abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54768074
quote:
Op woensdag 21 november 2007 20:40 schreef Prospera het volgende:
Jaap: Anorexia is cool, ik wou dat ik het had. Besmet me met anorexia

Geef me een besmettelijke ziekte, zodat ik kan afvallen:
open TBC, Ebola

!
X
X
X
  † In Memoriam † woensdag 21 november 2007 @ 20:47:31 #252
135305 beequeen
Lost.
pi_54768096
quote:
Op woensdag 21 november 2007 20:45 schreef Dark het volgende:
Dennis - Je hebt een paar stukjes vlees gegeten, giros en een paar patatjes..........nog meer?
Oh ja, 1 smint
Je krijgt van mij 500 ceepees omdat je naar dat sneue, zieke stel kan luisteren.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_54768099
quote:
Op woensdag 21 november 2007 20:46 schreef Varen het volgende:
Jaap: je laat een steriele stad bouwen als je HIV hebt, dan ga je niet dood.
Japie is lekker op dreef
Alles wordt tussen de regels bepaald.
pi_54768129
Huub: Hoe weet je dat een leperapatient aan t zwemmen is, dan staan de voeten nog op het startblok. hahaha..
pi_54768141
quote:
Op woensdag 21 november 2007 20:47 schreef beequeen het volgende:

[..]

Je krijgt van mij 500 ceepees omdat je naar dat sneue, zieke stel kan luisteren.
Ze heeft weer het misselijkheidsstandje

Alles wordt tussen de regels bepaald.
pi_54768170
quote:
Op woensdag 21 november 2007 20:49 schreef Prospera het volgende:

[..]

Ze heeft weer het misselijkheidsstandje

[ afbeelding ]
Tis een misselijk wijf
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_54768195
quote:
Op woensdag 21 november 2007 20:34 schreef Nostalgist het volgende:

[..]

Daar heb je gelijk in, maar dan moet je ook de oorzaak weten.... Pijnstillers zal men imho in het algemeen pas na langere tijd toepassen.... Voor dat je het weet heb je een appendicitis, met alle gevolgen vandien....
Inderdaad, als je alleen de symptomen bestrijdt met pijnstilling is de oorzaak moeilijker te vinden, eerst de diagnose, daarna de pijnmedicatie, tenzij de pijn zo hevig is, dat er eerst een snelle pijnstiller gegeven wordt.
Door wrijving ontstaat glans
  † In Memoriam † woensdag 21 november 2007 @ 20:51:51 #258
135305 beequeen
Lost.
pi_54768202
quote:
Op woensdag 21 november 2007 20:49 schreef Prospera het volgende:

[..]

Ze heeft weer het misselijkheidsstandje
En Amanda het "ik ben er klaar voor" standje.

“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_54768257
Eric is de enige in Nederland die van HIV genezen is..... Dat wist ik niet.....
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
  woensdag 21 november 2007 @ 20:53:37 #260
130755 Kinga
versier hier
pi_54768258
Dimitri wordt in de zeik genomen.
pi_54768268
quote:
Op woensdag 21 november 2007 20:50 schreef Soury het volgende:

[..]

Tis een misselijk wijf
Door wrijving ontstaat glans
pi_54768273
quote:
Op woensdag 21 november 2007 20:51 schreef beequeen het volgende:

[..]

En Amanda het "ik ben er klaar voor" standje.

[ afbeelding ]
Kan niet wachten totdat samson de haren verliest
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  † In Memoriam † woensdag 21 november 2007 @ 20:54:20 #263
135305 beequeen
Lost.
pi_54768280
Wat zegt Huub nu? Eric is genezen van HIV......Huub toch
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  Admin woensdag 21 november 2007 @ 20:55:20 #264
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_54768307
quote:
Op woensdag 21 november 2007 20:51 schreef beequeen het volgende:

[..]

En Amanda het "ik ben er klaar voor" standje.

[ afbeelding ]
Kom maar met de tondeuze
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
  woensdag 21 november 2007 @ 20:56:09 #265
130755 Kinga
versier hier
pi_54768327
quote:
Op woensdag 21 november 2007 20:53 schreef Nostalgist het volgende:
Eric is de enige in Nederland die van HIV genezen is..... Dat wist ik niet.....
Bullshit.
pi_54768335
quote:
Op woensdag 21 november 2007 20:54 schreef beequeen het volgende:
Wat zegt Huub nu? Eric is genezen van HIV......Huub toch
Hiv is geen aids .Genezen is een groot woord maar stabiel zijn kan wel zeker
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_54768341
goeienavond allemaal

weet iemand wanneer jenssen wordt uitgezonden, waar ze vandaag naartoe zijn geweest?
vanavond of morgenavond?
Wie nimmer dwaalt, wordt nooit verstandig
pi_54768372
quote:
Op woensdag 21 november 2007 20:56 schreef Ziet het volgende:
goeienavond allemaal

weet iemand wanneer jenssen wordt uitgezonden, waar ze vandaag naartoe zijn geweest?
vanavond of morgenavond?
Vrijdag geloof ik
Goedemorgen :W
pi_54768385
quote:
Op woensdag 21 november 2007 20:56 schreef Kinga het volgende:

[..]

Bullshit.
Ik vond het al erg verdacht ja.....
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_54768389
quote:
Op woensdag 21 november 2007 20:54 schreef Soury het volgende:

[..]

Kan niet wachten totdat samson de haren verliest
...en het liefst ook de bijpassende streken...
Door wrijving ontstaat glans
pi_54768410
Echt iets wat bij nix past...
Hij zit te vertellen dat hij Nadia naar buiten bracht/droeg, maar toen hij bij de steentjes aan kwam. Moest iemand anders Nadia overpakken omdat hij op z´n sokken liep.

Wat een rambo is het toch hé...
pi_54768421
Wat een zieke praat van Jaap nu... "We gaan Nadia gewoon verkrachten"
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
  woensdag 21 november 2007 @ 20:59:59 #273
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_54768439
quote:
Op woensdag 21 november 2007 20:47 schreef beequeen het volgende:

[..]

Je krijgt van mij 500 ceepees omdat je naar dat sneue, zieke stel kan luisteren.
Kewl, kan ik jou uitnodigen op mijn halfjaardag
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
pi_54768445
Lees net bij de buren:

Dennis tegen Nadia: was het voor de show?
Nadia: klein knikje....ja

Het zal eens niet zo wezen. Als ik Amanda was zou ik nu echt briesen van woede over zulk toneelspel van een 'vriendin'
pi_54768462
Mijn hemel, Dimitri loopt weken achter qua informatie...
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')