Maakt dat nou uit, dat zien wij toch niet. Voor mij is dat overigens ook maar een raadsel.quote:Op woensdag 21 november 2007 22:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Máár... die vrouwen hebben onder dat haarstukje doorgaans wel een fatsoenlijk kapsel en geen dode fullet zitten.
Wat de redactie zelf wel doet ,al een hele week op Villa vandaagquote:Op woensdag 21 november 2007 22:24 schreef Ziet het volgende:
straks praten ze weer over koetjes en kalfjes dus
er mag niet gestookt worden over een eventuele zwangerschap
En dan nu in bad zitten? Denk het nietquote:Op woensdag 21 november 2007 22:26 schreef Kinga het volgende:
Die trut heeft gewoon een miskraam gehad vanmiddag.
Maar insinueren jullie dat een mise en scene vanmiddag is geweest om haar naar de ziekenhuis te brengen om haar wederom een abortus te laten plegen of ga ik te ver in de paranoia?quote:Op woensdag 21 november 2007 22:24 schreef chufi het volgende:
SL omdat het weer over het zwanger zijn ging. Dat ze zich net zo voelde als toen ze (Naad) haar abortus heeft gehad (nog geen jaar geleden)
Dan mag je echt niet in bad.quote:Op woensdag 21 november 2007 22:26 schreef Kinga het volgende:
hoe frustrerend moet dat voor hem en Japie zijnquote:Op woensdag 21 november 2007 22:24 schreef rooie3 het volgende:
En daar gaan je plannetjes weer Huub.
Als dat normaal is binnen een relatie dan zou ik mij tien keer liever verhangen....quote:Op woensdag 21 november 2007 22:18 schreef beequeen het volgende:
Ik weet wel wie hier het meest normale ruzïende stel is.![]()
En die trut ligt in bad en heeft het nergens meer over.quote:Op woensdag 21 november 2007 22:26 schreef Kinga het volgende:
Die haarstukjes of die pruik moet(en) 's nachts uit dan wel af. En zie jij Amanda's ochtends in bed die haarstukjes goed in heur haar krijgen? En, als je het eigen haar toch amper ziet, kun je er toch maar beter voor zorgen dat de dode stukken (en dat zijn er veel) eruit zijn geknipt zodat je alleen gezond haar op je hoofd hebt?quote:Op woensdag 21 november 2007 22:26 schreef coldstar het volgende:
Maakt dat nou uit, dat zien wij toch niet. Voor mij is dat overigens ook maar een raadsel.![]()
Ben een man, maar dan moet je toch bloeden en dan zal het water en het schuim langzaam rose rood kleuren. Toch?quote:
Nee, juist niet, ik wil een para Brian.quote:Op woensdag 21 november 2007 22:28 schreef T-lex het volgende:
En het gaat fokking nog steeds over haar....Brian, blijf weg bij die slaapkamer!
Het zijn vooral de korte plukken die dood zijn, dus als ze die eruit knippen houdt ze niet zoveel over.quote:Op woensdag 21 november 2007 22:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die haarstukjes of die pruik moet(en) 's nachts uit dan wel af. En zie jij Amanda's ochtends in bed die haarstukjes goed in heur haar krijgen? En, als je het eigen haar toch amper ziet, kun je er toch maar beter voor zorgen dat de dode stukken (en dat zijn er veel) eruit zijn geknipt zodat je alleen gezond haar op je hoofd hebt?
Dat is waar, dus is het te hopen dat ze zelf een beetje handig isquote:Op woensdag 21 november 2007 22:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar voordat die dames voor de camera gaan zitten ze eerst uitgebreid bij de kapper en ik zie nog niet gebeuren dat er elke dag een kapster voor Amanda komt. Alhoewel, het hokje gaat wel heel ver om haar blij te maken.
Dan zou ik echt of opstappen of de hele dag met me poten op tafel gaan zitten.Laat andere dan maar het programma redden.Maar Huub en Jaap beseffen niet hoe ongelooflijk ze genaaid worden door de redaktie.Gewoon zeggen tegen Jaap en Huub ,de kijkcijfers gaan omhoog door Nadia dus doe rustig.quote:Op woensdag 21 november 2007 22:28 schreef Desii het volgende:
[..]
hoe frustrerend moet dat voor hem en Japie zijn![]()
In dat hok wel maar buiten dat hok los je dat toch anders op imo.quote:Op woensdag 21 november 2007 22:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als dat normaal is binnen een relatie dan zou ik mij tien keer liever verhangen....
Dan zat ze nu niet in bad denk ik.quote:Op woensdag 21 november 2007 22:26 schreef Kinga het volgende:
Ze zullen wel ergens in de voormiddag beginnen, zeg 1 of 2 uurquote:Op woensdag 21 november 2007 22:29 schreef Markeerstift het volgende:
Hoelaat verdwijnen morgen de haren van Amanda? Ik ben morgen vrij en daar wil ik wel ff voor gaan zitten![]()
Of juist wel, dat het haarstuk als een gesmolten derrie aan de tang blijven hangenquote:Op woensdag 21 november 2007 22:30 schreef coldstar het volgende:
[..]
Dat is waar, dus is het te hopen dat ze zelf een beetje handig isNatuurlijk niet met die styltang
![]()
Ligt eraan of ze het zo heeft gekregen of is weggehaald.Bah zit verdorie voor mijn ontspanning naar de kooi te kijken en dan krijg je dit gezeik.Ligt een beetje te gevoelig.quote:Op woensdag 21 november 2007 22:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Ben een man, maar dan moet je toch bloeden en dan zal het water en het schuim langzaam rose rood kleuren. Toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |