Daar heb je gelijk in, maar dan moet je ook de oorzaak weten.... Pijnstillers zal men imho in het algemeen pas na langere tijd toepassen.... Voor dat je het weet heb je een appendicitis, met alle gevolgen vandien....quote:Op woensdag 21 november 2007 20:26 schreef blomst het volgende:
[..]
Als je de juiste pijnstiller krijgt kan het na een half uur weer over zijn.
Waar zouden we zijn zonder smiley's.quote:Op woensdag 21 november 2007 20:31 schreef noekje het volgende:
Amanda: nou hier was het wat minder!
Ja alsof ze die drama queen gelijk gaan helpenquote:Op woensdag 21 november 2007 20:33 schreef Prospera het volgende:
[..]
Een bezoekje aan de spoed duurt echt wel langer dan 2 uur![]()
Ik denk dat nadia een zeer lage pijngrens heeft, en alle pijn dus wat erger ervaart dan normaal.quote:Op woensdag 21 november 2007 20:34 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, maar dan moet je ook de oorzaak weten.... Pijnstillers zal men imho in het algemeen pas na langere tijd toepassen.... Voor dat je het weet heb je een appendicitis, met alle gevolgen vandien....
Kom op zeg ze had gewoon pijn in haar haarquote:Op woensdag 21 november 2007 20:37 schreef blomst het volgende:
[..]
Ik denk dat nadia een zeer lage pijngrens heeft, en alle pijn dus wat erger ervaart dan normaal.
Anders had ze nu wel uitgeput geweest van de pijn die ze heeft gehad.
Je bedoelt niet liggend in bed zoals Brian, Amanda, Naad of Dennix?quote:Op woensdag 21 november 2007 20:35 schreef riri het volgende:
Zit Huub ooit nog weleens rechtop in een stoel of op een bank?
Dat vind ik ook raar... wat is er gebeurd met hij is geen echte man, ik erger me dood aan hem, oh ik kan Dennis niet meer zien!quote:Op woensdag 21 november 2007 20:37 schreef Kinga het volgende:
Toch raar dat Nadia en Dennis gewoon weer verder gaan waar ze pre-Luc mee bezig waren.. Alsof er niks is gebeurd. Nadia móest Luc gewoon ff afwerken, en hup we gaan weer verder met Dennis. Ze had hem toen toch gedumpt omdat hij geen echte man was? Nu opeens wel weer? Heel raar allemaal... De rest hoor je er ook niet over.
mazelen, waterpokken, gekke koeien ziekte, hn51, sars, vlektyphusquote:Op woensdag 21 november 2007 20:40 schreef Prospera het volgende:
Jaap: Anorexia is cool, ik wou dat ik het had. Besmet me met anorexia![]()
Geef me een besmettelijke ziekte, zodat ik kan afvallen:
open TBC, Ebola
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |