Staan die twee nu binnen te steggelen terwijl die man buiten voor hen staat op te treden?quote:Op woensdag 21 november 2007 21:42 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Zeik Huub weer over het uit zijn etc en dat ie dan alles mag zeggen etc
En Huub noemt Lieke een bitch...quote:Op woensdag 21 november 2007 21:42 schreef Kinga het volgende:
Oei, dit vind ik een heerlijke ruzie. Lieke noemt Huub een player.
Ik vind persoonlijk de ruzies van amanda en Brian nog leuker.quote:Op woensdag 21 november 2007 21:42 schreef Kinga het volgende:
Oei, dit vind ik een heerlijke ruzie. Lieke noemt Huub een player.
Is inderdaad nog een ruime prognose, erg hoorquote:Op woensdag 21 november 2007 21:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dat is dan nog een heel positieve prognose, ben ik bang. Ken de ziekte van redelijk dichtbij en CF is echt slopend.
ik ook.... daar geniet ik vanquote:Op woensdag 21 november 2007 21:44 schreef 2live het volgende:
[..]
Ik vind persoonlijk de ruzies van amanda en Brian nog leuker.![]()
Weet je wat zo verderfelijk vind? Alle ziektes passeren daar de revue in scheldwoorden en plots is Brian een en al oor als het gaat over CFquote:Op woensdag 21 november 2007 21:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dat is dan nog een heel positieve prognose, ben ik bang. Ken de ziekte van redelijk dichtbij en CF is echt slopend.
Huub wil wel de lusten en niet de lasten. Helaas, zo werkt het niet.quote:Op woensdag 21 november 2007 21:45 schreef Desii het volgende:
[..]
ik ook.... daar geniet ik van
En Lieke heeft gewoon gelijk in deze........ wat wil tie nou... van alles een beetje
Tja Huub, zo werkt het niet
Nadia zou in a heartbeat Brian van Amanda afpakken, ja, het is een échte vriendinquote:Op woensdag 21 november 2007 21:45 schreef T-lex het volgende:
Wat zit Nadia trouwens half in Brian...ze heeft die stoel al vet dichtbij staan, en dan gaat ze ook nog op het puntje zitten. Amanda nog achter zeker...![]()
http://www.dondj.nl/streams.htmlquote:Op woensdag 21 november 2007 21:44 schreef chufi het volgende:
Ik raak af en toe de weg kwijt met die streams die allemaal out-of-sync lopen
Zwaar irritant dat snollie kennelijk zoveel tijd achter krijgt. Ze heeft haar rotkop toch echt helemaal zelf ontwikkeld. Laat haar maar lijden.quote:Op woensdag 21 november 2007 21:46 schreef Prospera het volgende:
Amanda krijgt hele lange instructies achter voor het kaalknippen morgenvroeg.
Natuurlijk ook over hoe ze haar haarstukken moet stylen en tangen.
Backup! Snap het nou een keer!quote:Op woensdag 21 november 2007 21:48 schreef coldstar het volgende:
Nou alle vrouwen kunnen de tyfus krijgen van Huub, die charmante Huub. Lieke, Lieke, lieke, waarom blijf je bij die loser.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |