Ze lopen voor op het script.quote:
Tubgirl! Nadia is tubgirl. Kunnen ze best haar kop er op shoppen en dat maakt de link helemaal ontopic en levert het je geen ban op!quote:Op woensdag 21 november 2007 22:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar ken ik nog een leuk filmje van..![]()
Hoezo, veeg jij je kont niet af dan.quote:Op woensdag 21 november 2007 22:38 schreef agter het volgende:
[..]
Maar ja, de officiele verklaring was zware buikgriep met diarree toch?
Ook niet lekker om met de vrienden in bad te gaan...bah.
Ja sukkel en ik een vette ban.. Trap er niet inquote:
quote:Op woensdag 21 november 2007 22:44 schreef Johnny_Berra het volgende:
Vraagje: Hoe lang kan nadia haar ontlasting ophouden?
9 maanden![]()
Serieus, wil jij echt weten of Agter zijn of haar kont afveegt of probeer je nu op te komen voor dat mokkel?quote:Op woensdag 21 november 2007 22:44 schreef coldstar het volgende:
[..]
Hoezo, veeg jij je kont niet af dan.
Volgens noekje is het On Topicquote:Op woensdag 21 november 2007 22:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja sukkel en ik een vette ban.. Trap er niet in![]()
De ruzies tussen Brian en Amanda zijn vermakelijker....quote:Op woensdag 21 november 2007 22:44 schreef petraa het volgende:
En ik word doodziek van Lieke. Kijk niet zo raar pffff
quote:Op woensdag 21 november 2007 22:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja sukkel en ik een vette ban.. Trap er niet in![]()
Hou eens op over miskramen. Ze heeft geen miskraam gehad, punt!quote:Op woensdag 21 november 2007 22:46 schreef b.a.s. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lekker dan...
[ afbeelding ]
Geef dat wijf toch geen aandacht meer, pulease.quote:Op woensdag 21 november 2007 22:46 schreef b.a.s. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lekker dan...
[ afbeelding ]
Welles. Punt!quote:Op woensdag 21 november 2007 22:47 schreef noekje het volgende:
[..]
Hou eens op over miskramen. Ze heeft geen miskraam gehad, punt!
Heeft ze al genoeg gegeten dan voor een volwaardige ontalsting ?quote:Op woensdag 21 november 2007 22:44 schreef Johnny_Berra het volgende:
Vraagje: Hoe lang kan nadia haar ontlasting ophouden?
9 maanden![]()
Godver......Huub....quote:Op woensdag 21 november 2007 22:51 schreef Mokum020 het volgende:
Godver..........Lieke.....
uit is uit!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |