abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54767512
Lieke staat in de keuken.
De butler zit te eten.
pi_54767529
Even een vraagje:
Als DOB de extensions terug wil moeten dan ook de extensions van Lieke eruit morgen?
pi_54767531
Ze moeten nu Brian even aanspreken......waarom doen ze dat niet....is hij vanavond thuis...
Hangplek voor vrije gedachten
pi_54767532
De bewoners begrijpen dat dit eten niet TV-waardig is...... ze praten open.... Opmerkelijk is, dat de sfeer heel ongedwongen is..... Geen enkele spanning te bespeuren....
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
  woensdag 21 november 2007 @ 20:20:31 #205
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_54767533
quote:
Op woensdag 21 november 2007 20:18 schreef Soury het volgende:
Daar zocht ik al maanden naar
Naar een potige akela uit Polen en/of omstreken met de looks (...) van Nadia? Wat ben jij een kindervijand!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_54767555
quote:
Op woensdag 21 november 2007 20:17 schreef Nostalgist het volgende:
Vaag, heel vaag met Nadia..... Lieke vergeleek de symptomen met een cyste...... Maar ook dan ben je toch niet met anderhalf uur terug ?
Het kan een koliek aanval zijn geweest, en dan is het wel mogelijk dat je later nergens meer last van hebt.
Goedemorgen :W
pi_54767576
Jaap is binnen geweest bij de cross-media-redactie..... DGK_Redactie zal zich rotgeschrokken zijn, denk ik....
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
  † In Memoriam † woensdag 21 november 2007 @ 20:22:23 #208
135305 beequeen
Lost.
pi_54767581
quote:
Op woensdag 21 november 2007 20:20 schreef Verida het volgende:
Even een vraagje:
Als DOB de extensions terug wil moeten dan ook de extensions van Lieke eruit morgen?
Daar ga ik niet van uit, die keuze ligt bij Lieke imo.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_54767596
Jaap heeft zich leuk gedragen vandaag!

Hij is elk kantoor binnengegaan en heeft daar staan schreeuwen,' dat is Huub uit de Gouden Koooooi!!!'
Er was een lelijk wijf en die was boos op hem.
Go hard or go home
pi_54767639
quote:
Op woensdag 21 november 2007 20:21 schreef blomst het volgende:

[..]

Het kan een koliek aanval zijn geweest, en dan is het wel mogelijk dat je later nergens meer last van hebt.
Met je eens, maar die duren meestal langer dan anderhalf uur , toch..... ?
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_54767683
quote:
Op woensdag 21 november 2007 20:16 schreef beequeen het volgende:
Ik verwacht nog wel een SL vanavond, Jaap is behoorlijk recalcitrant.
ik hou, een beetje, van Japie

Huubje en Jaapje samen.... super
pi_54767685
quote:
Op woensdag 21 november 2007 20:24 schreef Nostalgist het volgende:

[..]

Met je eens, maar die duren meestal langer dan anderhalf uur , toch..... ?
Als je de juiste pijnstiller krijgt kan het na een half uur weer over zijn.
Goedemorgen :W
pi_54767697
Jaap werd boos want anderen hadden wel Twix en hij niet. Dus heeft hij de Twix afgepakt en is gaan zeuren bij de productie, ' waarom hebben zij wel Twix en wij niet!! '
Go hard or go home
pi_54767708
quote:
Op woensdag 21 november 2007 20:15 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik vind haar in deze combinatie eerder een potige akela uit het voormalig oostblok .
Door wrijving ontstaat glans
  † In Memoriam † woensdag 21 november 2007 @ 20:28:27 #215
135305 beequeen
Lost.
pi_54767714
quote:
Op woensdag 21 november 2007 20:26 schreef Desii het volgende:

[..]

ik hou, een beetje, van Japie

Huubje en Jaapje samen.... super
Ik ook hoor.

Het zit alweer behoorlijk hoog.

“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_54767717
Jaap mocht ook niet met glazen gooien. De productie-assistente was boos maar de opnameleider vond het mooi.
Go hard or go home
pi_54767732
Jaap: "Als er iemand dood gaat is het contractbreuk, komt er een nieuwe speler."

Amanda gaat er serieus op in...
pi_54767736
whahaha Jaap en Huub over Nadia

Als je dood gaat, pleeg je contractbreuk... krijgen we gewoon een nieuwe speler
Ik lig in een scheur om die twee..... de rest zit echt zo sjachie aan tafel
  † In Memoriam † woensdag 21 november 2007 @ 20:30:10 #219
135305 beequeen
Lost.
pi_54767744
Huub: Ik zie allemaal gezonde mensen hier dus zo erg zal het niet geweest zijn.
Was het wel mooie tv?
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_54767759
Amanda: nou hier was het wat minder!
Huub: iedereen is hier gezond dus er is niks aan de hand.
Nadia:
Jaap: als er iemand dood is, dan is dat wel contractbreuk. Krijgen we gesprekken met Anita..
Nadia:
Amanda:
Lieke:
Brian:
Dennis:
Huub:
Go hard or go home
pi_54767760
Jensen had tegen Huub gezegd.. volgens mij ben je Hannibal Lector

Je kan zo praten, dat een ander zijn tong inslikt
pi_54767769
quote:
Op woensdag 21 november 2007 20:31 schreef noekje het volgende:
Amanda: nou hier was het wat minder!
Huub: iedereen is hier gezond dus er is niks aan de hand.
Nadia:
Jaap: als er iemand dood is, dan is dat wel contractbreuk. Krijgen we gesprekken met Anita..
Nadia:
Amanda:
Lieke:
Brian:
Dennis:
Huub:
perfect afgebeeld met die smilies... klopt als een tierelier
pi_54767789
quote:
Op woensdag 21 november 2007 20:31 schreef noekje het volgende:
Amanda: nou hier was het wat minder!
Huub: iedereen is hier gezond dus er is niks aan de hand.
Nadia:
Jaap: als er iemand dood is, dan is dat wel contractbreuk. Krijgen we gesprekken met Anita..
Nadia:
Amanda:
Lieke:
Brian:
Dennis:
Huub:
Hahahahaha die is leuk
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_54767803
quote:
Op woensdag 21 november 2007 20:17 schreef Nostalgist het volgende:
Vaag, heel vaag met Nadia..... Lieke vergeleek de symptomen met een cyste...... Maar ook dan ben je toch niet met anderhalf uur terug ?
Een bezoekje aan de spoed duurt echt wel langer dan 2 uur
Alles wordt tussen de regels bepaald.
pi_54767812
Boer met kiespijn


Boerin ziet de bui al hangen
Alles wordt tussen de regels bepaald.
pi_54767813
quote:
Op woensdag 21 november 2007 20:26 schreef blomst het volgende:

[..]

Als je de juiste pijnstiller krijgt kan het na een half uur weer over zijn.
Daar heb je gelijk in, maar dan moet je ook de oorzaak weten.... Pijnstillers zal men imho in het algemeen pas na langere tijd toepassen.... Voor dat je het weet heb je een appendicitis, met alle gevolgen vandien....
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
  † In Memoriam † woensdag 21 november 2007 @ 20:34:35 #227
135305 beequeen
Lost.
pi_54767820
quote:
Op woensdag 21 november 2007 20:31 schreef noekje het volgende:
Amanda: nou hier was het wat minder!
Waar zouden we zijn zonder smiley's.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_54767828
Jaap: op het einde duwde Jensen ons echt weg naar de uitgang.
Alles wordt tussen de regels bepaald.
pi_54767830
quote:
Op woensdag 21 november 2007 20:33 schreef Prospera het volgende:

[..]

Een bezoekje aan de spoed duurt echt wel langer dan 2 uur
Ja alsof ze die drama queen gelijk gaan helpen
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_54767843
Zit Huub ooit nog weleens rechtop in een stoel of op een bank?
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_54767876
quote:
Op woensdag 21 november 2007 20:34 schreef Nostalgist het volgende:

[..]

Daar heb je gelijk in, maar dan moet je ook de oorzaak weten.... Pijnstillers zal men imho in het algemeen pas na langere tijd toepassen.... Voor dat je het weet heb je een appendicitis, met alle gevolgen vandien....
Ik denk dat nadia een zeer lage pijngrens heeft, en alle pijn dus wat erger ervaart dan normaal.
Anders had ze nu wel uitgeput geweest van de pijn die ze heeft gehad.
Goedemorgen :W
pi_54767878
Die autocue bij Jensen was cool volgens Huub,
hij wilde dat ze dat bij DGK deden, dan hoeven ze de scripts niet uit hun hoofd te leren.
Alles wordt tussen de regels bepaald.
pi_54767883
Huub: ik wou dat we autocue in de vila hadden, dat is beter dan het script uit je hoofd leren
het water roept
  woensdag 21 november 2007 @ 20:37:32 #234
130755 Kinga
versier hier
pi_54767884
Toch raar dat Nadia en Dennis gewoon weer verder gaan waar ze pre-Luc mee bezig waren.. Alsof er niks is gebeurd. Nadia móest Luc gewoon ff afwerken, en hup we gaan weer verder met Dennis. Ze had hem toen toch gedumpt omdat hij geen echte man was? Nu opeens wel weer? Heel raar allemaal... De rest hoor je er ook niet over.
  woensdag 21 november 2007 @ 20:37:35 #235
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_54767885
Naad moet voor het hokje opschrijven wat ze heeft gegeten.
Ze doet er lang over, omdat: A - Ze heeft veel gegeten of B - Ze weet het niet meer, het was te weinig en ze moet er iets bij verzinnen................
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
  woensdag 21 november 2007 @ 20:38:18 #236
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_54767896
Jaap wil ook anorexia
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_54767897
quote:
Op woensdag 21 november 2007 20:37 schreef blomst het volgende:

[..]

Ik denk dat nadia een zeer lage pijngrens heeft, en alle pijn dus wat erger ervaart dan normaal.
Anders had ze nu wel uitgeput geweest van de pijn die ze heeft gehad.
Kom op zeg ze had gewoon pijn in haar haar
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  † In Memoriam † woensdag 21 november 2007 @ 20:38:49 #238
135305 beequeen
Lost.
pi_54767911
quote:
Op woensdag 21 november 2007 20:35 schreef riri het volgende:
Zit Huub ooit nog weleens rechtop in een stoel of op een bank?
Je bedoelt niet liggend in bed zoals Brian, Amanda, Naad of Dennix?
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_54767933
Ze zitten allemaal erge ziektes op te noemen (jaap en huub)
het water roept
pi_54767941
Jaap: Anorexia is cool, ik wou dat ik het had. Besmet me met anorexia

Geef me een besmettelijke ziekte, zodat ik kan afvallen:
open TBC, Ebola
Alles wordt tussen de regels bepaald.
  woensdag 21 november 2007 @ 20:41:36 #241
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_54767957
Dennis, je weet wel, die met die plofkop, weet ook niet meer wat Naad gegeten heeft.
Soep, broodje paté, grieks.............
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
pi_54767967
quote:
Op woensdag 21 november 2007 20:37 schreef Kinga het volgende:
Toch raar dat Nadia en Dennis gewoon weer verder gaan waar ze pre-Luc mee bezig waren.. Alsof er niks is gebeurd. Nadia móest Luc gewoon ff afwerken, en hup we gaan weer verder met Dennis. Ze had hem toen toch gedumpt omdat hij geen echte man was? Nu opeens wel weer? Heel raar allemaal... De rest hoor je er ook niet over.
Dat vind ik ook raar... wat is er gebeurd met hij is geen echte man, ik erger me dood aan hem, oh ik kan Dennis niet meer zien! sloerie
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_54767972
quote:
Op woensdag 21 november 2007 20:40 schreef Prospera het volgende:
Jaap: Anorexia is cool, ik wou dat ik het had. Besmet me met anorexia

Geef me een besmettelijke ziekte, zodat ik kan afvallen:
open TBC, Ebola
mazelen, waterpokken, gekke koeien ziekte, hn51, sars, vlektyphus
het water roept
  woensdag 21 november 2007 @ 20:44:00 #244
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_54768001
Naad heeft 2x goed opgeschept vanavond......jawel, maar heeft ze het ook opgegeten?
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
  † In Memoriam † woensdag 21 november 2007 @ 20:44:06 #245
135305 beequeen
Lost.
pi_54768006
Huub en Jaap: Kan SARS hier niet binnenkomen, net als die Aziaten laatst?

You Brian, you Brian?

Dit na een bezoek van Aziaten die dat hok kwamen bezichtigen.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_54768013
Amanda: hoe krijg je lepra
Huub door aanraken.
Amanda: Neeee
het water roept
  woensdag 21 november 2007 @ 20:45:12 #247
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_54768036
Dennis - Je hebt een paar stukjes vlees gegeten, giros en een paar patatjes..........nog meer?
Oh ja, 1 smint
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
pi_54768037
Huub: als je een leprapatiënt een hand geeft mag je die houden.
Alles wordt tussen de regels bepaald.
pi_54768050
Alles wordt tussen de regels bepaald.
pi_54768058
Jaap: je laat een steriele stad bouwen als je HIV hebt, dan ga je niet dood.
het water roept
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')