quote:
Precies! Die heeft zich gewoon helemaal leeg gescheten...daarom voelt ze zich nu zo goed natuurlijk...quote:Op woensdag 21 november 2007 19:17 schreef Prospera het volgende:
Vanavond Jan bij Jensen.
Naad: ik mag niet meer stylen van de kapper, maar ik weet niet wat ik nu moet doen.
De buikgriep/abortus is snel weer weg: ze huppelt weer vrolijk rond.
Met een buikgriep gaat dat niet.
Was dus een verstopte drol, die haar dwars zat.
Vraag aan Brian: Als het allemaal niet zo erg was waarom moest Luuk je dan in een soort houtgreep van Amanda vandaan uit die douche halen? Nou???quote:Op woensdag 21 november 2007 19:09 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
En in deze....
[ afbeelding ]
Tuurlijk Brian, we moeten de context kennen.....![]()
OK, daar zit ik misschien fout maar gelooft iemand nu echt dat ze naar het ziekenhuis is geweest?quote:Op woensdag 21 november 2007 19:36 schreef Desii het volgende:
Ik heb onlangs ook een infuus iets onder mijn pols (binnenzijde) gehad, dus kan wel
Kan wel, kwartiertje ben je in het ziekenhuis, onderzoek van een half uur/drie kwartier en weer terug......Maar het lijkt een beetje mediterraan gedrag. Hoop heisa, je denkt dat ze dood gaan en uiteindelijk is er niet zo heel veel aan de hand.....quote:Op woensdag 21 november 2007 19:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
OK, daar zit ik misschien fout maar gelooft iemand nu echt dat ze naar het ziekenhuis is geweest?
Misschien hebben ze haar in het hokje onderzocht , ze was nl in no time weer terug, na ongeveer 1 1/2 uur.
Onmogelijk vanuit Eemnes naar Hilversum,......onderzoek, uitslag en terug........
En dan is de uitslag een buikgriepje?![]()
Je hebt ook een ziekenhuis in Blaricum, is waarschijnlijk dichterbij?quote:Op woensdag 21 november 2007 19:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
OK, daar zit ik misschien fout maar gelooft iemand nu echt dat ze naar het ziekenhuis is geweest?
Misschien hebben ze haar in het hokje onderzocht , ze was nl in no time weer terug, na ongeveer 1 1/2 uur.
Onmogelijk vanuit Eemnes naar Hilversum,......onderzoek, uitslag en terug........
En dan is de uitslag een buikgriepje?![]()
Ik ook, ze lijkt wel iets dikkerquote:Op woensdag 21 november 2007 19:49 schreef IkWeetNiets het volgende:
Dr. Mengele met tzie Wundermachien heeft goed werk verricht.
Ik zie het verschil meteen
[ afbeelding ]
quote:Brian stopt met het kijken van voetbal om eens lekker met zijn meisje in bed te liggen. De twee knuffelen met elkaar en bespreken speltactieken. Ook gaat het over de grote Miljonair en de grap met de 10.000 euro die hij een aantal weken geleden uithaalde. “Ik geloof niet dat al zijn verdriet onoprecht was”, spreekt hij uit. Amanda is het helemaal met hem eens. “Vooral dat eerste telefoongesprek met Cora… Hij huilde echt”, vult ze hem aan. Zouden de twee Jaap gaan pakken op zijn uiting van zwakte?
Nadia een beetje inschattende, zou ze met die infuus-pleister blijven rondparaderen zodat iedereen ziet dat ze in het ziekenhuis de dood in de ogen heeft gekeken.quote:Op woensdag 21 november 2007 19:36 schreef Desii het volgende:
Ik heb onlangs ook een infuus iets onder mijn pols (binnenzijde) gehad, dus kan wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |