abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † woensdag 21 november 2007 @ 20:02:47 #176
135305 beequeen
Lost.
pi_54767173
Ik lig in een deuk om Jaap.

Cameltoe, cameltoe.......
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_54767176
Jaap:"Ik haat mezelf"
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_54767177
quote:
Op woensdag 21 november 2007 19:50 schreef Dark het volgende:

[..]

Je hebt ook een ziekenhuis in Blaricum, is waarschijnlijk dichterbij?
Voor wat het waard is; toen ze terug kwam zei ze dat het ver rijden was naar het ziekenhuis.
ieder oordeel heeft zijn nadeel
pi_54767188
Jaap: "schattie, schattie, cameltoe" Hij is aan het doorflippen......
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_54767191
quote:
Op woensdag 21 november 2007 20:00 schreef Nostalgist het volgende:
Buikgriep, my ass...... Buitenbaarmoederlijke zwangerschap eerder.....
Aanstellerij denk ik.. mag hopen dat ze haar haar dermate verbouwen dan ze in een echt dip raakt
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_54767223
quote:
Op woensdag 21 november 2007 19:55 schreef Copycat het volgende:

[..]

Nadia een beetje inschattende, zou ze met die infuus-pleister blijven rondparaderen zodat iedereen ziet dat ze in het ziekenhuis de dood in de ogen heeft gekeken.
En als ik naar die afschuwelijke kledingcombi kijk op de cap van IkWeetNiets, kijk ik ook de dood in de ogen. Wat een wanstaltige kledingkeuze .
Inderdaad CC, als ze écht een naaldje gekregen had, had ze dat feit wel uitgemolken tot de laatste druppel....en die kleding, ik verbaas me er maar niet meer over, als je daar zit schijn je als een hoer over te moeten komen, of in ieder geval als een geil kindvrouwtje, zegt iets over de kijk van de redactie op vrouwen..
Door wrijving ontstaat glans
  † In Memoriam † woensdag 21 november 2007 @ 20:07:59 #182
135305 beequeen
Lost.
pi_54767259
Er is eten, Dennix happy, Brian op bed, Huub en Lieke bespreken de douche scene en FOK is zo traag als de drol die in de weg zat bij Naad.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_54767263
Lieke: "Het was geen aanstelleritis van Nadia"
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_54767300
"Nadia is weggetild door Dennis en Sven, het was geen grapje."
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
  † In Memoriam † woensdag 21 november 2007 @ 20:09:37 #185
135305 beequeen
Lost.
pi_54767311
quote:
Op woensdag 21 november 2007 20:00 schreef Nostalgist het volgende:
Buikgriep, my ass...... Buitenbaarmoederlijke zwangerschap eerder.....
Dan word je niet zomaar ontslagen uit het "Hokje".
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_54767316
quote:
Op woensdag 21 november 2007 20:08 schreef Nostalgist het volgende:
Lieke: "Het was geen aanstelleritis van Nadia"
Soms begrijp ik Lieke niet, hoe kan ze zo aardig zijn voor die twee rotwijven?
Door wrijving ontstaat glans
pi_54767337
Lieke heeft Amanda gerustgesteld. Daar heeft ze kennelijk de dank van Nadia aan te danken.....
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_54767359
quote:
Op woensdag 21 november 2007 20:09 schreef beroepslurker het volgende:

[..]

Soms begrijp ik Lieke niet, hoe kan ze zo aardig zijn voor die twee rotwijven?
Imho wil ze zo graag "vriendinnen" in huis.....
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_54767371
quote:
Op woensdag 21 november 2007 20:07 schreef beequeen het volgende:
Er is eten, Dennix happy, Brian op bed, Huub en Lieke bespreken de douche scene en FOK is zo traag als de drol die in de weg zat bij Naad.
Maar wel vervelend, hoop dat het nu snel opgelost wordt.
Door wrijving ontstaat glans
pi_54767387
Jaap eet weer als vanouds..... Friet en mayo, zo te zien.....
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_54767391
Jaap is weer gestopt met lijnen?
  † In Memoriam † woensdag 21 november 2007 @ 20:13:05 #192
135305 beequeen
Lost.
pi_54767396
Naad eet gezellig mee ondanks haar heftige buikgriep?
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_54767412
Amanda is niet blij met de nieuwe laarzen....

Verwend rotwijf.
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_54767435
quote:
Op woensdag 21 november 2007 20:09 schreef beequeen het volgende:

[..]

Dan word je niet zomaar ontslagen uit het "Hokje".
Ook niet uit "Gooi-Noord" nee.....
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_54767437
quote:
Op woensdag 21 november 2007 20:13 schreef beequeen het volgende:
Naad eet gezellig mee ondanks haar heftige buikgriep?
Dit is de meest wonderbaarlijke genezing die ik ooit gezien heb.
En toch twijfelen ze niet aan haar verhaal.
ieder oordeel heeft zijn nadeel
  woensdag 21 november 2007 @ 20:15:37 #196
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_54767449
quote:
Op woensdag 21 november 2007 20:06 schreef beroepslurker het volgende:

Inderdaad CC, als ze écht een naaldje gekregen had, had ze dat feit wel uitgemolken tot de laatste druppel....en die kleding, ik verbaas me er maar niet meer over, als je daar zit schijn je als een hoer over te moeten komen, of in ieder geval als een geil kindvrouwtje, zegt iets over de kijk van de redactie op vrouwen..
Ik vind haar in deze combinatie eerder een potige akela uit het voormalig oostblok .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_54767463
Brian is depri.
Het onrecht dat deze zelfverklaarde heilige wordt aangedaan en de manier waarop hij publiekelijk aan de schandpaal wordt genageld ondanks al zijn goede bedoelingen is ook ondraaglijk. Maar dat is nu eenmaal het lot van deze hedendaagse Jezus Christus.
  † In Memoriam † woensdag 21 november 2007 @ 20:16:45 #198
135305 beequeen
Lost.
pi_54767465
Ik verwacht nog wel een SL vanavond, Jaap is behoorlijk recalcitrant.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_54767480
Vaag, heel vaag met Nadia..... Lieke vergeleek de symptomen met een cyste...... Maar ook dan ben je toch niet met anderhalf uur terug ?
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_54767488
quote:
Op woensdag 21 november 2007 20:15 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik vind haar in deze combinatie eerder een potige akela uit het voormalig oostblok .
Daar zocht ik al maanden naar
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')