neppe haarstuk.quote:Op woensdag 21 november 2007 22:08 schreef Kinga het volgende:
Hallo, mensen, is zelfs nog beter voor ons leedvermaak dat het niet wordt geknipt![]()
Maar dat kunnen ze Amanda maar niet duidelijk maken. Dus heeft ze zo een coupe niets met haarstukjes.quote:Op woensdag 21 november 2007 22:07 schreef coldstar het volgende:
Wie weet hoe leuk haar een kort koppie haar zal staan. Tegenwoordig heb je zulke leuke modelletjes.
Durf te wedden van welquote:Op woensdag 21 november 2007 22:10 schreef Prospera het volgende:
Aman: ik ga niet huilen morgen.
[ afbeelding ]
Nee. Amanda heeft straks kort haar bovenop en een mat in de nek. En een pruik. Of haarstukjes.quote:Op woensdag 21 november 2007 22:11 schreef Myriam1978 het volgende:
Ok maar die lange bob van Amanda gaat niet door dus?
Dat is nou juist het gekke. Bij Brain valt iedereen erover en die wordt voor alles wat mooi en lelijk is uitgemaakt, en bij Huub vinden ze het allemaal maar gewoon. Een aantal vrouwen blijven hem zo leuk vinden, dan heb je geen plaat voor je hoofd maar een bunker denk ikquote:Op woensdag 21 november 2007 22:05 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Nee, dan Brian, die is tenminste vrouwvriendelijk en zal nooit een vrouw onheus bejegenen in tegenstelling tot Huub![]()
duidelijk gescript, net als de ruzie van huub en liekequote:Op woensdag 21 november 2007 22:10 schreef Kinga het volgende:
Dimitri is lekker touchy feely vanavond bij Lieke....
Mijn god kort boven en lang in de nek: de meest afchuwelijk coupe ter wereld!!! Alles knippen en gezond weer laten groeien. Het heeft nooit eruit gezien dus...quote:Op woensdag 21 november 2007 22:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee. Amanda heeft straks kort haar bovenop en een mat in de nek. En een pruik. Of haarstukjes.
Voor mij part kan Huub nu ook de tyfus krijgen.quote:Op woensdag 21 november 2007 22:14 schreef coldstar het volgende:
[..]
Dat is nou juist het gekke. Bij Brain valt iedereen erover en die wordt voor alles wat mooi en lelijk is uitgemaakt, en bij Huub vinden ze het allemaal maar gewoon. Een aantal vrouwen blijven hem zo leuk vinden, dan heb je geen plaat voor je hoofd maar een bunker denk ik![]()
Ik zag hier vanmorgen een foto van toen ze de kooi inkwam, toen had ze al een hele hap uit haar pony.quote:Op woensdag 21 november 2007 22:15 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Mijn god kort boven en lang in de nek: de meest afchuwelijk coupe ter wereld!!! Alles knippen en gezond weer laten groeien. Het heeft nooit eruit gezien dus...
Tsja, het lijkt zo makkelijk he, maar het is wat Amanda er dan weer mee gaat doen.... ik weet bijna zeker dat ze dan nog zooi erin gaat smeren, tangen, fohnen en alles.quote:Op woensdag 21 november 2007 22:15 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Mijn god kort boven en lang in de nek: de meest afchuwelijk coupe ter wereld!!! Alles knippen en gezond weer laten groeien. Het heeft nooit eruit gezien dus...
Nee de laatste plukken dood haar mogen als bodembedekker fungeren voor de haarstukjes.quote:Op woensdag 21 november 2007 22:11 schreef Myriam1978 het volgende:
Ok maar die lange bob van Amanda gaat niet door dus?
Zet dat even af tegen een Brian die zijn wijf door de douche ramt. Een Amanda die iedereen verrot scheldt en gooit met alles wat ze maar in haar handen heeft. Een Dennix die een darksdie heeft maar nooit knalt, engerd ten top dus. Naad die liegt en bedriegt en zelfs een zwangerschap/abortus faked. Jaap laat ik even voor wat hij is, gek en happy.quote:
Maar Huubquote:Op woensdag 21 november 2007 22:14 schreef coldstar het volgende:
[..]
Dat is nou juist het gekke. Bij Brain valt iedereen erover en die wordt voor alles wat mooi en lelijk is uitgemaakt, en bij Huub vinden ze het allemaal maar gewoon. Een aantal vrouwen blijven hem zo leuk vinden, dan heb je geen plaat voor je hoofd maar een bunker denk ik![]()
Enig idee hoeveel tv dames haarstuken en pruiken dragen. Wat denk je van Oprah? Ik heb er niet een ooit gezien die voor l*l loopt. Ik denk dat we nog raar op gaan kijken hoe leuk het zal staan. Maar goed dat is mijn idee.quote:Op woensdag 21 november 2007 22:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar dat kunnen ze Amanda maar niet duidelijk maken. Dus heeft ze zo een coupe niets met haarstukjes.
Hoe kom je daar nu bij??? Mullets rule the world! En in Amanda's geval wordt het een Fullet.quote:Op woensdag 21 november 2007 22:15 schreef Myriam1978 het volgende:
Mijn god kort boven en lang in de nek: de meest afchuwelijk coupe ter wereld!!!
Ja, dat weet ik. Máár... die vrouwen hebben onder dat haarstukje doorgaans wel een fatsoenlijk kapsel en geen dode fullet zitten.quote:Op woensdag 21 november 2007 22:19 schreef coldstar het volgende:
Enig idee hoeveel tv dames haarstuken en pruiken dragen. Wat denk je van Oprah? Ik heb er niet een ooit gezien die voor l*l loopt. Ik denk dat we nog raar op gaan kijken hoe leuk het zal staan. Maar goed dat is mijn idee.
Maar je bent toch niet pas een eikel als je je vriendin met geweld onder de douche zet?quote:Op woensdag 21 november 2007 22:18 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Maar Huub
hééft toch nog nooit een vrouw met geweld de douche ingesleurd en onder de koude straal gezet? En Brian wel toch?
Maar voordat die dames voor de camera gaan zitten ze eerst uitgebreid bij de kapper en ik zie nog niet gebeuren dat er elke dag een kapster voor Amanda komt. Alhoewel, het hokje gaat wel heel ver om haar blij te maken.quote:Op woensdag 21 november 2007 22:19 schreef coldstar het volgende:
[..]
Enig idee hoeveel tv dames haarstuken en pruiken dragen. Wat denk je van Oprah? Ik heb er niet een ooit gezien die voor l*l loopt. Ik denk dat we nog raar op gaan kijken hoe leuk het zal staan. Maar goed dat is mijn idee.
Ik kan je quote niet helemaal volgen.quote:Op woensdag 21 november 2007 22:24 schreef coldstar het volgende:
[quote]Op woensdag 21 november 2007 22:18 schreef beequeen het volgende:
Ik weet wel wie hier het meest normale ruzïende stel is.![]()
[/qu![]()
![]()
![]()
Nee, het spel zou toch eens gespeeld kunnen worden. De horror!quote:Op woensdag 21 november 2007 22:24 schreef Ziet het volgende:
straks praten ze weer over koetjes en kalfjes dus
er mag niet gestookt worden over een eventuele zwangerschap
Maakt dat nou uit, dat zien wij toch niet. Voor mij is dat overigens ook maar een raadsel.quote:Op woensdag 21 november 2007 22:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Máár... die vrouwen hebben onder dat haarstukje doorgaans wel een fatsoenlijk kapsel en geen dode fullet zitten.
Wat de redactie zelf wel doet ,al een hele week op Villa vandaagquote:Op woensdag 21 november 2007 22:24 schreef Ziet het volgende:
straks praten ze weer over koetjes en kalfjes dus
er mag niet gestookt worden over een eventuele zwangerschap
En dan nu in bad zitten? Denk het nietquote:Op woensdag 21 november 2007 22:26 schreef Kinga het volgende:
Die trut heeft gewoon een miskraam gehad vanmiddag.
Maar insinueren jullie dat een mise en scene vanmiddag is geweest om haar naar de ziekenhuis te brengen om haar wederom een abortus te laten plegen of ga ik te ver in de paranoia?quote:Op woensdag 21 november 2007 22:24 schreef chufi het volgende:
SL omdat het weer over het zwanger zijn ging. Dat ze zich net zo voelde als toen ze (Naad) haar abortus heeft gehad (nog geen jaar geleden)
Dan mag je echt niet in bad.quote:Op woensdag 21 november 2007 22:26 schreef Kinga het volgende:
hoe frustrerend moet dat voor hem en Japie zijnquote:Op woensdag 21 november 2007 22:24 schreef rooie3 het volgende:
En daar gaan je plannetjes weer Huub.
Als dat normaal is binnen een relatie dan zou ik mij tien keer liever verhangen....quote:Op woensdag 21 november 2007 22:18 schreef beequeen het volgende:
Ik weet wel wie hier het meest normale ruzïende stel is.![]()
En die trut ligt in bad en heeft het nergens meer over.quote:Op woensdag 21 november 2007 22:26 schreef Kinga het volgende:
Die haarstukjes of die pruik moet(en) 's nachts uit dan wel af. En zie jij Amanda's ochtends in bed die haarstukjes goed in heur haar krijgen? En, als je het eigen haar toch amper ziet, kun je er toch maar beter voor zorgen dat de dode stukken (en dat zijn er veel) eruit zijn geknipt zodat je alleen gezond haar op je hoofd hebt?quote:Op woensdag 21 november 2007 22:26 schreef coldstar het volgende:
Maakt dat nou uit, dat zien wij toch niet. Voor mij is dat overigens ook maar een raadsel.![]()
Ben een man, maar dan moet je toch bloeden en dan zal het water en het schuim langzaam rose rood kleuren. Toch?quote:
Nee, juist niet, ik wil een para Brian.quote:Op woensdag 21 november 2007 22:28 schreef T-lex het volgende:
En het gaat fokking nog steeds over haar....Brian, blijf weg bij die slaapkamer!
Het zijn vooral de korte plukken die dood zijn, dus als ze die eruit knippen houdt ze niet zoveel over.quote:Op woensdag 21 november 2007 22:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die haarstukjes of die pruik moet(en) 's nachts uit dan wel af. En zie jij Amanda's ochtends in bed die haarstukjes goed in heur haar krijgen? En, als je het eigen haar toch amper ziet, kun je er toch maar beter voor zorgen dat de dode stukken (en dat zijn er veel) eruit zijn geknipt zodat je alleen gezond haar op je hoofd hebt?
Dat is waar, dus is het te hopen dat ze zelf een beetje handig isquote:Op woensdag 21 november 2007 22:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar voordat die dames voor de camera gaan zitten ze eerst uitgebreid bij de kapper en ik zie nog niet gebeuren dat er elke dag een kapster voor Amanda komt. Alhoewel, het hokje gaat wel heel ver om haar blij te maken.
Dan zou ik echt of opstappen of de hele dag met me poten op tafel gaan zitten.Laat andere dan maar het programma redden.Maar Huub en Jaap beseffen niet hoe ongelooflijk ze genaaid worden door de redaktie.Gewoon zeggen tegen Jaap en Huub ,de kijkcijfers gaan omhoog door Nadia dus doe rustig.quote:Op woensdag 21 november 2007 22:28 schreef Desii het volgende:
[..]
hoe frustrerend moet dat voor hem en Japie zijn![]()
In dat hok wel maar buiten dat hok los je dat toch anders op imo.quote:Op woensdag 21 november 2007 22:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als dat normaal is binnen een relatie dan zou ik mij tien keer liever verhangen....
Dan zat ze nu niet in bad denk ik.quote:Op woensdag 21 november 2007 22:26 schreef Kinga het volgende:
Ze zullen wel ergens in de voormiddag beginnen, zeg 1 of 2 uurquote:Op woensdag 21 november 2007 22:29 schreef Markeerstift het volgende:
Hoelaat verdwijnen morgen de haren van Amanda? Ik ben morgen vrij en daar wil ik wel ff voor gaan zitten![]()
Of juist wel, dat het haarstuk als een gesmolten derrie aan de tang blijven hangenquote:Op woensdag 21 november 2007 22:30 schreef coldstar het volgende:
[..]
Dat is waar, dus is het te hopen dat ze zelf een beetje handig isNatuurlijk niet met die styltang
![]()
Ligt eraan of ze het zo heeft gekregen of is weggehaald.Bah zit verdorie voor mijn ontspanning naar de kooi te kijken en dan krijg je dit gezeik.Ligt een beetje te gevoelig.quote:Op woensdag 21 november 2007 22:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Ben een man, maar dan moet je toch bloeden en dan zal het water en het schuim langzaam rose rood kleuren. Toch?
Het mag niet ivm infectiegevaar.quote:Op woensdag 21 november 2007 22:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Ben een man, maar dan moet je toch bloeden en dan zal het water en het schuim langzaam rose rood kleuren. Toch?
Misschien staat er iedere ochtend een kapster voor haar klaar?quote:Op woensdag 21 november 2007 22:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die haarstukjes of die pruik moet(en) 's nachts uit dan wel af. En zie jij Amanda's ochtends in bed die haarstukjes goed in heur haar krijgen? En, als je het eigen haar toch amper ziet, kun je er toch maar beter voor zorgen dat de dode stukken (en dat zijn er veel) eruit zijn geknipt zodat je alleen gezond haar op je hoofd hebt?
Ach die onzin verzinnen jullie zelf toch ook.. BS zwangerschap.. Plus een drijvende foetus lijkt me mooie TVquote:
Voor dag en dauw, met een nachtkijker van Delft Instrumentsquote:Op woensdag 21 november 2007 22:33 schreef beequeen het volgende:
Misschien staat er iedere ochtend een kapster voor haar klaar?
Ik vergat mijn smileyquote:Op woensdag 21 november 2007 22:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Voor dag en dauw, met een nachtkijker van Delft Instruments.
Zijn smoelwerk staat op onweer.quote:Op woensdag 21 november 2007 22:35 schreef Kinga het volgende:
Check Huub eens jaloers doen!!
Ik niet iig. Het enige wat eruit is gekomen vanmiddag is poep.quote:Op woensdag 21 november 2007 22:34 schreef Copycat het volgende:
Komop zeg, die zwangerschap is zo'n BS, daar trapt niemand toch in?
Ik vulde 'm in mijn hoofd voor je inquote:
Maar ja, de officiele verklaring was zware buikgriep met diarree toch?quote:Op woensdag 21 november 2007 22:31 schreef noekje het volgende:
[..]
Dan zat ze nu niet in bad denk ik.
Daar ken ik nog een leuk filmje van..quote:Op woensdag 21 november 2007 22:38 schreef agter het volgende:
[..]
Maar ja, de officiele verklaring was zware buikgriep met diarree toch?
Ook niet lekker om met de vrienden in bad te gaan...bah.
Geloof er ook niks van hoor.Huub geloofd denk ook nergens meer in en moet om vanmiddag lachen.Lieke vind dat asociaal.Maar Huub heeft gelijk ,was ook een lachertje vanmiddag.quote:Op woensdag 21 november 2007 22:37 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik niet iig. Het enige wat eruit is gekomen vanmiddag is poep.
Is hij al aan het bashen ?quote:Op woensdag 21 november 2007 22:38 schreef beequeen het volgende:
Huub gelooft het verhaal van Naad niet en terecht.
Vandaar die luier!quote:Op woensdag 21 november 2007 22:37 schreef noekje het volgende:
[..]
Na een miskraam vloei je nog een hele tijd, dus dat klopt al niet.quote:Op woensdag 21 november 2007 22:31 schreef noekje het volgende:
[..]
Dan zat ze nu niet in bad denk ik.
Het is al gebeurd???quote:22:25 - Nieuw haar!
Amanda heeft niet de minste spijt dat zij het vuurspektakel heeft gemist. Zij heeft namelijk de ideale oplossing gevonden voor haar haarprobleem. De extensions zijn er toch uitgehaald, maar ze hoeft gelukkig niet met een kort koppie door het leven. Ze heeft een mooi blond haarstuk gekregen, waar ze dolblij mee is. Wij zijn ook blij voor jou Amanda!
quote:Op woensdag 21 november 2007 22:37 schreef noekje het volgende:
[..]
2 girls and a cup?quote:Op woensdag 21 november 2007 22:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar ken ik nog een leuk filmje van..![]()
Diarree my ass, dat wijf stelt geen drol voor.quote:Op woensdag 21 november 2007 22:38 schreef agter het volgende:
[..]
Ze lopen voor op het script.quote:
Tubgirl! Nadia is tubgirl. Kunnen ze best haar kop er op shoppen en dat maakt de link helemaal ontopic en levert het je geen ban op!quote:Op woensdag 21 november 2007 22:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar ken ik nog een leuk filmje van..![]()
Hoezo, veeg jij je kont niet af dan.quote:Op woensdag 21 november 2007 22:38 schreef agter het volgende:
[..]
Ja sukkel en ik een vette ban.. Trap er niet inquote:
quote:Op woensdag 21 november 2007 22:44 schreef Johnny_Berra het volgende:
Vraagje: Hoe lang kan nadia haar ontlasting ophouden?
9 maanden![]()
Serieus, wil jij echt weten of Agter zijn of haar kont afveegt of probeer je nu op te komen voor dat mokkel?quote:Op woensdag 21 november 2007 22:44 schreef coldstar het volgende:
[..]
Hoezo, veeg jij je kont niet af dan.
Volgens noekje is het On Topicquote:Op woensdag 21 november 2007 22:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja sukkel en ik een vette ban.. Trap er niet in![]()
De ruzies tussen Brian en Amanda zijn vermakelijker....quote:Op woensdag 21 november 2007 22:44 schreef petraa het volgende:
En ik word doodziek van Lieke. Kijk niet zo raar pffff
quote:Op woensdag 21 november 2007 22:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja sukkel en ik een vette ban.. Trap er niet in![]()
Hou eens op over miskramen. Ze heeft geen miskraam gehad, punt!quote:Op woensdag 21 november 2007 22:46 schreef b.a.s. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lekker dan...
[ afbeelding ]
Geef dat wijf toch geen aandacht meer, pulease.quote:Op woensdag 21 november 2007 22:46 schreef b.a.s. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lekker dan...
[ afbeelding ]
Welles. Punt!quote:Op woensdag 21 november 2007 22:47 schreef noekje het volgende:
[..]
Hou eens op over miskramen. Ze heeft geen miskraam gehad, punt!
Heeft ze al genoeg gegeten dan voor een volwaardige ontalsting ?quote:Op woensdag 21 november 2007 22:44 schreef Johnny_Berra het volgende:
Vraagje: Hoe lang kan nadia haar ontlasting ophouden?
9 maanden![]()
Godver......Huub....quote:Op woensdag 21 november 2007 22:51 schreef Mokum020 het volgende:
Godver..........Lieke.....
uit is uit!
Volgens noekje moet dat geneuk binnen die kooi ook ophouden maar is er maar één iemand die zich daar wat van aantrekt?quote:
Ok ok ik geef 't opquote:Op woensdag 21 november 2007 22:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Geef dat wijf toch geen aandacht meer, pulease.
Die twee hebben gewoon nog een relatie, ze hebben alleen het naamkaartje eraf getrokken.quote:Op woensdag 21 november 2007 22:51 schreef Mokum020 het volgende:
Godver..........Lieke.....
uit is uit!
Uit ervaring kan ik toch zeggen dat je dan niet in bad ligt en dat je dan niet happy en vrolijk in je korte broekje aan het huppelen bent.quote:
Ja klopt , want waarom hebben ze anders deze discussie elke keer weer..quote:Op woensdag 21 november 2007 22:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die twee hebben gewoon nog een relatie, ze hebben alleen het naamkaartje eraf getrokken.
Je kunt er niet omheen. Neuken is de hoofdmoot van dit kutprogramma , RTL we love you.quote:
Ik zou hem eerst een vaas op zijn kop kapot slaan en dan snel de deur dicht gooien...........wat een gezeik zeg. Hij is echt de duivel himzelfquote:Op woensdag 21 november 2007 22:54 schreef noekje het volgende:
Omg, conclusie van Huub en Lieke: het gaat niet slecht tussen ons. Gillend wegrennen zou ik, uit zo'n relatie.
en jou wordt ik ook zatquote:Op woensdag 21 november 2007 23:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Keer op keer vraagt Huub "Zeg dan wat je voelt?" Als Lieke het verteld "Ja, maar dat is onzin" Duizenden keren de laatste maanden....zucht....eikel!
http://www.youtube.com/watch?v=tcZVpaVn-eMquote:Op woensdag 21 november 2007 23:01 schreef Katewalker het volgende:
Huub: ping
Lieke: pong
![]()
Sorry noekjequote:Op woensdag 21 november 2007 22:56 schreef noekje het volgende:
[..]
Uit ervaring kan ik toch zeggen dat je dan niet in bad ligt en dat je dan niet happy en vrolijk in je korte broekje aan het huppelen bent.![]()
Wat mogen ze ?quote:Op woensdag 21 november 2007 23:05 schreef rooie3 het volgende:
En ja hoor de clan op de slaapkamer mag wel weer alles.Breek nu ook effe in laffe redaktie.
Gooi de Bio Stabiel dat hok in en het gaat lukken.quote:Op woensdag 21 november 2007 23:07 schreef Varen het volgende:
Ze zijn met zijn 4en weer een plannetje aan het maken om ene Robin uit te nodigen en Huub jaloers te maken
Is niet erg!quote:Op woensdag 21 november 2007 23:06 schreef b.a.s. het volgende:
[..]
Sorry noekje![]()
Ik als man moet zich niet met dit soort zaken bemoeien![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |