Zijn zoontje van 11quote:Op woensdag 21 november 2007 21:14 schreef Deisyy het volgende:
Fijn, hij staat al klaar![]()
Ronald, de vuurspuwer, eindelijk iemand die toegeeft geregeld naar DGK te kijken![]()
Nou, die lenen zich er goed voor maar het wordt gewoon vermoeiend om elkaar uit het hok te willen neuken.quote:Op woensdag 21 november 2007 21:10 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Ja idd....vrouwen gebruiken....ba
Dat moet een grap zijnquote:
quote:Op woensdag 21 november 2007 21:18 schreef beequeen het volgende:
Amanda is weer spoorloos...of is het inmiddels haarloos?![]()
Updates topic.quote:Op woensdag 21 november 2007 21:20 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Dat moet een grap zijn.......waar kan ik de hele poll vinden.
Waarom hak je alleen zo op Huub de rest doet toch ook niets. Zou het niet zo kunnen zijn dat Huub een beetje opgebrand is. Hij heeft dat virus ook nog onder de leden. Je moet is gaan zeiken over de andere die allemaal niets doen en wachten op akties van Huub.quote:Op woensdag 21 november 2007 21:18 schreef rooie3 het volgende:
En Huub maar weer gapen .Word niet goed van Huub.Tegen die ronald ook een beetje stoer doen,laat hem eens zo,n grote bek tegen zijn spelers hebben.
Naadquote:Op woensdag 21 november 2007 21:17 schreef Kinga het volgende:
Werkelijk, welke randdebiel draagt zo'n kort broekje met zulk koud weer!
Dimitri en ik ookquote:Op woensdag 21 november 2007 21:21 schreef Kinga het volgende:
Dimitri en Lieke, zou ook leuk stelletje zijn toch.
Oke thanx, ga ff zoekenquote:
Je weet toch dat dat hok inmiddels bestaat uit neuken, neuken en nog eens neuken. Sex sells, zelfs Ome Fons is daar gevoelig voor net als huiselijk geweld sells gezien de stijgende kijkcijfers, hoe triest.quote:Op woensdag 21 november 2007 21:17 schreef noekje het volgende:
Tot nu toe heeft het ook geen enkel effect gehad maar creatiever dan dat zijn ze gewoon niet.
Je legt de vinger op de zere plek (klinkt trouwens wel raar in deze context)quote:Op woensdag 21 november 2007 21:17 schreef noekje het volgende:
[..]
Nou, die lenen zich er goed voor maar het wordt gewoon vermoeiend om elkaar uit het hok te willen neuken.
Het is toen begonnen met Brian die toen Sylvia wilde neuken om haar zo eruit te werken.Sindsdien loopt nog steeds iedereen met die achterlijke plannen rond. Brian moest Amanda neuken van Natasia. Huub wilde Amanda neuken om Brian een hak te zetten. Luc moest Nadia neuken. Dat is toch geen spel spelen? Niks mis met neuken in het algemeen maar het heeft niks te maken met het spel vind ik. Tot nu toe heeft het ook geen enkel effect gehad maar creatiever dan dat zijn ze gewoon niet.
Ja, het zal Jantje de Boer niet wezenquote:Op woensdag 21 november 2007 21:19 schreef Kinga het volgende:
Lieke heeft ook ooit vuurgespuwd.
Van die andere verwacht ik echt niks.Huub was zo gemaakt voor het spel en heeft alles in huis om een winnaar te zijn.Samen met Jaap zou hij alle spelers gek kunnen krijgen,maar wat doet Huub, hij is een marionet van het hokje geworden.De vroegere Huub was leuk en had veel lol.Nu is hij een uitgebluste vent,die alleen maar kan zeuren en zijn bek tegen de verkeerde mensen opentrekt.Vind dat gewoon zonde en echt heel jammer.Hoop elke dag weer op de oude Huub.quote:Op woensdag 21 november 2007 21:21 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Waarom hak je alleen zo op Huub de rest doet toch ook niets. Zou het niet zo kunnen zijn dat Huub een beetje opgebrand is. Hij heeft dat virus ook nog onder de leden. Je moet is gaan zeiken over de andere die allemaal niets doen en wachten op akties van Huub.
Beetje dichter bij het haar van Amanda. Nadia mag ookquote:Op woensdag 21 november 2007 21:27 schreef Sylar het volgende:
Vlammmuuhhhh!
Alles wat hij gedaan heeft is inmiddels verboden dus er rest hem weinig meer. Dat is het hele probleem in een notedop.quote:Op woensdag 21 november 2007 21:26 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Van die andere verwacht ik echt niks.Huub was zo gemaakt voor het spel en heeft alles in huis om een winnaar te zijn.Samen met Jaap zou hij alle spelers gek kunnen krijgen,maar wat doet Huub, hij is een marionet van het hokje geworden.De vroegere Huub was leuk en had veel lol.Nu is hij een uitgebluste vent,die alleen maar kan zeuren en zijn bek tegen de verkeerde mensen opentrekt.Vind dat gewoon zonde en echt heel jammer.Hoop elke dag weer op de oude Huub.
Vangelis? Of is dat een anderquote:Op woensdag 21 november 2007 21:29 schreef Katewalker het volgende:
Getver..conquest dinges...van deze muziek moet ik altijd janken...![]()
Dan ben je niet de enige. Sterk spul he.quote:Op woensdag 21 november 2007 21:29 schreef Katewalker het volgende:
Wrom dan? Ik vind het retemooie muziek.quote:Op woensdag 21 november 2007 21:29 schreef Katewalker het volgende:
Daarom had Amanda daar juist moeten staanquote:Op woensdag 21 november 2007 21:30 schreef b.a.s. het volgende:
Daarom mag Amanda er niet bij zijn dan staat d'r haar van stro meteen in brand
[ afbeelding ]
Jij ben écht gemeenquote:Op woensdag 21 november 2007 21:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Beetje dichter bij het haar van Amanda. Nadia mag ook![]()
Soms hebben mensen een nare herrinnering BQ. En volgens mij zit deze in de crematie top 20quote:Op woensdag 21 november 2007 21:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wrom dan? Ik vind het retemooie muziek.
Je mond open doen kan niemand je verbieden.Hij heeft altijd zulke gevatte opmerkingen ,maar niet tegen zijn spelers.Met die opmerkingen kan je aardig ver komen.Hij kan alleen maar tegen Lieke zijn bek opentrekken.quote:Op woensdag 21 november 2007 21:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Alles wat hij gedaan heeft is inmiddels verboden dus er rest hem weinig meer. Dat is het hele probleem in een notedop.
quote:Op woensdag 21 november 2007 21:27 schreef 2live het volgende:
Is Huub nu toch een tikkeltje jaloers?
Lieke mag niet vuurspuwen.quote:Op woensdag 21 november 2007 21:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daarom had Amanda daar juist moeten staan![]()
Dat kan ook, maar of gewoon omdat het retemooie muziek is.quote:Op woensdag 21 november 2007 21:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Soms hebben mensen een nare herrinnering BQ. En volgens mij zit deze in de crematie top 20![]()
Lieke wil vuurspugen.. En doet het dan maar zoquote:Op woensdag 21 november 2007 21:37 schreef Deisyy het volgende:
Waar gaat die ruzie nu weer over?
Dat kan natuurlijk maar je hebt ook muziek die gewoon retemooi is en je toch van moet janken.quote:Op woensdag 21 november 2007 21:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Soms hebben mensen een nare herrinnering BQ. En volgens mij zit deze in de crematie top 20![]()
En dat is dan nog een heel positieve prognose, ben ik bang. Ken de ziekte van redelijk dichtbij en CF is echt slopend.quote:Op woensdag 21 november 2007 21:27 schreef Prospera het volgende:
Ronald heeft een dochter met Cystic Fibrosis, taaislijmziekte, de prognose is dat ze maar 35-40 jaar wordt.
Hij doet dit voor de stichting CF.
Kim moest eruit omdat ze pro Huub/Lieke was. Dat zien ze "achter" niet graag.quote:Op woensdag 21 november 2007 21:04 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Denk omdat ze niet met Luc mee ging en daarna slapen bij Luc in de villa.
quote:Op woensdag 21 november 2007 21:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Lieke wil vuurspugen.. En doet het dan maar zo![]()
quote:Op woensdag 21 november 2007 21:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk maar je hebt ook muziek die gewoon retemooi is en je toch van moet janken.
Til er niet zo zwaar aan, doet Mieke Telkamp ook niet meer.![]()
Staan die twee nu binnen te steggelen terwijl die man buiten voor hen staat op te treden?quote:Op woensdag 21 november 2007 21:42 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Zeik Huub weer over het uit zijn etc en dat ie dan alles mag zeggen etc
En Huub noemt Lieke een bitch...quote:Op woensdag 21 november 2007 21:42 schreef Kinga het volgende:
Oei, dit vind ik een heerlijke ruzie. Lieke noemt Huub een player.
Ik vind persoonlijk de ruzies van amanda en Brian nog leuker.quote:Op woensdag 21 november 2007 21:42 schreef Kinga het volgende:
Oei, dit vind ik een heerlijke ruzie. Lieke noemt Huub een player.
Is inderdaad nog een ruime prognose, erg hoorquote:Op woensdag 21 november 2007 21:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dat is dan nog een heel positieve prognose, ben ik bang. Ken de ziekte van redelijk dichtbij en CF is echt slopend.
ik ook.... daar geniet ik vanquote:Op woensdag 21 november 2007 21:44 schreef 2live het volgende:
[..]
Ik vind persoonlijk de ruzies van amanda en Brian nog leuker.![]()
Weet je wat zo verderfelijk vind? Alle ziektes passeren daar de revue in scheldwoorden en plots is Brian een en al oor als het gaat over CFquote:Op woensdag 21 november 2007 21:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dat is dan nog een heel positieve prognose, ben ik bang. Ken de ziekte van redelijk dichtbij en CF is echt slopend.
Huub wil wel de lusten en niet de lasten. Helaas, zo werkt het niet.quote:Op woensdag 21 november 2007 21:45 schreef Desii het volgende:
[..]
ik ook.... daar geniet ik van
En Lieke heeft gewoon gelijk in deze........ wat wil tie nou... van alles een beetje
Tja Huub, zo werkt het niet
Nadia zou in a heartbeat Brian van Amanda afpakken, ja, het is een échte vriendinquote:Op woensdag 21 november 2007 21:45 schreef T-lex het volgende:
Wat zit Nadia trouwens half in Brian...ze heeft die stoel al vet dichtbij staan, en dan gaat ze ook nog op het puntje zitten. Amanda nog achter zeker...![]()
http://www.dondj.nl/streams.htmlquote:Op woensdag 21 november 2007 21:44 schreef chufi het volgende:
Ik raak af en toe de weg kwijt met die streams die allemaal out-of-sync lopen
Zwaar irritant dat snollie kennelijk zoveel tijd achter krijgt. Ze heeft haar rotkop toch echt helemaal zelf ontwikkeld. Laat haar maar lijden.quote:Op woensdag 21 november 2007 21:46 schreef Prospera het volgende:
Amanda krijgt hele lange instructies achter voor het kaalknippen morgenvroeg.
Natuurlijk ook over hoe ze haar haarstukken moet stylen en tangen.
Backup! Snap het nou een keer!quote:Op woensdag 21 november 2007 21:48 schreef coldstar het volgende:
Nou alle vrouwen kunnen de tyfus krijgen van Huub, die charmante Huub. Lieke, Lieke, lieke, waarom blijf je bij die loser.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |