Het mag niet ivm infectiegevaar.quote:Op woensdag 21 november 2007 22:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Ben een man, maar dan moet je toch bloeden en dan zal het water en het schuim langzaam rose rood kleuren. Toch?
Misschien staat er iedere ochtend een kapster voor haar klaar?quote:Op woensdag 21 november 2007 22:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die haarstukjes of die pruik moet(en) 's nachts uit dan wel af. En zie jij Amanda's ochtends in bed die haarstukjes goed in heur haar krijgen? En, als je het eigen haar toch amper ziet, kun je er toch maar beter voor zorgen dat de dode stukken (en dat zijn er veel) eruit zijn geknipt zodat je alleen gezond haar op je hoofd hebt?
Ach die onzin verzinnen jullie zelf toch ook.. BS zwangerschap.. Plus een drijvende foetus lijkt me mooie TVquote:
Voor dag en dauw, met een nachtkijker van Delft Instrumentsquote:Op woensdag 21 november 2007 22:33 schreef beequeen het volgende:
Misschien staat er iedere ochtend een kapster voor haar klaar?
Ik vergat mijn smileyquote:Op woensdag 21 november 2007 22:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Voor dag en dauw, met een nachtkijker van Delft Instruments.
Zijn smoelwerk staat op onweer.quote:Op woensdag 21 november 2007 22:35 schreef Kinga het volgende:
Check Huub eens jaloers doen!!
Ik niet iig. Het enige wat eruit is gekomen vanmiddag is poep.quote:Op woensdag 21 november 2007 22:34 schreef Copycat het volgende:
Komop zeg, die zwangerschap is zo'n BS, daar trapt niemand toch in?
Ik vulde 'm in mijn hoofd voor je inquote:
Maar ja, de officiele verklaring was zware buikgriep met diarree toch?quote:Op woensdag 21 november 2007 22:31 schreef noekje het volgende:
[..]
Dan zat ze nu niet in bad denk ik.
Daar ken ik nog een leuk filmje van..quote:Op woensdag 21 november 2007 22:38 schreef agter het volgende:
[..]
Maar ja, de officiele verklaring was zware buikgriep met diarree toch?
Ook niet lekker om met de vrienden in bad te gaan...bah.
Geloof er ook niks van hoor.Huub geloofd denk ook nergens meer in en moet om vanmiddag lachen.Lieke vind dat asociaal.Maar Huub heeft gelijk ,was ook een lachertje vanmiddag.quote:Op woensdag 21 november 2007 22:37 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik niet iig. Het enige wat eruit is gekomen vanmiddag is poep.
Is hij al aan het bashen ?quote:Op woensdag 21 november 2007 22:38 schreef beequeen het volgende:
Huub gelooft het verhaal van Naad niet en terecht.
Vandaar die luier!quote:Op woensdag 21 november 2007 22:37 schreef noekje het volgende:
[..]
Na een miskraam vloei je nog een hele tijd, dus dat klopt al niet.quote:Op woensdag 21 november 2007 22:31 schreef noekje het volgende:
[..]
Dan zat ze nu niet in bad denk ik.
Het is al gebeurd???quote:22:25 - Nieuw haar!
Amanda heeft niet de minste spijt dat zij het vuurspektakel heeft gemist. Zij heeft namelijk de ideale oplossing gevonden voor haar haarprobleem. De extensions zijn er toch uitgehaald, maar ze hoeft gelukkig niet met een kort koppie door het leven. Ze heeft een mooi blond haarstuk gekregen, waar ze dolblij mee is. Wij zijn ook blij voor jou Amanda!
quote:Op woensdag 21 november 2007 22:37 schreef noekje het volgende:
[..]
2 girls and a cup?quote:Op woensdag 21 november 2007 22:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar ken ik nog een leuk filmje van..![]()
Diarree my ass, dat wijf stelt geen drol voor.quote:Op woensdag 21 november 2007 22:38 schreef agter het volgende:
[..]
Maar ja, de officiele verklaring was zware buikgriep met diarree toch?
Ook niet lekker om met de vrienden in bad te gaan...bah.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |