quote:Op woensdag 21 november 2007 20:40 schreef Prospera het volgende:
Jaap: Anorexia is cool, ik wou dat ik het had. Besmet me met anorexia![]()
Geef me een besmettelijke ziekte, zodat ik kan afvallen:
open TBC, Ebola
Je krijgt van mij 500 ceepees omdat je naar dat sneue, zieke stel kan luisteren.quote:Op woensdag 21 november 2007 20:45 schreef Dark het volgende:
Dennis - Je hebt een paar stukjes vlees gegeten, giros en een paar patatjes..........nog meer?
Oh ja, 1 smint
Japie is lekker op dreefquote:Op woensdag 21 november 2007 20:46 schreef Varen het volgende:
Jaap: je laat een steriele stad bouwen als je HIV hebt, dan ga je niet dood.
Ze heeft weer het misselijkheidsstandjequote:Op woensdag 21 november 2007 20:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je krijgt van mij 500 ceepees omdat je naar dat sneue, zieke stel kan luisteren.![]()
Tis een misselijk wijfquote:Op woensdag 21 november 2007 20:49 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ze heeft weer het misselijkheidsstandje
[ afbeelding ]
Inderdaad, als je alleen de symptomen bestrijdt met pijnstilling is de oorzaak moeilijker te vinden, eerst de diagnose, daarna de pijnmedicatie, tenzij de pijn zo hevig is, dat er eerst een snelle pijnstiller gegeven wordt.quote:Op woensdag 21 november 2007 20:34 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, maar dan moet je ook de oorzaak weten.... Pijnstillers zal men imho in het algemeen pas na langere tijd toepassen.... Voor dat je het weet heb je een appendicitis, met alle gevolgen vandien....
En Amanda het "ik ben er klaar voor" standje.quote:Op woensdag 21 november 2007 20:49 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ze heeft weer het misselijkheidsstandje
Kan niet wachten totdat samson de haren verliestquote:Op woensdag 21 november 2007 20:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
En Amanda het "ik ben er klaar voor" standje.
[ afbeelding ]
Kom maar met de tondeuzequote:Op woensdag 21 november 2007 20:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bullshit.quote:Op woensdag 21 november 2007 20:53 schreef Nostalgist het volgende:
Eric is de enige in Nederland die van HIV genezen is..... Dat wist ik niet.....
Hiv is geen aids .Genezen is een groot woord maar stabiel zijn kan wel zekerquote:Op woensdag 21 november 2007 20:54 schreef beequeen het volgende:
Wat zegt Huub nu? Eric is genezen van HIV......Huub toch![]()
Vrijdag geloof ikquote:Op woensdag 21 november 2007 20:56 schreef Ziet het volgende:
goeienavond allemaal![]()
weet iemand wanneer jenssen wordt uitgezonden, waar ze vandaag naartoe zijn geweest?
vanavond of morgenavond?
Ik vond het al erg verdacht ja.....quote:
...en het liefst ook de bijpassende streken...quote:Op woensdag 21 november 2007 20:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Kan niet wachten totdat samson de haren verliest![]()
Kewl, kan ik jou uitnodigen op mijn halfjaardagquote:Op woensdag 21 november 2007 20:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je krijgt van mij 500 ceepees omdat je naar dat sneue, zieke stel kan luisteren.![]()
Buren als in VOL? Mooi, dan heb ik nu mijn bevestiging dat het fake was.quote:Op woensdag 21 november 2007 21:00 schreef Verida het volgende:
Lees net bij de buren:
Dennis tegen Nadia: was het voor de show?
Nadia: klein knikje....ja
Het zal eens niet zo wezen. Als ik Amanda was zou ik nu echt briesen van woede over zulk toneelspel van een 'vriendin'
Denk omdat ze niet met Luc mee ging en daarna slapen bij Luc in de villa.quote:Op woensdag 21 november 2007 21:02 schreef Nostalgist het volgende:
Moest Kim er nu uit omdat ze niet all the way met Huub wilde gaan ?
nee, omdat ze niet wilde blijven slapen bij Luc ... om Nadia jaloers te makenquote:Op woensdag 21 november 2007 21:02 schreef Nostalgist het volgende:
Kunnen ze niet gewoon eens het spel gaan spelen ipv dat het alleen draait om wie neukt wie?quote:Op woensdag 21 november 2007 21:02 schreef rooie3 het volgende:
Kan Dimitri niet met Lieke gaan kloten.Lijkt me echt lachen.
Wil ik ook.Maar Huub wil met Nadia gaan kloten en heeft toch geen nut.Dus van mij mag Lieke hem wel eens terug pakken.quote:Op woensdag 21 november 2007 21:05 schreef noekje het volgende:
[..]
Kunnen ze niet gewoon eens het spel gaan spelen ipv dat het alleen draait om wie neukt wie?
Ik zit er iig echt niet op te wachten.
Wat was fake dan? Het janken op de plee of die reactie toen ze van het 'ziekenhuis' terug kwam?quote:Op woensdag 21 november 2007 21:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Buren als in VOL? Mooi, dan heb ik nu mijn bevestiging dat het fake was.
Lekker op dreef :quote:Op woensdag 21 november 2007 20:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kim wilde met niemand all the way gaan. Ze heeft met Amanda gekust tijdens een uitje en vervolgens heeft Brian een trio voorgesteld. Dat liep niet zoals gepland dus afvoeren die handel.quote:Op woensdag 21 november 2007 21:02 schreef Nostalgist het volgende:
Wat denk je van beide?quote:Op woensdag 21 november 2007 21:07 schreef Kinga het volgende:
[..]
Wat was fake dan? Het janken op de plee of die reactie toen ze van het 'ziekenhuis' terug kwam?
Schrik niet Dennis had 17%.quote:Op woensdag 21 november 2007 21:08 schreef Miraaa het volgende:
Ik heb de Popi-poll geloof ik gemist......wat was de uitslag van de laaste of is die nog niet geweest ???
( ena laatste was dat naad en nix 1 en 3 hadden en Huub 50% )
Linkje?quote:Op woensdag 21 november 2007 21:08 schreef beroepslurker het volgende:
staat een nieuwe klaar
Ja idd....vrouwen gebruiken....baquote:Op woensdag 21 november 2007 21:05 schreef noekje het volgende:
[..]
Kunnen ze niet gewoon eens het spel gaan spelen ipv dat het alleen draait om wie neukt wie?
Ik zit er iig echt niet op te wachten.
Kim heeft een vriend.quote:Op woensdag 21 november 2007 21:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kim wilde met niemand all the way gaan. Ze heeft met Amanda gekust tijdens een uitje en vervolgens heeft Brian een trio voorgesteld. Dat liep niet zoals gepland dus afvoeren die handel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |