Voor wat het waard is; toen ze terug kwam zei ze dat het ver rijden was naar het ziekenhuis.quote:Op woensdag 21 november 2007 19:50 schreef Dark het volgende:
[..]
Je hebt ook een ziekenhuis in Blaricum, is waarschijnlijk dichterbij?
Aanstellerij denk ik.. mag hopen dat ze haar haar dermate verbouwen dan ze in een echt dip raaktquote:Op woensdag 21 november 2007 20:00 schreef Nostalgist het volgende:
Buikgriep, my ass...... Buitenbaarmoederlijke zwangerschap eerder.....
Inderdaad CC, als ze écht een naaldje gekregen had, had ze dat feit wel uitgemolken tot de laatste druppel....en die kleding, ik verbaas me er maar niet meer over, als je daar zit schijn je als een hoer over te moeten komen, of in ieder geval als een geil kindvrouwtje, zegt iets over de kijk van de redactie op vrouwen..quote:Op woensdag 21 november 2007 19:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nadia een beetje inschattende, zou ze met die infuus-pleister blijven rondparaderen zodat iedereen ziet dat ze in het ziekenhuis de dood in de ogen heeft gekeken.
En als ik naar die afschuwelijke kledingcombi kijk op de cap van IkWeetNiets, kijk ik ook de dood in de ogen. Wat een wanstaltige kledingkeuze.
Dan word je niet zomaar ontslagen uit het "Hokje".quote:Op woensdag 21 november 2007 20:00 schreef Nostalgist het volgende:
Buikgriep, my ass...... Buitenbaarmoederlijke zwangerschap eerder.....
Soms begrijp ik Lieke niet, hoe kan ze zo aardig zijn voor die twee rotwijven?quote:Op woensdag 21 november 2007 20:08 schreef Nostalgist het volgende:
Lieke: "Het was geen aanstelleritis van Nadia"
Imho wil ze zo graag "vriendinnen" in huis.....quote:Op woensdag 21 november 2007 20:09 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Soms begrijp ik Lieke niet, hoe kan ze zo aardig zijn voor die twee rotwijven?
quote:Op woensdag 21 november 2007 20:07 schreef beequeen het volgende:
Er is eten, Dennix happy, Brian op bed, Huub en Lieke bespreken de douche scene en FOK is zo traag als de drol die in de weg zat bij Naad.![]()
Ook niet uit "Gooi-Noord" nee.....quote:Op woensdag 21 november 2007 20:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dan word je niet zomaar ontslagen uit het "Hokje".![]()
Dit is de meest wonderbaarlijke genezing die ik ooit gezien heb.quote:Op woensdag 21 november 2007 20:13 schreef beequeen het volgende:
Naad eet gezellig mee ondanks haar heftige buikgriep?![]()
Ik vind haar in deze combinatie eerder een potige akela uit het voormalig oostblokquote:Op woensdag 21 november 2007 20:06 schreef beroepslurker het volgende:
Inderdaad CC, als ze écht een naaldje gekregen had, had ze dat feit wel uitgemolken tot de laatste druppel....en die kleding, ik verbaas me er maar niet meer over, als je daar zit schijn je als een hoer over te moeten komen, of in ieder geval als een geil kindvrouwtje, zegt iets over de kijk van de redactie op vrouwen..
quote:Op woensdag 21 november 2007 20:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vind haar in deze combinatie eerder een potige akela uit het voormalig oostblok.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |