Het is zeker geen goed heiligman, maar hij heeft wel gelijk. Nog geen kwatier geleden verteld een man over de ziekte va zijn dochtertje. Nu al klinkt de tyfus weer om je oren.quote:Op woensdag 21 november 2007 21:42 schreef uniekhoorn het volgende:
Brian zonet tegen Jaap: Kijk, jullie deden allemaal raar met nare ziektes, dus....
Goedheiligman himself.
Ze had een bol bij zich, met een witte handdoek er over heenquote:
Ze heeft het haar opgestoken om er aan te wennen dat het haar er niet meer is op haar schouders.quote:Op woensdag 21 november 2007 21:53 schreef Prospera het volgende:
Aman: ik hou van deze mensen, altijd.
Brian: ga je kaal?
Aman: natuurlijk.
SL
[ afbeelding ]
Je zal zeker gelijk hebben, maar ik snap er geen moer van dat iemand wie dan ook dit allemaal pikt van een kerel. Zulke jonge meiden, onvoorspelbaarquote:
Oh wat erg zeg... dat wil ik niet missen morgen...quote:Op woensdag 21 november 2007 21:54 schreef Dark het volgende:
[..]
Ze had een bol bij zich, met een witte handdoek er over heen
Nee en daarom mogen Huub en Lieke alleen maar ruzie met elkaar maken.Weet echt niet meer wat echt is en wat nu gespeeld is.Word steeds meer een nepzooi en niet meer leuk om te volgen.quote:Op woensdag 21 november 2007 21:53 schreef uniekhoorn het volgende:
Amanda is blij... Het mag haar en B echt niet moeilijk gemaakt worden he?
Verrek, inderdaad.quote:Op woensdag 21 november 2007 21:54 schreef Dark het volgende:
[..]
Ze had een bol bij zich, met een witte handdoek er over heen
Ik ben bang dat we het allemaal moeten missen morgen.quote:Op woensdag 21 november 2007 21:56 schreef Kinga het volgende:
[..]
Oh wat erg zeg... dat wil ik niet missen morgen...
Ik gebruik mn eigen ! Vanaf mn eigen pc. Doen het over het algemeen, behalve als er problemen met Garnier (de stream leverancier) zijn.quote:Op woensdag 21 november 2007 21:48 schreef Varen het volgende:
[..]
http://www.dondj.nl/streams.html
Deze doet het niet mee![]()
Heeft iemand er nog zo een?
Het is nu al duidelijk te zien dat kort haar bij haar bolle rotkop met putten en downlijnen er toch niet echt mooi uit zal zien.quote:Op woensdag 21 november 2007 21:55 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ze heeft het haar opgestoken om er aan te wennen dat het haar er niet meer is op haar schouders.
Wel een goede voorbereiding![]()
Het is overloopgedrag: je emoties op iets onzinnigs richten als je je emoties niet onder controle hebt.quote:Op woensdag 21 november 2007 21:57 schreef Katewalker het volgende:
Wat een raar moment om een halster in te vetten...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |