quote:Op woensdag 21 november 2007 20:40 schreef Prospera het volgende:
Jaap: Anorexia is cool, ik wou dat ik het had. Besmet me met anorexia![]()
Geef me een besmettelijke ziekte, zodat ik kan afvallen:
open TBC, Ebola
Je krijgt van mij 500 ceepees omdat je naar dat sneue, zieke stel kan luisteren.quote:Op woensdag 21 november 2007 20:45 schreef Dark het volgende:
Dennis - Je hebt een paar stukjes vlees gegeten, giros en een paar patatjes..........nog meer?
Oh ja, 1 smint
Japie is lekker op dreefquote:Op woensdag 21 november 2007 20:46 schreef Varen het volgende:
Jaap: je laat een steriele stad bouwen als je HIV hebt, dan ga je niet dood.
Ze heeft weer het misselijkheidsstandjequote:Op woensdag 21 november 2007 20:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je krijgt van mij 500 ceepees omdat je naar dat sneue, zieke stel kan luisteren.![]()
Tis een misselijk wijfquote:Op woensdag 21 november 2007 20:49 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ze heeft weer het misselijkheidsstandje
[ afbeelding ]
Inderdaad, als je alleen de symptomen bestrijdt met pijnstilling is de oorzaak moeilijker te vinden, eerst de diagnose, daarna de pijnmedicatie, tenzij de pijn zo hevig is, dat er eerst een snelle pijnstiller gegeven wordt.quote:Op woensdag 21 november 2007 20:34 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, maar dan moet je ook de oorzaak weten.... Pijnstillers zal men imho in het algemeen pas na langere tijd toepassen.... Voor dat je het weet heb je een appendicitis, met alle gevolgen vandien....
En Amanda het "ik ben er klaar voor" standje.quote:Op woensdag 21 november 2007 20:49 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ze heeft weer het misselijkheidsstandje
Kan niet wachten totdat samson de haren verliestquote:Op woensdag 21 november 2007 20:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
En Amanda het "ik ben er klaar voor" standje.
[ afbeelding ]
Kom maar met de tondeuzequote:Op woensdag 21 november 2007 20:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
En Amanda het "ik ben er klaar voor" standje.
[ afbeelding ]
Bullshit.quote:Op woensdag 21 november 2007 20:53 schreef Nostalgist het volgende:
Eric is de enige in Nederland die van HIV genezen is..... Dat wist ik niet.....
Hiv is geen aids .Genezen is een groot woord maar stabiel zijn kan wel zekerquote:Op woensdag 21 november 2007 20:54 schreef beequeen het volgende:
Wat zegt Huub nu? Eric is genezen van HIV......Huub toch![]()
Vrijdag geloof ikquote:Op woensdag 21 november 2007 20:56 schreef Ziet het volgende:
goeienavond allemaal![]()
weet iemand wanneer jenssen wordt uitgezonden, waar ze vandaag naartoe zijn geweest?
vanavond of morgenavond?
Ik vond het al erg verdacht ja.....quote:
...en het liefst ook de bijpassende streken...quote:Op woensdag 21 november 2007 20:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Kan niet wachten totdat samson de haren verliest![]()
Kewl, kan ik jou uitnodigen op mijn halfjaardagquote:Op woensdag 21 november 2007 20:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je krijgt van mij 500 ceepees omdat je naar dat sneue, zieke stel kan luisteren.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |